Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hbo max aplikacija na Samsung tv-u, radi prevod.
 
Ako sinete HBO MAX na android TV. Skinite osnovnu verziju koju vam nudi TV, a ne googleplay i ne apdejtujte je. Tako ćete imati srpske i hrvatske prevode. Verovatno je trenutno neki bug. Videćemo uskoro.
 
Kod mene ima i naših i cro prevoda. Verovatno je princip kao na netfliksu, novije stvari imaju naše prevode, a stariji samo engleske(i 2-3 strana). Smor je što tv ne prepozna da puštam film/seriju kao na netfliksu, pa ne podesi sliku automatski nego moram ručno, no dobro, verovatno će vremenom da srede to
 
Мени битна разлика у односу на HBO GO јесте што на HBO MAX можете видети информације о видео и аудио квалитету када уђете на филм или серију, и на мом ТВ-у су сада филмови у 4K резолуцији са HDR-ом.
 
Juce potpisao novi ugovor. Jutros ne znam iz kog razloga resetovali su mi sve naloge ott, hbo, morao da vadim i karticu iz tv-a da bi se kanali vratili. Ali nikako ne mogu da osposobim move uredjaj. Pokusali smo zajedno sa nekim iz tehnicke sluzbe preko telefona da osposobimo move ali ne ide. Kada god odem na neki kanal pise mi da nisam pretplacen za uslugu, onda se pojavi poruka o timeout-u. Udjem u kanal pauziram i ponovo pokrenem play i kanal normalno radi. Sve dok ponovo promenim kanal. Isti postupak primenim. I tako svaki put. Objasnio coveku iz tehnicke sluzbe ali nismo imali uspeha. Jedino mi preostaje da zamenimo move uredjaj (imam onaj sa pahuljicom). Neko sa slicnim problemom?
 
Jel postoji neki limit za Smart TV aplikaciju, kao što na EON-u može na samo jedan TV?

Imam instaliran app na Tizenu i mislio sam da za neki stari TV uzmem Mi Stick i instaliram ATV app na njega.
 
Jel postoji neki limit za Smart TV aplikaciju, kao što na EON-u može na samo jedan TV?

Imam instaliran app na Tizenu i mislio sam da za neki stari TV uzmem Mi Stick i instaliram ATV app na njega.
Nema ogranicenja. Ja imam na TizenOs, Xiaomi Mibox S.
 
Juce potpisao novi ugovor. Jutros ne znam iz kog razloga resetovali su mi sve naloge ott, hbo, morao da vadim i karticu iz tv-a da bi se kanali vratili. Ali nikako ne mogu da osposobim move uredjaj. Pokusali smo zajedno sa nekim iz tehnicke sluzbe preko telefona da osposobimo move ali ne ide. Kada god odem na neki kanal pise mi da nisam pretplacen za uslugu, onda se pojavi poruka o timeout-u. Udjem u kanal pauziram i ponovo pokrenem play i kanal normalno radi. Sve dok ponovo promenim kanal. Isti postupak primenim. I tako svaki put. Objasnio coveku iz tehnicke sluzbe ali nismo imali uspeha. Jedino mi preostaje da zamenimo move uredjaj (imam onaj sa pahuljicom). Neko sa slicnim problemom?
Na daljinskom zadrzi power dugme i onda ponovo pokreni imao sam isti problem
 
Probaj da skeniras kanale ponovo ili probaj da vratis na fabricka podesavanja
Iz tehnicke sluzbe mi je dva puta brisao uredjaje i ponovo preko telefona dodao move. Dva puta skenirao. Jedino da vratim na fabricka podesavanja ali se bojim ako to uradim da ce move biti obrisan iz aktivnih uredjaja pa moram opet da ih zovem da ga aktiviraju. Pokusacu ponovo veceras sada sam na poslu.
 
Iz tehnicke sluzbe mi je dva puta brisao uredjaje i ponovo preko telefona dodao move. Dva puta skenirao. Jedino da vratim na fabricka podesavanja ali se bojim ako to uradim da ce move biti obrisan iz aktivnih uredjaja pa moram opet da ih zovem da ga aktiviraju. Pokusacu ponovo veceras sada sam na poslu.
Ja sam par puta resio probleme sa move uredjajem tako sto sam vratio na fabricka, i nisam morao da ih zovem radilo je sve normalno.
 
Ja sam par puta resio probleme sa move uredjajem tako sto sam vratio na fabricka, i nisam morao da ih zovem radilo je sve normalno.
Pokusacu tako ako se time ne brise move uredjaj iz liste aktivnih.
 
Juce potpisao novi ugovor. Jutros ne znam iz kog razloga resetovali su mi sve naloge ott, hbo, morao da vadim i karticu iz tv-a da bi se kanali vratili. Ali nikako ne mogu da osposobim move uredjaj. Pokusali smo zajedno sa nekim iz tehnicke sluzbe preko telefona da osposobimo move ali ne ide. Kada god odem na neki kanal pise mi da nisam pretplacen za uslugu, onda se pojavi poruka o timeout-u. Udjem u kanal pauziram i ponovo pokrenem play i kanal normalno radi. Sve dok ponovo promenim kanal. Isti postupak primenim. I tako svaki put. Objasnio coveku iz tehnicke sluzbe ali nismo imali uspeha. Jedino mi preostaje da zamenimo move uredjaj (imam onaj sa pahuljicom). Neko sa slicnim problemom?
Jednostavno je resenje. Nisu ti aktivirali cas karticu u move boksu. Premotavanje/ip deo ti radi. Drugaru su neuki instalateri dolazili i menjali boks tri puta zbog ovog problema. Ako pise da nisi pretplacen, znaci da ti nisu instalirali/aktivirali boks kako treba.
 
Jednostavno je resenje. Nisu ti aktivirali cas karticu u move boksu. Premotavanje/ip deo ti radi. Drugaru su neuki instalateri dolazili i menjali boks tri puta zbog ovog problema. Ako pise da nisi pretplacen, znaci da ti nisu instalirali/aktivirali boks kako treba.
U pravu si. Iako sam uradio factory reset i odradio skeniranje kanala opet isti problem. Namerno se nisam povezao na net. I move naravno uopste nije radio. Cim sam se konektovao na net radi move ali samo preko neta. Preko kabla ne. Sutra idem licno u poslovnicu da prijavim problem. A i onako treba da im vratim m:sat stb box (imao box 3 u mts-u) . Razmisljam se da ponesem i satelitsku pa da im tutnem tanjirce na sto. Rekli su da ce poslati nekoga po to.
 
Da li Vam se dešava da više puta u toku dana, tp link prestane sa radom. Jednostavno se blokira. Restortovanjem proradi sve. U pitanju je ovaj model.
P.S.
Da li smrdi na novo? Da zovem na vreme da zamene ili da čekam i opet preko vikenda budem bez neta?
 

Prilozi

  • IMG_20220310_231340.jpg
    IMG_20220310_231340.jpg
    193.7 KB · Pregleda: 65
To nije TPlink već Technicolor. I da dešava se meni da zabode, sve lampice normalno sijaju a neta nema niti ruteru ne može da se pristupi. Samo gašenje pomaže.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno