Šta je novo?

Supernova (2024)

Postoji li neki Supernova akviziter ovde na forumu?
 
Ja sam hteo da raskinem medjutim pozvali su me i rekli da mora da platim do kraja ugovor,jer mi nude da ostanem na istoj ceni,znaci kao poskupljenje ali za mene licno nije pa ne mogu,nekako mi to zvuci prevarantski,kakve veze ima to sto meni licno predlazu ako je zvanicno poskupljenje valjda imam pravo na raskid kako god okrenes.
 
Netačno, po zakonu ako ti menjaju kanale, a menjaće 100% imaš prava na raskid.
I nema više to plaćanja do kraja ugovorne obaveze, ti imaš pravo da biraš da li ćeš da platiš preostale mesece ili samo one benefite koje si dobio kao popust do raskida ugovorne obaveze.
 
Ceo dan nema interneta, i ceo dan ne može da se dobije operater u call centru. Neverovatno, ostave te bez usluge i plus ne možeš ni informaciju da dobiješ, pakao…
 
@Milos977 prolazio sam kroz to i pokušali su da mi napakuju penale, žalio se Ratelu, tržišnoj inspekciji i ministarstvu za telekomunikacije pa me opet zvali iz Telekoma sa ponovnom upornošću da obračunaju penale uz zaključak da čekamo odgovor institucija i tek posle pritisaka iz tržišne zbog reakcije na odsustvo slanja odgovora na zahtev za raskid i Ratela koji je doneo rešenje da se menja specifikacija usluga, zvali su opet radi pregovora za annex ugovora i onda može sve.
 
Poslednja izmena:
Opet sam zvao da raskinem posle toga zbog izmena kanala,onda su mi poslali na mejl da mi se jista ne menja ni kanali ni net ni cena sve ostaje isto i da zbog toga nemam osnova za raskid,koji cirkus,opet cu da zovem svaki dan😂
 
Naravno da se menjaju uslovi, cak i kada su odobrili zadrzavanje cene vec se diskutovalo o tome i korisnik ima pravo na raskid ukoliko to zeli.
 
Ponavljam pitanje, u poslovnici kažu odobren raskid ali neće da prime opremu dok iz centrale ne dobiju neki broj, da li neko zna više o tome, kakav broj
 
Dobio sam info od Dejana iz Efektive da ukoliko ostave iste uslove tj pristanu da ne promene cenu i kanale, onda nema osnova za raskid ugovora bez penala.
Ja ću ipak insistirati na raskidu čak iako budem morao da plaćam te penale, ne mogu da prolazim kroz ovaj stres sa njihovim "migracijama" po dva-tri puta godišnje.

Lepo su oni ovo osmislili, ko se buni-izvinite, nećemo da vas diramo, a ko se ne buni tj i ne primeti obaveštenje o poskupljenju, njega će tamo u februaru da oklempave po ušima, taman kad već bude prekasno za bilo kakvu žalbu. A broj ljudi koji neće primetiti do tad je izuzetno velik. Rezultat=milionski profit. Šta mj dopuštamo da nam rade..
 
Ponavljam pitanje, u poslovnici kažu odobren raskid ali neće da prime opremu dok iz centrale ne dobiju neki broj, da li neko zna više o tome, kakav broj
Opremu razdužuješ 7 dana od datuma gašenja signala. Verovatno je u pitanju broj podneska zahteva za raskid, mada nije isključivo da je to zavedeno kao reklamacija, u slučaju da nisi dobio svoj primerak zahteva.
 
@Milos977 prolazio sam kroz to i pokušali su da mi napakuju penale, žalio se Ratelu, tržišnoj inspekciji i ministarstvu za telekomunikacije pa me opet zvali iz Telekoma sa ponovnom upornošću da obračunaju penale uz zaključak da čekamo odgovor institucija i tek posle pritisaka iz tržišne zbog reakcije na odsustvo slanja odgovora na zahtev za raskid i Ratela koji je doneo rešenje da se menja specifikacija usluga, zvali su opet radi pregovora za annex ugovora i onda može sve.
Da li se 50% popusta tokom ugovorne obaveze do raskida racuna kao penali? Ako sam dobro razumeo nemaju prava na to?
 
Da li se 50% popusta tokom ugovorne obaveze do raskida racuna kao penali? Ako sam dobro razumeo nemaju prava na to?
Nemaju prava da potražuju penale ni na ime benefita. Kako je ugovoreno do datuma podneska za raskid, to je tako, a sve van toga je protivpravno pružena usluga, niti je krivica krajnjeg korisnika čekanje na obradu zahteva i komunikaciju sa službom za brigu o korisnicima.
 
Ako imaš napismeno onda je ok i nemaš pravo na raskid jer se tebi uslovi ne menjaju.
Trazio sam da mi posalju na mejl i poslali su ovo

Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će Vam po zahtevu 1-148227116563 nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade i kanala, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.

Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.

Vaš Telekom Srbija

Sto znaci da nemam pravo onda?
 
Opremu razdužuješ 7 dana od datuma gašenja signala. Verovatno je u pitanju broj podneska zahteva za raskid, mada nije isključivo da je to zavedeno kao reklamacija, u slučaju da nisi dobio svoj primerak zahteva.
Hm, ne znam kad je prekid signala jer sam poskidao svu opremu i kablove, stoji sve u kesi, imam broj pod kojim je zahtev zaveden, i od tad nit pisma ni razglednice, sem ovog usmenog obaveštenja u poslovnici, ništa sutra opet do poslovnice
 
@Milos977
Dodali su "i kanala". Na kom si paketu? Imaš li Apollon ili Max?
 
Trazio sam da mi posalju na mejl i poslali su ovo

Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će Vam po zahtevu 1-148227116563 nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade i kanala, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.

Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.

Vaš Telekom Srbija

Sto znaci da nemam pravo onda?
Pa mislim da ne, jedino da pitaš Ratel.
U svakom slučaju ako ti nešto ukinu ili promene imaš napismeno pa možeš da ih ganjaš.
 
@Milos977
Dodali su "i kanala". Na kom si paketu? Imaš li Apollon ili Max?
Zato sto sam ja dva puta zvao da raskinem,prvi put zbog cene pa sam zvao i da mi ostanu svi kanali posto sam ovde procitao da ukidaju kanale a cena ista i trazio napismeno na mejl i zato su to dodali,svakako i da mi ukinu kanale neka ih jer dobio sam 18 meseci dzabe a ugivor je do aprila.Mislim da je super plan l,imam sve.
Pa mislim da ne, jedino da pitaš Ratel.
U svakom slučaju ako ti nešto ukinu ili promene imaš napismeno pa možeš da ih ganjaš.
Pitacu da vidim sta kazu
 
Dobio si 18 meseci džabe? Pa šta je problem onda?
 
I ja sam u poslovnici podneo zahtev za raskid nakom njihovog obaveštenja da mi ostaje stara cena. Ako me obaveste da mi ostaju i kanali, ostajem.
 
na zahtev za raskid, odgovorili sms-om da mi se omogucava bez promene cene. kao sto je neko gore vec naveo primer!

Nakon tog sms-a zovem telefonom i pitam zasto ovaj sms kada smo trazili raskid dobijem odgovor da mogu da odnesem opremu u poslovnicu

odnesem opremu u poslovnicu, nece da prime opremu jer nisam dobio sms, ali vide da sam podneo zahtev za raskid.

kazu verovatno greska.

Znamo da nije greska jer su u ovaj temi vec ljudi pisali da su svi ovako prosli.

Ovo je 7 krugova pakla do raskida, cist bezobrazluk i nepostena poslovna praksa.
 
Raskid ugovora u smislu cl. 131. ZEK-a nastupa danom dostave zahteva operatoru. Zahtev za raskid nije reklamacija pa da se primenjuje neki rok za njeno resavanje. Takodje ne postoji otkazni rok jer se ne raskida ugovor na neodredjeno vreme u skladu sa cl. 129, niti operator moze odrzati ugovor na snazi do poslednjeg dana pre najavljenog poskupljenja. U pitanju je jednostrani raskid koji ne zavisi od volje druge ugovorne strane, i nastupa onog dana kada se izjava o raskidu saopsti drugoj strani (a to je datum predaje/dostave zahteva) osim ukoliko u zahtevu nije odredjen neki drugi datum. Da biste izbegli obracun naknade dok ''cekate odgovor'' operatora, uz zahtev u poslovnici predati i svu opremu, jer se u tom slucaju ne moze izdati racun, niti potrazivati naknada, za usluge koje nisu pruzene.
Iz teme MTS Box paketi.
 
Trazio sam da mi posalju na mejl i poslali su ovo

Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će Vam po zahtevu 1-148227116563 nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade i kanala, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.

Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.

Vaš Telekom Srbija

Sto znaci da nemam pravo onda?
Diskutovano više puta. Imaš pravo na raskid bez penala bez obzira na ovo. Pročešljajte mts box temu i temu za mobilnu mts i videćete slučajeve raskida bez penala uprkos sms-u ili mejlu o nepromenjenim uslovima.
Ono što nisi uradio je da pismeno i lično u poslovnici podneseš zahtev za raskid zbog promene uslova. To što oni pojedinačnim korisnicima obećavaju nešto nije osnov da mogu da te zadrže. Bitni su zvanični cenovnici i uslovi
 
Super plan l
na kom si paketu ? meni su rekli i da mi ostaju i kanali.
Diskutovano više puta. Imaš pravo na raskid bez penala bez obzira na ovo. Pročešljajte mts box temu i temu za mobilnu mts i videćete slučajeve raskida bez penala uprkos sms-u ili mejlu o nepromenjenim uslovima.
Ono što nisi uradio je da pismeno i lično u poslovnici podneseš zahtev za raskid zbog promene uslova. To što oni pojedinačnim korisnicima obećavaju nešto nije osnov da mogu da te zadrže. Bitni su zvanični cenovnici i uslovi
Jesam,i to dva puta sam iso jer me posle prvog puta nisu zvali,onda su me zvali i rekli posto mi sve ostaje isto da nemam pravo,oticicu opet i naglasicu da svakako hocu da raskinem.
 
Za raskid bez penala po članu 131 uvek mora cimanje, svađanje, lično predati u poslovnici pismeni zahtev za raskid, tražiti delovodni broj pod kojim je zaveden zahtev.
Kod svih operatera je isto, uvek pokušavaju da prevare korisnika, prete, zastrašuju.
Zato ljude i mrzi da se bune, raskidaju ugovor, traže popust, jer moraju za to da plate nervozom i stresom.
 
Nazad
Vrh Dno