Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Dosao danas SN majstor, poneo ruter novi (Tehnicolor TC7210), postavio ga, pustio paket (nesto je telefonom radio, dal poruku nekom slao ili ko zna...), proradilo sve...
 
Deset dana od prve prijave kvara, potvrdili su mi da je cela zgrada u problemu... ali problem nisu u stanju da reše. Paket je 120/15.

9681580562.png


Podneo sam pisani zahtev za umanjenje računa za jun. Osim interneta, ne radi ni fiksni telefon kako treba (ja čujem dobro, ali zvuk prekida kod sagovornika).

Uskoro sledi i pisani zahtev za momentalan raskid ugovora, bez otkaznog roka, pošto nisu u stanju da isporuče ugovorenu uslugu.
 
bio na banderi kaze los mi odlazni ili dolazni signal zaboravih.. pojacao mi :bottle:

9684852992.png
 
Poslednja izmena:
Nema on tu šta da ti pojača, treba da zameni

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Podneo sam pisani zahtev za umanjenje računa...

Nije ti mrsko da okačiš formular?
Imam više-mesečne probleme sa Telekomom a ne daju mi raskid ugovora jer je njihova tehnička služba procenila da za time nema potrebe.
Kako više nemam internet i televiziju nego što je imam, moram da probam i sa zahtevom za umanjenje računa u mesecima kada usluge nisu radile kako je predviđeno u ugovoru...
 
Ne postoji formular za to.



Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Meni dosli na prijavljen kvar iz januara/pocetak februara u maju da mere net, a ratel mi odgovorio danas zalbu iz januara, eto toliko o zalbama i popravkama neta...
 
Zdravo,
Kratko i jasno pitanje:
Da li imam pravo na raskid ugovora u roku od 24h od potpisivanja ugovora bez penala jer sam nezadovoljan korisnik interneta?

Razlog:
Brzina interneta prema ponoći bliži se munjevito 0, danju bila 50mb/s na speed testu, loss konstantno 0-4%.
Ništa ne pomaže, tako mi bilo i pre godinu dana, tako i sad kad povećali brzinu i manje više poboljšali usluge!
 
meni isto kako dolazi ponoc tako sve gore, evo trenutno opet nemam internet uopste (ovome je prethodilo 1-2Mbit brzina u oba smera)
za vreme korone besprekorno, u poslednjih par nedelja katastrofa...
i, vec sam ranije pisao, kao po pravilu oko ponoci krece da zeza i onda nestane totalno, vec se peti put kacim na mobilni internet oko ponoci u poslednje vreme
 
Poslednja izmena:
Evo isto i meni nestade. Tuga od kompanije.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Ljudi koji stalno imaju probleme, jeste vi uglavnom na koaksijalnom ili na optici?
 
Koaksijalni, ja ne razumem, ujutru u 7:28 od njih poruka da li je sve u redu sa internetom? - Ja: da.

I šta sad imam li rok da raskinem ugovor nekoliko dana ili 24h samo da znam šta mi je činiti, da raskidam ili ne, jer u telekom i je bilo bolje barem sam noću imao tih 8.5 mb/s, da pokušam da se vratim pošto sam tamo u procesu raskida.

Naravno, dobio odgovor posle odgovora da iznad: Dragi Marko, u večernjim satima radimo na unapređenju mreže. Shodno tome, može dolaziti do tehničkih smetnji na uslugama. Srdačan pozdrav! Vaša Supernova.
 
Poslednja izmena:
Zdravo,
Kratko i jasno pitanje:
Da li imam pravo na raskid ugovora u roku od 24h od potpisivanja ugovora bez penala jer sam nezadovoljan korisnik interneta?

Razlog:
Brzina interneta prema ponoći bliži se munjevito 0, danju bila 50mb/s na speed testu, loss konstantno 0-4%.
Ništa ne pomaže, tako mi bilo i pre godinu dana, tako i sad kad povećali brzinu i manje više poboljšali usluge!

Ako si novi korisnik, imaš pravo na raskid ugovora bez posledica 14 dana od datuma potpisivanja ugovora. Ako si stari korisnik, mogu da ti traže otkazni rok od mesec dana. Verovatno će pokušati da te ubede da to ne radiš i da će prijaviti problem i poslati ekipu ovih dana da to sredi.
 
Koaksijalni, ja ne razumem, ujutru u 7:28 od njih poruka da li je sve u redu sa internetom? - Ja: da.

I šta sad imam li rok da raskinem ugovor nekoliko dana ili 24h samo da znam šta mi je činiti, da raskidam ili ne, jer u telekom i je bilo bolje barem sam noću imao tih 8.5 mb/s, da pokušam da se vratim pošto sam tamo u procesu raskida.

Naravno, dobio odgovor posle odgovora da iznad: Dragi Marko, u večernjim satima radimo na unapređenju mreže. Shodno tome, može dolaziti do tehničkih smetnji na uslugama. Srdačan pozdrav! Vaša Supernova.

Uh, dakle još gore... "Mnogo nam je teško, opterećeni smo"... Onda verovatno neće to rešavati.
 
Ako si novi korisnik, imaš pravo na raskid ugovora bez posledica 14 dana od datuma potpisivanja ugovora. Ako si stari korisnik, mogu da ti traže otkazni rok od mesec dana. Verovatno će pokušati da te ubede da to ne radiš i da će prijaviti problem i poslati ekipu ovih dana da to sredi.

Hvala, dobro je ako si u pravu 100% da je 14 dana jer nigde nisam pročitao, a sigurno ću to uraditi uskoro, ako se ne reši tj. kroz 2 dana, rekli su mi:
"Dragi Marko, ukoliko se smetnja pojavi večeras, prosledićemo zahtev nadležnoj službi na proveru usluge. Srdačan pozdrav! Vaša Supernova."

Da li je odugovlačenje, ali pre toga su napisali da su bili radovi, unapređenje usluge... a sad su to napisali, ako ima logike uopšte, meni ne.
 
Da, Zakon o zaštiti potrošača...a to su mi i potvrdili na šalteru drugog provajdera kad sam sklopio ugovor.
 
Razmišljam da uvedem kablovski internet bez ugovorne obaveze ako to može uopšte, trenutno sam na Orion Wifi netu. Kako vam radi u Novom Sadu, ex Kopernikus, na Klisi? Hvala unapred.
 
Obratite pažnju da i kada sklapate ugovor bez ugovorne obaveze
i dalje morate da obavestite drugu stranu 30 dana ranije kada želite da prekinete korišćenje usluge.
Mnogi to zaboravljaju.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Obratite pažnju da i kada sklapate ugovor bez ugovorne obaveze
i dalje morate da obavestite drugu stranu 30 dana ranije kada želite da prekinete korišćenje usluge.
Mnogi to zaboravljaju.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Takođe da se vodi računa o propratnim troškovima, taksama i drugim nametima koje naplaćuju u slučaju otkazivanja ugovora bez UO ili pre isteka UO. Otkazni rok ne važi u slučaju da je provajder oglasio promenu cene usluge paketa. U roku od 30 dana od obaveštenja, korisnik ima pravo da ODMAH i bez troškova (iako pod UO) raskine korisnički ugovor, pod uslovom da tog trenutka vraća opremu.
 
Poslednja izmena:
Zdravo,
Kratko i jasno pitanje:
Da li imam pravo na raskid ugovora u roku od 24h od potpisivanja ugovora bez penala jer sam nezadovoljan korisnik interneta?

Razlog:
Brzina interneta prema ponoći bliži se munjevito 0, danju bila 50mb/s na speed testu, loss konstantno 0-4%.
Ništa ne pomaže, tako mi bilo i pre godinu dana, tako i sad kad povećali brzinu i manje više poboljšali usluge!

Naravno. Jedna ugovorna stana ne ispunjava svoj deo ugovorene obaveze.


Nije ti mrsko da okačiš formular?

Nije, ali ga nemam. Poslao sam im zahtev kroz onlajn kontakt, da bi ostao trag.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Ljudi koji stalno imaju probleme, jeste vi uglavnom na koaksijalnom ili na optici?
Risko,a zašto ovo pitaš? Nesi li ti na optici pa nemaš ovih problema ili?
Pitam zato što je prošla optika kod mene pa me interesuje mišljenje korisnika koji su na optici. Ako si i ti na optici, kakva je kod tebe situacija i danju i noću?
 
Pitam iz istog razloga kao i ti, plus mi nude 12 meseci besplatno, pošto sam na sbb-u.

Ja pretpostavljam da je uglavnom na koaksijalcu problem, al se ljudi slabo izjašnjavaju. [emoji16]
 
Pitam iz istog razloga kao i ti, plus mi nude 12 meseci besplatno, pošto sam na sbb-u.

Ja pretpostavljam da je uglavnom na koaksijalcu problem, al se ljudi slabo izjašnjavaju. [emoji16]
Pa ja imam optiku i sinoc je nestao. Kad radi net, radi odlicno, nema oscilacija u brzini.
Samo problem sto nestaje ponekad.

Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno