Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Moguće da i kod mene ne radi HBO OD, to nisam ni proveravao. Znači nešto su oni zeznuli.
 
Samo da se nadopunim, ne radi ni kod mene HBO OD. Apollon i HBO izbacuju da je potrebno pretplatiti se na navedeni sadržaj. HBO Max radi regularno.
 
Ja sam im poslao pitanje preko Fejsa, rekoše mi da će me pozvati kolege na telefon, i da se strpim. Sad me baš zanima koliko će im trebati.
 
I sve to samo da bi u podacima o korisniku dodali "pickbox" na listu, dok u video klub još nije dodat.
Ja sam im poslao pitanje preko Fejsa, rekoše mi da će me pozvati kolege na telefon, i da se strpim. Sad me baš zanima koliko će im trebati.
sve to samo da bi u podacima o korisniku dodali "pickbox" na listu, dok u video klub još nije dodat.

Attachments​

  • IMG_20220505_122628.jpg
    IMG_20220505_122628.jpg
    85.4 KB · Views: 0
 

Prilozi

  • IMG_20220505_122628.jpg
    IMG_20220505_122628.jpg
    85.4 KB · Pregleda: 8
Kad će već jednom da se presaberu. Video klub nisam posećivao mesecima a tamo haos i dalje.:mad:

Pogledajte prilog 343248
Pogledajte prilog 343249
A što da sređuju ako mesecima nisi posećivao. Za koga? Ko zna da rukuje leko nađe šta mu treba.
Jel ovo došlo do neke promene oko Apolon kategorije u video klubu? Od pokretanja navedene sekcije, imao sam pristup filmovima i serijama iz nje, danas pokušam da pokrenem neki film, kad ono izbacuje da nisam pretplaćen na navedeni sadržaj.

Imam Super Sve Plus paket, jedan od onih koji su imali u sebi i Move aplikacije za TV i telefone.
Hahaha, ja pre neki dan gledao neki film na apolonu, a sad mi ne radi mobilna aplikacija dok na move uređaju apollon radi, naravno koji nema istu bazu filmova i serija. Sad sam pisao pa ću videti odgovor.
 
Heh, sad ćete praviti da si blesav, odgovoriće ti da Apollon imaš na Move uređaju i da korišćenje posebne android Apollon aplikacije nije moguće.
Meni to pre neki dan odgovorili jubilarni, 50. put. 😊
 
Heh, sad ćete praviti da si blesav, odgovoriće ti da Apollon imaš na Move uređaju i da korišćenje posebne android Apollon aplikacije nije moguće.
Meni to pre neki dan odgovorili jubilarni, 50. put. 😊
Prosledio sam mejl sa kredencijalima ne mogu da me prave blesavim, mogu samo da se prave blesavi
 
Heh, sad ćete praviti da si blesav, odgovoriće ti da Apollon imaš na Move uređaju i da korišćenje posebne android Apollon aplikacije nije moguće.
Meni to pre neki dan odgovorili jubilarni, 50. put. 😊
I meni su to isto odgovorili na email i preko call centra.
 
Heh, sad ćete praviti da si blesav, odgovoriće ti da Apollon imaš na Move uređaju i da korišćenje posebne android Apollon aplikacije nije moguće.
Meni to pre neki dan odgovorili jubilarni, 50. put. 😊
Problem je što kod mene ne radi više ni na Move aplikaciji.
 
Čudna situacija...
Opet mi kočio MOVE pa sam izvukao koaksijalce iz modema i MOVE-a i vratio ih nazad. Sve je OK sad ali tek posle reseta na MOVE-u.
Po ubacivanju kabla slika je sa 16:9 prešla na 4:3 i više od pola onih rezolucija je nestalo iz podešavanja. Posle reseta sve se vratilo u normalu.

Opusteno, ni kod drugih nije bolja situacija, cak i gora je
To verujem. Inače nemam ni Apollon ni HBO. Kad su za praznike otključali kanale i video klub imao sam pristup na oko pola sadržaja. Pitao sam mejlom za cenu i zašto nije ni na vreme ni sve otključano iako piše na ekranu da jeste. Gledao sam da vidim hoće li se to događati ako se odlučim za taj Apollon. Ne plaća mi se nešto što neću moći u potpunosti rabiti, da ga plaćam da ga, eto, samo imam. Dobio sam, naravno, robotski odgovor samo kako da se prijavim na uslugu. Radiće ako hoće, neće ako neće, sve mi se čini, nema garancije.
Više od 3 meseca nisam čeprkao po video klubu pa da vidim je li se šta promenilo. Nađem par filmova u FILMBOX-u i neće da ih otvori. Deluje mi da je istumbano i da ti filmovi koje sam hteo odgledati više pripadaju HBO sekciji nego ovde. Pola filmova iz FILMBOX-a neće da otvori, traži mi prijavljivanje.

A što da sređuju ako mesecima nisi posećivao. Za koga? Ko zna da rukuje leko nađe šta mu treba.
Ako je samo zbog mene, ne moraju vala. Mogu slobodno sve da stave pod katanac. Bar tako da znam na čemu sam.
Ako znaš bolje od mene da rukuješ, budi dobar i nađi mi gde se prijavljuje i za koju cenu da bi se gledali filmovi iz FILMBOX sekcije.
 
Pozdrav.Bicu kratak koliko mogu..Dobio sam uz novi ugovor move box koji ima upaljen HDR (i ako sam iz tv-a ugasio HDR za taj HDMI port)da li moze nekako da se ugasi?da li vredi da im pisem da dodju oni da mi ugase?slika je stvarno katastrofa sa HDR..narucio sam HDMI 2.0 kabal kao on nema podrsku za HDR nisam siguran da li ce to pomoci.Hvala
 
Samo ako moduješ Movebox možeš da isključiš HDR.Zbog toga je moj Movebox završio u fioci i vratio sam se na karticu.
 
.... i tako. Opet ili petak veče ili subota prepodne, Bor (ex.Kopernikus) nema neta, dok TV radi normalno.
Palim-gasim ruter. Zovem centar, upisuju... Ali dok tehničari dodju (ustvari, kad pozovu pre dolska), net se pojavi i ne treba da dolaze.
Zadnji put sam obavešten "da znaju da u mom kraju ima taj problem, ali da imaju previše posla i da ne mogu da se maju da treže uzrok''! Sjajno!
 
.... i tako. Opet ili petak veče ili subota prepodne, Bor (ex.Kopernikus) nema neta, dok TV radi normalno.
Palim-gasim ruter. Zovem centar, upisuju... Ali dok tehničari dodju (ustvari, kad pozovu pre dolska), net se pojavi i ne treba da dolaze.
Zadnji put sam obavešten "da znaju da u mom kraju ima taj problem, ali da imaju previše posla i da ne mogu da se maju da treže uzrok''! Sjajno!
To je isto tako i sa bivšom Exe Net Niš sada Supernova oni izdaju nalog za ekipu na teren posle otklonjene smetnje ( smetnja koja traje od 30 dana koliko mesec ima dana smetnja im traje po 25 dana ) ... mene bi bilo sramota da tako postupam sa korisnicima i da im tražim mesečno da redovno plaćaju obaveze ...
 
U vezi tog traženja da se redovno plaćaju obaveze...
Zna li ko ima li način da se prekine dobijanje SMS-a o mesečnom zaduženju? Idu mi na živce s tim. Imalo bi smisla da sam tražio da mi šalju a nisam.
 
U vezi tog traženja da se redovno plaćaju obaveze...
Zna li ko ima li način da se prekine dobijanje SMS-a o mesečnom zaduženju? Idu mi na živce s tim. Imalo bi smisla da sam tražio da mi šalju a nisam.
Nažalost mislim da ta mogućnost ne postoji. Jedino ako ih blokiraš (staviš na crnu listu) u podešavanju telefona. Meni je skoro stigao mail sa pitanjem da li želim da mi ubuduće računi automatski stižu na mail. Mislio sam da će tada prestati sms, ali nije.
 
Pa lepo. Svaki idući put kad mi to pošalju istog dana ću pozivom ili mejlom da ih podsećam na njihovu obavezu prema meni u pogledu pružanja kvaliteta usluge, stabilnosti i brzine interneta a dodaću i pojedinačno sve kanale koje mogu pratiti u okviru izabranog paketa.
Hvala na odgovoru.
 
Ja sam tražio da mi prestanu slati ta SMS obaveštenja pre nešto više od godinu dana i nakon više poziva i malo ubeđivanja, uspeo sam da nateram devojku iz podrške da me skine sa toga. Ali otkad je Supernova prešla potpuno pod MTS, ponovo su počeli da mi šalju te SMSove.
Znači, moguće je, ali treba biti uporan, dosadan i naleteti na radnika podrške voljnog da sarađuje.
 
Matorog zvali u kontinuitetu skoro 2 meseca da obnovi ugovor(istice sad u maju mesecu) uz beneficiju od 1 mesecne pretplate u visini polovine mesecne pretplate(lol) i rekao sam mu da ne prihvata i da ode u poslovnicu da raskine UO. Posle podnosenja zahteva su ga pozvali i ponudili 10 meseci u visini polovine mesecne pretplate(sto je realno 5 meseci free na 24 meseca). Rekao sam mu da prihvati, mozda je moglo jos vise, ali i ovo je ok.
Ako nekome znaci, evo da ima info.
 
Deset meseci po pola računa je standardna pogodnost koju daju za nove korisnike koji nemaju uslov za optiku.

Mene su opet zvali, šatro sa informacijom da su uspeli da obezbede dodatni STB.

Koji nisam ni tražio. :ROFLMAO:

Dogovorili smo se da se čujemo za nedelju dana. :)
 
Ljudi da li postoji nacin gledati Supernovine kanale preko laptopa na wifi? U kuci imamo njihovu kablovsku, internet etc, radi nam ovaj MOVE N GO na tvu sve uredno, svi smo i aplikaciju instalirali na telefonima i sve je to ok kolko tolko. E da li postoji opcija pristupiti sa laptopom i gledati live sve te kanale cak i imati MOVE N GO opciju i tu? Pitam zbog jos jednog clana, koji nema tv u svojoj sobi, ima laptop i na wifi-u je zajednickom.
Ne znam dal je bilo ovo pitanje, previse strana ima. Hvala
 
Ljudi da li postoji nacin gledati Supernovine kanale preko laptopa na wifi? U kuci imamo njihovu kablovsku, internet etc, radi nam ovaj MOVE N GO na tvu sve uredno, svi smo i aplikaciju instalirali na telefonima i sve je to ok kolko tolko. E da li postoji opcija pristupiti sa laptopom i gledati live sve te kanale cak i imati MOVE N GO opciju i tu? Pitam zbog jos jednog clana, koji nema tv u svojoj sobi, ima laptop i na wifi-u je zajednickom.
Ne znam dal je bilo ovo pitanje, previse strana ima. Hvala
sajt za PC i laptopove
 
Nažalost mislim da ta mogućnost ne postoji. Jedino ako ih blokiraš (staviš na crnu listu) u podešavanju telefona. Meni je skoro stigao mail sa pitanjem da li želim da mi ubuduće računi automatski stižu na mail. Mislio sam da će tada prestati sms, ali

Ne vidim u cemu je problem, pa ne salju vam 100 SmS-ova dnevno, nego jedan mesecno...
Ljudi ne žele uznemiravanje i glupa podsećanja ako im je stalo da neko ne zaboravi da plati neka ga pozovu i neka kažu da im je bića za kintu ali normalnim rečima a ne sve kroz rukavice i njihove "šablonski priče"!
 
Zapravo ne bih ja imao ništa protiv da dobijam 100 SMS podsetnika dnevno pod uslovom da ih tarifiram sa po 50 dinara.
 
Kad nije bilo sms-ova, bilo je pitanje zašto ne stiže sms ili email, ovde vidim dosta, foliranata... ALI BUKVALNO!
Meni lično ne smeta sms, samo me živciralo to što su ranije sms koristili kao izgovor za ne stizanje računa. Ono dobili ste sms, to vam je. Ovo sad sa mailom mi je super, platim IPS-om i ćao.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno