Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A meni iznos i poziv na broj drugačiji na papiru u odnosu na ono što su mi poslali na mejl. Do sada mi je stizao poštom i SMS, ovaj put mi do 15og nije stiglo ništa, pa im tada pošaljem mejl. Pošalju oni meni račun na mejl, posle nekoliko dana stiže i poštom, ali nisam ni otvarao pošto sam već platio.
Malopre uđem na forum i pročitam tvoj post i otvorim kovertu da uporedim i vidim da je razlika u iznosu za oko 100 dinara, a poziv na broj je totalno drugačiji. Sutra ih zovem da vidim o čemu se radi. Kakvi cirkuzanti.

Ja sam na mail takođe dobio dva računa i to prvi 11.06 a drugi pre neki dan 25.06, ali su oba računa identična sa istim brojem računa i istim pozivom na broj!
 
Poslednja izmena:
Sinoć su sredili problem, od jutros je ponovo isto. Trenutno mi speedtest meri UL 0,01...

Neko je pominjao lokaciju... 21. blok, NBGD. Dok je bio RV sve radilo savršeno 99,9% vremena. Ako se i dešavao problem, rešili bi ga u vrlo kratkom roku.
 
Poslednja izmena:
RV je radio uvek odlično i usluga,
korisnički servis, terenska služba je bila za pohvalu, rešavanje problema je bilo expeditivno. Al od kad je krenula ta integracija u SN, tj MTS definitivno usluga nigde nije ista. Ja lično ne mogu da se požalim al kad čitam probleme drugih korisnika kao da ne koristimo istog provajdera.
Primera radi, za poslednjih 10 dana, net mi je pukao jednom na par sekundi i to je to. Sve ostalo radi normalno.

Za člana iznad koji je pisao da ga ucenjuju većim iznosom za isti paket ako ne potpiše ugovor, pa realno msm da ako se plaća mesec za mesec bez ugovorne obaveze i cifra je veća, kao i kod svih ostalih počev od mobilnih provajdera pa do kablovskih.
U mom slučaju, kad je istekla UO, 4 meseca sam plaćao isti iznos kao i kad sam bio pod UO. Produžio sam ugovor jer sam imao samo jedan uređaj a trebalo mi je tri i tv po tvom a to nisu hteli da mi daju bez ugovora.

Što se tiče benificija za stalne korisnike pri produženju UO, to može da se izboxuje nešto sitno ali samo ako se ode u centralu i iskuka tamo, al opet dobije se nešto smešno.
Jednostavno to je politika MTSa al i ostali se drže te filozofije sve više. Slično je kao i kod mobilnih provajdera, sve teže daju neke benificije.

Jedino što može da brine sve korisnike je da MTS ne uguši konkurenciju vremenom, a znamo da rade na tome uz pomoć države ako se to desi ili ih oteraju na marginu, e onda će biti propast.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Ja sam dobio 6 meseci za produženje i ima ih još ovde dosta nisam jedini.
Jedino što mora da se pregovara

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Ja sam u Nisu i stvarno ne mogu da se pozalim na uslugu i sto se tice neta i tv, istekao mi je prosle god ugovor, podneo zahtev za raskid, zvali me i dobio iste uslove sa 6 meseci po 1 din. Verujem da nije svuda isto i zavisi od ljudi koji tamo rade ali za 5 god koliko sa kod njih kad god sam imao problem dodju istog dana ili najkasnije sutra.

Sent from my motorola one zoom using Tapatalk
 
RV je radio uvek odlično i usluga,
korisnički servis, terenska služba je bila za pohvalu, rešavanje problema je bilo expeditivno. Al od kad je krenula ta integracija u SN, tj MTS definitivno usluga nigde nije ista. Ja lično ne mogu da se požalim al kad čitam probleme drugih korisnika kao da ne koristimo istog provajdera.
Primera radi, za poslednjih 10 dana, net mi je pukao jednom na par sekundi i to je to. Sve ostalo radi normalno.

Za člana iznad koji je pisao da ga ucenjuju većim iznosom za isti paket ako ne potpiše ugovor, pa realno msm da ako se plaća mesec za mesec bez ugovorne obaveze i cifra je veća, kao i kod svih ostalih počev od mobilnih provajdera pa do kablovskih.
U mom slučaju, kad je istekla UO, 4 meseca sam plaćao isti iznos kao i kad sam bio pod UO. Produžio sam ugovor jer sam imao samo jedan uređaj a trebalo mi je tri i tv po tvom a to nisu hteli da mi daju bez ugovora.

Što se tiče benificija za stalne korisnike pri produženju UO, to može da se izboxuje nešto sitno ali samo ako se ode u centralu i iskuka tamo, al opet dobije se nešto smešno.
Jednostavno to je politika MTSa al i ostali se drže te filozofije sve više. Slično je kao i kod mobilnih provajdera, sve teže daju neke benificije.

Jedino što može da brine sve korisnike je da MTS ne uguši konkurenciju vremenom, a znamo da rade na tome uz pomoć države ako se to desi ili ih oteraju na marginu, e onda će biti propast.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Potpuno se slažem, RV je stvarno bio odličan i ažuran prilikom svakog mog kontakta, za Supernovu ne znam. Samo jednom se desilo da su samoinicijativno zatvorili tiket i napisali da je problem s internetom otklonjen, a nisu ni došli kod mene, pa sam ponovo zvao i zamenili su modem. Oprostio sam taj propust, dešava se...

Sve benefite dobijamo kod svih potpisivanjem UO, a nakon toga se one povlače i plaća se puna cena paketa, bez dodatnih beneficija. To je normalno, potpiši novu obavezu ako hoćeš nešto više. Znamo da je svaki paket posle x godina skuplji jer se cene povećavaju, samo treba dobiti neki benefit i tako poništiti efekat poskupljenja. Koliko čujem Supernova daje benefit kroz dodatni tv paket, x meseci stara cena pa zatim nova ili kroz uređaje, dodatne boxove i dr.
Kada sam zimus odlazio iz Supernove, čak i nakon potpisanog otkaza i vraćene opreme su me zvali da mi ponude 6 meseci dinar iako sam bio Vektorov stari korisnik 17 godina. Dakle, i tu su ispali fer prema starom korisniku, očigledno su svesni konkurencije na određenim lokacijama, a borba je nemilosrdna.
Što se širenja MTS tiče, brojke i izveštaji nisu baš tako povoljni i nakon dve godine situacija nije baš sjajna, mislili su da će biti bržeg rasta i masovnijeg prelaska, ali nije tako. Kod mene u ulazu je godinama već optika, tek dva stana su provukla kablić, od preko 50 stanova. MTS se krpi porastom u drugim segmentima poslovanja, najlošije stoje u TV usluzi. Takođe, optika im nije popularna koliko se pretpostavljalo da će biti, a ucenjivanje fiksnim telefonom je toliko loš potez da i dalje ne razumem zašto to rade. Ko je jači? Telekom koji neće da se odrekne cene pretplate za fiksni ili korisnici koji zbog toga neće uzimati usluge Telekoma jer im NE TREBA usluga fiksne telefonije?
Uprkos svim strategijama i planovima, ne bih mnogo brinuo za gušenje konkurencije, sve su to "odrasle" velike kompanije, samo što ćemo biti žrtve duopola, to je sad izvesno.
 
Ja sam na Skymaster risiveru taj problem rešio tako što sam kanale koji su mi potrebni dodao u listu "Filmski".
 
Ja sam dobio 6 meseci za produženje i ima ih još ovde dosta nisam jedini.
Jedino što mora da se pregovara

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
RV mreza?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Kurir ne glediv na "tv po tvom" haha... Ne znam zašto se muče s time, a jedno emitovanje ne mogu da srede... [emoji481][emoji481][emoji481]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Da, i kod mene na kablovskoj ton na Kuriru cirkus, što reče neko "nidje veze". Super su odradili premijeru, za primer kako to treba da izgleda [emoji3061]

Nego, vidim da na TV po tvom ne radi premotavanje unazad. I to par dana. Do mene ili još neko ima isti problem?
 
Da, i kod mene na kablovskoj ton na Kuriru cirkus, što reče neko "nidje veze". Super su odradili premijeru, za primer kako to treba da izgleda [emoji3061]

Nego, vidim da na TV po tvom ne radi premotavanje unazad. I to par dana. Do mene ili još neko ima isti problem?
Veća vajdica odjaviti tv po tvom nego se nervirati, pustiš ono zeza ili nešto ne radi.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Na kojoj je poziciji taj Kurir, ne frekfencija vec broj kanala na kome se nalazi?
 
8, posle posle Happy i pre Studio B.

Inače, sada kada sam prebacio da vidim koji je kanal, ton se unormalio...
 
Da li ste dobili uredno pisani racun na kućnu adresu?
Ja ne nalazim racun, nisam bio 20 dana kuci i danas uzeo da platim racune i ne nalazim nigde SN-RV racun...
 
Meni je kasnio račun ovaj mesec, a i još neki ljudi su pisali isto.
 
Zna li neko cenu kabla od bandere do kuce, posto je taj kabl dzabe kad uvode tv/net. Pokidan je kabl pa me zanima kako to naplacuju?

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Da li ste dobili uredno pisani racun na kućnu adresu?
Ja ne nalazim racun, nisam bio 20 dana kuci i danas uzeo da platim racune i ne nalazim nigde SN-RV racun...
Ako si se prijavljivao za elektronski račun verovatno ti je u inboxu.Papirni mi nisu ni slali....

Послато са Mi 9T
 
A sta ako NISAM?

U medjuvremenu nestalo struje na NBG, izgleda se neki trafo zapalio, explodirao, sta li, kad je dosla struja nema neta, crko ruter... a bio se pomalo ponasao, davao wifi signal iako bi trebalo da je u bridge modu... primedbu vec danas odaslao (pre nestanka struje) i sad moram da im pisem da mi uopste ne radi net, da je crkao ruter... :(

edit: Nazvah, prijavih kvar, sutra ce valjda da mi se jave i dodju "da vide i porvere" sta je sa uredjajem...
Nose li serviseri sa sobom zamenski ruter ili se ceka narednih dana samostalac podugovarac?
 
Poslednja izmena:
A sta ako NISAM?

U medjuvremenu nestalo struje na NBG, izgleda se neki trafo zapalio, explodirao, sta li, kad je dosla struja nema neta, crko ruter... a bio se pomalo ponasao, davao wifi signal iako bi trebalo da je u bridge modu... primedbu vec danas odaslao (pre nestanka struje) i sad moram da im pisem da mi uopste ne radi net, da je crkao ruter... :(

edit: Nazvah, prijavih kvar, sutra ce valjda da mi se jave i dodju "da vide i porvere" sta je sa uredjajem...
Nose li serviseri sa sobom zamenski ruter ili se ceka narednih dana samostalac podugovarac?
U principu nose većinu stvari sa sobom, ruter, CI karticu......

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
upload pre podne oko 2 posle podne ispod 2 uvece ispod 1, veza puca a ne dao bog ako se koristi download ili ne dao bog upload, prijavio sam 5x i nista ! sta im je toliko tesko da odvrnu taj upload i bar da vrate na tih 5.5 mbs kao sto je uvek bilo ne mora 8 !!!!! poludecu vise
 
Nije tu problem do odvrtanja i zavrtanja već je verovatno crklo nešto na mreži.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno