Naravno da se menjaju uslovi, cak i kada su odobrili zadrzavanje cene vec se diskutovalo o tome i korisnik ima pravo na raskid ukoliko to zeli.
...onda su mi poslali na mejl da mi se nista ne menja ni kanali ni net ni cena sve ostaje isto...
Opremu razdužuješ 7 dana od datuma gašenja signala. Verovatno je u pitanju broj podneska zahteva za raskid, mada nije isključivo da je to zavedeno kao reklamacija, u slučaju da nisi dobio svoj primerak zahteva.Ponavljam pitanje, u poslovnici kažu odobren raskid ali neće da prime opremu dok iz centrale ne dobiju neki broj, da li neko zna više o tome, kakav broj
Da li se 50% popusta tokom ugovorne obaveze do raskida racuna kao penali? Ako sam dobro razumeo nemaju prava na to?@Milos977 prolazio sam kroz to i pokušali su da mi napakuju penale, žalio se Ratelu, tržišnoj inspekciji i ministarstvu za telekomunikacije pa me opet zvali iz Telekoma sa ponovnom upornošću da obračunaju penale uz zaključak da čekamo odgovor institucija i tek posle pritisaka iz tržišne zbog reakcije na odsustvo slanja odgovora na zahtev za raskid i Ratela koji je doneo rešenje da se menja specifikacija usluga, zvali su opet radi pregovora za annex ugovora i onda može sve.
Nemaju prava da potražuju penale ni na ime benefita. Kako je ugovoreno do datuma podneska za raskid, to je tako, a sve van toga je protivpravno pružena usluga, niti je krivica krajnjeg korisnika čekanje na obradu zahteva i komunikaciju sa službom za brigu o korisnicima.Da li se 50% popusta tokom ugovorne obaveze do raskida racuna kao penali? Ako sam dobro razumeo nemaju prava na to?
Trazio sam da mi posalju na mejl i poslali su ovoAko imaš napismeno onda je ok i nemaš pravo na raskid jer se tebi uslovi ne menjaju.
Hm, ne znam kad je prekid signala jer sam poskidao svu opremu i kablove, stoji sve u kesi, imam broj pod kojim je zahtev zaveden, i od tad nit pisma ni razglednice, sem ovog usmenog obaveštenja u poslovnici, ništa sutra opet do poslovniceOpremu razdužuješ 7 dana od datuma gašenja signala. Verovatno je u pitanju broj podneska zahteva za raskid, mada nije isključivo da je to zavedeno kao reklamacija, u slučaju da nisi dobio svoj primerak zahteva.
Pa mislim da ne, jedino da pitaš Ratel.Trazio sam da mi posalju na mejl i poslali su ovo
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će Vam po zahtevu 1-148227116563 nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade i kanala, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Vaš Telekom Srbija
Sto znaci da nemam pravo onda?
Zato sto sam ja dva puta zvao da raskinem,prvi put zbog cene pa sam zvao i da mi ostanu svi kanali posto sam ovde procitao da ukidaju kanale a cena ista i trazio napismeno na mejl i zato su to dodali,svakako i da mi ukinu kanale neka ih jer dobio sam 18 meseci dzabe a ugivor je do aprila.Mislim da je super plan l,imam sve.@Milos977
Dodali su "i kanala". Na kom si paketu? Imaš li Apollon ili Max?
Pitacu da vidim sta kazuPa mislim da ne, jedino da pitaš Ratel.
U svakom slučaju ako ti nešto ukinu ili promene imaš napismeno pa možeš da ih ganjaš.
Pa istekli su i sto ne bih raskinuo kad imam mogucnost😂😂😂Dobio si 18 meseci džabe? Pa šta je problem onda?
moras opet da zoves i da trazis da ostanu i kanaliI ja sam u poslovnici podneo zahtev za raskid nakom njihovog obaveštenja da mi ostaje stara cena. Ako me obaveste da mi ostaju i kanali, ostajem.
na kom si paketu ? meni su rekli i da mi ostaju i kanali.Pa istekli su i sto ne bih raskinuo kad imam mogucnost😂😂😂
moras opet da zoves i da trazis da ostanu i kanali
Iz teme MTS Box paketi.Raskid ugovora u smislu cl. 131. ZEK-a nastupa danom dostave zahteva operatoru. Zahtev za raskid nije reklamacija pa da se primenjuje neki rok za njeno resavanje. Takodje ne postoji otkazni rok jer se ne raskida ugovor na neodredjeno vreme u skladu sa cl. 129, niti operator moze odrzati ugovor na snazi do poslednjeg dana pre najavljenog poskupljenja. U pitanju je jednostrani raskid koji ne zavisi od volje druge ugovorne strane, i nastupa onog dana kada se izjava o raskidu saopsti drugoj strani (a to je datum predaje/dostave zahteva) osim ukoliko u zahtevu nije odredjen neki drugi datum. Da biste izbegli obracun naknade dok ''cekate odgovor'' operatora, uz zahtev u poslovnici predati i svu opremu, jer se u tom slucaju ne moze izdati racun, niti potrazivati naknada, za usluge koje nisu pruzene.
Diskutovano više puta. Imaš pravo na raskid bez penala bez obzira na ovo. Pročešljajte mts box temu i temu za mobilnu mts i videćete slučajeve raskida bez penala uprkos sms-u ili mejlu o nepromenjenim uslovima.Trazio sam da mi posalju na mejl i poslali su ovo
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će Vam po zahtevu 1-148227116563 nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade i kanala, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Vaš Telekom Srbija
Sto znaci da nemam pravo onda?
na kom si paketu ? meni su rekli i da mi ostaju i kanali.
Jesam,i to dva puta sam iso jer me posle prvog puta nisu zvali,onda su me zvali i rekli posto mi sve ostaje isto da nemam pravo,oticicu opet i naglasicu da svakako hocu da raskinem.Diskutovano više puta. Imaš pravo na raskid bez penala bez obzira na ovo. Pročešljajte mts box temu i temu za mobilnu mts i videćete slučajeve raskida bez penala uprkos sms-u ili mejlu o nepromenjenim uslovima.
Ono što nisi uradio je da pismeno i lično u poslovnici podneseš zahtev za raskid zbog promene uslova. To što oni pojedinačnim korisnicima obećavaju nešto nije osnov da mogu da te zadrže. Bitni su zvanični cenovnici i uslovi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari