Šta je novo?

Supernova (2024)

Moze li mi neko dati preporuku, koji modem treziti od operatera za zamenu starog? Postojeci mi je beli huawei. Nije da imam nekih problema sa njim, mozda nesto losiji wi fi kroz delova kuce ali zadovoljava. Medjutim, sigurno ima nesto bolje sada.
 
Moze li mi neko dati preporuku, koji modem treziti od operatera za zamenu starog? Postojeci mi je beli huawei. Nije da imam nekih problema sa njim, mozda nesto losiji wi fi kroz delova kuce ali zadovoljava. Medjutim, sigurno ima nesto bolje sada.
Nece da ti daju ukoliko ti nije pokvaren.
 
Nakon sms-a gde me obaveštavaju da će mi nastavak korišćenja usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade do isteka UO, tražio sam dodatno pojašnjenje da li mi ostaju HBO/Cinemax kanali, Apollon, Max..
Sad je sve jasno. Mi, sa paketom SUPER Plan 2L smo najviše oštećeni ovom migracijom.
Evo odgovora:
 

Prilozi

  • Screenshot_20241221_104808_Gmail.jpg
    Screenshot_20241221_104808_Gmail.jpg
    132.7 KB · Pregleda: 331
Poslednja izmena:
Ako možeš, oprema i u poslovnicu, ja idem u ponedeljak sa kesom, moj zahtev za raskid zaveden, zvali me da me ubede da pristanem na istu cenu, rekao ne hvala pa ću videti šta će reći u poslovnici
 
Ja sam juče bio u poslovnici i podneo Zahtev za raskid.
Radnica se znojila da pokuša da mi nešto objasni. Nisam hteo da je slušam.
Rekao da u ponedeljak skidam opremu i donosim joj.
Molila me i preklinjala da ne donosim i pričala nešto "oni će vas zvati kada da donesete opremu, vama ugovor važi do 30.12. ...." i tako neke priče.
Samo sam joj rekao da nemaju šta da me zovu više, komuniciramo na dalje samo pismenim putem i Zbogom!

Jedino što stvarno planiram je da se njih otkačim i predjem samo na Internet bez ugovorne obaveze. koji nadjem najpovoljnije i kod bilo koga.
Nikakve televizije ni "povoljni paketi" meni ne trebaju više.
 
Nažalost, od te prijave slaba vajda. Operateri imaju pravo da menjaju cene i pakete usluga, a mi imamo pravo ili da pristanemo na to, ili da reagujemo na to raskidom ugovora bez plaćanja penala.
 
Cemu sluzi ugovor i to na 2 god ako ga oni stalno obaraju a ako zelis da raskines onda penali za nesto sto nisi koristio. Ja nzm nesam skolovala ali da li je tako i u drugim "zemljama" ?
 
Nakon sms-a gde me obaveštavaju da će mi nastavak korišćenja usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade do isteka UO, tražio sam dodatno pojašnjenje da li mi ostaju HBO/Cinemax kanali, Apollon, Max..
Sad je sve jasno. Mi, sa paketom SUPER Plan 2L smo najviše oštećeni ovom migracijom.
Evo odgovora:

Nakon sms-a gde me obaveštavaju da će mi nastavak korišćenja usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade do isteka UO, tražio sam dodatno pojašnjenje da li mi ostaju HBO/Cinemax kanali, Apollon, Max..
Sad je sve jasno. Mi, sa paketom SUPER Plan 2L smo najviše oštećeni ovom migracijom.
Evo odgovora:
Ja sam dobio ovakavu sms poruku posle pregovora sa supernovom gde nije definisana cena, pa sam ponovo zatražio raskid ugovora.Inače koristim SUPER plan 2L koji traje do maja 2025.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-21-14-11-53-838-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2024-12-21-14-11-53-838-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    76.9 KB · Pregleda: 271
Ja sam dobio ovakavu sms poruku posle pregovora sa supernovom gde nije definisana cena, pa sam ponovo zatražio raskid ugovora.Inače koristim SUPER plan 2L koji traje do maja 2025.
Kako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-21-18-06-49-553.jpg
    Screenshot_2024-12-21-18-06-49-553.jpg
    48.8 KB · Pregleda: 186
Kako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.
Kako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.
U poslovnici.Meni su rekli preko telefona da imam sve otključane kanale kao i hbo + , ali ne po kojoj ceni.Tako da ne želim neko iznenađenje od 5-6 hiljada din.
 
Savet
išao u poslovnicu i na mejl zatražio raskid ugovora, 4 puta me zvali telefonom i sva četiri puta odbijao ponudu, danas otišao da vratim opremu, rekli mi da mi je zahtev za raskid odobren, ali još poslovnice treba da dobiju neki delovodni broj, uzeli u poslovnici broj pa će me zvati da donesem opremu.

Znači samo biti uporan i podnositi zaheve za raskid i tražiti napismeno odgovore nikakve sms
 
Nakon sms-a gde me obaveštavaju da će mi nastavak korišćenja usluga biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade do isteka UO, tražio sam dodatno pojašnjenje da li mi ostaju HBO/Cinemax kanali, Apollon, Max..
Sad je sve jasno. Mi, sa paketom SUPER Plan 2L smo najviše oštećeni ovom migracijom.
Evo odgovora:
Dabogda ih krezuba žgadija prodala Bugarima
 
Kako si podneo ponovni zahtev za raskid, preko mejla ili u poslovnici? Ja sam dobio identičnu SMS poruku, samo što je kod mene definisana cena, ali nije naveden paket HBO+ koji mi ostaje, pa sam im poslao zahtev za potvrdu dogovorene cene i usluga. Inače, operateri u call centru nemaju nikakvu informaciju, niti je zabeleženo išta od dogovorenog, ni cena, niti kanali.
To je prvi genericki odgovor i meni bio! Onda, ponovo pisem novi mail i pitanje zasto samo definisana cena bez odgovora za paket/HBO stize juce ovaj odgovor
"Poštovani,
Nakon izvršenih dodatnih provera, kolege su Vas obavestile za promenu cene usluga i paketa"
luda kuca !
 
To je prvi genericki odgovor i meni bio! Onda, ponovo pisem novi mail i pitanje zasto samo definisana cena bez odgovora za paket/HBO stize juce ovaj odgovor
"Poštovani,
Nakon izvršenih dodatnih provera, kolege su Vas obavestile za promenu cene usluga i paketa"
luda kuca !
Vas su bar zvali ja cekam da me pozovu od 10.12.2024. Od utorka mi poslali da se strpim da ce me neko zvati . Jos niko ne zove niti salje poruku .Ako u ponedeljak se nista ne desi idem na raskid u utorak .
 
Vas su bar zvali ja cekam da me pozovu od 10.12.2024. Od utorka mi poslali da se strpim da ce me neko zvati . Jos niko ne zove niti salje poruku .Ako u ponedeljak se nista ne desi idem na raskid u utorak .
U mom slučaju, 4 dana nakon slanja mejla sam dobio onaj evidencioni broj 1-##########, nakon toga im je trebalo još 7-8 dana, kako su napisali, 'da izvrše neophodne provere i da mi dostave relevantne informacije'.
 
Ja sam s Supernovom završio pre desetak dana. Pao mali sneg, nema signala. Niko se nejavlja prvi dan na kol centru, pisao mejl da se uozbilje i da ćemo raskinuti ugovor. Javili se tek sutra, posle konstantnog zvanja s naše strane i pisanja mejlova. Čekali četiri dana bez neta i tv-a i zvali SBB. Plus ženi salon nije radio fiskalni račun bez neta.
Pokupio uređaje i pravo u MTS poslovnicu, i onda kreću sa drugačijom pričom da mi daju određene povoljnosti rekoh ja sam s vama završio. Što je najgore nismo ni planirali da menjamo kablovsku, sreća pa nam se moglo jer je istekao ugovor.
DŽabe im onolike akcije bez pretplate kad nema ko da održava mrežu.
 
Podneo reklamaciju za naplatu dva dodatna uredjaja, gde su jos nekim forumasima pokusali to da naplate, 2 nedelje cekam odgovor.
Pre neki dan zovu da me pitaju da li zelim da mi otkljucaju sve kanale stim da 31.01. moram da ih zovem da mi zakljucaju kako mi ne bi dodatno naplatili. Odbio sam da mi otkljacu, tako da vama kojima su otkljucali povedite racuna da vam ne bi dodano naplatili ako ne odjavite do 31.01.
 
Podneo reklamaciju za naplatu dva dodatna uredjaja, gde su jos nekim forumasima pokusali to da naplate, 2 nedelje cekam odgovor.
Pre neki dan zovu da me pitaju da li zelim da mi otkljucaju sve kanale stim da 31.01. moram da ih zovem da mi zakljucaju kako mi ne bi dodatno naplatili. Odbio sam da mi otkljacu, tako da vama kojima su otkljucali povedite racuna da vam ne bi dodano naplatili ako ne odjavite do 31.01.
To obavezno rade kako ovi tako i mts, drugaru tako naplacivali skoro godinu dana hbo, dok mi nije pokazao racun, kao mnogo mu stize.
 
Ovo su genijalci! Pazite ove parametre optičkog signala kod SN:
Pogledajte prilog 472442
Ladno imam packet loss na optici. Ništa nije dirano u objektu, samo je signal opao ispod svake granice... Televizija i ne radi (lampica na onom čudu za coax svetli crveno!).
Kako da dodjem i ja da proverim ove informacije? Ja sam na Coax, i isto imam problem sa packetloss-om
 
Meni je ugovor davno istekao, zadnje produzenje sam potpisao jos u vreme Radijus Vektora, paket je bio malo preko 4k din mesecno.

Krajem oktobra bio u TC Merkator, cekao zenu, da ubijem vreme udjem u poslovnicu u kojoj nije bilo nikoga osim zaposlenih, upitah kako stoji ovaj moj paket, rekose mi sa potpisom UO bi placali malo vise, bolje da nista ne dirate, hvala dovidjenja prijatno.

Stize racun za oktobar uvecan za 500+ dinara :) , zovem call centar pitam kad ste poskupeli usluge, kazu mi nismo,pa znam ali meni ste povecali racun...provericemo kazu i javise se posle par dana izvinjavamo se, platite racun po starom.

Dodje seldeci racun za novembar, ono opet uvecan, svratim danas do poslovnice, pitam sta se sada desilo, cita mi nesto iz sistema, kazem da javili su mi da je bila greska, sad opet racun uvecan, kaze mi retard, pa vi treba da potpisete novi ugovor, :), ja kazem necu ali kakve to ima veze sa vasim poskupljenjem, mrtav ladan mi odgovori:

Mozemo da radimo sta hocemo!

Ja neverujem sta cujem, pitam kako to mislite, pa eto tako, mozemo.

Pa nista onda mogu i ja da vam vratim opremu, sto cu narednih dana i uciniti.

Onda sledi i vracanje opreme iz firme, posto tamo imam jedan fixni fon na moje ime, pa cu sada imati 2 godine net i TV (akcija Telekoma) za dzabe umesto da im placam a potom im vracam i cam kartice koje su kod roditelja, tako da ce im direktna steta od mene biti preko 10k mesecno.
 
Ovakve stvari ce se sve vise i vise desavati - prosto takva nam je i drzava.
Sta bi jos bilo da ne postoji SBB (kakvi god da su, ko god da stoji iza njih)...
 
Ovakve stvari ce se sve vise i vise desavati - prosto takva nam je i drzava.
Sta bi jos bilo da ne postoji SBB (kakvi god da su, ko god da stoji iza njih)...
A šta su oni bolji od drugih provajdera usluga ?
Supernova je po ponašanju prema korisnicima ista kao i ostali provajderi , hoće da te klepe ako ne paziš .
Ja generalno sa njihovim netom sam imao loše iskustvo - na coaxu . Nznm kakvi su na optičkom . Tv im je uvek bila ok . CC kao i svaki drugi . Sad da li je neko lošiji a neko manje lošiji - manje je bitno - svi su loši , bar po pisanju forumaša .
 
Nazad
Vrh Dno