Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni rekose u poslovnici da nema stbova i neće skoro. Hm

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
a ova usluga tv po tvom, da li će moći i van njihove mreže, recimo preko sbb interneta, ili mora samo kod njih (mts-a)?
 
Da ne bude samo kritike, evo od sinoć velika većina kanala ima guide i to tačan.
Kako je kod mene u prethodnom periodu guide "dolazio" i "nestajao", često bio totalno pogrešan, ostaje da sačekam neko vreme pa da vidimo kvalitet.
 
Da li može tv po tvom na kompu ili samo na android uređajima?

Послато са Redmi Note 6 Pro уз помоћ Тапатока
 
Koliko sam ja uhvatio, Epg je pogrešan zbog pogrešno setovanog vremena na zimsko umesto na letnje.
Pa pošto vam je na TV verujem letnje vreme kako i treba da bude, dolazi do neslaganja i ne radi kako treba.

Jednostavno supernova ima pogrešno setovan časovnik a Epg zbog toga i ne može da radi kako treba.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Hhhhhmmm.... Meni je EPG kod RV i do pre neku nedelju kod SN generalno dobro radio. Tačnije za kanale na kojima je postojao u većini slučajeva je bio tačan. Na samo pojedinim kanalima je ponekad imao razliku u vremenu od sat vremena. Onda je poslednjih dve-tri nedelje čas postojao EPG čas nestajao. Kao što rekoh sada se stabilizovao, postoji za većinu kanala i tačan je.
Sat na TV-u mi je takođe tačan (nije u + ili - vremenu).
 
Hhhhhmmm.... Meni je EPG kod RV i do pre neku nedelju kod SN generalno dobro radio. Tačnije za kanale na kojima je postojao u većini slučajeva je bio tačan. Na samo pojedinim kanalima je ponekad imao razliku u vremenu od sat vremena. Onda je poslednjih dve-tri nedelje čas postojao EPG čas nestajao. Kao što rekoh sada se stabilizovao, postoji za većinu kanala i tačan je.
Sat na TV-u mi je takođe tačan (nije u + ili - vremenu).

Ja ne znam vise jel ovi medju sobom pricaju il sta, zovem servis da narucim taj dodatni stb preko interneta njihov, pitam jel to fazon kao eon, d3i itd, kaze zena jeste, kazem lepo imam 3 STB uredjaja sada, jel mogu imati i taj, kaze moze, ali je uslov da imam njihov internet samo.
Odem u nasu poslovnicu kaze maximum 3 uredjaja mozes imati, a sa tom opcijom tv po tvom dobijas samo vracanje unazad 72 sata :D
 
Da li je Supernova uopste dostupna u NS, gledam na sajtu u NS nema ni kedno prodajno mesto?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Dostupno je tamo gde su bili Radijus Vektor i Kopernikus. Ako ih nije bilo u NS, onda ništa za sad.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Preuzeli su i Gronet koji je pokrivao veći deo opštine Grocka. Gronet je već uveo optiku pre oko godinu - dve, tako da ćemo videti kakvih će promena biti. Gronet je imao mogućnost uplate 10 meseci unapred, uz 2 meseca gratis. Ja sada imam uplaćeno do septembra (2.350 dinara mesečno 80/10 net, plus 250 TV kanala), videćemo šta će biti posle.
 
Da li mozda neko zna koji je username i password za ruter?

admin/admin i supernova/supernova ne funcionise?
 
Samo admin bez username

Послато са Redmi Note 6 Pro уз помоћ Тапатока
 
ja juce zvao podrsku da rastumacim racun za telefon koji nisam ni dobio.
Devojka iz podrske ne zna i nece da mi objasni na koji nacin se meni obracunavaju minuti za fixnu, i upucuje me na prodajno mesto da vidim sa njima.

Nije me mrzelo i odem da vidim tri lose stvari:

1. Minuti u MTS (i fixnoj) mrezi se uredno tarifiraju, i ako su kod supernove besplatni, to mi je kao kazna sto nisam potpisao novi ugovor.
2. Onih 150 besplatnih minuta sa supernova korisnike je meni 100 minuta sa tim sto mi se skida tih 100min i za razgovore u mrezi.
3. jedan minut me vise ne kosta 1 din koliko je kostao kod RV vec je sada 1.20
4. Listing vise nema, moze da se dobije samo licno kod njih.

prakticno preko 20% je sada skuplji telefon zahvaljujuci visoj ceni i drugom nacinu obracuna.

Sledeca losa stvar.
pitam za potpisivanje ugovora na drugoj lokaciji gde je ranije bio drugi njihov korisnik i pitam za 6 meseci po dinar.
Dobijem odgovor da nisu sigurni da cu dobiti tih 6 meseci, kao da ja imam nesto sa prethodnim korisnikom.

prilicno bahatato.
 
Sto su veci to su "silniji" i naravno bahatiji, ravnodusniji, uskogrudiji, osorniji... moze se.
To je takođe posledica ukrupnjavanja.
 
ja juce zvao podrsku da rastumacim racun za telefon koji nisam ni dobio.
Devojka iz podrske ne zna i nece da mi objasni na koji nacin se meni obracunavaju minuti za fixnu, i upucuje me na prodajno mesto da vidim sa njima.

Nije me mrzelo i odem da vidim tri lose stvari:

1. Minuti u MTS (i fixnoj) mrezi se uredno tarifiraju, i ako su kod supernove besplatni, to mi je kao kazna sto nisam potpisao novi ugovor.
2. Onih 150 besplatnih minuta sa supernova korisnike je meni 100 minuta sa tim sto mi se skida tih 100min i za razgovore u mrezi.
3. jedan minut me vise ne kosta 1 din koliko je kostao kod RV vec je sada 1.20
4. Listing vise nema, moze da se dobije samo licno kod njih.

prakticno preko 20% je sada skuplji telefon zahvaljujuci visoj ceni i drugom nacinu obracuna.

Sledeca losa stvar.
pitam za potpisivanje ugovora na drugoj lokaciji gde je ranije bio drugi njihov korisnik i pitam za 6 meseci po dinar.
Dobijem odgovor da nisu sigurni da cu dobiti tih 6 meseci, kao da ja imam nesto sa prethodnim korisnikom.

prilicno bahatato.

Ja tebe ovde ništa nisam razumeo!
Da li ti imaš paket super sve ili super sve plus, jer jedino ko ima ta dva paketa za njega su svi razgovori ka MTS fixnim, mobilnim i Supernova brojevima besplatni!
U svim ostalim paketima mobilna telefonija se tarifira po cenama iz cenovnika i jedino je besplatno tih prvih 150 minuta!
E sada jedino još što u super par paketima imaš da kada istrošiš tih 150 besplatnih minuta onda su ti razgovori ka mts i Supernova fixnoj mreži i dalje besplatni!
https://mojasupernova.rs/Binary/36/06052019-Cenovnik-Supernova-privatni-korisnici.pdf
Pozz!
 

Prilozi

  • super sve i super sve plus paketi.jpg
    super sve i super sve plus paketi.jpg
    138.8 KB · Pregleda: 116
  • cene super sve i super sve plus paketa.jpg
    cene super sve i super sve plus paketa.jpg
    139.4 KB · Pregleda: 117
  • cenovnik.jpg
    cenovnik.jpg
    212.6 KB · Pregleda: 105
  • Super par tel i Super par tel plus.jpg
    Super par tel i Super par tel plus.jpg
    56.2 KB · Pregleda: 97
Poslednja izmena:
Danas sam odjavio fiksni telefon konačno. Kaže devojka "ali bolje nemojte jer nećete moći na toj adresi optički net da imate". Mogu, dušo, samo ne kod vas. ;)
 
Ja tebe ovde ništa nisam razumeo!
Da li ti imaš paket super sve ili super sve plus, jer jedino ko ima ta dva paketa za njega su svi razgovori ka MTS fixnim, mobilnim i Supernova brojevima besplatni!
U svim ostalim paketima mobilna telefonija se tarifira !
Pa u tome i jeste problem...
Po njihovom ja imam "super sve" ali mi tarifiraju nove cene (umesto 1din sad 1.2)
Daju mi 100min umesto 150 i ostalo kako sam napisao.
Uglavnom sve loše iz starog i sve loše iz novog su mi nakalemili

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pa u tome i jeste problem...
Po njihovom ja imam "super sve" ali mi tarifiraju nove cene (umesto 1din sad 1.2)
Daju mi 100min umesto 150 i ostalo kako sam napisao.
Uglavnom sve loše iz starog i sve loše iz novog su mi nakalemili

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Hmmm, znam tačno u čemu je problem, kod njih je konfuzija i još ti računaju sve pozive po starim paketima jer te još nisu u sistemu telefonije prebacili na super sve paket!
Moraš da odeš do poslovnice (isključivo Supernovine) i sklopiš novi ugovor na super sve paket (nemoj da te mažu preko telefona da se automatski samo prebacuje) i tek onda će ti se obračunavati sve kako treba!
 
ja juce zvao podrsku da rastumacim racun za telefon koji nisam ni dobio.
Devojka iz podrske ne zna i nece da mi objasni na koji nacin se meni obracunavaju minuti za fixnu, i upucuje me na prodajno mesto da vidim sa njima.

Nije me mrzelo i odem da vidim tri lose stvari:

1. Minuti u MTS (i fixnoj) mrezi se uredno tarifiraju, i ako su kod supernove besplatni, to mi je kao kazna sto nisam potpisao novi ugovor.
2. Onih 150 besplatnih minuta sa supernova korisnike je meni 100 minuta sa tim sto mi se skida tih 100min i za razgovore u mrezi.
3. jedan minut me vise ne kosta 1 din koliko je kostao kod RV vec je sada 1.20
4. Listing vise nema, moze da se dobije samo licno kod njih.

prakticno preko 20% je sada skuplji telefon zahvaljujuci visoj ceni i drugom nacinu obracuna.

Sledeca losa stvar.
pitam za potpisivanje ugovora na drugoj lokaciji gde je ranije bio drugi njihov korisnik i pitam za 6 meseci po dinar.
Dobijem odgovor da nisu sigurni da cu dobiti tih 6 meseci, kao da ja imam nesto sa prethodnim korisnikom.

prilicno bahatato.

Nisi jedini koji je tako prosao. Ja Sam bio na Kopernikusu I uradili su mi isto.
Najjaca stvar koju su mi uradili je da su mi poslali mail I obavestili da cu super sve paket sa dva telefona placati ukupno 3888 dinara a stigao mi je racun 3940 tako nesto. Obavestenje putem poste nisam dobio vec Sam na svoju inicijativu slao mail I dobio tu informaciju od njih. Nije mi za 60tak dinara Taj paket Sam placao 4090 din Ali prave me budalom, pod izgovorom koleginica je pogresila znate za vas drugi fiksni nije 289 nego 350 jer ste vi stari korisnik to je za nove. Na moje insistrianje da mene be zanima ko je poslao mail stigao je Iz case firme I samim tim vi mozete da mi saljete racune sa cifrom koja vama odgovara I da zelim da raskinem ugovor zbog svega navedenog neka gospodja Jela mi je dala odgovor gospodine vi nas matretirate sa vasim zahtevom. Ej zamisli Taj bezobrazluk. Spremam se da u ponedeljak idem direktno kod njih u Beograd sa advokatom jer ova njena recenica je prevrsila svaku meru.
Posle toga me zove I kaze gospodine dacemo vam mesec dana kablovsku gratis da ostanete nas korisnik Ali Mora samo direktor to da odobri zovem vas do 16h.
To je bilo juce, ni Dana's me nisu pozvali, racunaju ma odustace on.
Videce kada odem u ponedeljak jer imam zivaca, a I najboljeg drugara advokata koji je zeljan I kivan takodje na njih zbog slicne situacije.
 
Najviše nas zakidaju na telefonu, tj nas stare korisnike, praktično nas silom teraju na nove ugovore.

Zar nije logično ako smo sada supernova korisnici i plaćamo njihovu 20% skuplju cenu minuta da onda imamo i njihovih 150 besplatnih minuta i besplatne razgovore sa drugim korisnicima u "istoj" mreži.

Čas smo ista mreža, čas nismo, kako njima odgovara.
Praktično ako bih zvao Kopernikus korisnika oni bi mi to naplatili i ako on više nije Kopernikus niti sam ja više RV, već smo oboje SN

Najobičniji bezobrazluk

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Najviše nas zakidaju na telefonu, tj nas stare korisnike, praktično nas silom teraju na nove ugovore.

Zar nije logično ako smo sada supernova korisnici i plaćamo njihovu 20% skuplju cenu minuta da onda imamo i njihovih 150 besplatnih minuta i besplatne razgovore sa drugim korisnicima u "istoj" mreži.

Čas smo ista mreža, čas nismo, kako njima odgovara.
Praktično ako bih zvao Kopernikus korisnika oni bi mi to naplatili i ako on više nije Kopernikus niti sam ja više RV, već smo oboje SN

Najobičniji bezobrazluk

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Na ovom sajtu možete da proverite koji broj se nalazi na kojoj mreži i to je jedino merodavno!

http://prenesibroj.rs/

Ja sam pre desetak dana iz Telekoma preneo svoj fixni broj u Supernovu i potpisao novi ugovor za paket super sve plus, ali obaveštenje i dalje stoji da mi se broj nalazi na Kopernikus mreži!
Sve je nekako čudno i zbunjujuće!

Ali na ugovoru mi svakako stoji logo Supernove i to je važno, a oni neka rasprave njihove interne *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*rije! ;)
 

Prilozi

  • Kom operateru pripada broj.jpg
    Kom operateru pripada broj.jpg
    233.2 KB · Pregleda: 114
Poslednja izmena:
Pa da i meni pise da se broj nalazi u RV mrezi... koja vise ne postoji.
i ajd ti sad meni odgovori ako ti mene pozoves jel smo u istoj mrezi ili nismo?

Njihova podrska ne zna ili izbegava odgovor na to pitanje :mad:

Ono sto sad sigurno znam zahvaljujuci listingu koji sam uzeo da ce razgovor da naplate (ako nisam potpisao novi ugovor) i ako smo u istoj mrezi.

U listingu im lepo stoji "SN saobracaj prema fiksnoj MTS mrezi", sto bi reklo ono SN lepo oznacava da je sve to jedna mreza a tarifiraju razlicito korisnike.
 
Poslednja izmena:
Pa da i meni pise da se broj nalazi u RV mrezi... koja vise ne postoji.
i ajd ti sad meni odgovori ako ti mene pozoves jel smo u istoj mrezi ili nismo?

Njihova podrska ne zna ili izbegava odgovor na to pitanje :mad:

Ono sto sad sigurno znam zahvaljujuci listingu koji sam uzeo da ce razgovor da naplate (ako nisam potpisao novi ugovor) i ako smo u istoj mrezi.

U listingu im lepo stoji "SN saobracaj prema fiksnoj MTS mrezi", sto bi reklo ono SN lepo oznacava da je sve to jedna mreza a tarifiraju razlicito korisnike.

U ponedeljak ću da zatražim listing i ja, baš me zanima kako izgleda i kako tarifiraju!

https://racun.telekom.rs/BillCheckPhone.aspx

Na ovom sajtu ti piše na kojoj se centrali nalazi tvoj priključak, a 100% si kao i svi mi na mts-ovoj "centrali" Ericsson IMT koja je IP centala i zadnja je reč tehnike koja ima sve mogućnosti pa i to da se tarifiranje odredi zasebno za sve pozive u fixnoj i mobilnoj mts mreži i Supernova!
Videću kako će mi stići račun, jer sam isključivo zvao samo brojeve iz mts i supernova mreže!
 

Prilozi

  • Tip centrale.jpg
    Tip centrale.jpg
    78.7 KB · Pregleda: 100
Poslednja izmena:
Ono sto sad sigurno znam zahvaljujuci listingu koji sam uzeo da ce razgovor da naplate (ako nisam potpisao novi ugovor) i ako smo u istoj mrezi.

U listingu im lepo stoji "SN saobracaj prema fiksnoj MTS mrezi", sto bi reklo ono SN lepo oznacava da je sve to jedna mreza a tarifiraju razlicito korisnike.

Gde si uzeo listing?
Da li u poslovnici ili ti je stigao na kućnu adresu poštom!
Baš glupo što listing ne može da se vidi online kao kod mts-a, a od skoro svi naši brojevi su prebačeni na mts-ovu centralu na kojoj se nalaze i mts-ovi BBTF brojevi! ;)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno