Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma briga ih za net, cerka me pitala da li ce imati televiziju jos par dana pa ce iskoristiti ukljucenje na rec jer je videla u evidenciji poziva da je ukljucila na rec 26.7.
 
Poslednja izmena:
I još nešto pošto ste napisali da ugovor ističe sredinom septembra....

Neplatise obično zanemare činjenicu da će usluga i računi nastaviti da stižu i nakon isteka ugovora, tako da ako želite da raskinete ugovor morate da podnesete zahtev 30 dana ranije jer toliki je otkazni rok

do raskida ne vracate opremu, plaćate i koristite normalno.

I to mora da uradi potpisnik ugovora.
 
I još nešto pošto ste napisali da ugovor ističe sredinom septembra....

Neplatise obično zanemare činjenicu da će usluga i računi nastaviti da stižu i nakon isteka ugovora, tako da ako želite da raskine te ugovor to morate da uradite 30 dana ranije jer toliki je otkazni rok.

I to mora da uradi potpisnik ugovora.
Nece da raskida jer im je extra net i tv, Exe Net optika, Smart Duo 3 paket, nikad nisu imali problem kao ni ja, uveli smo istog meseca i sad smišljamo kako da dobijemo što povoljniju ponudu za produžetak ugovora.
 
Ja ću lično produžiti samo za internet Super Exe Net 2 ili 3, tv imam na boxu ne treba mi. Samo da vidim šta i kako... 🤔
 
Da li ovo još postoji?
 

Prilozi

  • 243840-66408a7d6bca4dc75156bdeb5bdc4ced~2.jpg
    243840-66408a7d6bca4dc75156bdeb5bdc4ced~2.jpg
    31.6 KB · Pregleda: 61
Pozdrav ljudi, može li mi neko reći, kakav je net u Supernovi preko koaks kabla ? Valja li to šta? Nemaju optiku u mom kraju, a što je najgore, nema niko drugi, svi ostali bude ruter + sim, opcije. Uzeo bih super plan 2 L fazon, kaže tu, internet do 120 mb ( dok se oploud i ne pominje ) ? Svako iskustvo mi je znacajno jer treba da se vezem na 2 god
U Bg imam mts ovu optiku i to leti vec 2 godine bez apsolutno ijednog problema, 24/7 perfektno.
 
Nece da raskida jer im je extra net i tv, Exe Net optika, Smart Duo 3 paket, nikad nisu imali problem kao ni ja, uveli smo istog meseca i sad smišljamo kako da dobijemo što povoljniju ponudu za produžetak ugovora.
Da li sam dobro razumeo:

  • tvoj zet ima neplaćena bar 3 računa za njihove usluge?
  • trebalo je da im isključe internet još pre mesec dana, ali je izmolio neisključivanje obećanjem da će izmiriti dug?
  • smišljate kako da dobijete što povoljniju ponudu za produžetak ugovora?
 
Da li sam dobro razumeo:

  • tvoj zet ima neplaćena bar 3 računa za njihove usluge?
  • trebalo je da im isključe internet još pre mesec dana, ali je izmolio neisključivanje obećanjem da će izmiriti dug?
  • smišljate kako da dobijete što povoljniju ponudu za produžetak ugovora?
Да сте пажљивије читали можда би сте боље разумели

1, Члан форума изв."macdon" је у писању преко овог форума изложио измећу осталог да има неплаћене рачуне тј. по његовим изнетим речима на овом форуму његов зет има дуга , као и то да пре 02 септембра не може да измири обавезу !
2.Ништа није замолио јел провајдер није неко са ким се корисник може баш тако лако договорити и " замолити " да га не искључују .већ је користио њихов правилник који су они усвојили и ставили на примену где корисник има право користити " УКЉУЧЕЊЕ НА РЕЧ ", шта је он и користио као и многи корисници који се нађу у некој неприлици да остану дужни !
3. Члан форума изв ." macdon " ,је само на форуму упитао да ли може и под којим условима да ако до поновног анекса угобвора дође да добије као и многи неку повољнију понуду !
Оно што ми пара очи је то што смо сви у стању неког испрозивати а не упутити да проблем на неки начин реши .Мишљења сам да нам треба већи степен емпатије и разумевања стога ваљда и форуми постоје .
Знам да ћу наићи на многе критике и супротне ставове али то је моје мишљење ја лично да могу не само кориснику форума "macdon" већ и многим би гледао помоћи барем речију или сугестијом ако новчано нисам спреман .

Поздрав и живи и здрави ми били сви учесници на форуму ! (y)

 
Poslednja izmena:
@srki018 : izvinjavam Vam se, nisam hteo nikoga da isprovociram, pa ni Vas.

Nisam znao da postoji zvanična mogućnost zvana "uključenje na reč". Sada cela priča već zvuči malo drugačije.

Takođe, ovaj i prethodni moj komentar izlaze iz domena teme, pa neću uzeti za zlo onome ko ih obriše. Trebalo je članu da pošaljem privatnu poruku.

Ali i mene zanima (brat koristi usluge provajdera Supernova, ja plaćam račune) kakve pogodnosti se dobijaju prilikom neplaćanja računa? Da li ih ima i tokom trajanja ugovorne obaveze?
;)
 
@srki018 : izvinjavam Vam se, nisam hteo nikoga da isprovociram, pa ni Vas.

Nisam znao da postoji zvanična mogućnost zvana "uključenje na reč". Sada cela priča već zvuči malo drugačije.

Takođe, ovaj i prethodni moj komentar izlaze iz domena teme, pa neću uzeti za zlo onome ko ih obriše. Trebalo je članu da pošaljem privatnu poruku.

Ali i mene zanima (brat koristi usluge provajdera Supernova, ja plaćam račune) kakve pogodnosti se dobijaju prilikom neplaćanja računa? Da li ih ima i tokom trajanja ugovorne obaveze?
;)
Нажалост за редовно плаћање услуга код свих провајдера имате једну велику могућност а то је да ће Вам на сваком рачуну који добијете писати "Захваљујемо Вам се што Ваше плаћање извршавате на време " :D (y) Провајдери да ли кабловских или мобилних пружаоца услуга имају ОГРОМНО разумевање за све кориснике зато они у свом саставу имају и "Сектор за бригу о корисницима " ееее то није мало а код СББ провајдера ако имате и бољи пакет добије за нову годину колачлиће ,чај а ове године су се и "отворили" послали и чоколаду јесте да није ни за један зуб :) али се сетили....

Зато форуми и треба да служе да се корисници између себе могу заштити и посаветовати јел ако чекамо помоћ од њих , добити је нећемо !
А да додам мени се неморате извињавати ја сам само корисник услуга које " дебело " плаћам и знам и саосећам се са свима који проблем имају ( не улазећи у то да ли су они сами проузроковали проблем или је проблем изазван од пружаоца услуге " они имају економску службу ,правну службу а ми обични корисници само нешто што се зове форум !
 
Poslednja izmena:
Pa eto ni ja nisam čuo za to "uključenje na reč", pošto nisam bio u takvim prilikama. Mislio sam da je to nešto kao "na lepe oči".:giggle:
Nego, nisam znao ni da isključe net a ostave TV posle toliko neplaćenih. Mislio sam da ide komplet mrak. Šta je u pitanju, neće da uskrate ljude za Javni servis?
Kad ga već pominjem, ako ne platim EDB-u par puta hoće li ostaviti struju a isključiti RTS? Da se ne plaća bzvz. Lepe želje moje...

Pozdrav ljudi, može li mi neko reći, kakav je net u Supernovi preko koaks kabla ? Valja li to šta? Nemaju optiku u mom kraju, a što je najgore, nema niko drugi, svi ostali bude ruter + sim, opcije. Uzeo bih super plan 2 L fazon, kaže tu, internet do 120 mb ( dok se oploud i ne pominje ) ? Svako iskustvo mi je znacajno jer treba da se vezem na 2 god
U Bg imam mts ovu optiku i to leti vec 2 godine bez apsolutno ijednog problema, 24/7 perfektno.
Troje ili četvoro redovnijih ovde će napisati da je super a ostatak da je ******. "Aksiom" kojim se rukovodimo u takvim situacijama je provera stanja u komšiluku, kod komšinica po mogućstvu.:cool:
 
Pa eto ni ja nisam čuo za to "uključenje na reč", pošto nisam bio u takvim prilikama. Mislio sam da je to nešto kao "na lepe oči".:giggle:
Nego, nisam znao ni da isključe net a ostave TV posle toliko neplaćenih. Mislio sam da ide komplet mrak. Šta je u pitanju, neće da uskrate ljude za Javni servis?
Kad ga već pominjem, ako ne platim EDB-u par puta hoće li ostaviti struju a isključiti RTS? Da se ne plaća bzvz. Lepe želje moje...


Troje ili četvoro redovnijih ovde će napisati da je super a ostatak da je ******. "Aksiom" kojim se rukovodimo u takvim situacijama je provera stanja u komšiluku, kod komšinica po mogućstvu.:cool:
EDB ако неплатите на време неће Вас сигурно искључивати одмах после 60 дана од дана истека валуте плаћања по тој логици пола Србије би била у мраку ! А за " УКЉУЧЕЊЕ НА РЕЧ " нисам ни ја знао нити сам исто користио али нажалост неки људи немају да одмах исплате све рачуне са платом у просеку око 40 к и рачунима око 15к месечно !!!!!!!!!!!!!!
 
Da li sam dobro razumeo:

  • tvoj zet ima neplaćena bar 3 računa za njihove usluge?
  • trebalo je da im isključe internet još pre mesec dana, ali je izmolio neisključivanje obećanjem da će izmiriti dug?
  • smišljate kako da dobijete što povoljniju ponudu za produžetak ugovora?
Ne odgovaram na glupa pitanja. Pročitaj sve lepo pre nego počneš da lupetaš!
Pozdrav
 
Da li oni mene mogu da prebace na ovaj novi paket "
super plan 2 m
" od 3050 din gde je net 100/8 posto ionako placam 3100 (60/8 ~3100din)
?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno