Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nisi ti to nesto lepo procitao.
A jesu ludaci kada rade kao agenti i nude ono sto ne stoji u zvanicnoj ponudi. Postoji nesto sto se zove odgovornost za ono sto je potpisano.
 
Kada ubace neki novi tv kanal, da li treba da ga tražim i skeniram sam ili je automatski ubačen? Mislim preko modula, a tv je LG.
A ako moram sam, da li može samo ta frkvencija ili sve komplet i da li se može sačuvati trenutna lista kanala, da ne bih morao ponovo slagati kanale?
 
trebalo bi da imas negde u opcijama tv-a da li da te obavesti ili slicno. moj lg tv izbaci svaki put pitanje da li da skenira.
mislim da moras sve skenirati, sem ako hoces rucno samo tu frekvenciju, ali onda treba da znas koja je itd. sto je napornije.
najbolje da odradis 'automatsko' skeniranje po imenu mreze, tako ce naci sve kanale cim naidje na prvu frekvenciju.
moras opet slagati kanale. ako imas LCN mozes uvek imati 'njihov' redosled. mozda moze da zapamti 'favorites'.
 
Kada smo već kod toga postoji li negde spisak frkvencija i kanala? Mnogo je lakše preskenirati jednu frekvenciju i dodati kanale na taj način nego svaki put smaranje i slaganje.
Njihov redosled mi i nije baš puno logičan.
 
Kada smo već kod toga postoji li negde spisak frkvencija i kanala? Mnogo je lakše preskenirati jednu frekvenciju i dodati kanale na taj način nego svaki put smaranje i slaganje.
Njihov redosled mi i nije baš puno logičan.
Ne postoji jedinstven spisak frekvencija i kanala jer je to sve zavisno od mesta do mesta
 
Naravno da je lakše skenirati 1 frekvenciju i dodati kanal, nego izgubiti ceo dan pakujići ponovo.
 
Ja to rešavam na Samsungu uz pomoć ChanSort programa. Izvezem staru listu kanala na USB, odradim ponovo skeniranje kanala, listu sa USB-a prebacim na komp i onda novu listu na TV-u izvezem na USB i preko onog programa samo kopiram stari redosled i ubacim uz nekoliko klikova i nove kanale na mesta na koja ja hoću. I na kraju uvezem tu novu listu na TV. Dosta brže, nego da preko TV-a svaki kanal ručno premeštam.
 
Mene malo muči, mada za sada nema većih problema, jači signal na Downstream a i SNR, kontra tome niže na Upstream. Rekao bih da sam blizu granice ali zasad ništa značajnije od problema, modem izgleda dobro podnosi, TV malko zeza na par kanala.
Potpuno sam pogrešio, izvinjavam se braći Kinezima i kolegama na forumu na pogrešnim uverenjima. I MOVE i modem su izgleda potpuno ispravni, za modem sam bio ubeđen da nije.
Sinoć sam čisto da proverim premestio modem i stavio ga uz MOVE i direktno povezao LAN vezom. Sve je radilo kao sat. Kako sam ga vratio nazad, pustio sam opet da se poveže bežično očekujući probleme. Međutim, nije ih bilo. Wi-Fi veza je stabilna.
Verujem, mada vreme će pokazati sigurno, da problem jeste nešto jači signal koji ide preko 8dBmV za Down i do 43dBmV za Up. To bi bila neka granica stabilnosti, Wi-Fi prvi to oseti. Ako se ponovi probaću da opet skinem i vratim coax, pa ću da stavim i dodatni razdelnik ako bude trebalo. Mada bolje je da nabavim prigušivač od 6dB ako se ovo nastavi.
 
Ne znam da li sam se žešće istripovao ali sad upalio TV i vidim da je većina kanala u HD-u, nije mi juče bilo tako, barem se ne sećam.
 
Pozdrav ljudi ,
Da li neko zna jel postoji mogucnost da se raskine ugovor ako sa njihove strane nije ispoštovan dogovor ? Radi se o tome da su agenti prodaje dogovorili sa mojim roditeljima paket Super plan 3L sa mobilnim telefonom i naglašeno je da ne žele fiksni . Kada su otišli u njihovu poslovnicu da aktiviraju broj mobilnog telefona , oni su rekli da je potpisan ugovor u kojem je paket Super Plan 3L sa fiksnim telefonom . Pokušavali smo da izbacimo fiksni telefon ali uzalud.

Agent prodaje koji je bio na terenu slaže se da smo dogovorili paket sa mobilnim telefonom ali da ne zna zašto stoji fiksni u ugovoru . Jasno je da su oni pogrešili . Rekli smo mu da razgovara sa kolegama i da im objasni , a on je rekao da ih je zvao i da nije mogao da ih dobije.

Zanima me da li postoji mogucnost da se raskine ugovor zbog neispunjenja obaveza sa njihove strane i zbog lažnih informacija (jedno pričaju a drugo su uradili). Da li možemo da se pozovemo na povredu prava potrošača?
 
Pozdrav ljudi ,
Da li neko zna jel postoji mogucnost da se raskine ugovor ako sa njihove strane nije ispoštovan dogovor ? Radi se o tome da su agenti prodaje dogovorili sa mojim roditeljima paket Super plan 3L sa mobilnim telefonom i naglašeno je da ne žele fiksni . Kada su otišli u njihovu poslovnicu da aktiviraju broj mobilnog telefona , oni su rekli da je potpisan ugovor u kojem je paket Super Plan 3L sa fiksnim telefonom . Pokušavali smo da izbacimo fiksni telefon ali uzalud.

Agent prodaje koji je bio na terenu slaže se da smo dogovorili paket sa mobilnim telefonom ali da ne zna zašto stoji fiksni u ugovoru . Jasno je da su oni pogrešili . Rekli smo mu da razgovara sa kolegama i da im objasni , a on je rekao da ih je zvao i da nije mogao da ih dobije.

Zanima me da li postoji mogucnost da se raskine ugovor zbog neispunjenja obaveza sa njihove strane i zbog lažnih informacija (jedno pričaju a drugo su uradili). Da li možemo da se pozovemo na povredu prava potrošača?
Ganjaj agenta da to ispravi. Od njegovog "majke mi" nemaš ništa.
Samo on može da ti to ispravi, jer ovako nemaš nikakav pisan trag.
 
@Milos166 pa zar pre nego što je stavljen potpis na ugovor niste proverili stavke koji paket i šta sadrži paket
pravno gledajuću ne možeš ništa da uradiš, jer potpisao si to što si potpisao-fixni telefon
drugi put čitaj pre nego što potpišeš-dva put meri jednom seci
 
Pozdrav ljudi ,
Da li neko zna jel postoji mogucnost da se raskine ugovor ako sa njihove strane nije ispoštovan dogovor ? Radi se o tome da su agenti prodaje dogovorili sa mojim roditeljima paket Super plan 3L sa mobilnim telefonom i naglašeno je da ne žele fiksni . Kada su otišli u njihovu poslovnicu da aktiviraju broj mobilnog telefona , oni su rekli da je potpisan ugovor u kojem je paket Super Plan 3L sa fiksnim telefonom . Pokušavali smo da izbacimo fiksni telefon ali uzalud.

Agent prodaje koji je bio na terenu slaže se da smo dogovorili paket sa mobilnim telefonom ali da ne zna zašto stoji fiksni u ugovoru . Jasno je da su oni pogrešili . Rekli smo mu da razgovara sa kolegama i da im objasni , a on je rekao da ih je zvao i da nije mogao da ih dobije.

Zanima me da li postoji mogucnost da se raskine ugovor zbog neispunjenja obaveza sa njihove strane i zbog lažnih informacija (jedno pričaju a drugo su uradili). Da li možemo da se pozovemo na povredu prava potrošača?
Ako nije prošlo 14 dana od potpisivanja ugovora, svakako imaš pravo da raskineš ugovor bez bilo kakvih penala.
 
Kako se na aplikaciji za super novu za android TV gasi da stalno kucam pin? Vrtim podesavanja i nema opcija da se ukine pin!
 
Uključi pamćenje pin koda. Imaš par opcija.
 
Код мене је редовно стање да модем забоде и да га комп не види и да само рестарт помаже. Изгледа да тај проблем не могу да реше. После тога једно време немам аплоада, пинг и јитер оду у небо и гомила изгубљених пакета. Онда проради како треба и опет у круг. Престао сам да се нервирам, мало смо место, немамо неки избор... Чекамо да Илон Маск пусти сателитски нет па да мењамо провајдера... 😂😂😂
 
Koliko sam ga samo puta resetovao, Wi-Fi pogotovo, kako bi bar malo poboljšao bežičnu vezu. Nije mi palo na pamet da pogledam stranu modema i izvučem coax na neko vreme.
Koliko su ono nudili uređaja ranije, za do 3 TV-a? Ta 3+modem i eto potrebe za razdelnikom sa 4 izlaza. Svaki izlaz na takvom stvara gubitke 7-8dB i to mu dođe onda negde idealno.
Samo glavonje nisu računali da neki imaju samo jedan TV. I sad dolazim u situaciju gde mogu da se rešim i ovog jednog jedinog razdelnika a time će modem sigurno da zakuca. Umesto toga treba da metnem još koji da radi kao oslabljivač kao kod kolege @vatrogasac53.
Po nekom pravilu signal bi trebao da bude blizu nule a direkcionim kuplerom da se osigura nesmanjen signal na modem. A ne ovako...
 

Prilozi

  • Modem.jpg
    Modem.jpg
    138.1 KB · Pregleda: 46
Ajd i ja sa svojim problemom. Imam Supernovu na tri različite adrese u gradu. Ni sa jedne ne mogu pristupiti Rockstar Games sajtu odnosno njihovom Social Clubu. To znači nema GTAV. Pošto držim igraonicu, to mi je već problem. Nemam nameru da plaćam fiksnu ip adresu, treba mi dinamička iz sto razloga. E sad, postoji li neki zakonski osnov da podignem tužbu protiv super nove. Tipa za nepružanje usluge i sl. Jer ja plaćam da imam potpuni pristup netu a oni mi to ne daju. Mislim, Rockstar i GTAV mi je najveći problem, ima tu i drugih sajtova.

Isti problem.

Rockstar Games launcher:
375m8xt.png



Rockstar Games Social Club website:
fpvOaBf.png



EDIT: čim povežem drugi internet na računar (u mom slučaju mts ADSL) , sve radi ok
 
Upravo sam dodao spliter pre modema ne bih li oslabio signal pa da ispratim da li će i dalje biti zabadanja modema.
Slika signala pre dodavanja splitera
2022-04-30.png
Posle dodavanja splitera
2022-04-30 (2).png
Ako je neko petljao sa ovim interesuje me stanje kod njega i da li ovo ima smisla raditi?
 
Upravo sam dodao spliter pre modema ne bih li oslabio signal pa da ispratim da li će i dalje biti zabadanja modema.
Slika signala pre dodavanja splitera
Pogledajte prilog 342901
Posle dodavanja splitera
Pogledajte prilog 342902
Ako je neko petljao sa ovim interesuje me stanje kod njega i da li ovo ima smisla raditi?
Po meni bilo je bolje pre splitera(mada ni tada nije idealno jer je upload visok). Sada kada je dodat upload ne valja jer je prejak.
 
Idući put gledaj da sliku isečeš kako ne bi previše otkrivao privatne "delove".:giggle:
Petljao sam ja baš danas kod mene: bez, sa jednim (aktuelna situacija) i sa dva splitera.
Naravno da ima smisla tako raditi prema SN tehničarima, pitaj kolegu @vatrogasac53.
Njemu je stavljeno ovako:
schema.jpg
Ako pitaš da li tako treba uraditi, tj, je li ispravno? Ne, naravno da nije. Spliter razdvaja signal i unosi gubitke kao posledicu toga. Za svrhu slabljenja signala se namenski koristi OVO. S takvima možeš izabrati koliki gubitak hoćeš (ima ih raznih), možeš staviti onaj koji slabi samo Downstream, onaj koji slabi isključivo Upstream ili onaj koji deluje u oba smera. Spliter svakim deljenjem signala dodaje 3-4dB gubitka.
Downstream ti je skoro idealan sad po parametrima, međutim Upstream je na samoj gornjoj granici. Napominjem da to zavisi od situacije do situacije i modela modema. Moguće da može da gura i preko 55 bez problema.
Nego nisi precizirao kakvo je to zapravo zabadanje modema i da ga PC ne vidi. Kad je neki takav problem provere se portovi na PC-u i modemu, LAN kabl, povezivanje na neki treći uređaj (drugi PC, laptop), provera bežične veze, provera - skidanje i vraćanje koaksijalnog kabla i konektora, provera modemskog strujnog adaptera i modema (sjajno bi bilo ako imaš nekog blizu i dovoljno bliskog na SN da probate rokadu modema, u suprotnom tehnička služba ne gine). Većinu ovog možeš sam proveriti, kablove multimetrom, ali moguće je da modem polako otkazuje. Ukoliko je modem problem ili signal nije stabilan pre tvog priključnog mesta, jedino da tražiš pomoć od "SN stručnjaka" pa nek se pentraju po banderama.
Možeš još da probaš testove brzine, da vidiš kako kriva ide i da li oscilira.

Najsmešnije od svega je da taj prigušivač (atenuator) kao i druge takve stvari tražim po glupom BG-u i nigde ih ne mogu naći. Ima Niš ali dostavom mi dođe duplo skuplje. Ali zato ovde na svakom ćošku kladionice, pekare, radnje s telefonima, kladionice, kafići... Nije greška što sam ih 2 puta spomenuo.
 

Prilozi

  • Modem + no splitters.jpg
    Modem + no splitters.jpg
    178.3 KB · Pregleda: 82
  • Modem + 1 splitter (2-way).jpg
    Modem + 1 splitter (2-way).jpg
    170.1 KB · Pregleda: 45
  • Modem + 2 splitters (2-way).jpg
    Modem + 2 splitters (2-way).jpg
    169.9 KB · Pregleda: 44
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno