Meni max neradi od Maja iako sam ih tri puta zvao i reklamiraomeni su rekli da ce mi ostaviti sve kanale koje imam i svedske akcione hbo takode, max mi radi kad su me prebacili na mts racun.
Meni max neradi od Maja iako sam ih tri puta zvao i reklamiraomeni su rekli da ce mi ostaviti sve kanale koje imam i svedske akcione hbo takode, max mi radi kad su me prebacili na mts racun.
ja potpisao novi ugovor tamo negde u jun mesecu i proradio max.Meni max neradi od Maja iako sam ih tri puta zvao i reklamirao
Nece da ti daju ukoliko ti nije pokvaren.Moze li mi neko dati preporuku, koji modem treziti od operatera za zamenu starog? Postojeci mi je beli huawei. Nije da imam nekih problema sa njim, mozda nesto losiji wi fi kroz delova kuce ali zadovoljava. Medjutim, sigurno ima nesto bolje sada.
E to je bzvz što orion nema za računar kao što ima mts, yetel i sbb.Da jedino orion TV ne možeš pratiti na računaru ukoliko si to nekada praktikovao.
Nakon sms-a gde me obaveštavaju da će mi nastavak korišćenja usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade do isteka UO, tražio sam dodatno pojašnjenje da li mi ostaju HBO/Cinemax kanali, Apollon, Max..
Sad je sve jasno. Mi, sa paketom SUPER Plan 2L smo najviše oštećeni ovom migracijom.
Evo odgovora:
Ja sam dobio ovakavu sms poruku posle pregovora sa supernovom gde nije definisana cena, pa sam ponovo zatražio raskid ugovora.Inače koristim SUPER plan 2L koji traje do maja 2025.Nakon sms-a gde me obaveštavaju da će mi nastavak korišćenja usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade do isteka UO, tražio sam dodatno pojašnjenje da li mi ostaju HBO/Cinemax kanali, Apollon, Max..
Sad je sve jasno. Mi, sa paketom SUPER Plan 2L smo najviše oštećeni ovom migracijom.
Evo odgovora:
Kako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.Ja sam dobio ovakavu sms poruku posle pregovora sa supernovom gde nije definisana cena, pa sam ponovo zatražio raskid ugovora.Inače koristim SUPER plan 2L koji traje do maja 2025.
Kako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.
U poslovnici.Meni su rekli preko telefona da imam sve otključane kanale kao i hbo + , ali ne po kojoj ceni.Tako da ne želim neko iznenađenje od 5-6 hiljada din.Kako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.
Dabogda ih krezuba žgadija prodala BugarimaNakon sms-a gde me obaveštavaju da će mi nastavak korišćenja usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade do isteka UO, tražio sam dodatno pojašnjenje da li mi ostaju HBO/Cinemax kanali, Apollon, Max..
Sad je sve jasno. Mi, sa paketom SUPER Plan 2L smo najviše oštećeni ovom migracijom.
Evo odgovora:
To je prvi genericki odgovor i meni bio! Onda, ponovo pisem novi mail i pitanje zasto samo definisana cena bez odgovora za paket/HBO stize juce ovaj odgovorKako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.
Vas su bar zvali ja cekam da me pozovu od 10.12.2024. Od utorka mi poslali da se strpim da ce me neko zvati . Jos niko ne zove niti salje poruku .Ako u ponedeljak se nista ne desi idem na raskid u utorak .To je prvi genericki odgovor i meni bio! Onda, ponovo pisem novi mail i pitanje zasto samo definisana cena bez odgovora za paket/HBO stize juce ovaj odgovor
"Poštovani,
Nakon izvršenih dodatnih provera, kolege su Vas obavestile za promenu cene usluga i paketa"
luda kuca !
U mom slučaju, 4 dana nakon slanja mejla sam dobio onaj evidencioni broj 1-##########, nakon toga im je trebalo još 7-8 dana, kako su napisali, 'da izvrše neophodne provere i da mi dostave relevantne informacije'.Vas su bar zvali ja cekam da me pozovu od 10.12.2024. Od utorka mi poslali da se strpim da ce me neko zvati . Jos niko ne zove niti salje poruku .Ako u ponedeljak se nista ne desi idem na raskid u utorak .
Znaci mora neka diverzija da bih zamenio nekih 6 godina stari ruter 🤡Nece da ti daju ukoliko ti nije pokvaren.
Ja sam svojevremeno menjao uređaje na moj zahtev i to se kroz sledeći račun naplaćivalo 500 din. Jednostavno zvao kol centar i rekao šta želim i kraj.Znaci mora neka diverzija da bih zamenio nekih 6 godina stari ruter 🤡
To obavezno rade kako ovi tako i mts, drugaru tako naplacivali skoro godinu dana hbo, dok mi nije pokazao racun, kao mnogo mu stize.Podneo reklamaciju za naplatu dva dodatna uredjaja, gde su jos nekim forumasima pokusali to da naplate, 2 nedelje cekam odgovor.
Pre neki dan zovu da me pitaju da li zelim da mi otkljucaju sve kanale stim da 31.01. moram da ih zovem da mi zakljucaju kako mi ne bi dodatno naplatili. Odbio sam da mi otkljacu, tako da vama kojima su otkljucali povedite racuna da vam ne bi dodano naplatili ako ne odjavite do 31.01.
Kako da dodjem i ja da proverim ove informacije? Ja sam na Coax, i isto imam problem sa packetloss-omOvo su genijalci! Pazite ove parametre optičkog signala kod SN:
Pogledajte prilog 472442
Ladno imam packet loss na optici. Ništa nije dirano u objektu, samo je signal opao ispod svake granice... Televizija i ne radi (lampica na onom čudu za coax svetli crveno!).
Klikni ovde http://192.168.100.1Kako da dodjem i ja da proverim ove informacije? Ja sam na Coax, i isto imam problem sa packetloss-om
A šta su oni bolji od drugih provajdera usluga ?Ovakve stvari ce se sve vise i vise desavati - prosto takva nam je i drzava.
Sta bi jos bilo da ne postoji SBB (kakvi god da su, ko god da stoji iza njih)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari