Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ima li neko link cenovnika pre ovog poslednjeg poskupljenja? Na ugovoru nije napisana cena nakon promocije. Pokušao sam da nađem na sajtu, ali nisam uspeo.
 
Ови мајстори су измењали “све” по бандерама али мени и даље проблем није отклоњен што се тиче брзине, лоса, пинга кад падне мрак и попале се уличне лед сијалице.
Послали су ми мејл из супернове и смањили ми рачун за 499,5дин јер се жалим ево сад ће годину дана. :)

Дакле, како падне мрак, аплоуд иде за 50% доле, аплоуд латенција иде и до 1000+. Сликао, снимао, жалио се милијарду пута али изгледа не вреди. Једноставно је интернет неупотребљив у вечерњим сатима, поготово кад седнем да одиграм нешто, после 20ч кад успавам бебу.

340/20 брзина, преко дана ради солидно али увече катастрофа. Ево слика тренутно на спид тесту, али аплоуд латенција варира, скаче као луда, а тако и пинг у игри. Лос понекад иде и на 35%.

Не знам више шта да радим, с обзиром да живим у Ло, избор је никакав.

Сваки савет је добродошао!
 

Prilozi

  • 570CF8A0-9CF8-4423-9E94-49E6DCBCA2E7.png
    570CF8A0-9CF8-4423-9E94-49E6DCBCA2E7.png
    350.1 KB · Pregleda: 138
Moraju oni da srede opremu, server je slab za te brzine kod tebe.
 
Moraju oni da srede opremu, server je slab za te brzine kod tebe.

Не би нио проблем ни да ми смање брзину ако ће све радити како треба, али чисто сумњам.
 
Ови мајстори су измењали “све” по бандерама али мени и даље проблем није отклоњен што се тиче брзине, лоса, пинга кад падне мрак и попале се уличне лед сијалице.
Послали су ми мејл из супернове и смањили ми рачун за 499,5дин јер се жалим ево сад ће годину дана. :)

Дакле, како падне мрак, аплоуд иде за 50% доле, аплоуд латенција иде и до 1000+. Сликао, снимао, жалио се милијарду пута али изгледа не вреди. Једноставно је интернет неупотребљив у вечерњим сатима, поготово кад седнем да одиграм нешто, после 20ч кад успавам бебу.

340/20 брзина, преко дана ради солидно али увече катастрофа. Ево слика тренутно на спид тесту, али аплоуд латенција варира, скаче као луда, а тако и пинг у игри. Лос понекад иде и на 35%.

Не знам више шта да радим, с обзиром да живим у Ло, избор је никакав.

Сваки савет је добродошао!
Презагушен линк… но не делује тако страшно, осим за игре...
 
Презагушен линк… но не делује тако страшно, осим за игре...

Тако је, велике осцилације у пингу, рецимо са 35 скочи на 200, па на 600, 800, па се врати итд.
А буквално преко дана све ради топ
 
Ови мајстори су измењали “све” по бандерама али мени и даље проблем није отклоњен што се тиче брзине, лоса, пинга кад падне мрак и попале се уличне лед сијалице.
Послали су ми мејл из супернове и смањили ми рачун за 499,5дин јер се жалим ево сад ће годину дана. :)

Дакле, како падне мрак, аплоуд иде за 50% доле, аплоуд латенција иде и до 1000+. Сликао, снимао, жалио се милијарду пута али изгледа не вреди. Једноставно је интернет неупотребљив у вечерњим сатима, поготово кад седнем да одиграм нешто, после 20ч кад успавам бебу.

340/20 брзина, преко дана ради солидно али увече катастрофа. Ево слика тренутно на спид тесту, али аплоуд латенција варира, скаче као луда, а тако и пинг у игри. Лос понекад иде и на 35%.

Не знам више шта да радим, с обзиром да живим у Ло, избор је никакав.

Сваки савет је добродошао!
tako je kod mene isto u Surcinu. uvece dl ide do 3mbps lol od 350.
 
Није ми јасно да ли је то стварно толики проблем како они причају или се једноставно не труде да га реше. 12 месеци сам корисник и овај проблем је од првог дана присутан.
 
Ističe mi ugovor sa Supernovom za nekih mesec dana. Sta da radim. Da trazim raskid ugovora pa da cekam ponudu od njih ili slaba valjda od toga.
Sta ce biti ako ne odem do njih? Jel dobijam automatski novi ugovor od 24 meseca ili ide na neodređeni period po novim cenama?
U postojecem ugovoru pise da je ugovor na neodređeno a minimum 24 meseca. Ne pise sta nakon 24 meseca.
 
Trazi raskid da bi dobio bolju ponudu, nrp. 6 meseci 50% popusta ili da predjes na veci paket po 8 meseci 50% popusta.
Posle 24m nisi pod ugovornom obavezom i ista se ne produzava automatski.
Ja sam odjavio televiziju i ostavio samo internet sa 20% popusta tokom celog ugovora.
 
Zdravo svima,
Do sad sam bio na nekom exenet paketu a posto su oni pod supernovom već duze vreme zvali su me da moram da potpisem novi ugovor i da dodju da mi zamene opremu. Da li mogu da trazim da mi opticki kabl prebace na drugo mesto, posto su mi ovi prethodni vezali za terasu i sad posto trebam da radim neke radove na kuci taj kabl bas smeta?
 
Ima li poente menjati neki od parametara sa slike na 5GHz (osim band width) da se potencijalno dobije brzi link speed? Konkretno sa trenutnim podesavanjima, na laptopu win 10 pokazuje link speed oko 240Mbps, dok na telefonu network speed pokazuje od 240 do 300Mbps. U oba slucaja naravno ne izvlaci maksimalnu brzinu. Testirao sam sa band width na 80MHz umesto 40 i sa tim link speed na laptopu ide od 500 do 833Mbps, na telefonu u tom delu sobe slicna brzina, medjutim problem je drugi deo sobe, gde network speed kod telefona znatno opadne na 50-80Mbps, pa cesto se desi i da koci i baferuje stream.

Ruter je u drugoj sobi, pa me zanima mogu li se "optimizovati" ovi parametri ili je jedina solucija prebacivanje rutera ili dodavanje novog?

1.png
 
Sta ce biti ako ne odem do njih? Jel dobijam automatski novi ugovor od 24 meseca ili ide na neodređeni period po novim cenama?
Posle 24m nisi pod ugovornom obavezom i ista se ne produzava automatski.
Da upotpunim...
Nastavlja se korišćenje usluga po ugovoru na neodređeno vreme, po novim (višim) cenama. Osim ako se ne potpiše novi ugovor na 2 godine ili potpiše raskid.

Da li mogu da trazim da mi opticki kabl prebace na drugo mesto, posto su mi ovi prethodni vezali za terasu i sad posto trebam da radim neke radove na kuci taj kabl bas smeta?
Što ne bi moglo? Svakako bi trebalo da ti prilikom postavljanja opreme stave svoje (nove) kablove. Nikada mi nisu (provajderi, množina) premeštali moje kablove ako to nisam od njih tražio.
 
@ivanpfc u najgorem slučaju, kao nov korisnik bi to sigurno ostvario. Izveli bi ti priključak onako kako bi po tebe bilo izvodljivo (od ormarića u zgradi, kanalicama pa sve do stana). Nov korisnik postaješ 30 dana nakon raskida ugovora. Izuzetno, neko ovde navodi da agent prodaje može tako da te tretira.
 
Za mesec dana mi ističe ugovor, pa koliko sam razumeo to moram da najavim mesec dana pred istek. Da li može mejlom/telefonski, ili moram da idem u poslovnicu?

Da li neko zna gde je u Novom Sadu sedište Supernove? Na netu je konfuzna adresa, pominje se Somborska 65 a tu je Manual. Da li može i u objekima Telekoma Srbije?
 
Postoji online forma na sajtu za produženje ugovora, ja obnovio pre neki dan. Nema potrebe ići u poslovnicu. Dobija se još jedan mesec, ukupno dva, sa 50% popusta na pretplatu. Mailom se potvrđuje porpisivanje ugovora.
 
I ja bih raskinuo ali nema gde da pređem....
 
Meni su pre neki dan podigli sa 120/15 na 200/15.
 
Meni su pre neki dan podigli sa 120/15 na 200/15.
Kada si potpisao ugovor zadnji put, ako nije tajna ?
Ja sam odradio onu njihovu migraciju sa starih na novi paket mislim krajem januara, tako nešto i neka nezvanična informacija je da moram ponovo da potpisujem ugovor da bi me prebacili sa 120 na 200 mbps ...
 
Pre nedelju dana obnovljena UO, online bez odlaska u poslovnicu.
 
Ja danas, kako nemam alternativu, natezao se, i nisam dobio nikakvu ponudu, znaju verovatno da nemam sbb ili nesto trece u gradu da uzmem, tako da...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno