somebody89
Slavan
- Učlanjen(a)
- 25.08.2014
- Poruke
- 298
- Poena
- 215
Moja oprema
- CPU & Cooler
- 5600X/Scythe Mugen Rev. B
- Matična ploča
- MSI B550 Tomahawk
- RAM
- 2x16GB G.Skill Trident Z Neo 3600 (F4-3600C16D-32GTZNC)
- GPU
- RTX 3070 (Gigabyte Eagle)
- Storage
- Samsung 850 EVO 512GB/WD Blue 3D 1TB
- Zvuk
- Edifier R1700BT
- PSU
- Seasonic FOCUS GX 850W
- Kućište
- NZXT H510
- Monitor
- AOC CU34G2
- Miš & tastatura
- Logitech G305/Keychron K2 V2
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S21 FE
- Pristup internetu
- Optički internet
@Dogzilla
Mislis na ovo?:
Da, sad kada sam pogledao deluje da je tako, barem sto se tice samih planeta (svemir i planete su def. odvojene instance, koriste 2d sprajtove za planete u outer space "instanci") ali onda se postavlja pitanje kako nisu mogli da implementuju DirectStorage u svoj skrpljeni endzin, feature koji je i napravljen da dozvoli ovako nesto i koji je napravio sam Microsoft i koji je najveci razlog zasto su konzole dobile ultra-brze SSD-e....
Ovako, ako sam dobro razumeo, su sirili taj grid u koji sletis brodom do granice pucanja hardverskih resursa (vrv procesora i memorije na Xbox Series S) i napravili ultra-zahtevnu igru umesto da su nekako resili problem implementacije DirectStorage (vrv ima udela to sto njihove igre prate svaki objekat u svetu, fazon sa sendvicima sa E3 prezentacije) i odradili seamless loading, barem na planetama. Tad bi takodje najverovatnije imali i vozila, koja nisu mogli da ubace zbog ogranicenosti endzina.
Smesno mi je sto Soni pravi vece pomake sto se tice grafike na PC-ju koristeci MS tehnologije umesto da to rade development studiji koje, ono, drzi Microsoft.
Sto se tice same igre, Vladimirus je to dobro sazeo par strana unazad.
Ono sto bih ja dodao je da, sa svakom novom Bethesda igrom, imam sve jaci uncanny valley osecaj jer unaprede kvalitet modela i tekstura NPC-jeva sa kojima mozes razgovarati a animacije iste jos od Obliviona. Tad je bilo "vau," sad mi deluje kao da pricam sa robotima koji savrseno emuliraju spoljni izgled ljudskih bica ali su im kreatori ugradili hidrauliku iz Sofije...
Ovi random NPC-jevi izgledaju uzasno, tu nema diskusije. Rockstar su i dalje neprevazidjeni sto se tice NPC dizajna, GTA IV (koji takodje trenutno igram) sije Starfield miljama.
Suspension of disbelief je jos jedan izraz koji je, nazalost, i dalje vezan za Bethesda igre. Znaci spasim nekog lika od pirata sa Persuasion pa onda ukradem tom istom piratu svaki predmet iz baze dok on bleji sa drugarima pored jer je Bethesda, vrv u svojoj lenjosti, odlucila da ti predmeti ne promene status iz safe za kradju u "ej, sta krades!" ukoliko dodjete do mirnodopskog resenja.
A lenjost se vidi i u implementaciji mape koju konstantno koriste svi jer always fast travel i loading. Mogli su da odrade mapu u holografskom fazonu, koja se iscrtava ispred igraca kad sedne u brod, umesto da mi otvaraju jos jedan meni sa mapom. Ili barem da su ubacili animaciju dizanja nekog ekrana dok igrac sedi u brodu i pozove mapu, nesto kao Pipboy animacije u Fallout igrama. Imerzije bez i veoma lenj dizajn.
Ali i pored mana je igram jer je istrazivanje odradjeno odlicno, napucavanje je veoma dobro za jedan RPG, sve oko broda je veoma dobro dizajnirano pogotovo ship builder, kao i ono ostalo sto je naveo Vladimirus, a i AAA space RPG igre ne izlaze tako cesto. Takodje, ne ocekujem da ce me igra drzati dovoljno dugo da je predjem jer je poslednja Bethesda igra gde sam zavrsio glavni kvest Fallout New Vegas (znam, napravio je Obsidian, ali je igra definitivno Bethesda RPG).
Mislis na ovo?:
Da, sad kada sam pogledao deluje da je tako, barem sto se tice samih planeta (svemir i planete su def. odvojene instance, koriste 2d sprajtove za planete u outer space "instanci") ali onda se postavlja pitanje kako nisu mogli da implementuju DirectStorage u svoj skrpljeni endzin, feature koji je i napravljen da dozvoli ovako nesto i koji je napravio sam Microsoft i koji je najveci razlog zasto su konzole dobile ultra-brze SSD-e....
Ovako, ako sam dobro razumeo, su sirili taj grid u koji sletis brodom do granice pucanja hardverskih resursa (vrv procesora i memorije na Xbox Series S) i napravili ultra-zahtevnu igru umesto da su nekako resili problem implementacije DirectStorage (vrv ima udela to sto njihove igre prate svaki objekat u svetu, fazon sa sendvicima sa E3 prezentacije) i odradili seamless loading, barem na planetama. Tad bi takodje najverovatnije imali i vozila, koja nisu mogli da ubace zbog ogranicenosti endzina.
Smesno mi je sto Soni pravi vece pomake sto se tice grafike na PC-ju koristeci MS tehnologije umesto da to rade development studiji koje, ono, drzi Microsoft.
Sto se tice same igre, Vladimirus je to dobro sazeo par strana unazad.
Ono sto bih ja dodao je da, sa svakom novom Bethesda igrom, imam sve jaci uncanny valley osecaj jer unaprede kvalitet modela i tekstura NPC-jeva sa kojima mozes razgovarati a animacije iste jos od Obliviona. Tad je bilo "vau," sad mi deluje kao da pricam sa robotima koji savrseno emuliraju spoljni izgled ljudskih bica ali su im kreatori ugradili hidrauliku iz Sofije...
Ovi random NPC-jevi izgledaju uzasno, tu nema diskusije. Rockstar su i dalje neprevazidjeni sto se tice NPC dizajna, GTA IV (koji takodje trenutno igram) sije Starfield miljama.
Suspension of disbelief je jos jedan izraz koji je, nazalost, i dalje vezan za Bethesda igre. Znaci spasim nekog lika od pirata sa Persuasion pa onda ukradem tom istom piratu svaki predmet iz baze dok on bleji sa drugarima pored jer je Bethesda, vrv u svojoj lenjosti, odlucila da ti predmeti ne promene status iz safe za kradju u "ej, sta krades!" ukoliko dodjete do mirnodopskog resenja.
A lenjost se vidi i u implementaciji mape koju konstantno koriste svi jer always fast travel i loading. Mogli su da odrade mapu u holografskom fazonu, koja se iscrtava ispred igraca kad sedne u brod, umesto da mi otvaraju jos jedan meni sa mapom. Ili barem da su ubacili animaciju dizanja nekog ekrana dok igrac sedi u brodu i pozove mapu, nesto kao Pipboy animacije u Fallout igrama. Imerzije bez i veoma lenj dizajn.
Ali i pored mana je igram jer je istrazivanje odradjeno odlicno, napucavanje je veoma dobro za jedan RPG, sve oko broda je veoma dobro dizajnirano pogotovo ship builder, kao i ono ostalo sto je naveo Vladimirus, a i AAA space RPG igre ne izlaze tako cesto. Takodje, ne ocekujem da ce me igra drzati dovoljno dugo da je predjem jer je poslednja Bethesda igra gde sam zavrsio glavni kvest Fallout New Vegas (znam, napravio je Obsidian, ali je igra definitivno Bethesda RPG).