Šta je novo?

Supernova (2024)

Поштовани,



Поводом обавештења оператора Телеком Србија а.д. Београд објављеног на званичној интернет страници оператора, дана 1.12.2024. године, у коме се, између осталог, наводи да ће за све кориснике од 9.1.2025. године важити пакети из актуелне комерцијалне понуде, указујемо да није јасно наведено на шта се наведено обавештење односи, односно какве ће промене услова уговора наступити.

Стога је препорука Регулаторног тела за електронске комуникације и поштанске услуге да контактирате оператора Телеком Србија а.д. Београд путем корисничког центра, електронске поште или одласком у пословницу како би Вам пружио информацију о томе да ли објављено обавештење представља једнострану измену услова Вашег уговора, као и о Вашим правима утврђеним Законом о електронским комуникацијама (у даљем тексту: Закон) и Законом о заштити потрошача.

У случају да наведено обавештење оператора представља једнострану измену Вашег уговора, информишемо Вас да према члану 131. Закона имате право на раскид уговора без обавезе плаћања трошкова у вези са раскидом и то у року од 30 дана од дана пријема обавештења о намери једностране измене услова уговора од стране пружаоца јавно доступне електронске комуникационе услуге.



С поштовањем,

РАТЕЛ
 
Super plan l


Jesam,i to dva puta sam iso jer me posle prvog puta nisu zvali,onda su me zvali i rekli posto mi sve ostaje isto da nemam pravo,oticicu opet i naglasicu da svakako hocu da raskinem.
Pismeni zahtev za raskid moraš predati i imati dokaz da su to primili (kopija zahteva sa njihovim pečatom/potpisom i ne odlazi dok ti to ne daju)
 
Nastavak III

Dobar dan
U subotu su mi rekl ovde da je moj zahtev prihvacen, da samo treba neka sitnica i da dodjem i vratim opremu

-pogresno su Vam rekli, 30 dana je rok za rešavanje zalbe, pa neko ce Vas zvati

-zvali vec 5 puta i pet puta rekao NE

-Zao mi je morate da cekate do 06.01.2025

-A sta ako niko ne zove ili javi

- E to ne znamo

Namerno ovo rade
 
Nema.. podigli cenu na 4100 sa 3400, net ostala ista [80/8] brzina i neke kanale su pogasili kao sto su npr. bbc earth , viasat nature, viasat explore i ko zna sta jos .

Mislim da ce i history 2 da ugase nego je sad ovaj NG promo gde je otkljucano zajedno sa xxx 🙄
 
Nakon sto sam isao licno u radnju da se zalim da mi ili ostave istu cenu ili raskid ugovora .Danas me zove operaterka da me obavesti da mi dizu sa 2100 na 3500 dinara. Samo internet placam a televiziju imam besplatnu . Odgovaram da mi nepada napamet da im toliko placam i da mi ili ostave istu cenu ili raskid . Prosledila OPET dalje . I OPET cekam da me neko drugi sada pozove . Da su spori , spori su . Isao sam i do radnje . I imam pravo na raskid bes penala od datuma kada mi odgovore , na zahtev . Znaci ako mi sada odgovore da nemam pravo na ostanak na istu cenu mogu istog trenutka da raskinem ugovor.
 
Supernova, odnosno Telekom, je najjaca prica ikad.
Prvo, podnet prigovor pre 10ak dana za povecanje cena i od tada stigao povratni mail da ce me kontaktirati kad provere sve detalje. Usledio poziv sa 0800100100 posle nekoliko dana gde me usmeno lik obavestava da je to prosledjeno dalje na proveru(wtf?), mada imam osecaj da je trebalo da me ubedjuje u cene novih paketa kao sto neke od forumasa ali jednostavno nije hteo jer zna da je glupost.
Drugo, juce nekako prijavimo kao SZ da nemamo u potpunosti uslugu(posle nekoliko sati cekanja kumulativno) i zasad nista.
A onda kao slag na tortu me malopre poziva neki fixni i predstavljaju se da su iz Telekoma i taman se ponadah reseno pod 1 ili 2, kad oni da me obaveste da su povodom praznika otkljucali HBO kanale i da mogu to da aktiviram. Mislim se hvala im, ali imam vec te kanale, znaci ne umeju ni korisnicku bazu da izvuku majko mila 🤣
 
Nakon sto sam isao licno u radnju da se zalim da mi ili ostave istu cenu ili raskid ugovora .Danas me zove operaterka da me obavesti da mi dizu sa 2100 na 3500 dinara. Samo internet placam a televiziju imam besplatnu . Odgovaram da mi nepada napamet da im toliko placam i da mi ili ostave istu cenu ili raskid . Prosledila OPET dalje . I OPET cekam da me neko drugi sada pozove . Da su spori , spori su . Isao sam i do radnje . I imam pravo na raskid bes penala od datuma kada mi odgovore , na zahtev . Znaci ako mi sada odgovore da nemam pravo na ostanak na istu cenu mogu istog trenutka da raskinem ugovor.
Nije mi jasno zasto ti tako kazu,bukvalno svima bez problema ostavljaju istu cenu.
 
Narode, imam Supernovu i net mi lose radi.. Paket 150/10, ispod je speedtest i signal modema. Jel ovo ok? Brine me upload latency od 72ms..
Net mi inace sporo radi, spor odziv i ucitavanje stranica. U online FPS igri gubim pakete.

Signal mi deluje ok..

1735151019628.png
 
Internet imam 150-75 a najmanji paket sada na optici je 200-200 sada placam 2100 nova cena koja bi trebala da bude je 3500 manje brzine nemogu vise preko optike hteo sam 50-5 vise to nemoze . A televizija mi je besplatna . Mada opet ce me zvati ali sve jedno . Voleo bih da ovo zavrsim bar do sledece nedelje da uzmem od lokalca internet ako mi ne odobre ostanak cene . VIdecemo . Ima tu jos da se igramo. Vise bih voleo da su mi odgovorili pre 10 dana nego sada u zadnje dane da menjam internet. Ko zna kada lokalac pocinje da radi zbog praznika . Videcemo .
 
Teško da može više, jedino da menjaš provajdera.
 
Meni posle greske u ugovoru(pogresan paket, prezime i broj telefona) na kom je bilo 10 meseci 50 % i cimanja mesec dana , u novi ugovor stavili 1 mesec 50 %. Pitao ih ja zasto nigde ne pise 10 meseci popust , kao ubacicemo to naknadno. Morao sam da im pisem mail i sad cekam da vidim sta ce mi odgovoriti.
 
Imaj sve napismeno. Kada je supernova uvodila optiku ovde. Promoteri su nudili 12 meseci po dinar za sve pakete. Ja sam uzeo samo internet 50-5 i pisalo mi je u ugovoru da imam toliko besplatnih meseci. Mome komsiji nije pisalo u ugovoru da ima 12 meseci nego samo 3 . Kada je zvao promotera kod koga je imao ugovor, rekli mu da ce ubaciti naknadno. Sta mislis da li su ubacili ? Naravno da ne . Istina on nije slao mejlom zalbu. Neveruj im nista ako nema napismeno. Samo pametno .
 
Imam i stari (10 meseci popust)i novi ugovor(1 mesec) napismeno tako da cekam odgovor na mail .Cak ni mail nisu upisali nego stavili random kako se zoves i prezivas @gmail.com.
 
Narode, imam Supernovu i net mi lose radi.. Paket 150/10, ispod je speedtest i signal modema. Jel ovo ok? Brine me upload latency od 72ms..
Net mi inace sporo radi, spor odziv i ucitavanje stranica. U online FPS igri gubim pakete.
I meni već neko vreme tako loše radi, imam gubitak paketa po par procenata pa i do 15%.
Otvori CMD kao Admin pa komanda:
ping 8.8.8.8 -t
pusti ga neko vreme pa prekini sa CTRL+C i vidi koliko imaš gubitka paketa.
Evo sad probao i uvek gubici:
Packets: Sent = 63, Received = 60, Lost = 3 (4% loss)
 
Ja ne mogu da nadjen na sajtu spisak migracija,čak ni ono obaveštenje od 01.12.
Da li su to izbrisali?
 
Namerno izmislili to čekajte da vam rešimo da li moze raskid. Neće vam odgovoriti pre 9 og januara. Kažite razlog raskida migracija da vam unesu u razlog za raskid i odmah im dajte opremu. Ne nasedajte na ta čekanja. Koja čekanja kad idu praznici, neće na Badnji dan da vam odgovaraju šta su odlučili. U poslovnicu, opremu u ruke i ne izlazite odande dok vam ne raskinu.
 
Posle skoro nedelju dana, umesto poziva za razduženje opreme dobijam SMS-om novu poruku.
Ostaje mi da razmislim ponovo. Po ceni od 1600RSD za brzinu 200MBps nemam ništa slučno u blizini!?!
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-26-13-37-38-025_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2024-12-26-13-37-38-025_com.google.android.apps.messaging.jpg
    84.3 KB · Pregleda: 90
Ja sam nakon tog sms-a podneo prigovor mailom 17. decembra da mi se ostave servisi i kanali koje sad imam, a u poslovnici 23. decembra zahtev za raskid.
Na portalu oba zahteva otvorena, niko ne zove, ništa ne šalju.
 
Poz!
Ja sam pitao preko maila da mi ostane sve isto ko što je dosad,
upravo me zvali i HBO i filmski paket mi ostaje isti do kraja ugovorne obaveze.
 
Okači mački o rep ako ne dobiješ napismeno
Videćemo od računa za januar i kad bude došla migracija.
Kao pošto je moj super plan 2 l, a biću migriran na superplan 2 m, čija je brzina neta slična, i s obzirom da imam i hbo i filmski paket, to mi ostaje do kraja ugovorne obaveze, citiram rečenicu.
E sad šta i kako, javljam kad budem migriran.
 
Poz ljudi, ako je neko zainteresovan da ima sve kanale na jedan ili dva uredjaja bez ugovora, nek se javi da se dogovorimo oko troskova, da bude obostrana korist
 
Ja sam na SuperPlan 2L na optici, žalio se putem maila.

Cena ostaje ali ne i brzina neta i TV kanali!

Danas sam predao zahtev za raskid ugovora u poslovnici kojim sam se pozvao na član 131 ZEK. Sve taksativno navedeno.

Javljam šta će da se desi.
 
Ако сутра поднесем раскид УО због овог поскупљења, јел још месец дана могу да користим услуге па тад да однесем шта има од уређаја да се враћа (тако би ми одговарало)?
 
Vrh Dno