Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kako te izvlače? Gde se vide rezultati. Ja sam se registrovao tamo. Jel treba još nešto da uradim, ili samo da sačekam?

registrujes se, prijavis se za key(i tu odg na neko pitanje vezano za sc2) i to je to. e sad, i mene zanima sta i kako sa rezultatima
 
Odigrao sinoc nekih ~15 partija, skor oko 9-6 ili tako nesto, samo sa terranima. U pocetku sam probao zergove mada sam posle presao na terrane jer vishe gubim nego sto pobedjujem sa zergom, posto me izrashuje sa void rayevima/cloaked bansheeima; iako stignem da predjem na hidre vec je kasno jer se posle samo branim, mada ponekad i okrenem partiju u moju korist ako vec imam linge/roacheve i rushujem pre nego sto krene sa letecima.

Anyways sa terranima mi je licno lakse posto uglavnom idem na mass marine/marauder/medivac i mozda 2 tenka za podrsku; naravno varira ako je zerg onda hellione, ako je toss onda je lakse sa ghostovim empom/reapper harass early game etc. Samo jos nisam razradio za TvT, mada mi je standardno marine-marauder-tank/thor-viking ili tako nesto.
 
Poslednja izmena:
Jeste najlakse sa terranima, zabunkerises se i kuvas neko iznenadjenje :) ali ne volim ljude nikako. od zadnjeg patcha igranje za zergovima mi je dosta teze nego ranije, i dosta vise se ide na zergling-muta kombo
 
Terrani su mnogo losa rasa. Idem na Banshee-je ojacam cloack, on observer-a jednog napravi, koji photon canon i cao, protiv zerga samo stanuje mutaliske + overseer 2 komada, ja napravim viking-a dosta nista, mass mutaliska ih razbije ili u kranjem slucaju pravi hydralisk-e koji razbijaju samo tako, ako slucajno se neko odluci za neku jacu avijaciju (battlecruiser), zerg samo stancuje one protiv avijacije (samo biju vazduh) i razbije ih.

Najbolji su prottoss-i, a evo i zasto, covek je imao duplo vise vojske od mene, 4 high templara sa psionic storm su mu razbila celu vojsku, meni su pala 2 vojnika. Ako ide na banshee-je posao odrade stalkeri lagano, takodje protiv zerga je kombinacija stalkeri + high templari veoma jaka jer su stalker-i mechanical uniti pa banelinzi mogu samo da ih gledaju. I ja sam sa protoss-om gubio partije samo zbog high templar-a iako sam imao mnogo vise vojske. Ekspanciju zastite sa kojim photon canon-om, ako pokusa upad sa banshee-jima, mozda vam unisti nexus, ali zato ce njemu pasti banshee-ja koje vrede ko 3 nexusa.

Terran-i su mnogo losi u lategame-u pogotovu protiv prottoss-a jer ih razbijaju high templari, eventualno, neki observer da eliminise ghost-a i to je kraj price. Zerg je u lategame-u takodje dobar ali high templari su mnogo imba :). Bio sam u gold ligi i sa terranima sam 7 partija izgubio zaredom, stvarno pravi wtf ?

Pozdrav!
 
Hm, slazem se da su protossi pomalo op zbog razlicitih faktora i kako se oni uklapaju protiv zergova/terrana, ali po meni svaka od 3 rase je napravljena da moze da pobedi bilo koju drugu ako igrac zna sta radi i ne prepusta igru protivniku, vec sam kontrolise situaciju. Takodje mislim da, posto je ipak beta, treba naravno pretpostaviti da je ovo jos faza testiranja (koliko god ona bila bliza release date-u svakim danom) i da finalna verzija zahteva malo podesavanja/tweakinga na svim stranama.

Isto sam bio u situaciji da preko 70% meceva igram protiv protosa i vecinu izgubim zbog slicnih faktora, kao sto su recimo: brzi warp gate rush koji je recimo samo distraction za pravi napad koji se sastojao iz zealota/stalkera/jedno 10tak sentrija i recimo 1-2 colossusa. Ono sto sledi je da me stalno privlacio gde je mogao da stavi tih 10tak shieldova i lagano samo udara iz daljine, i to je prilicno sve sto je mogao da uradi. Pa recimo sa zergom i infestorima koje je znao itekako da koristi pravilno, pa marine rush blizu baze koje nisam na vreme otkrio nego sam na zalost isao na banshee rush, i niz drugih situacija.

Gledajuci replayeve skoro svih partija, kako pobedjenih tako i izgubljenih, uocio sam da su u skoro svim partijama postojali "kriticni" momenti early game koji su uglavnom odredjivali pobednika. Koliko sam samo puta rekao sebi "e da sam bash tad poveo napad i sa cak 4 marinca i jednim marauderom sprecio bi neki vid rusha i najverovatnije pobedio". I jedna stvar koju sam uocio u vezi toga, je da igra nije ni pomalo prastajuca; ako igrac nema svest o kretanju protivnika i njegovoj strategiji kroz vecinu partije nece moci da napravi sopstvenu niti da eventualno predvidi mogucu pretnju. Postoje slucajevi gde su i razlicite mape u korist odredjenom igracu; recimo u mom slucaju gde na metalopolisu imam naviku da pravim rippere i zlostavljam samo tako protivnika ili koristim ghosta sa par marinaca za nuke harass iz medivaca. Uglavnom, mozda i nekom jeste pravedno jednostavno reci: "zasto bih se uopste trudio da sa vecim zalaganjem i na tezi nacin igram protiv protossa kojem je 10 puta lakse zbog prejakog odnosa razlicitih jedinica, zasto jednostavno ne bi ni sam uzeo istog i imao daleko vece sanse za uspeh?" E bash ovakvo razmisljanje vodi ljude od pocetka da igraju sa protossom, ali ja trenutno ne vidim nekakvo resenje.

Jedino sto mi je zao sto kad pogledam top laddere svih ligi uvek je vecina protossa sa mozda 1-2 zerga/terrana, a uopste i u vecini liga je tako (bar moje licno iskustvo). Ako bi se nastavilo istim tokom i u finalnoj verziji tj. samoj igri naravno da bi bilo glupo i tuzno, ali je takav tok stvari i dok sami ljudi koji prave igru ne odluce da to rese, ostaje isto. Svako moze isto tako da navede n primera kroz razlicite igre, a specificno u blizzardovom slucaju ljudi koji su igrali wow/warcraft znaju sta pricam. Samo se nadam da blizzard posle nekog vremena ne predje u ono "da napravimo da svima bude igra laka i mnogo mnogo lepa gde svi pobedjuju da bi tako uzeli mnogo para", posto je to ionako ubilo wow, bar onaj koji sam ja igrao. Jedna stvar je da je to samo igra, ili pobedjujes ili gubis, dok treceg nema. Sad, da li je nekome to zanimljivo ili ne je sasvim druga prica.
 
Kada pokrenem igru izbaci mi meni ekrana sa natpisom OUT OF RANGE.Ima li neko ideju kako ovo da resim?Imam 19" LCD koji je furao sve igre do sada bez problema.
 
starcraft.rs deli 200 beta kljuceva, pozurite dok se nisu podelili svi

(na forumu ima i detaljan topic o tome)
 
Ovde se vode razgovori ko da je igra odavno izasla... Cenim da ipak treba da sacekamo da se igra pojavi prvo...

A kad smo kod prezentacije, pa nisam odigrao prvu igru jer mi ovaj zanr nije omiljen ali moram priznati da ovo izgleda jako efektno, sto zanci da cu je sigurno makar isprobati...
 
Novi patch, veoma bitan:

StarCraft II Beta – Patch 10 (version 0.12.0.15133)

The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.

Bug Fixes

Fixed an issue where Larva were not dying after being cancelled.
Fixed an issue with Banelings, Brood Lords, and Overseers obeying their original Hatchery's rally point.

StarCraft II Beta – Patch 9 (version 0.11.0.15097)

The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.

General

The StarCraft II Editor is now available!
Players will now be able to begin creating trigger maps in preparation for map publishing which will be made available in an upcoming beta patch.
Achievements & Decals are now live!
Players will now be able to earn achievements, browse the list of available achievements, and view achievements earned by friends.
Players will be able to highlight favorite achievements in their Showcase.
Earning certain achievements will unlock portrait and decal rewards.
The updated Homepage now includes a Recent Broadcasts panel and a News & Community panel.
A new Match History page is now available which will allow players to browse and filter their last 1,000 games played.
A new Community page is now available which features an in-game version of RSS news feeds.
A new Friends-of-Friends feature has been added, which allows players to easily find and connect with more real life friends on Battle.net through existing friends.
Additional friends’ presence details are now available from the Friends’ list.
Improvements have been made on the Voice Chat system in game.
Please use the new voice chat and provide feedback via the StarCraft II beta forums.
The score screen now features a new graph tab.
The art for many parts of the user interface has been updated.
Hotkey templates have been added.
In the gameplay options menu select from standard name based hotkeys for right and left-handed players, grid based hotkeys for right, and left-handed players, and classic StarCraft keys.
Several hotkeys have been changed to avoid conflicts with the "Select All Warpgates" UI button:
The Set Worker Rally Point has been changed from W to R.
Build Sensor Tower has been changed from W to N.
Terran Infantry Weapons have been changed from W to E.
Terran Vehicle Weapons have been changed from W to E.
Weapon Refit has been changed from W to R.
Burrow has been changed from W to R.
Spawn Larva has been changed from R to V.
Neural Parasite has been changed from R to E.

Balance Changes


TERRAN
Marauder
Concussive Shells research cost decreased from 100/100 80 seconds to 50/50 60 seconds.


PROTOSS
Immortal
Build time increased from 40 to 55.


ZERG
Infested Terran
Damage increased from 5 to 8.
Speed decreased from 1.5 to 0.9375.
Queen
Speed off creep decreased from 1.5 to 0.938. (Speed on creep unchanged.)
Spine Crawler
Attack period decreased from 1.6 to 1.85.
Infestor
Neural Parasite range increased from 7 to 9.
Fungal Growth projectile removed; Units in the target area are now instantly hit.

Maps


We've made a change to the (2)ScrapStation map to make the natural expansion easier to defend.
New maps have been added to the ladder rotation while others have been removed as follows:
1v1
Added (2)IncinerationZone
2v2
Removed (4)LostTemple
Removed (4)Metalopolis
Added (4)AridWastes
Added (4)Coalition
Added (4)Decena
Added (4)ScorchedHaven
1v1(Novice)
Removed (4)NoviceKulasRavine
2v2(Novice)
Removed (4)NoviceKulasRavine
Removed (4)NoviceShakurasPlateau
Added (4)NoviceDecena
Added (4)NoviceScorchedHaven
Added (4)NoviceTwilightFortress
 
Skinuo sam SC 2 Betu i
lazylaunch2 sa njim pokrenem mapu
http://sc2.nibbits.com/maps/
ali nista se ne desava samo cni ekran.
Gde gresim?
W7 64x je sistem.

Isto mi se desava i sa Star craft 1 :(
Hvala.
 
Poslednja izmena:
pa koliki je taj zadnji patch? updateujem igru vec pola sata i stiglo je do pola.jel je update velik ili je do servera problem?
 
Ne znam koliki je ali baš se sporo skida...meni je sve lepo radilo na patch 8 i starcrack AI 6 i starcrack launcher v430...i onda sam odradio reinstall.... (nije hteo da pathcuje na patch 10) i starcrack AI 7.03 i ne radi nijedan launcher... Koji je najbolji/najnoviji uopšte ?
 
Posle ovog update-a igra je strasno bagovita. Izlece u svakoj 2. partiji. Mnogo je nestabilnija od prve verzije izasle pre 2 meseca! Sacekacu sledeci crack da igram
Ne znam koliki je zadnji update, i meni je radio sat vremena, ali brzina dl tom prilikom nije prelazila 30kb/s. Zagusenje, verovatno
 
500mega valjda
meni radi ok igra ali vidim da se mnogi zale na crashovanje itd... mozda je do drajvera
 
Jednom mi se crash-ovala u loading-u i to je sve. Predji na novije drivere, posto vidim da si isto na ATI-ju, drugaru je na 9600GT ekran blicao, promenio driver-e i sve ok :). Moja konfa je ova iz potpisa :).

Pozdrav!
 
Imam cini mi se zadnju verziju drajvera, 10.3. Nije do drajvera, nema smisla da pre radi ok a sad ne uz najnovije drajvere. Kod je pun gresaka
 
pa koliki je taj zadnji patch? updateujem igru vec pola sata i stiglo je do pola.jel je update velik ili je do servera problem?

Ne moras da ides dok ne izbaci nesto da je zavrseno jer koliko sam shvatio to ne izbacuje, samo da ti jednom dodje do kraja skale. Posle sam prekines na x. :)
 
singl deluje epichno odradjeno. konachno valjan rts na vidiku
 
Za moj ukus jedinice prebrzo bivaju unistene.Masovni fajt nekada traje 2-3 sekunde...
 
mozda zavisi od brzine na kojoj igras? mada i meni deluje da si u pravu, iako nisam nikakav expert
 
mozda zavisi od brzine na kojoj igras? mada i meni deluje da si u pravu, iako nisam nikakav expert

Ja sam takodje daleko od experta ali to je za sada ,sto se mene tice, najnegativniji utisak.
Recimo Thor je giga-mega jedinica, a kada udje u veci fajt (npr. 10 na 10) ispari za 3 sekunde pri prilicno ujednacenoj snazi.Tu jednostavno nema mogucnosti za neko vece taktiziranje,da opozoves napad, izvrsis povlacenje , vec se iskllucivo stavlja akcenat na stancovanje sto veceg broja jedinca.Preveliki je akcenat na brzini.
Njihove igre su klonovi nezaboravnog Warcraft 2, po meni najboljeg RTS-a svih vremena i nadam se da ce se SC2 pribliziti njemu sto se gameplay-a tice.
 
To ja pričam još odavno, od kada je standard za prvi Starcraft postala faster ili fastest brzina.
Hebeš strategiju gde je najbitnije kliktanje mišem. Na reč 'mikro' se naježim.
Razumem ja da ljudi žele partije koje se brzo završavaju i koje su dinamične, ali to onda više nije strategija nego clickfest.
 
To ja pričam još odavno, od kada je standard za prvi Starcraft postala faster ili fastest brzina.
Hebeš strategiju gde je najbitnije kliktanje mišem. Na reč 'mikro' se naježim.
Razumem ja da ljudi žele partije koje se brzo završavaju i koje su dinamične, ali to onda više nije strategija nego clickfest.

Apsolutno se slazem!Sve se relativizuje sa tom brzinom i odredjeni stil se namece kao neizbezan, a time zanemaruju svi ostali aspekti igre.U Warcraft-u 2 kada napravih Knight ili Ogre jedinicu sav treperis od radosti, znajuci da ce se investicija isplatiti.
Ovde kada sam napravio Thor-a bio sam u fazonu - kompe gotov si, a kada je doslo do fajta on je trajao ko 3 marinca...Bezveze...
 
Nikako se ne slazem. Secam se dok sam igrao WC3, bilo je igraca koji su imali relativno malo klikova po minuti i to im nije smetalo da deru ove koji su imali po 200, 300 apm.

U principu treba i jedno i drugo, i brzina i strategija i makro (u smislu kontrole resursa, plana izgradnje, odluka sta da masujete itd) i mikro (menadzment pojedinacnim, jacim jedinicama). Kad su ujednacene brzine kod igraca odlucuje strategija ali vam blaga prednost u brzini ne moze nikako doneti prednost nad boljim strategom. Doduse najbolje strategije se kopiraju do besvesti i tu ponekad dolayi do izrazaja brzina, ali mid game ili kasnije, ima tu dosta improvizacije pogotovu u napetim, ujednacenim partijama.

Ono sto meni smeta jeste sto je vreme posveceno igri jako bitno, jer se te igre igraju po 7-8 sati dnevno, ali verovatno nikad necete doci do takvih igraca njih zbog matchmaking sistema. No opet, onaj koji igra satima dnevno imace veliku prednost, ali... Ko vam je kriv.

Pravila su ista za sve, treba se prilagoditi i u tome pronaci i u tome pronaci neku kompetativnu lepotu i izazov. To je kao sport, zalite se sto je neko vise trenirao pa je bolji... Mnogo je blize tome nego, recimo, sahu i poteznim igrama.
 
da vam nije mozda palo na pamet da nije igra previse brza nego vi prespori? :p
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno