Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Promenili su redni broj kanalima:
4 Pink
5 Prva
6 B92
7 Happy
8 Kurir
16 Star tv
60 Prva plus
61 Prva max
62 Prva files
63 Prva life
64 Prva kick
 
Ima li nekoga iz Višnjičke banje (Despotovačka ulica ili okolina) da kaže kakvi su utisci, drugar hoće da pređe sa SBB na Supernovu, dobio bi 12 meseci po dinar, drugih 12 meseci neki popust, i valjda TV na rate za neke smešne pare...?
 
sat vremena i pet minuta mi na fiksnom stoji podrska i niko da se javi siba "vruc vetar"
 
Rasulo i za izbegavati u širokom luku...
 
Ima li nekoga iz Višnjičke banje (Despotovačka ulica ili okolina) da kaže kakvi su utisci, drugar hoće da pređe sa SBB na Supernovu, dobio bi 12 meseci po dinar, drugih 12 meseci neki popust, i valjda TV na rate za neke smešne pare...?
Pa ja sam tu u blizini,ne znam sta bih ti rekao...
Ako nesto stane onda samo bog pomaze. A kad radi net onda mogu da kazem da je ok.


Sent from my SM-N975U1 using Tapatalk
 
Na koji email vam salju te racune, ja im nisam nikad davao email adresu, bar se ne secam?
 
Na onaj koji smo im poslali tražeći da nam šalju elektronski račun.Odgovarali su da nema mogućnosti a sada šalju isti račun dva puta mesečno...
 
KURIR = PINK
Sve sto gledte na pinku, gledacete i na kurir TV, samo spakovano na drugaciji nacin.
Znaci i ovaj kanal ide na DELETE sa spiska kanala
 
Prevaranti. Šalju mesečni račun na mail sa jednim brojem njihovog računa za uplatu, a na računu koji dolazi poštom stoji potpuno drugi žiro račun. Zovem ih i pitam u čemu je problem i dobijam odgovor da su od ovog meseca promenili broj žiro računa i da im za dodatna pitanja šaljem mail. Kako je moguće da štampaju 2 različita računa za jednog korisnika za isti obračunski period? Sa ovim će morati da se pozabavi inspekcija.
 
Prevaranti. Šalju mesečni račun na mail sa jednim brojem njihovog računa za uplatu, a na računu koji dolazi poštom stoji potpuno drugi žiro račun. Zovem ih i pitam u čemu je problem i dobijam odgovor da su od ovog meseca promenili broj žiro računa i da im za dodatna pitanja šaljem mail. Kako je moguće da štampaju 2 različita računa za jednog korisnika za isti obračunski period? Sa ovim će morati da se pozabavi inspekcija.

Uporedi poziv na broj.Ja sam sada ne mogu da se setim kod koga mesecima uplaćivao račun na stari broj tekućeg računa dok slučajno nisam uporedio i ukapirao da je promenjen.Svaki je račun uredno bio proknjižen...
 
Uporedi poziv na broj.Ja sam sada ne mogu da se setim kod koga mesecima uplaćivao račun na stari broj tekućeg računa dok slučajno nisam uporedio i ukapirao da je promenjen.Svaki je račun uredno bio proknjižen...
Jel ovaj poziv na broj? Placao online preko banke intese. U svrha placanja mi nije dozvolilo da napisem za koji je mesec placanje. Vec samo sifra banke tj. Transakcije po nalogu gradjana. Hoce li proknjiziti racun?

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
0ea31d13b718f1430fcb9caa4aca8247.jpg
 
Poslednja izmena:
Poziv na broj se menja svakog meseca i razlicit je za svakog korisnika. Inace papirni racun nisam dobio.zadnjih dva meseca otkako racun stize na mail. A koliko i vidim racun primaoca se nije menjao zadnjih tri meseca koliko mogu da vidim, bar u mom slucaju...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Naravno da se menja poziv na broj svakog meseca(kod EPS-A je uvek isti...),rekao sam da uporedi poziv na elektronskom i papirnom računu jer je napisao da nisu isti brojevi tekućeg računa na dva računa za isti mesec.Ako je isti poziv svejedno je na koji će račun uplatiti,novi ili stari...Mada poziv je vezan za njegov račun pa je verovatno opet svejedno koji će uplatiti...
 
Dok ne resim elektronsko bankarstvo onda mi ne treba, a to ce biti ko zna kada jer korona strikes again a ja sa astmom ne bih da idem u banku.
 
Pre nedelju dana internet katastrofalan, prijavim problem (pri čemu me jedva čuju jer zovem sa njihovog fiksnog telefona), pokušaju da me ubede da je problem kod mene. Ipak, prihvate reklamaciju i reše ga (ne znam posle koliko vremena, sutradan sam video da radi normalno). Danas ponovo ista stvar.

9671403894.png


Ako neko ima dilemu da li da sklopi ugovor sa supernovom, evo da mu pomognem - NE.
 
Usluga je poslednji nekoliko nedelja katastrofa, svaki drugi dan prekida net i fiksni, evo danas celo prepodne nije bilo ni kablovske, ni neta ni fiksnog, baš loše, nestabilnost nikad veća...
Više nemam uslugu, nego što je imam i nikom ništa. Kolege rade na otklanjanju smetnje, svaki put...
Konkretno u Kotežu.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pre nedelju dana internet katastrofalan, prijavim problem (pri čemu me jedva čuju jer zovem sa njihovog fiksnog telefona), pokušaju da me ubede da je problem kod mene. Ipak, prihvate reklamaciju i reše ga (ne znam posle koliko vremena, sutradan sam video da radi normalno). Danas ponovo ista stvar.

9671403894.png


Ako neko ima dilemu da li da sklopi ugovor sa supernovom, evo da mu pomognem - NE.

Meni je upload isto katastrofa sedmi osmi dan, ako nesto skidam ili upload-ujem puca non stop neki put i bez toga. 3-4 zvao ma kakvi ne **bu 2%
 
Poslednja izmena:
plus se na 19911 niko i ne javlja, sa fiksnog pogotovo a razumem jer je free
 
Nije da ih branim, ali dosta tu zavisi od lokacije, kad su rađene instalacije i kako su urađene. Sklepali su ovu Supernovu od 10 provajdera, a i ti provajderi su i sami imali različit kvalitet mreže i samim tim i usluge na različitim lokacijama.

Ja izgleda imam sreće, bivši Radijus vektor, ali novo je naselje i provlačili su instalacije pre par godina. Kod mene čak i tv po tvom radi bez seckanja, a ni net me ne zeza kao neke druge.

9672082671.png
 
Pre nedelju dana internet katastrofalan, prijavim problem (pri čemu me jedva čuju jer zovem sa njihovog fiksnog telefona), pokušaju da me ubede da je problem kod mene. Ipak, prihvate reklamaciju i reše ga (ne znam posle koliko vremena, sutradan sam video da radi normalno). Danas ponovo ista stvar.

9671403894.png


Ako neko ima dilemu da li da sklopi ugovor sa supernovom, evo da mu pomognem - NE.
Ja i ne zelim da potpisem novi ugovor jer mi kao starom korisniku nude pornice kao dodatni bonus za lojalnost (nije mi jasan taj mozak koji je tu ponudu izmislio) ali me gospoda ucenjuju da ako ne potpisem ugovor, cena paketa mi ide na 2990, znaci ne mogu da ostanem na 2600...
plus se na 19911 niko i ne javlja, sa fiksnog pogotovo a razumem jer je free
Zovi na 0800 311 312 free je poziv i nije mi se desilo da se ne jave...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Takođe i kod mene od kada su postavili novi CMTS i ubacili više kanala sve radi kako treba!
 

Prilozi

  • 9672220077.png
    9672220077.png
    18.3 KB · Pregleda: 102
Paket 120/15, nije moglo na tom čvoru da istera 15 upload, bilo je uvek oko 10... i pojačali na sledeći veći upload i ovako je vec skoro godinu dana ;)


9672854356.png
 
Prevaranti. Šalju mesečni račun na mail sa jednim brojem njihovog računa za uplatu, a na računu koji dolazi poštom stoji potpuno drugi žiro račun. Zovem ih i pitam u čemu je problem i dobijam odgovor da su od ovog meseca promenili broj žiro računa i da im za dodatna pitanja šaljem mail. Kako je moguće da štampaju 2 različita računa za jednog korisnika za isti obračunski period? Sa ovim će morati da se pozabavi inspekcija.

A meni iznos i poziv na broj drugačiji na papiru u odnosu na ono što su mi poslali na mejl. Do sada mi je stizao poštom i SMS, ovaj put mi do 15og nije stiglo ništa, pa im tada pošaljem mejl. Pošalju oni meni račun na mejl, posle nekoliko dana stiže i poštom, ali nisam ni otvarao pošto sam već platio.
Malopre uđem na forum i pročitam tvoj post i otvorim kovertu da uporedim i vidim da je razlika u iznosu za oko 100 dinara, a poziv na broj je totalno drugačiji. Sutra ih zovem da vidim o čemu se radi. Kakvi cirkuzanti.
 
Da malo bolje razjasnim situaciju. Dobio sam 2 POTPUNO različita računa. Potpuno drugi broj računa za uplatu i potpuno drugi poziv na broj. Jedan račun na ćirilici, a drugi na latinici. Čak su upisane potpuno druge usluge. Na računu koji sam dobio poštom uredno piše "Super par plus". Na računu koji sam dobio preko maila piše da koristim 2 usluge: Kablovski internet - 1900din i Digitalna televizija 1399din. Gde u njihovom cenovniku mogu da se nađu ove dve usluge po ovoj ceni? Zvao sam ih i od neke devojke koja se vrlo loše razume dobio odgovor da račun koji sam dobio preko maila nije u redu. Zatražio sam im novi, ispravan račun i do sada nisam dobio odgovor.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno