- Učlanjen(a)
- 30.06.2000
- Poruke
- 6,591
- Poena
- 6,000
Nema tehničkih mogućnosti, nisu me uslovili da mora TV.Nema tehničkih mogućnosti ili "nema tehničkih mogućnosti" bez TV-a i neta zajedno?
Nema tehničkih mogućnosti, nisu me uslovili da mora TV.Nema tehničkih mogućnosti ili "nema tehničkih mogućnosti" bez TV-a i neta zajedno?
Jesi rešio problem sa zvukom?Meni i dalje ne radi zvuk, sve drugo radi kako treba.
Evo ja sada cackao i isključivao dolby podešavanja i dobio zvuk.
Ali mislim da su oni to nešto sredili pošto evo sada sam sve uključio i sve radi normalno a nije radio kada sam to ranije cackao.
Znači kod mene sad sve radi.Pogledajte prilog 337434
Čudno... Nisam naveo iznad, ali osim ove procedure sa brisanjem podataka i restartom, ja sam Audio settings sa Auto prebacio na Manual i uključio Dolby Atmos i nakon toga je proradio zvukJesam, napisao sam u HBO max temi:
X96 Max Plus 2Koji box imas?
Nema ogranicenja. Ja imam na TizenOs, Xiaomi Mibox S.Jel postoji neki limit za Smart TV aplikaciju, kao što na EON-u može na samo jedan TV?
Imam instaliran app na Tizenu i mislio sam da za neki stari TV uzmem Mi Stick i instaliram ATV app na njega.
Na daljinskom zadrzi power dugme i onda ponovo pokreni imao sam isti problemJuce potpisao novi ugovor. Jutros ne znam iz kog razloga resetovali su mi sve naloge ott, hbo, morao da vadim i karticu iz tv-a da bi se kanali vratili. Ali nikako ne mogu da osposobim move uredjaj. Pokusali smo zajedno sa nekim iz tehnicke sluzbe preko telefona da osposobimo move ali ne ide. Kada god odem na neki kanal pise mi da nisam pretplacen za uslugu, onda se pojavi poruka o timeout-u. Udjem u kanal pauziram i ponovo pokrenem play i kanal normalno radi. Sve dok ponovo promenim kanal. Isti postupak primenim. I tako svaki put. Objasnio coveku iz tehnicke sluzbe ali nismo imali uspeha. Jedino mi preostaje da zamenimo move uredjaj (imam onaj sa pahuljicom). Neko sa slicnim problemom?
Probao vise puta. Probao i sa cupanjem napajanja. Kazu sredice se samo od sebe. Aj da vidimo 🤓Na daljinskom zadrzi power dugme i onda ponovo pokreni imao sam isti problem
Probaj da skeniras kanale ponovo ili probaj da vratis na fabricka podesavanjaProbao vise puta. Probao i sa cupanjem napajanja. Kazu sredice se samo od sebe. Aj da vidimo 🤓
Iz tehnicke sluzbe mi je dva puta brisao uredjaje i ponovo preko telefona dodao move. Dva puta skenirao. Jedino da vratim na fabricka podesavanja ali se bojim ako to uradim da ce move biti obrisan iz aktivnih uredjaja pa moram opet da ih zovem da ga aktiviraju. Pokusacu ponovo veceras sada sam na poslu.Probaj da skeniras kanale ponovo ili probaj da vratis na fabricka podesavanja
Ja sam par puta resio probleme sa move uredjajem tako sto sam vratio na fabricka, i nisam morao da ih zovem radilo je sve normalno.Iz tehnicke sluzbe mi je dva puta brisao uredjaje i ponovo preko telefona dodao move. Dva puta skenirao. Jedino da vratim na fabricka podesavanja ali se bojim ako to uradim da ce move biti obrisan iz aktivnih uredjaja pa moram opet da ih zovem da ga aktiviraju. Pokusacu ponovo veceras sada sam na poslu.
Pokusacu tako ako se time ne brise move uredjaj iz liste aktivnih.Ja sam par puta resio probleme sa move uredjajem tako sto sam vratio na fabricka, i nisam morao da ih zovem radilo je sve normalno.
Jednostavno je resenje. Nisu ti aktivirali cas karticu u move boksu. Premotavanje/ip deo ti radi. Drugaru su neuki instalateri dolazili i menjali boks tri puta zbog ovog problema. Ako pise da nisi pretplacen, znaci da ti nisu instalirali/aktivirali boks kako treba.Juce potpisao novi ugovor. Jutros ne znam iz kog razloga resetovali su mi sve naloge ott, hbo, morao da vadim i karticu iz tv-a da bi se kanali vratili. Ali nikako ne mogu da osposobim move uredjaj. Pokusali smo zajedno sa nekim iz tehnicke sluzbe preko telefona da osposobimo move ali ne ide. Kada god odem na neki kanal pise mi da nisam pretplacen za uslugu, onda se pojavi poruka o timeout-u. Udjem u kanal pauziram i ponovo pokrenem play i kanal normalno radi. Sve dok ponovo promenim kanal. Isti postupak primenim. I tako svaki put. Objasnio coveku iz tehnicke sluzbe ali nismo imali uspeha. Jedino mi preostaje da zamenimo move uredjaj (imam onaj sa pahuljicom). Neko sa slicnim problemom?
U pravu si. Iako sam uradio factory reset i odradio skeniranje kanala opet isti problem. Namerno se nisam povezao na net. I move naravno uopste nije radio. Cim sam se konektovao na net radi move ali samo preko neta. Preko kabla ne. Sutra idem licno u poslovnicu da prijavim problem. A i onako treba da im vratim m:sat stb box (imao box 3 u mts-u) . Razmisljam se da ponesem i satelitsku pa da im tutnem tanjirce na sto. Rekli su da ce poslati nekoga po to.Jednostavno je resenje. Nisu ti aktivirali cas karticu u move boksu. Premotavanje/ip deo ti radi. Drugaru su neuki instalateri dolazili i menjali boks tri puta zbog ovog problema. Ako pise da nisi pretplacen, znaci da ti nisu instalirali/aktivirali boks kako treba.
Ček rekao bi da je običan kablovski. TC7200 kako ne može da se pristupi? Kada zablokira ili nikako?To nije TPlink već Technicolor. I da dešava se meni da zabode, sve lampice normalno sijaju a neta nema niti ruteru ne može da se pristupi. Samo gašenje pomaže.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari