Pa ja sam tu u blizini,ne znam sta bih ti rekao...Ima li nekoga iz Višnjičke banje (Despotovačka ulica ili okolina) da kaže kakvi su utisci, drugar hoće da pređe sa SBB na Supernovu, dobio bi 12 meseci po dinar, drugih 12 meseci neki popust, i valjda TV na rate za neke smešne pare...?
A papirni salju i dalje ili ne?
Prevaranti. Šalju mesečni račun na mail sa jednim brojem njihovog računa za uplatu, a na računu koji dolazi poštom stoji potpuno drugi žiro račun. Zovem ih i pitam u čemu je problem i dobijam odgovor da su od ovog meseca promenili broj žiro računa i da im za dodatna pitanja šaljem mail. Kako je moguće da štampaju 2 različita računa za jednog korisnika za isti obračunski period? Sa ovim će morati da se pozabavi inspekcija.
Jel ovaj poziv na broj? Placao online preko banke intese. U svrha placanja mi nije dozvolilo da napisem za koji je mesec placanje. Vec samo sifra banke tj. Transakcije po nalogu gradjana. Hoce li proknjiziti racun?Uporedi poziv na broj.Ja sam sada ne mogu da se setim kod koga mesecima uplaćivao račun na stari broj tekućeg računa dok slučajno nisam uporedio i ukapirao da je promenjen.Svaki je račun uredno bio proknjižen...
Pre nedelju dana internet katastrofalan, prijavim problem (pri čemu me jedva čuju jer zovem sa njihovog fiksnog telefona), pokušaju da me ubede da je problem kod mene. Ipak, prihvate reklamaciju i reše ga (ne znam posle koliko vremena, sutradan sam video da radi normalno). Danas ponovo ista stvar.
![]()
Ako neko ima dilemu da li da sklopi ugovor sa supernovom, evo da mu pomognem - NE.
Ja i ne zelim da potpisem novi ugovor jer mi kao starom korisniku nude pornice kao dodatni bonus za lojalnost (nije mi jasan taj mozak koji je tu ponudu izmislio) ali me gospoda ucenjuju da ako ne potpisem ugovor, cena paketa mi ide na 2990, znaci ne mogu da ostanem na 2600...Pre nedelju dana internet katastrofalan, prijavim problem (pri čemu me jedva čuju jer zovem sa njihovog fiksnog telefona), pokušaju da me ubede da je problem kod mene. Ipak, prihvate reklamaciju i reše ga (ne znam posle koliko vremena, sutradan sam video da radi normalno). Danas ponovo ista stvar.
![]()
Ako neko ima dilemu da li da sklopi ugovor sa supernovom, evo da mu pomognem - NE.
Zovi na 0800 311 312 free je poziv i nije mi se desilo da se ne jave...plus se na 19911 niko i ne javlja, sa fiksnog pogotovo a razumem jer je free
Prevaranti. Šalju mesečni račun na mail sa jednim brojem njihovog računa za uplatu, a na računu koji dolazi poštom stoji potpuno drugi žiro račun. Zovem ih i pitam u čemu je problem i dobijam odgovor da su od ovog meseca promenili broj žiro računa i da im za dodatna pitanja šaljem mail. Kako je moguće da štampaju 2 različita računa za jednog korisnika za isti obračunski period? Sa ovim će morati da se pozabavi inspekcija.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari