Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Tako je kako sam napisao. Vecina igara koje nesto kao simuliraju fiziku imaju probleme pri koliziji dva objekta, neke vise neke manje. Ti problemi su mnogo manje izrazeni u singlplejer igrama gde se sva programska logika obracunava na klijentu. Cim to ide preko servera, pa klijent-server komunikacija preko nekog (supljeg) protokola, tu je potencijal za glitcheve i greske enorman. Nesto od toga ide na dusu networkingu same igre, nesto programskoj logici igre, nesto puca zbog slabe konekcije (postoje problemi na relaciji ISP - igracev komp).

Stvar je u tome sa trenutno dostupnim alatima je suludo upustati se u grandiozne projekte kao sto je ideja oko Star Citizena. Pogotovo sto oni imaju sposobnih programera za najbrojati na prste. Vecina ih dolazi iz Cryteka.
 
Najvise volim da citam postove od komsije G@W-a.
Brutalna objektivnost.
 
Tako je kako sam napisao. Vecina igara koje nesto kao simuliraju fiziku imaju probleme pri koliziji dva objekta, neke vise neke manje.

Podseti me na BeamNG Drive,gde je ocigledan problem kada se dva auta/pokretna objekta sudare... nije to lako odraditi kako treba...
Vec na prvom sudaru se vidi problem

 
Stvar je u tome sa trenutno dostupnim alatima je suludo upustati se u grandiozne projekte kao sto je ideja oko Star Citizena.

Mislim da kad si ti dao pare nije bilo ni pola od sadašnjih obećanja, a onda su samo dodavali da bi uzeli još para.
Trenutno stanje: 140,851,105$. Da imaju milijardu bili bi u istim govnima jer je marketing vodio glavnu reč.
 
praktično sve što oni muljaju, već postoji, na ovaj ili onaj način. naravno, nijedan engine ne izgleda kako bi oni hteli, jer im je primarno da funkcionišu a ne da izgledaju, a kod robertsovih je uvek bilo obrnuto.
no, svejedno, nije da nemam šta da igram pa me sad smara da čekam, a nije ni da sam izvrnuo neku kintu pa mi se čekanje odužilo. više mi sve ovo dođe kao neka mitska najava: red dead redemption na pc-ju i te fore :p

biće, samo što nije :)

ali već za koji dan imamo hellion ;)
 
 
Oće li to biti gotovo za njegovog života :d
 
Po faci mu se vidi da je muljator :p
 
Sa ovim su tako smorili da uzas, kontam da im je cilj da obore rekord najduzeg razvoja neke igre :/

Sve izgleda super sto prikazu, ali opet...
 
Mislim da su na dobrom putu ka obaranju tog rekorda. :D

Slazem se smorili su vise, ali opet ja ih ne pratim tako cesto tako da mi ovakvi video klipovi samo s vremena na vrijeme povrate malo hajp, nista vise.
 
Daleko su oni od obaranja tog rekorda. Zapravo, s obzirom na ambicije, u poslednje vreme napreduju izuzetno lepo (pratim relativno redovno). Ono glavno ce se videti upravo sa 3.0, jer je upravo tu pravo prvo pojavljivanje gomile stvari koje su prakticno radili od nule, a koje su problematicne u osnovnom Cryengine-u. Tu mislim na pomenuti networking pod broj 1, sredjivanje fizike koja je u ovakvoj igri neophodno uvezana sa tim mreznim kodom, menadzment entitetima u igri tj. tzv. "Item 2.0" sistem, AI, NPC-evi, trgovina, ekonomija, generisanje misija, pa i te proceduralne planete, to se sve po prvi put sada ljudski sredjuje i sa 3.0 po prvi put daje igracima.

Proceduralne planete su u svemu tome vise hype dodatak, i filler (ogromna kolicina materijala gde ce ljudi imati gde da idu i sta da rade, cak i ako vecina toga nece biti bas neko epohalno iskustvo) i postavljanje osnove za kasnije. Tek sa ovim igra zaista dobija obrise onoga sto treba da bude, ne zbog proceduralnih planeta, vec zbog onoga sto lezi iza. Kasnije apdejte (3.1, 3.2, pa do 4.0 koji je efektivno Beta) gledam vise kao rafinisanje ovih sistema i popunjavanje materijala koji ce ciniti sam gameplay (NPC-evi, lokacije, misije itd.) i to ce, kako vreme odmice, ici sve brze i brze (jer za dosta toga se rade alati koji od trenutka kad su gotovi pa nadalje drasticno ubrzavaju mnoge procese, ovde je napredak u tim alatima isti ili veci nego u samoj igri).

U sustini na Star Citizen gledam kao na zidanje zgrade od 100 spratova (npr. Burz Kalife), ogromni temelji, sipovi, cuda koja u sustini skoro nikoga neinteresuju, a cine glavnu stvar u projektu, ogromna osnova koja kad se zavrsi spratovi se cepaju jako, jako brzo (i sve brze kako se suzavaju ka vrhu). Da li je u pitanju megalomanija? Opet, kao i ti oblakoderi, naravno da jeste, ali i megalomanija je za ljude, stavise, PC gamingu je, po mom misljenju, neophodna, jer se trziste svelo na shishanje ovaca prezvakavanjem jednog te istog od strane velikih izdavaca, na salve i salve DLC-ova, MOBA govana i jedino sto trenutno iole vredi i donosi neki sustinski napredak su neke kreativne Greenlight, Kickstarter i slicne igre (mada i tu ima jako puno djubreta). Ovakva megalomanija ako uspe (a verujem da ima dobre i sve bolje sanse da uspe), bar ce uzdrmati i poremetiti stvari na trzistu PC igara, ako pukne sve ce ostati na istom prezvakavanju. Mi kao igraci nemamo sta da izgubimo, sem par desetina evra koliko kosta starter brod (a ne mora ni to, kome je sumnjivo neka saceka jos), te neke frustriranje pljuvacine po projektu zaista ne kapiram.
 
više smo skeptični nego što pljujemo, a s obzirom na to o kome se radi, to ne treba da te čudi.
frustraciju čuvamo za kad igra izađe... jednom... kad god :)

zapravo, suština mog nepoverenja nije ni u tome što igru rade robetrsovi čije igre su mi vizuelno lepe, ali ih ne cenim zbog njihove strukture, "priče" i "filmičnosti" (to su meni sve psovke, ja sam sandbox pešak i meni je rust mnogo bolji od elite jer je 1) nestrukturiran i 2) kad umreš to boli, a ne platiš 5% da dobiješ sve nazad).
ključni problem je upravo ta "roadmapa" na koju se pozivaš. oni su vas do detalja hipnotisali sinematicima i manje više neigrivim prealfa demoima, i vi ste to ljudi upili, popili, i gađate ga lovom bez da znate stvarne odnose u igri i koliko će nešto biti teško / lako zaraditi.
jedini način da on održi taj model i nakon što igra izađe je da spreči igrače da otimaju brodove jedne od drugih, i to je ono što će star citizen učiniti još casualnijim iskustvom u odnosu na elitu, a elita je već previše casual igra.
grozim se levelovanja, grindanja i strukturisanih misija gde su crveni crveni, a plavi su plavi. to su tenkići u svemiru, to je takmičarska igra u dečjem smislu takmičenja. tu nema backstabovanja, nema prevare veka koja će nekome uzeti obraz a nekome flotu brodova i stanicu koja ih čuva.
to je casual i tome se uopšte ne radujem.
ali volim da letim i rad ću biti da isprobam svoju kombinaciju warthog / mfg pedale / ed tracker i u tom engine-u, samo prema najavama, to će biti iskustvo prilagođenu mišu i tastaturi (turret kretanje kokpita).

valjda je jasnije - nema frustracije, samo razočarenja; i nema pljuvačine - samo skepticizam, zasnovan manjim delom na njihovim prethodnim igrama, a većim delom na razlici između onoga što je najavljivano da će freelancer biti u odnosu na ono što je na kraju bio.

da su majstori hajpa, jesu, ali da prave casual sinematik igre za casual debele amerikance - prave.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nema potrebe da mi se obracas u mnozini, svakako nikoga ne gadjam lovom time sto sam kupio paket sa jednim (ne-giga-mega-super-destroyer) brodom. Arena Commander mi je zanimljiv, igriv i iako svakako nije sam za sebe vredan para koliko kosta paket, jasno je da to nece biti sve od ove igre. Po onome sto ja vidim i shvatam, a sto je receno milion puta, njihov plan definitivno jeste da smrt boli, e sad koliko tacno treba da boli je filozofsko pitanje i zavisi i od toga koliko je lako zaraditi brod, opremu i ostalo u samoj igri, koliko je taj gubitak smislen, Roberts&co insistiraju da je plan da se zaista oseti, ako kroz nista drugo kroz sistem osiguranja gde neces odmah moci da dobijes nazad brod koji si razlupao, vec sto je vredniji i redji (racunaj ekvivalent high level karakteru u klasicnim MMO-ovima), to ce duze trajati proces dobijanja nazad (nesto za dva sata, nesto za dve nedelje). Mislim da je za zagrisenog igraca tezak "de-buff" u vidu igranja sa krsem od broda narednih nedelju dana, umesto da vozi svoje cudoviste, veci poziv na oprez i veca motivacija nego 5% ili 10% para koje poseduje. Kod slabijih igraca, koje ce biti lako napucavati, ta kazna je manja, jer su u pitanju bazicni, jeftini brodovi koji se relativno brzo zamene, a ko izgubi i to, moze u medjuvremenu da se bavi i necim drugim, bilo to sluzenje na tudjem, vecem brodu u okviru organizacije, FPS igranje (boarding i kradja brodova, na primer) i tome slicno (sto mislim da moze ciniti dobar balans ukoliko budu posveceni tome da ceo sistem izbalansiraju kroz upotrebu). Kako je piratski "zanat" legitiman nacin igre, koji nosi svoje posledice (zajebancija sa policijom i tome slicnim u obezbedjenim sistemima, kurcobolja u neobezbedjenim), ne vidim zbog cega ne bi bilo backstabovanja, kradja brodova i izivljavanje nad nejakima koji su bili dovoljne budale da dodju u divljinu u kojoj ne umeju da se odbrane. Upravo suprotna logika od te "plavi su plavi, crveni su crveni".

E sad, sto se mouse & keyboard tematike tice, da, to trenutno jeste problem i za to se zaista puno ljudi buni (ukljucujuci i mene). Sistem sa Size 1, 2, 3 oruzjima i turelama jeste korak u pravom smeru (ako koristis fiksno oruzje mozes da stavis velicinu N, ako koristis gimbal, na tom istom mestu mozes da stavis N-1), potrebno je samo izbalansirati konkretnu razliku u DPS-u izmedju razlicitih nivoa topova i stvar moze biti resena. Ja konkretno nemam nameru da igram sa tastaturom i misem, ispraksovao sam se sa dzojsticima (za sada 2 Saitek Cyborg Evo-a tj. tzv. HOSAS- Hands On Stick And Stick, mozda glavni zamenim za nesto bolje u buducnosti). Trenutno se od verzije do verzije stvari menjaju dosta drasticno (2.0 do 2.6 neprepoznatljivo), sto je i normalno u Alfa fazi igre, tako da se nadam da ce tu postici neki balans u skorije vreme. Tome u prilog ide i skoro (napokon) izlazak tzv. "delta patchera", tj. ukidanje glupog sistema da zbog peglanja jednog buga u fajlu od 3 KB moras da skidas svih 25 GB igre. To bi trebalo da krene sad oko 3.0 i to ce omoguciti da stalno cackaju oko balansa kako do sada nisu mogli.

Skepticizam je zdrav i podrzavam ga, imao sam ga kada sam kupio svoj paket (kraj 2014.), zdravu dozu imam i sada (ako negde prave ****** slobodno cu to reci), ali generalno mi se dopada smer u kojem igra ide. Freelancer je malo drugacija prica, jer tadasnja Robertsova megalomanija je imala daleko slabiju tehnolosku osnovu, daleko manje dostupnih sredstava i vremena (izdavac, pogotovo Microsoft, nece da te ceka da ti dodajes i cackas X godina, oni hoce pare odmah, ne za 10 godina, odmah). Zato su Chirsa i izbacili iz projekta na kraju (Freelancer je dovrsen bez njega, verujem da mu je ta frustracija i dobrim delom uticala na celu pricu uku SC i SQ42). No, cak i tako, Freelancer bi je bio odlicna igra, casual da (i igrao sam misem i tastaturom), ali sasvim na mestu.
 
ima li nekih realnih prica kada bi sq42 mogao biti gotov, davno sam se umorio (prakticno se oprostio od novca) da pratim zvanicne kanale i forume
 
Nema potrebe da mi se obracas u mnozini
ni ti meni ne moraš da se obraćaš sa godspodine... a ne nisi... a nisam se ni ja tebi u množini... ko zna šta se tu dogodilo :))))

ne vidim zbog cega ne bi bilo backstabovanja, kradja brodova i izivljavanje nad nejakima koji su bili dovoljne budale da dodju u divljinu u kojoj ne umeju da se odbrane. Upravo suprotna logika od te "plavi su plavi, crveni su crveni".
tvoja spekulacija je upravo suprotna od logike kojom će, bojim se, star citizen biti itekako obeležen.
zašto mislim da će biti (moja spekulacija)?
zato što bi onda svi otimali jedni drugima brodove, i niko ne bi trošio realan novac na takve gluposti. a kako je u pitanju ekipa koju očigledno jedino lova i zanima, mogu da se opkladim u levu ruku da neće iseći granu na kojoj sede.
njih tvoja gejmerska logika ne zanima, njih zanima profit.

još jedna stvar, svako nestrukturirano igranje, koje omogućava backstabbing bi doveo do horde ljudi koji se bune, što se njih tiče, sa pravom, jer su platitli te brodove stvarnim novcem. ako ne napraviš da bude njima po volji, imaćeš nezadovoljne mušterije, ako napraviš njima po volji, eto još jednog casual naslova. ubacili su sebe u jednačinu iz koje je jedini izlaz - casual pristup.

No, cak i tako, Freelancer bi je bio odlicna igra, casual da (i igrao sam misem i tastaturom), ali sasvim na mestu.
nije bila loša igra, ali nije imala dodirnih tačaka sa svemirskom simulacijom. u pitanju je bila arkadna avantura sa ručno pravljenim sadržajem, pseudonelinearna, sa elementima svega i svačega, samo ne i elementima onoga što je trebala da ima.

casual je jedino što taj ume da napravi.
 
Gledam sad i ni meni nije jasno. Brain stack overflow, izvini. xD

Prema njihovim objasnjenjima planiranog gameplay-a, problem kradje brodova tj. primedbi po tom pitanju bi trebalo da se drze pod kontrolom pomocu dva sistema. Prvo, bounty-ji i misije (ucenjivanje glave pirata, sto dovodi do automatskog kreiranja misija drugim igracima da ga smaknu, ovo bi trebalo da predstavlja dodatnu teskocu i izazov onima koji bi time da se bave). Ovo podrazumeva sistem reputacije (kao sto je u rudimentarnijem obliku postojao i u Freelanceru), sto utice na to kako ces igrati, gde ces smeti da ides i sta da radis, te dovodi da moras da doneses svesan izbor da budes bandit ili da postujes zakon, jer posledice postoje (naravno, treba dobit i posledice balansirati tako da oba pravca budu prijemciva za igru). Drugo, osiguranje koje pokriva kradju, znaci ako ti ukradu brod dobices novi (bez upgrade-a koje si sam nabudzio na njega), ali ces to morati da sacekas dan-dva-nedelju (skalira se sa cenom broda, sto skuplji to se teze menja). Ovo sve je vise puta objasnjavano po raznoraznim emisijama i tekstovima i to je definitivni plan za igru. Deluje mi kao solidan sistem jer istovremeno stiti totalne noob-ove od frustracija u periodu ucenja igre (jeftini krs brod = brz respawn), obeshrabruje besmisleno "gank"-ovanje (nabere ti se visok bounty, pa ce i neki ozbiljan igrac imati razlog da te juri), "zerg rush"-ovanje i slicno, omogucava im konstantan priliv para od osiguranja (in-game ili $$$, verujem da ce pre ili kasnije uvesti $ za osiguranje kao opciju), a piratski nacin igranja cini sasvim legalnim i normalnim (bilo na 1 na 1 nivou, bilo na nivou velikih brodova, ukrcavanja i preotimanja), gde boli kada ti maznu/sjebu brod, ali nije totalni krah i polazenje od nule. Istovremeno, pirat moze da radi pazljivo, u delovima sistema gde nema nadzora, u suprotnom ima posledice za svoj postupak, tj. i njega ce neko da juri i napada zbog toga, i on ce da ima gubitke (jer ima ucenjenu glavu) i zato nece doci do "svi kradu od svih, uvek" situacija, tj. u nekoj piratskoj zabiti od sistema mozda i hoce, a kome se to ne svidja ne mora tamo da ide. Iz svega ovoga proizilazi da nije sve tako crno-belo, tj. da postoje mehanizmi za sprecavanje bilo totalne anarhije i izivljavanja koje ce pocetnike ili losije igrace oterati u roku od odmah, bilo preterane zasticenosti tih istih i nemogucnosti da im naudis. Puno je tu promenjivih koje mogu da se podesavaju (cena i cooldown osiguranja brodova, koliko cesto se auto-generisu, kako funkcionisu i koliko su isplative misije jurenja pirata i bounty-huntinga, koliki je u borbi uticaj umeca, a koliki kvaliteta opreme tj. broda itd. itd.), od medjusobnog odnosa svega toga ce zavisiti i koliko ce biti casual ili nece.

Da, Freelancer nije simulacija, vec arkadna igra, tu si u pravu. Star Citizen je pokusaj svega u jednom, igranje sa gimbalima efektivno jeste arkadniji nacin igranja (ala Freelancer) i pravi balans bi morao da bude pronadjen tako da dobar igrac sa stickom moze da razbije onog sa misem k'o dete zvecku, a los da izgubi isto tako. To nije neresiv problem i njima je u interesu da ga rese kako treba. Trenutno mogu da obigravam krugove i piruete oko igraca koji koriste misa i tastaturu (neuporedivo bolja kontrola pomocu joysticka), no nisam dovoljno precizan i nemam adekvatno naoruzanje (izbacivanje gimbala koji postoje na brodu ali ih ne koristim i, umesto toga, ugradnja vecih topova bi ucinila da budem kudikamo efektivniji, no to trenutno za prave pare nemam nameru da placam, kada krene smislenija zarada kredita u igri, tada cu moci za in-game pare).
 
Meni je trenutno zanimljivije da gledam taj njihov tech u razvoju, sve se plasim razocaranja kad izadje 3.0 zbog nerealno visokoh ocekivanja baziranih na YT videima.

Kada se pogleda koliko razlicitih podsistema prave od nule, preradjuju i doradjuju, nije ni cudo sto treba prilicno vremena da se to sve lepo poveze i napravi funkcionalna celina.
 
pazi dragon ridere, mene si ubedio da probam, to je sigurno :)
ako neko voli da leti i nabucao se opremom za to :) to sam ja

sa druge strane, realno, ljudi koji vole da genkuju i grifuju, to rade bez obzira na posledice. najbolji igrači će biti genkeri i griferi, a ne bounty hunteri, to mogu odmah "na slepo" da se opkladim. ta mehanika koju su developeri okvirno zamislili, da bi radila, će biti toliko struktuirana, da će igra samo izdaleka delovati kao sandbox, a u suštini će imati taj linearni feeling koji je imao freelancer. jedino što može da izvadi stvar je što je u pitanju multiplay naslov, samo se bojim da će više vući na wow nego na rust, a to je, iskreno, IMHO prevaziđen način pravljenja sandbox naslova.

no, ja baš volim endless open world proc gen naslove bez strukture, pa sam možda malo neobjektivan, i meni je no mans sky, bez obzira što sam očekivao nešto slično, taman savršen primer kako NE TREBA struktuirati igru, ako već praviš sandbox. znam da ovo nema veze sa tim, struktura je potpuno drugačija, ali što bi rekao ekhart tol - sve strukture su nestabilne. kad imaš strukturu, imaš i rupu. kad imaš rupu, imaš i exploite. a kad imaš eksploite, a prodaješ in game stvari za pravi novac, eto ti i desetine hiljada spornih banova i refundova.

teško je pomiriti struktuiran sandboks gameplay sa prodavanjem in game sadržaja za pravi novac, i sve to da na kraju ne bude pay to win ili strictly casual. teško. a znajući ko pravi igru, siguran sam i - nemoguće.
 
Zavisi sta ko podrazumeva pod sandboxom, ako podrazumevas potpuno odsustvo sistema supervizije, gde svako moze da radi sta mu padne na pamet, nalik na Rust, ovo definitivno nije to, ako podrazumevas otvoreni svet gde mozes da ides svuda i radis sve, ali struktura sveta postoji i odluke imaju posledice, onda si vec blize. Tako da ne, nije nestruktuirani sandbox. Ja na ovo gledam kao na ozbiljniji, ne-arkadni, primarno multiplayer Freelancer sa zivim svetom koji vuce neke ideje ekonomske mehanike i slicnog od EvE Online-a ili mozda cak i X2/X3. Proc gen je samo alatka za planete, verujem da ce u nekoj meri biti i za nebitnije, genericke NPC-eve (default trgovci, pirati i slicno).

Formalno, za sada se kupovina skupljih brodova i dalje definise kao podrska igri, kada izadje to nece biti moguce, ali treba imati da umu da neko ko je pljunuo 275$ za neki Constellation i nije neka direktna konkurencija igracu sa Mustangom od 45$, brodovi su razlicite namene i nema preterane poente ici u dogfight sa mini-lovcem protiv transportera sa posadom od 4 coveka (ili 1 covek + 3 AI NPC-a), ne kazem da se nece desavati, ali nisu direktna konkurencija.

Jos jedan aspekt svega ovoga koji se predvidja je i FPS gameplay, za sada je to zbog nekompletnog i slabog net-koda ograniceno na Star Marine modul (radi sve to i u PU, ali slabo), ali prava sustina i vrednost toga ce biti u PU/MMO delu igre (ako uspeju da dovedu net-code do dovoljno dobrog stanja da latencije ne unakaze svaku naznaku pristojnog FPS-a). Naime, sasvim legitimno moze da se desi da ce postojati igraci koji ovo hoce da igraju kao cist FPS, bilo po planetama (ala Planetside, zavisno od podrzanog broja igraca na istom mestu koji netcode i Amazonovi cloud serveri dozvole) ili u svemiru (boarding na velikim brodovima, organizacije koje drze stanice i borba oko istih itd. Ovo mi je jedan od zanimljivijih aspekata igre, iako nikako nisam neki FPS igrac. Elem, ako pretpostavimo da FPS deo igre ne bude ******, mnogi average Joe igraci koji nemaju pojma sa letenjem mogu dosta vremena da provode upravo ovde, cak mozda (ovo sad ja lupetam), ako neko ostane potpuno bez broda, moze zaraditi za novi u FPS-u, sto je svakako bolje od grindanja tipicnog za gomilu MMO igara. Sve zavisi od odnosa isplativosti i tezine svega toga. Sve ovo cini jedno veliko ludilo saa aspekta balansiranja (od balansiranja karakteristika samih brodova i naoruzanja do balansiranja nivoa tezine odredjenih vrsta poslova i misija, nacina igre, ekonomske isplativosti. Tu dobro implementirana ziva ekonomija moze da pomogne, jer ako je potraznja za nekom vrstom usluga (npr. Bounty Hunting) velika, a nema igraca sposobnih ili voljnih da se bave time (cime se sve vise i vise neodradjenih misija nagomilava u sistemu), automatski bi sistem trebalo da povecava nagrade koje se nude za takve misije, te ce i vrlo ozbiljni igraci imati razloga da se ukljuce. Sledeci 3.0 update donosi (uz sve ostalo) i prvu veziju takve ekonomije, vrlo limitiranu i realno verovatno ogranicenu samo na cene robe za trgovce i moozda neke osnovne vrste misija, no videcemo na sta ce to da lici.

@Spirit: Da, vrlo m i je zanimljivo da pratim sve to, jer nije bas cest slucaj da se razvoj AAA igre moze pratiti u realnom vremenu na internetu (cak iako iz razumljivih razloga ne vidis sve detalje). Puno je tu inovativnih sistema, puno stvari koje se rade po prvi put u gamingu i koje su veliki napredak same za sebe, pa makar igra i razocarala, samo ako oni to licenciraju kao deo engine-a drugim razvojnim timovima (s tim u vidu mislim da dil koji su napravili sa Amazonom ima smisla), za sta su izrazili interesovanje.

@G!!!: Na sve strane se insistira na "do kraja godine", sada to vec i ima smisla, mada znajuci njih verujem da ce biti u prvoj polovini 2018. Verovatno mnogo vise informacija na Gamescom-u.
 
@Dragon rider, ok hvala :)
 
[emoji847][emoji847][emoji847]

fd07acfb8a05ea346c6191cad2b22470.jpg


Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
 
wow bas je blejdraneroliko :D
ne bih mrdao sa ove planete
 
Biće od ovoga nešto ako ikad izadje ;)
 
Elem nekako mi je bedak sto ovo kosta 40$ sto je po meni previse ako neko ima bonus kod za neku betu ili tako nesto prihvatam... :D
 
Jel i dalje u planu da ova igra jednog dana izađe?

Sent from my D6603 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno