Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni jedna stvar nije jasna....biću krajnje ozbiljan i kontruktivan.
Da ostavimo po strani "rat" provajdera i N1/SK.

1. Ovo je IT forum, a dobar deo korisnika se uhvatio priče oko TV kanala samo tako. Iskreno, nisam mislio da toliko ljudi ovde "zavisi" od TV-a. Meni npr. TV uopšte nije potreban, informacije koje ne kontrološe vlast mogu da nađem alternativnim putem, ostalo me ili ne zanima ili je tu internet. Naravno, smatram da svako ima pravo da zadovoljava svoje potrebe kako želi, samo komentarišem da mi je čudno.
2. Oba provajdera nas deru i to propisno, mislim da bi fokus trebao da se prebaci na to polje.
3. Oba provajdera imaju kriminalnu infrastrukturu, samo je sticaj okolnosti kod koga koji radi kako treba - kod mene SBB radi, do pre par meseci perfektno, od skoro i ne baš tako dobro. Da li se ovde nazire ikakvo rešenje?

Pobrkao si lončiće, ili ne znaš gde se nalaziš-mislim na forum. Ovo jeste na neki način IT forum ali se nalaziš u sektoru koji za temu ima "Supernova kablovski distributer".
Tebi ako postovi koju su vezani za TV smetaju zaobiđi ovu stranicu foruma.
 
Poslednja izmena:
Mislim da on navodi pricu kako TV nije bitan vec samo internet...
itekako ljudi gledaju TV...
pa eto napisao sam komentar ko jos gleda sci fi kanal, pa ne mogu zameriti ljudima sto gledaju, svako neka koristi kako hoce.
 
I ovde izgleda nema ništa od konstruktivne rasprave, samo istomišljenicima dozvoljen pristup.
Tužno.
 
Mislim da on navodi pricu kako TV nije bitan vec samo internet...
itekako ljudi gledaju TV...
pa eto napisao sam komentar ko jos gleda sci fi kanal, pa ne mogu zameriti ljudima sto gledaju, svako neka koristi kako hoce.
Ja prvi gledam SCIFI... Sve stvar ukusa ko šta voli.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Meni jedna stvar nije jasna....biću krajnje ozbiljan i kontruktivan.
Da ostavimo po strani "rat" provajdera i N1/SK.

1. Ovo je IT forum, a dobar deo korisnika se uhvatio priče oko TV kanala samo tako. Iskreno, nisam mislio da toliko ljudi ovde "zavisi" od TV-a. Meni npr. TV uopšte nije potreban, informacije koje ne kontrološe vlast mogu da nađem alternativnim putem, ostalo me ili ne zanima ili je tu internet. Naravno, smatram da svako ima pravo da zadovoljava svoje potrebe kako želi, samo komentarišem da mi je čudno.
2. Oba provajdera nas deru i to propisno, mislim da bi fokus trebao da se prebaci na to polje.
3. Oba provajdera imaju kriminalnu infrastrukturu, samo je sticaj okolnosti kod koga koji radi kako treba - kod mene SBB radi, do pre par meseci perfektno, od skoro i ne baš tako dobro. Da li se ovde nazire ikakvo rešenje?

Ako tebi TV nije potreban, da ga ukinemo onda? To ne znaci da ostalima takodje nije. Kako gledas npr sport, ako gledas? Dalje, neko voli da pusti npr HBO i da gleda film, nece da se cimaju da traze torente i prevode. Takodje i emisije zabavnog/edukativnog sadrzaja koje ne postoje na netu . Za informisanje se jedino slazem.

Tema je Supernova kablovski operater, koga zanima IT sadrzaj ima drugi podforum za to.
 
Ja sam HBO "drolja". Tako su me pre par godina navukli na novi ugovor, poklonili HBO na dve godine i odmah me ubedili. Nije sve u torentima i skidanju s neta, ima još uvek neke draži u tom iščekivanju premijernog termina serije, pa se to rasporedi po nedeljnim terminima da se gleda. Iscrpljuje me da bindžujem, ne mogu da gledam satima, danima nešto, život zove!
 
Meni jedna stvar nije jasna....biću krajnje ozbiljan i kontruktivan.
Da ostavimo po strani "rat" provajdera i N1/SK.

1. Ovo je IT forum, a dobar deo korisnika se uhvatio priče oko TV kanala samo tako. Iskreno, nisam mislio da toliko ljudi ovde "zavisi" od TV-a. Meni npr. TV uopšte nije potreban, informacije koje ne kontrološe vlast mogu da nađem alternativnim putem, ostalo me ili ne zanima ili je tu internet. Naravno, smatram da svako ima pravo da zadovoljava svoje potrebe kako želi, samo komentarišem da mi je čudno.
2. Oba provajdera nas deru i to propisno, mislim da bi fokus trebao da se prebaci na to polje.
3. Oba provajdera imaju kriminalnu infrastrukturu, samo je sticaj okolnosti kod koga koji radi kako treba - kod mene SBB radi, do pre par meseci perfektno, od skoro i ne baš tako dobro. Da li se ovde nazire ikakvo rešenje?
Televizija je itekako bitna, pre svega jer kabovski operateri UCENJUJU korisnike kablovskom televizijom, u spurotnom nema interneta. Pa kad su ljudi već primorani da plaćaju neku uslugu, neka im se onda ta usluga i valjano isporuči.

Slažem se da su cene previsoke za ono što se dobija. Takođe i za infrastrukturu. Ne znam kako Supernova formira račune, ali SBB uz televiziju i net ima i stavku "mesečno održavanje" koja se valjda striktno odnosi na održavanje mreže, ali izgleda da se tih 1400 dinara po korisniku troše nenamenski.
 
Koliko dugo traje kad vam daju privremenu staticku adresu? Posle koliko vremena je skinu?
 
Na RV ogranku "trajno" ili barem do zamene rutera/modema...
 
Meni rekli promenice se posle 24h a evo vec deseti dan i jos uvek se nije promenila a na kopernikusu sam. Dal da ih zovem da je skinu ili da cutim? Sta ako mi naplate?
 
Ako nisi potpisao aneks ugovora neće da ti naplate.
 
Ja potpisao s njima na dve godine u oktobru... ne znam da l da ih smaram sad da probam da iskamcim nesto vise, s obzirom na novonastalu situaciju?
 
Sto ne bi probao, sta mozes izgubiti?

...riding on 720p...
 
Hm, nije baš najbolja pregovaračka pozicija ali nije ni "prazna puška"... Svakako treba da probaš da dobiješ neku pogodnost. Možda prvo da se raspituješ za raskid, da navedeš novonastalu situaciju, rezigniranost, loš položaj korisnika? Njihov stav zavisi od lokacije, "težine korisnika", a neretko i od poslovnice. Koliko znam nakon podnetog zahteva za raskid on može da se povuče i stavi van snage tokom 30 dana otkaznog roka. To je lep vid pritiska i način da vidiš šta bi ti ponudili... Ali, kažem, ne znam kako će postupiti konkretno u tvom slučaju, probaj. Ovde smo imali slučajeve plaćanja većeg paketa po ceni manjeg, besplatnih meseci...
 
Probaj, samo pozuri vec ovih dana(17.1 su prekinuli emitovanje UM kanala) da ti ne istekne rok od 30 dana sto te nisu obavestili o prekidu emitovanja. Ti imas pravo da raskines ugovor bez penala, ali ako nemas dobru alternativu za internet i tv, onda idi na varijantu kao sto sam ja uradio i iskukaj bar veci paket po ceni manjeg.
 
Imam jedno pitanje, posto sam potpisao ugovor sa Radijus Vektorom, pre nego sto ih je Supernova preuzela. Tada je postojala opcija "TV Svuda", tj. mogucnost da se ulogujes na Horizont na sajtu tvsvuda.vektor.net i gledas kanale preko interneta. Taj servis su ugasili sad, tj ne moze vise da se uloguje. Da li sam ja tu ostecena strana posto vise nemam tu opciju i mogu li da im trazim kao zamenu ovaj novi "TV po tvom" koji je u sustini ista platforma?
 
Poslednja izmena:
Pa traži, ako ne tražiš sigurno nećeš dobiti

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Imam jedno pitanje, posto sam potpisao ugovor sa Radijus Vektorom, pre nego sto ih je Supernova preuzela. Tada je postojala opcija "TV Svuda", tj. mogucnost da se ulogujes na Horizont na sajtu tvsvuda.vektor.net i gledas kanale preko interneta. Taj servis su ugasili sad, tj ne moze vise da se uloguje. Da li sam ja tu ostecena strana posto vise nemam tu opciju i mogu li da im trazim kao zamenu ovaj novi "TV po tvom" koji je u sustini ista platforma?

Proveri stari ugovor. Ako nije eksplicitno navedeno da u paketu imaš tvsvuda, već samo opciono, mislim da nisu dužni da ti to isporuče. Takođe, to je lepa prilika da ti kažu da možeš da potpišeš novi ugovor i pređeš na SN paket, a tu je novi servis, tv po tvom. Svakako prvo probaj s pričom kako si to imao, oštećen si, ugovor ti i dalje važi a ne dobijaš uslugu i da ti daju tv po tvom. Ako ne prođe, onda je prvi deo moj posta.
 
Proveri stari ugovor. Ako nije eksplicitno navedeno da u paketu imaš tvsvuda, već samo opciono, mislim da nisu dužni da ti to isporuče. Takođe, to je lepa prilika da ti kažu da možeš da potpišeš novi ugovor i pređeš na SN paket, a tu je novi servis, tv po tvom. Svakako prvo probaj s pričom kako si to imao, oštećen si, ugovor ti i dalje važi a ne dobijaš uslugu i da ti daju tv po tvom. Ako ne prođe, onda je prvi deo moj posta.

Upravo je tako kako si rekao, u starom ugovoru to stoji kao opcija a nije ni stiklirano, kad sam ih zvao rekli su mi da je to usluga koju svakako nisam placao, i da mogu da dobijem TV po tvom ako produzim ugovor, da mi povecaju brzinu sa 75 na 120mbps, noviji STB, da se vraca 7 dana unazad preko 70 kanala, bla bla bla... Naravno da necu produziti, jedva cekam da istekne da uzmem samo net.
 
Nisi plaćao ali si uslugu potpisao.
To mora malo da se stisne

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Nisi plaćao ali si uslugu potpisao.
To mora malo da se stisne

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Stoji kao dodatna opcija i kvadratic da se stiklira ali nije stiklirano, ja nisam obracao paznju na to kada sam potpisivao. Imaju li arene na tom TV po tvom? Hteo sam da dam ortaku koji je na SBB.
 
Imas sve kanale na smart tv aplikaciji, ali mislim da je zakljucano za druge mreze..

Nek me neko ispravi ako nije, posto bi i meni znacio info :)

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Jedno pitanje pošto ne pratim te sportske kanale...

Da li je u paketu "super sve" od 2899 išla arena i SK?
Sad ide samo arena

A HBO i cinemax su išli tek u "plus" paketu?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Sta mislite koliko ce vremena proci dok vam ne pogase sad te kanale kad ste se raspricali da rade a ne bi smeli da rade?
Zaboravili su na vas i vi ste morali da lajete kako rade, e pa sad i vama nece da rade, samo malo strpljenja.

Stvarno mislis da oni to ne znaju?
 
Jedno pitanje pošto ne pratim te sportske kanale...

Da li je u paketu "super sve" od 2899 išla arena i SK?
Sad ide samo arena

A HBO i cinemax su išli tek u "plus" paketu?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Tako je od najmanjeg paketa su isli svi sportski kanali, a HBO i Cinemax u "plusu" i "maxu"
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno