Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
^^Google Translate pritiče u pomoć.:cool:
 
" Dobio sam odgovor ,, mi smo sad jedna firma i mogu dobiti samo mesec dana za jedan dinar" jer nisam novi korisnik nego samo obnavljam ugovor i nemam pravo na neke pogodnosti
I koliko sam čuo mora da prođe mesec dana od isteka starog ugovora da bi se tretirao kao novi korisnik " UZ DUŽNO POŠTOVANJE PREVEDI !?
Ne znam tačno šta ti nije jasno ,
Supernova i MTS su sad jedna te ista firma tako da za Supernovu nisam novi korisnik jer sam imao MTS Box paket.
I ako sad hoću umesto Box paketa Super plan paket nemam nikakve promotivne pogodnosti za ,,Nove" korisnike nego samo kao ,,stari korisnik" za obnovu ugovora imam pravo mesec dana gledanja za 1 din
Kada istekne ili se raskine ugovor ne možeš za 2 dana da odeš i da kažeš ,,ja ću da budem novi korisnik i hoću sve promotivne pogodnosti uz taj i taj paket" znači mora da prođe najjjj manje mesec dana od raskida ili isteka ugovora
Tako mi je rečeno u jednoj njihovoj poslovnici,
Ako treba prostije ...
 
Ne moze za dva dana, ali ne mozes ni za mesec dana da postanes novi korisnik...Pre je bilo minimum tri meseca bez usluge, da bi te tretirali kao novog korisnika...
 
Pisali ljudi da su uspevali da "izboksuju" i više od toga. Pisali smo i o raznim periodima tokom preuzimanja Pošte: 6,8,10,12,14,16 meseci za dinar ili 2 godine upola cene.
Sasvim je prosto, te "pogodnosti" su siva zona gde svako može dobiti različite ponude jer nema jedinstvenih pravila. Nisu samo terenski prodavci u pitanju već i njihovi telefonski/mejl operateri/ke. A neretko je u pitanju i njihovo neznanje jer ni oni nisu načisto s tim šta i koliko može, opet zbog toga što striktna pravila ne postoje.
Tako da se džabe prepucavate ko je u pravu ovde. Svi ste, prema onim informacijama koje dobijate od njih. Da li su te informacije tačne, pravo je pitanje.
 
Ne moze za dva dana, ali ne mozes ni za mesec dana da postanes novi korisnik...Pre je bilo minimum tri meseca bez usluge, da bi te tretirali kao novog korisnika...
Zapravo mene su tretirali kao novog korisnika posle mesec dana i dobih 12 meseci upola cene, pritom nisam menjao SN za MTS, ostao sam kod SN. Dakle samo sam sacekao da prodje mesec dana od kada je ugovor istekao.
 
Zapravo mene su tretirali kao novog korisnika posle mesec dana i dobih 12 meseci upola cene, pritom nisam menjao SN za MTS, ostao sam kod SN. Dakle samo sam sacekao da prodje mesec dana od kada je ugovor istekao.
A da li su ti menjali i dali novu opremu, ili ti je ostala stara (ONT i STB-ovi ...)?
 
Ima li neko pretpostavku, zašto mi prilikom logovanja na računaru na https://stg-supernova.spectar.tv/ uporno prijavljuje pogrešan email/korisničko ime ili lozinku?
Prvi put pokušavam da se ulogujem. I preko Chrome i Edge-a isto. Imam još jedan prazan "slot".
 
Nije divljak to je "staging" poddomen koji koriste za testiranje. A sajt koristi "prd" (= production).
 
Interesantno, prijavio sam se, a u korisničkom portalu, u odeljku "aktivni uređaji" računar mi nije registrovan.
 
Ne prikazuje browser-e u tom Self Care portalu. Vidiš ih samo u onoj "istorija spajanja" ili kako su već tačno nazvali tu sekciju.
 
Da li mozda neko ima viska move n go za mobilni, da pozajmi ili iznajmi?
 
@shamanNS
A, da. Brisanje browsera, znači, nije moguće, a nije ni potrebno.

Pre logovanja na browser ulogovao sam se na još jedan tablet (peti "slot"), tako da su mi trenutno aktivna šest uređaja.
 
Browser-e može & mora da briše korisnička služba? Pogotovo kad zabaguje ono da misli da imaš aktivnih streamova i kad ne koristiš ni jedan 🤣
 
Nije divljak to je "staging" poddomen koji koriste za testiranje. A sajt koristi "prd" (= production).
nisam znao za to.
na netu postoji puno lažnih sajtova pa sam pomislio da je neki divljak koji krade login podatke-naloge
 
game of thrones you know nothing GIF
 
Zapravo mene su tretirali kao novog korisnika posle mesec dana i dobih 12 meseci upola cene, pritom nisam menjao SN za MTS, ostao sam kod SN. Dakle samo sam sacekao da prodje mesec dana od kada je ugovor istekao.
@Satazabuki Чек' чек', ниси им враћао опрему, раздужио све, платио рачуне и мјесец дана био без њихових услуга (поштапао се нечим другим, како год), него си просто наставио да користиш њихове услуге и опрему, платио им тај мјесец као и оне дотад, а само си био без уговорне обавезе мјесец дана, па си се јавио да потпишеш нови уговор(ну обавезу) на 24 мјесеца и третирали су те као новог корисника?:unsure:
 
@Satazabuki Чек' чек', ниси им враћао опрему, раздужио све, платио рачуне и мјесец дана био без њихових услуга (поштапао се нечим другим, како год), него си просто наставио да користиш њихове услуге и опрему, платио им тај мјесец као и оне дотад, а само си био без уговорне обавезе мјесец дана, па си се јавио да потпишеш нови уговор(ну обавезу) на 24 мјесеца и третирали су те као новог корисника?:unsure:

Upravo tako istekla mi je ugovorna obaveza i proslo je ajde da kazem ne mesec, nego mesec ipo dana, posto mi se ugovor zavrsio sredinom mesec. Usluge sam imao sve vreme, samo bez ugovora odnosno ugovorne obaveze koja je istekla, a usluga je bila valjda oko 300-400 dinara skuplja, sto ide po automatizmu. Poslao sam im mail povodom produzenja ugovora, pitao ih kakve pogodnosti imaju za mene pa da vidim da li ostajem ili prelazim na SBB i relativno brzo su odgovorili sa ponudom 12 meseci upola cene sto sam i prihvatio. Odmah sutradan me je zvala radnica da zakaze dolazak radnika da donesu move i to je to.
 
Pošta je imala oko 1.500 za ugovor na 2 godine. Obnavljanjem dobiješ isto. Nisam pazio da mi je ugovor istekao pa su mi jedan mesec naplatili za 250-300 skuplje jer sam automatski prešao na ugovor na neodređeno. Otišao posle do njih, potpisao nov ugovor i dobio opet po 1.500 na 2 godine.
Kod Pošte je sve bilo jasno. Imaš ugovor na određeno, po isteku se prelazi na neodređeno ako ne potpišeš novi na određeno ili raskineš uslugu. I bilo je tačno navedeno koliko košta na koji period.
Stvar je što kod SN sve izgleda nekako divlje...
I ne samo kod njih. Te gluposti oko novih i starih korisnika...
 
Pozdrav društvo 🙂
Usluga interneta je jutros suspendovana zbog neplaćenih računa a televizije još ima. Uključenje na reč ne može jer je korišćeno u zadnjih 30 dana (krajem jula).
Kada isključuju televiziju jer se računi ne mogu platiti pre početka septembra?
Exe Net optika.
Ne mora da znači da pitam za sebe... 😉
Hvala 🍻
 
Pozdrav društvo 🙂
Usluga interneta je jutros suspendovana zbog neplaćenih računa a televizije još ima. Uključenje na reč ne može jer je korišćeno u zadnjih 30 dana (krajem jula).
Kada isključuju televiziju jer se računi ne mogu platiti pre početka septembra?
Exe Net optika.
Ne mora da znači da pitam za sebe... 😉
Hvala 🍻
Pozdrav a sa koliko računa su Vas isključili !?
""""Kada isključuju televiziju jer se računi ne mogu platiti pre početka septembra? """" Niste lepo formilisali pitanje !?
 
Valjda 3, nije mi rekao zet ne znam tačno. Znam da je dugovao 2 prošlog meseca.
Neka ode odmah i neka zatraži dug da plati na rate ( možda dobije i više rata ) ,samo neka zatraži da želi platiti na rate po uplati prve rate oni su u obavezi da takvog korisnika vrate aktiviraju ! (y)
 
Ugovor mu ističe sredinom septembra i vodi se na njega a on nije u zemlji do daljnjeg i ne znam kako će...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno