Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel ima neko problema sa kablovskom danas? Konkretno određeni kanali su se potpuno izgubili (CNN, BBC, Arena Sport 1x2, KCN2...), jednostavno kad prebacim recimo na BBC, pojavljuju se fragmenti kanala koji sam prethodno gledao. Nakon ponovnog skeniranja, isti problem, samo što ih sad uopšte ne pronalazi kao TV kanale, već ih sortira u grupu Podaci/Ostalo i nemaju nikakvu identifikaciju/EPG.

Proveravao sam jačinu signala na TV-u i po njemu nema problema.
 
Jel ima neko problema sa kablovskom danas? Konkretno određeni kanali su se potpuno izgubili (CNN, BBC, Arena Sport 1x2, KCN2...), jednostavno kad prebacim recimo na BBC, pojavljuju se fragmenti kanala koji sam prethodno gledao. Nakon ponovnog skeniranja, isti problem, samo što ih sad uopšte ne pronalazi kao TV kanale, već ih sortira u grupu Podaci/Ostalo i nemaju nikakvu identifikaciju/EPG.

Proveravao sam jačinu signala na TV-u i po njemu nema problema.
Izgleda da ipak jesu neke smetnje, jer sam primetio da se problem javlja na sledećim frekvencijama: 746,754,762,770Mhz.

Šta vi mislite? Malo mi je samo čudno što su kanali totalno nedostupni, niti ima audio, niti ima video signala, dok sve ostalo radi potpuno normalno.
 
Ako nemaš drugi TV da probaš na njemu, ne gine zvanje tehničara u goste.
Možda je nešto do CAM/STB-a. Kablovi i da su neispravni bi stvarali određene smetnje. Ovo ne izgleda to jer smetnji i nema, signal je out. Ne verujem da razdelnik isto može biti uzrok, on bi isto najpre stvarao smetnje na određenim frekvencijama.
Najbolje bi bilo prvo da proveriš u zgradi sa komšijama koji su na SN ako ima takvih i ako je zgrada u pitanju ili u naselju. Ali mislim da ne gine zvanje tehničke ekipe.
 
Do 18.9. treba da se odlučim za obnovu ugovora za neki super exe paket. Exe Net optika, sve je radilo savršeno za ove 2 godine, brzina neta konstano po ugovorenoj brzini 250/80 pa čak i brže, tv kanali bez kvarova. Mercusys wifi ruter odličan, Huawei modem isto. Ako planiraju da mi menjaju opremu onda ne znam šta da radim a i kako znati šta planiraju u Paraćinu.
 
Jedino njih da pitaš.
Ako će Exe funkcionisati kao pridružen član SN moguće da dozvole zadržavanje postojeće opreme, bar još neko vreme. Ako je asimilacija u pitanju, ne gine ti nova, moderna, krš oprema i nove brzine neta u odnosu 10:1.
Složi tako nekako pitanje: "Hteo bih taj i taj paket, lokacija je ta i ta, oprema je ta i ta i ne bih je menjao ni instalacije jer sve odlično radi". I pošalješ mejlom, odgovoriće ako znaju.:unsure:
 
Ako nemaš drugi TV da probaš na njemu, ne gine zvanje tehničara u goste.
Možda je nešto do CAM/STB-a. Kablovi i da su neispravni bi stvarali određene smetnje. Ovo ne izgleda to jer smetnji i nema, signal je out. Ne verujem da razdelnik isto može biti uzrok, on bi isto najpre stvarao smetnje na određenim frekvencijama.
Najbolje bi bilo prvo da proveriš u zgradi sa komšijama koji su na SN ako ima takvih i ako je zgrada u pitanju ili u naselju. Ali mislim da ne gine zvanje tehničke ekipe.
Ide preko CAM-a kablovska. A ne verujem da on pravi problem jer ogroman broj kanala radi regularno. Ukupno 47 kanal prilikom skeniranja ubacuje u Podaci/ostalo kategoriju.

E sad ovo za razdelnik, možda je do njega jer meni ne rade 746,754,762,770Mhz frekvencije.

Poslao sam i poruku podršci, ali teško da će biti od toga nešto pre ponedeljka.
 
Jedino njih da pitaš.
Ako će Exe funkcionisati kao pridružen član SN moguće da dozvole zadržavanje postojeće opreme, bar još neko vreme. Ako je asimilacija u pitanju, ne gine ti nova, moderna, krš oprema i nove brzine neta u odnosu 10:1.
Složi tako nekako pitanje: "Hteo bih taj i taj paket, lokacija je ta i ta, oprema je ta i ta i ne bih je menjao ni instalacije jer sve odlično radi". I pošalješ mejlom, odgovoriće ako znaju.:unsure:

U Nisu ce izgubiti mnogo korisnika zbog tog nekog "genijalca" koji inistira na to i smislja te debilne pakete. Nikako da se opamete... a tog "genijalca" treba sto pre... zameniti...
Ovde ima jos 2 provajdera koji imaju iste tj jedan i za nijansu bolje brzine po ceni Super Exe paketa, naravno isti odnos up/down, glupu premijer ligu (arene) koju ne prate svi, vec samo deo njih i zbog koje su toliko pukli i to predstavljaju ko da su sve kanale u UHD prebacili. A takodje i SBB solidno napreduje i razvlaci svuda optiku i pokrice dobar deo grada optikom u neki naredni period.
Ja cu prvi otici i povuci bas bas mnogo korisnika sto biznis sto privatnih, jer prvo meni ne odgovara, nece mi raditi neke stvari kako treba, a posto dobar deo (njih) zavisi od mene, takodje ce izgubiti i njih (nije uopste mali broj). Ma na kraju neka je manji up kod SBB-a sve ima da prebacim kod SBB samo sto dalje od tih "super" debilnih paketa.
Takodje moji prijatelji, poznanici (privatni/biznis) su vec pocele da podnose zahteve i prelaze, upravo zbog tih najava i ne zele da rizikuju.

Dno dna sta rade... umesto bolje da bude oni unistavaju... Zalosno kakvi ljudi vode drzavne kompanije... zalosno sto neko krsten ne smislja pakete, odredjuje kanale.... Mogli su da su bili pametni da budu najbolji, medjutim... debilizam.
 
Budite slobodno grubljeg rečnika u emailu, meni se javili posle pola sata na mobilni....

Situacija je sada da imam na spisku 310 TV, kanala, da je više od pola bez naziva, samo broj, da se slika vidi na samo desetak, da se na petnaestak čuje nekakav nerazgivetan zvuk, da se oojavili katanci na spisku sa CLI oznakama...
Rešio sam da tražim da dođu ttehničari, pokupe i zamene opremu, da mi TV ne treba uopšte, i da ukoliko Net bude značajno gori ne potpisujem nikakav dalji ugovor.
Ako se ponovo razbacuju hvalisanjem i glupostima neću da platim ni ovaj mesec bez sudske presude.
Sve što mi treba od TV-a mogu preko IPTV servisa da dobijam mnogo povoljnije i kvalitetnije od ovoga što mi nude za nadalje.
 
Budite slobodno grubljeg rečnika u emailu, meni se javili posle pola sata na mobilni....

Situacija je sada da imam na spisku 310 TV, kanala, da je više od pola bez naziva, samo broj, da se slika vidi na samo desetak, da se na petnaestak čuje nekakav nerazgivetan zvuk, da se oojavili katanci na spisku sa CLI oznakama...
Rešio sam da tražim da dođu ttehničari, pokupe i zamene opremu, da mi TV ne treba uopšte, i da ukoliko Net bude značajno gori ne potpisujem nikakav dalji ugovor.
Ako se ponovo razbacuju hvalisanjem i glupostima neću da platim ni ovaj mesec bez sudske presude.
Sve što mi treba od TV-a mogu preko IPTV servisa da dobijam mnogo povoljnije i kvalitetnije od ovoga što mi nude za nadalje.
Ako se to meni desi ja ću njih prvi da tužim a gledaću da se tužbi pridruže barem još desetak korisnika koje znam.Svestan da će sud presuditi u njihovu korist ali polako...do Strazbura :) :p
 
Budite slobodno grubljeg rečnika u emailu, meni se javili posle pola sata na mobilni....

Situacija je sada da imam na spisku 310 TV, kanala, da je više od pola bez naziva, samo broj, da se slika vidi na samo desetak, da se na petnaestak čuje nekakav nerazgivetan zvuk, da se oojavili katanci na spisku sa CLI oznakama...
Rešio sam da tražim da dođu ttehničari, pokupe i zamene opremu, da mi TV ne treba uopšte, i da ukoliko Net bude značajno gori ne potpisujem nikakav dalji ugovor.
Ako se ponovo razbacuju hvalisanjem i glupostima neću da platim ni ovaj mesec bez sudske presude.
Sve što mi treba od TV-a mogu preko IPTV servisa da dobijam mnogo povoljnije i kvalitetnije od ovoga što mi nude za nadalje.
Ovo je izgleda sličan problem kao i moj, 310+ kanala pronađe, 47 razvrstava bez imena na pozicije, slike i tona nema...

Koji ti kanali fale?
 
Hvala 🙂
Taj sam znao nego sam mislio da imaju neki bas direktno za korisnike koji hoce da produze/raskinu ugovor.
Ne oni imaju samo broj a to je 19911 ;0800/311-312 kao i email : [email protected] . To su velika gospoda oni ne žele da objavljuju brojeve po službama i kancelarijama jer su toliko savršeni da ne žele kontakt sa korisnicima . Da je meni neko rekao npr.2005 godine ( pa i u šali ) da neću moći kao korisnik da pozovem nekog običnog službenika i pitati sve što mi treba a u zajedničkom interesu i kompanije a i mene ja mu ne bih poverovao . Zastrašujuće !?!!!!!!!!
Ono što oni misle da je to operativnost i da treba na taj način da kumuniciraju sa korisnicima to samo udaljava korisnike ali valjda im je i to cilj što udaljeniji i uzeti pare ponuditi samo jednu vrstu rešenja tj.usloviti korisnika !
 
Poslednja izmena:
^^Zato sam napisao ono "odgovoriće ako znaju", možda operateri pojma nemaju da su preuzeli Exe :LOL: a o detaljima tipa oprema, usluge i sl. da i ne pričamo.:rolleyes:

U Nisu ce izgubiti mnogo korisnika zbog tog nekog "genijalca" koji inistira na to i smislja te debilne pakete. Nikako da se opamete... a tog "genijalca" treba sto pre... zameniti...
Ovde ima jos 2 provajdera koji imaju iste tj jedan i za nijansu bolje brzine po ceni Super Exe paketa, naravno isti odnos up/down, glupu premijer ligu (arene) koju ne prate svi, vec samo deo njih i zbog koje su toliko pukli i to predstavljaju ko da su sve kanale u UHD prebacili. A takodje i SBB solidno napreduje i razvlaci svuda optiku i pokrice dobar deo grada optikom u neki naredni period.
Ja cu prvi otici i povuci bas bas mnogo korisnika sto biznis sto privatnih, jer prvo meni ne odgovara, nece mi raditi neke stvari kako treba, a posto dobar deo (njih) zavisi od mene, takodje ce izgubiti i njih (nije uopste mali broj). Ma na kraju neka je manji up kod SBB-a sve ima da prebacim kod SBB samo sto dalje od tih "super" debilnih paketa.
Takodje moji prijatelji, poznanici (privatni/biznis) su vec pocele da podnose zahteve i prelaze, upravo zbog tih najava i ne zele da rizikuju.

Dno dna sta rade... umesto bolje da bude oni unistavaju... Zalosno kakvi ljudi vode drzavne kompanije... zalosno sto neko krsten ne smislja pakete, odredjuje kanale.... Mogli su da su bili pametni da budu najbolji, medjutim... debilizam.
Sasvim je normalno ovo danas što rade. Nekad su mali provajderi iskakali i utrkivali se ponudama da privuku što veći broj korisnika. Nije sve možda bilo sjajno ali su se bar trudili da korisnici budu što zadovoljniji jer im je sledilo bežanje i katanac u suprotnom.
Sada imaš "krupne igrače", koji se trkaju ne silnim povoljnostima i kvalitetom da privuku veći broj korisnika i od konkurencije, već unižavanjem postojećeg. Jeste, nekad organizuju neke proslave, jubileje, nagradne igre i sl. ali situacija se pogoršava. Deluju kao konkurencija ali čim jedan snizi pogodnosti i kvalitet, drugi prati. Kao da su bračni par, ono i u dobru i u zlu.:cautious:
I sada planiraš da sebe i širu ili užu masu prevedeš kod konkurencije jer nude bolje od ovih ali nemoj se čuditi kad i drugi krenu isto ponašanje pa te oteraju kod prvog.
 
^^Zato sam napisao ono "odgovoriće ako znaju", možda operateri pojma nemaju da su preuzeli Exe :LOL: a o detaljima tipa oprema, usluge i sl. da i ne pričamo.:rolleyes:


Sasvim je normalno ovo danas što rade. Nekad su mali provajderi iskakali i utrkivali se ponudama da privuku što veći broj korisnika. Nije sve možda bilo sjajno ali su se bar trudili da korisnici budu što zadovoljniji jer im je sledilo bežanje i katanac u suprotnom.
Sada imaš "krupne igrače", koji se trkaju ne silnim povoljnostima i kvalitetom da privuku veći broj korisnika i od konkurencije, već unižavanjem postojećeg. Jeste, nekad organizuju neke proslave, jubileje, nagradne igre i sl. ali situacija se pogoršava. Deluju kao konkurencija ali čim jedan snizi pogodnosti i kvalitet, drugi prati. Kao da su bračni par, ono i u dobru i u zlu.:cautious:
I sada planiraš da sebe i širu ili užu masu prevedeš kod konkurencije jer nude bolje od ovih ali nemoj se čuditi kad i drugi krenu isto ponašanje pa te oteraju kod prvog.
Kada su mi poznanici pričali da će kupovinom tj.bolje reći prodajom kompanije EXE NET Niš i prelazak u Supernova Telekoma Srbija a.d ,da će se izgubiti sve što vredi i da će usluga postati neprepoznatljiva ja im nisam verovao ali svakog dana se uveravam da je još gore nego li tadašnja priča !
 
^^Još se sećam poziva (množina) lokalnom provajderu u vezi tehničkih problema i malog čekanja na vezi da poziv preuzme neko od tehničara. Ako nije moglo preko veze da se reši, u koje vreme da se dođe. Lokalni, blizu, tačni kao sat.
Danas čekaš na vezi slušajući neku "muziku" namenjenu isključivo teranju ljudi i insekata, pa kad se konačno jave kažu da su zaveli problem i da će te kontaktirati u vezi dolaska. Onda se javi tehničar, kaže da je upravo sišao s bandere i da je tu za manje od 5 minuta ako si kući.
Mislim, nije to tako loše. Još nisam pozivom dobio: "Da, šta 'oćeš, bre?":)

To je "staging" poddomen koji koriste za testiranje. A sajt koristi "prd" (= production).
^Mislim da nije namenjeno nama za igru.
 
Poslednja izmena:
A pazi ovo, mesecima su mi zakljucani "kanali za odrasle", nista nisam prijavljivao, cutim, ono sramota me u mojih 50 i kusur banki 😁
Ovako pise na tim kanalima
IMG_20220903_121953115~2.jpg
 
Čekaj 1. januar da tebe i druge sa CAM-om obraduju kao prošle godine.
Pardon, ove godine. Prošli praznik, LOL.
 
^^Još se sećam poziva (množina) lokalnom provajderu u vezi tehničkih problema i malog čekanja na vezi da poziv preuzme neko od tehničara. Ako nije moglo preko veze da se reši, u koje vreme da se dođe. Lokalni, blizu, tačni kao sat.
Danas čekaš na vezi slušajući neku "muziku" namenjenu isključivo teranju ljudi i insekata, pa kad se konačno jave kažu da su zaveli problem i da će te kontaktirati u vezi dolaska. Onda se javi tehničar, kaže da je upravo sišao s bandere i da je tu za manje od 5 minuta ako si kući.
Mislim, nije to tako loše. Još nisam pozivom dobio: "Da, šta 'oćeš, bre?":)
Imao sam u zadnjih godinu i po dana iskustva koje ću te obelodaniti medijima ( naravno koji smeju da pišu o Telekomu ) ,jer znam da ne smeju svi tek tako da bez poziva obelodane reči " malog " čoveka o nekim " velikim "...
Zovem i kažem pojedini kanali ne rade i pri tom obavezno kažem : "...pre poziva Vašem Call centru preskenirao sam sve kanale tj.izvršio pretragu i nedostaju kanali i navedem tačne pozicije kanala ( iako kao korisnik nisam dužan da navodim , već je dovoljno da kažem ne rade kanali i oni da rešavaju problem sa tehnikom ) ,ali ja sam takav uvek približimo problem da bi neko ko ume i želi lakše isti otklonio ... Ujedno izgovorim nije potrebno izdavati nalog za izlazak ekipe na teren jer je problem u emitovanju signala iz dela odakle se isti emituje ...
Da ne " gušim " puno oni problem ne otklone već daju nalog ekipi koja zove u 8 sati ujutru ...Znači oni niti slušaju niti se razumeju bitno je da rade i da primaju kintu a kako rade ...ma to nije bitno ...
Za zaključak :* Radio ne radio svira ti radio !
 
Poslednja izmena:
Džabe im tumačiš. Rekao sam dvojici kad su došli da je šum u hodniku ispred stana, da sam probao direktno kablom otuda na modem bez poboljšanja. Rekao sam da mi ne diraju instalacije. Dok sam se motao oko jednog u hodniku, drugi je "rešio" stvar. Tačnije, rešio me moje utičnice, konektora i razdelnika na kraju. Problem bio u njihovoj kutiji, sprat niže.
Samo da sam mogao naći tog čupavog hipi tehničara da mi iskašlje delove.
 
Ma može im se, ali do kada videćemo.
Ali, da ovo prihvatim kao unapređenje,
BEZ IKAKVE OBJAVE - OBAVEŠTENJA KORISNICIMA,
DIREKTE ILI OPŠTE NA SAJTU,
BEZ NAJAVE RADOVA...
da to prihvatim da plaćam po blago većoj ceni.
Malo više su se *****ali!
IMG_20220903_134923.jpg
 
@zmanic Jel ti radi recimo Arena Sport 1x2 ili CNN?
 
Ma može im se, ali do kada videćemo.
Ali, da ovo prihvatim kao unapređenje,
BEZ IKAKVE OBJAVE - OBAVEŠTENJA KORISNICIMA,
DIREKTE ILI OPŠTE NA SAJTU,
BEZ NAJAVE RADOVA...
da to prihvatim da plaćam po blago većoj ceni.
Malo više su se *****ali!
Pogledajte prilog 354282
Ja koliko znam zakonom je zabranjeno ti astrolozi i gatanje na TV-u kako su sad ubacili takav kanal?
 
Čekamo Baba Vanga TV - kada i kako se pripremiti i obući za predstojeće kataklizme.

Što se sajta tiče, ne znam. Upadljivo mi je da nikakvih obaveštenja o radovima i kvarovima nema. Pošta je uvek stavljala obaveštenja ako se planira neki prekid ili naknadno obaveste da je, uglavnom, "do prekida došlo usled radova trećih/Telekoma".
Ovde, lezi na telefon i čekaj. Ako i drugi navale, zovi do sutra.
 
Nisam pametan šta da radim da mi ostane exe net oprema Mercusys ruter i Huawei modem kao i brzina interneta 250/80 i da mi ne zaključaju net jer imam i EON SBB van mreže.
Nemam drugog operatora i provajdera ni blizu moje lokacije i sve što sam pitao neće skoro.
 
Nisam pametan šta da radim da mi ostane exe net oprema Mercusys ruter i Huawei modem kao i brzina interneta 250/80 i da mi ne zaključaju net jer imam i EON SBB van mreže.
Nemam drugog operatora i provajdera ni blizu moje lokacije i sve što sam pitao neće skoro.
Ako imaš EON van SBB mreže ne brini, on će sigurno raditi. Problem sa eonom imaju oni korisnici koji na Supernova internetu koriste pozajmljeni nalog iz SBB mreže.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno