Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
pa svakako ce morati da plati...
Stvarno ne razumem to kao ne morate odmah da platite, a ne kazu nista da ce posle da te saceka dva- tri racuna zajedno koja ce morati zajedno da platite.
 
Ljudi pare u koverat sa računom, kad sve prođe, lepo odeš platiš i ćao... I ne osetiš. Da ne bude posle sa kamatom... Ja koliko sam razumeo to važi za penzionere. Neka me neko ispravi.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Ljudi pare u koverat sa računom, kad sve prođe, lepo odeš platiš i ćao... I ne osetiš. Da ne bude posle sa kamatom... Ja koliko sam razumeo to važi za penzionere. Neka me neko ispravi.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka

da i ja koliko sam razumeo to je samo za penzionere. Rade menjacnice ako i to ne zatvore.
 
@Alister: izbotovao sam, radi. Minimalna pikselizacija po koji put. Dok kod mene na tv sa dvb-c je jos gore nego sto je bilo.
Nece da uhvati wifi..nzm dal je to moze da ima veze sa zidovima..?
 
Sve bih dao, da se ponovo osamostali RV, umesto ovih prevaranata.
Ovo je strasno, sta su napravili od usluge.
Dok sam bio kod RV, bilo je sporadicnih problema, koji su stvarno, brzo resavani.
Ovo sada, ne znam ni kako da komentarisem.

Vec 20-ak dana trpim, i sve mislim, sami ce resiti problem, ali vidim da ne ide.
Naime, svakoga dana, od 18h, pa negde do 22-23h, internet kao da ne radi, to je brzina od 2-3Mbps, a ping oko 300.
E sada, zadnjih par dana, taj problem pocinje, vec od popodnevnih casova, i traje ceo dan.
U petak sam zvao, i rakao mi je operater, da su upoznati sa problemom, i da ce biti resen do utorka.
Naravno, problem nije resen.
Danas sam ih zvao tri puta, da bi se oni pravdali, da nije do njih, da je to problem u celom okrugu, u kojem ja zivim, i da ce serviseri to resiti.
Ne znam sta da radim, alternative neke nemam, tako da raskid ugovora nije opcija.
Meni ovde sve mirise, na jednostavno, preoptercenost te jadne mreze, i da ce se situacija, mozda, malo popraviti, tek kada ovo cudo sa virusom prodje, i ljudi ponovo izadju van kuce.
 
Poslednja izmena:
@Alister: izbotovao sam, radi. Minimalna pikselizacija po koji put. Dok kod mene na tv sa dvb-c je jos gore nego sto je bilo.
Nece da uhvati wifi..nzm dal je to moze da ima veze sa zidovima..?

Realno, sta si ocekivao od TV ...koji model je uopste ?
 
Pa to je HD ready TV, vidim da moze da se nadje ~15k din ...i koliko para te izadje tako preko "kredita" ?
 
16k je po prodavnicama, da 18300 nego nzm izgleda ima los wifi prikljucak..

Inace sredili su tv kod mene, zamena kabla i dodavanje filtera. Jos je pitao zasto to nije uradjeno odma. Sto se tice neta i IP adrese kaze da sam mozda "jos na testu".
 
Poslednja izmena:
Za wi-fi, probaj sa ruterom malo oko kanala, mozda ti pomogne
 
16k je po prodavnicama, da 18300 nego nzm izgleda ima los wifi prikljucak..

Inace sredili su tv kod mene, zamena kabla i dodavanje filtera. Jos je pitao zasto to nije uradjeno odma. Sto se tice neta i IP adrese kaze da sam mozda "jos na testu".
Inače si rekao da nema dvb-c... Inače poštom šalju tv, kako odmah da ti srede ako ih ne zoveš? Čini mi se prijatelju da si ti nama poseban.
Pozdrav

Sent from my SM-A202F using Tapatalk
 
Imam standard paket.
Uporedjujem sad ove otkljucane kanale (sem xxx) , po meni, nista ne gubim i sto ih nemam.
Umesto par kanala mtv, koji su zakljucani redovno, imamo druge muzicke koji vre istu muziku kao i ovi. Naucni kanali slicno i sa serijama slicno.
Generalno uopste nece nedostajati i kad ih opet budu zakljucali.
Po meni losa selekcija zakljucanih kanala, kao sto rekoh, nista ne gubimo i kad ih nemamo.
 
Danas sam dobio kablovski internet ali mi je radnik Supernove upozorio da je bas los signal. Rekao mi je da vidim par dana kako radi pa ako nisam zadovoljan da mogu da otkazem ugovor. Kako mogu da proverim kvalitet signala? Modem je TECHNICOLOR TC7200.20. Speedtest pokazuje 59/8 ping 9ms. Za sada radi super.
 
Brzina i ping su odlični,videćeš i sam kako se ponaša net,ima li prekida,gubitaka paketa,zastoja pa sam odluči da li si zadovoljan.
Malo mi čudno da umesto da srede signal oni kažu vidi kako ti radi pa ako nisi zadovoljan ti dođi da raskineš ugovor...
 

Prilozi

  • 9148113192.png
    9148113192.png
    19 KB · Pregleda: 96
Iskreno mislim da je sve to manje vise isto. Sa novim providerom dolaze i novi problemi.
Edit: Menja se iz minuta u minut
 
Poslednja izmena:
Ja odustao, zvao 100X, ali znam da nema pomoci ovde.
3cc1d9216ed62391ccca520252f80c84.jpg


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Bice narednih meseci katastrofalan internet dok se ne stabilizuje makarona virus. Oni su predvideli to i ove kanale su otkljucali cisto da nam zapuse usta :)

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 
Sada sam merio, preko telefona, ali nije bitno.
Danima merim, preko racunara, koji je kablom povezan na modem, i rezultati su isti
Tako je, tokom celog dana.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Sada sam merio, preko telefona, ali nije bitno.
Danima merim, preko racunara, koji je kablom povezan na modem, i rezultati su isti
Tako je, tokom celog dana.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Proveri parametre modema i šalji im screenshot na mail, moraju ti rešiti.
Mene su danas čak i zvali da potaju da li je sve ok prošlo za neku intervenciju što su mi radili.

Sent from my SM-A202F using Tapatalk
 
Ali, tako je svima, u mestu, u kojem zivim.
U tome je problem.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nemam, zato se tako i ponasaju.
Dok sam bio, kod RV, stvarno nije bilo ovakvih problema.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Sta je username i pass za logovanje na supernovu app?
Bivsi vektor
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno