Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Minuti se ne potroše nego se uvek okrene i neki mobilni van MTS mreže, bude sitno ali dovoljno da ti treba racun

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Meni poslali upravo račun preko e-maila. Nemam fixni, samo net i tv.
d71f80219790bb72398f1eac18942d39.jpg


Sent from my GM1910 using Tapatalk
 
Koji su oni cirkus, nekima šalju račun a nekima kažu da ne postoji mogućnost slanja računa na mail...

Послато са Mi 9T
 
Sad cu im pustim mail, cisto da proverim

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Pustio sam ja kada je neko napisao da su mu u Sava centru uzeli mail i da šalju online račune. Rekli su mi da nemaju mogućnosti....

Послато са Mi 9T
 
Upravo tako, cirkus. Mada su mi poslali racun za april...
f984fa3847dd8d2ad408db0f0fd461e0.jpg


Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
nemojte praviti konfuziju
racun na mail mozete dobiti na zahtev, ali oni redovno ne salju racun na mail
 
nemojte praviti konfuziju
racun na mail mozete dobiti na zahtev, ali oni redovno ne salju racun na mail

Mislim da nisi u pravu. Ja sam se prijavio još pre 2 nedelje da na dalje dobijam račun na mail. I dobio sam ga juče. Očekujem ga i sledećeg meseca bez mog zahteva.
Možda je ovo omogućeno samo korisnicima bivšeg Radijus vektora. A možda i nije tako.
Bakara, ti si na Novom Beogradu. Da li si bio u Sava centru i tražio lično da ti račun šalju na mail?
 
Ja sam pismenim putem tražio da mi se šalje račun na mail, i dobio sam odgovor kakav je neko već postavio, da sistemski nije moguće....
Ja bi voleo da su to rešili.

Inače isto radijus vektor.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Mislim da nisi u pravu. Ja sam se prijavio još pre 2 nedelje da na dalje dobijam račun na mail. I dobio sam ga juče. Očekujem ga i sledećeg meseca bez mog zahteva.
Možda je ovo omogućeno samo korisnicima bivšeg Radijus vektora. A možda i nije tako.
Bakara, ti si na Novom Beogradu. Da li si bio u Sava centru i tražio lično da ti račun šalju na mail?

I meni su poslali račun za april na mail (korisnik sam bivšeg Kopernikusa) u Aleksandrovcu
 
Da li si im tražio to ili su to uradili samoinicijativno?
Da, tražio sam, zbog ovog vanrednog stanja i mislio sam da će mi poslati martovski račun, međutim oni su mi poslali aprilski. Videćemo da li će računi stizati od sada stalno na mail ili je to samo po zahtevu.
Inače obratio sam im se mail - om na adresu [email protected]
 
sssss.jpg
 
Da li je Telekom jedini vlasnik Supernove, kako vam radi usluga, ima li prekida. Odlučio sam da menjam SBB, planirao sam BOX 3, međutim imam trenutno i ponudu Supernove. Svakako nudi više od BOX paketa.
 
Moras lokaciju da preciziras ? negde radi dobro, bez prekida i bilo kakvih problema...ali, zale se ljudi, prelistaj temu
 
Lokacija je Batajnica, ali je ovde kod mene stavljena optika, ako sam dobro razumeo prodavca. Inače kablovi su tek razvučeni, tako da ovde nema korisničkog iskustva.
 
Ako je optika, licno, uzeo bih bez razmisljanja... tamo gde je mreza odradjena dobro, tu radi kako i treba, e sad, na tebi je da odlucis ;)
 
Mozda da uzmes bez ugovorne obaveze, platices mozda 300 dinara vise tih mesec-dva dok ne vidis kako radi, lako ces posle na ugovor.
Ja sam tako, bolje da platim tu malu razliku u ceni dok ne vidim sta je i kako je nego da cupam kosu s' glave kako da se raskrstim sa njima ako ne valja
 
Nova mreža uvek radi dobro, jer je nova [emoji39]

Problemi su obično u neuređenim delovima grada gde instalacija ide po krovovima i banderama, cesti su prekidi struje i čupanje kablova

Supernova je bolja od boxa

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Danas isao da podnesem zahtev za raskid ugovora i vratim opremu. Srecom naisli smo na radnika ko je bio raspolozan da nam kaze da sacekamo do 24.06 i tada podnesemo zahtev za raskid, posto devojka izgubila ugovor i nije znala tacan datum isteka ugovora a kada smo bili pre vanrednog stanja da se raspitamo oko raskida receno nam je da dodjemo pocetkom maja.
Razlog da sacekamo i tamo krajem juna, je taj da ako sada podnesemo zahtev naplatice nam sve sto smo dobili gratis iz ugovora a to je nekoliko meseci neta besplatno.
 
Lokacija je Batajnica, ali je ovde kod mene stavljena optika, ako sam dobro razumeo prodavca. Inače kablovi su tek razvučeni, tako da ovde nema korisničkog iskustva.
Uzmi sbb, to imaš u Bataji. Što je sigurno sigurno je.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Ja odlazim iz SBB, zbog čestih prekida. Sada su stabilizovali, inače nije samo SBB kriv, više je EPS, ali SBB je postavio kutiju na preseku elektro mreže. I kad nestane struja u komšiluku ja nemam net. A struju imam.
SBB naravno je izrazio žaljenje i rekao da će to popraviti, ali i oni su imali periodično česte prekide. Posebno kod većih brzina, ja ostanem bez neta i TVa dva dana. I odlučio da menjam i tačka, makar se vratio na SBB za dve godine.
Ono što me zanima je stabilnost, koliko sam ukapirao, mreža za Box je ukopana kod mene, a supernova je tek razvučena i ona je naravno na banderama. Probaću 15 dana supernovu, ako bude problem ide box
 
Mislim (proveriti treba) da ako se ne uzme na 24m (sa ugovornom obavezom na neki rok) onda naplacuju papreno instalaciju opreme (kablovi, uredjaji) jer ne zele "na probu" da instaliraju pa posle da se klijent predomisli a oni imali trosak za postavljanje opreme. Treba znati da opticki, LAN i koaksialni kablovi, nesto kostaju, takodje dolazak "spoljnjeg saradnika" da donese ruter ili stb kosta SN minimum 500rsd, pa vi vidite da li onih 9000 malo ili koliko je instalacija za net, za tv i net ili telefon, net i tv...
Ne zalecite se, sve ih pitajte i sve da napisu u ugovoru, objasne sta kosta i koliko se i sta placa u slucaju raskida ako nemate ugovornu obavezu.
 
Kažu imam 10 dana rok da se predomislim, ako nema neću ih ni uzimati.
Ako neradi kako treba, šta će mi.
Naravno da sam se odlučio za njih čim ih zovem.
 
Poslednja izmena:
Ja nema kod koga nisam bio [emoji16]
Gledam samo finansijsku isplativost a tu supernova vodi.


Manje više svi su isti, ako ima problema oni su uvek tehničke prirode u lošim instalacijama i prekidima, stare mreže, sve što može da se reši svi oni reše,
ali recimo kidanje instalacije ili česte nestanke struje u kraju provajder teško da može da reši.



Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Kažu imam 10 dana rok da se predomislim, ako nema neću ih ni uzimati.
Ako neradi kako treba, šta će mi.
Naravno da sam se odlučio za njih čim ih zovem.

Optika je optika, tkd da sam na tvom mestu, vrlo rado bih prešao sa SBB-a u Supernovu, najviše zbog tehničkih problema koje SBB dosta često ima...
Pogotovo što je mreža nova i jer još uvek nema puno korisnika, rad mreže i interneta bi trebalo da budu najbolji sada
 
Poslednja izmena:
Ode korona, dosla brzina, ovo je wi-fi blok44, nije bilo ovako nikad do sad

J
c361116085329d0d9cf3c56bdb0805d5.jpg


Послато са SM-A705FN помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno