Merenje 22 sata do sada, ~73500 paketa.
![]()
Jitter i lag se javljaju u večernjim satima, dakle opterećenje mreže. Dakle u skorije vreme neće biti rešenja. Srećom se selim i onda u SBB. Gore ne može da bude.
Inače prvu (od ukupno 27) reklamaciju sam podneo 14.08. Slao sam naravno dopune, rezultate analize mreže, rada modema, merenje parametara 24h, merenje brzine na 5 minuta 24h, merenje gubitka paketa i latencije na 24h, merenje mesečevih mena i gledanje u pasulj, i slično. Poslao sam im sve log-ove, automatsku evidenciju prekida, evidenciju brzine, evidenciju temperature modema, trend grafik parametara, itd.
I mjau-ovi MESEC DANA (dobro, 4 nedelje) ne mogu da reše problem. Ja kao korisnik nisam bio dužan ništa od ovoga da radim, ali eto uradio sam da bi im pomogao.
Da ne pričam kako sam menjao koaksijalni kabl, konektore, splitere, dodavao oslabljivač, menjao LAN kabl, menjao ruter, modem u Bridge stavljao, probao sa XYZ brojem uređaja...
koji je ovo program ?