Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Dok oni sve što su zamislili spakuju, a da to iole normalno radi neće igra izaći do 2016.

Ova igra ce uvek biti work in progress.

Na primer, prva verzija Dog fighting module koja izlazi za mesec dana ce podrzavati 10-12 igraca. Kasnije, kada se unapredi net code, mocice da podrzi 50-60 igraca. Ultimativni cilj je stotinjak.

Posle DFG mislim da ce stici FPS arena pa tek onda druge bitnije stvari.
 
Poslednja izmena:
Ja se nadam da ce se spustiti na zemlju i pre svega odraditi dobru podrsku za misa... gluposti od joystick-a i ostalih predmeta me uopste ne interesuje, kao i vecinu...
Ali ako imaju dil sa nekim proizvodjacom TESKO nam se pise
 
Sakupili su skoro 42 miliona dolara od 400+ hiljada backera, bice ovo ogromna igra. Za prvu alfa verziju igre, igra izgelda super a engine je tradicionalno za ovaj stage igre nestabilan i fali gomila stvari. Sve je to OK.

Sto se igre tice, drasticno me vise interesuje Squadron 42 sekcija. Uzeleo sam se dobre svemirske singleplayer igre, Wing Commander IV i Freespace 1 su mi ostali upamceni u neverovatno lepom svetlu [zadnja misija sa Luciferom... ijujujuju].

Nego, sta bi sa onom najavom da ce biti "ship boarding" sekcija? Jel to znaci da ce biti i FPS segmenata? Nadam se da je ovo istina, to bi samo povecalo osecaj da je igra epic i da pokusava da prikaze nesto novo [a i imaju fin FPS engine spreman za tako nesto].
 
super , vidim ja da cu pored major upgrade-a da ispazarim i jedan ljuCki joystick :p
 


super , vidim ja da cu pored major upgrade-a da ispazarim i jedan ljuCki joystick

Ovaj je najbolje budget resenje, koriste ga i u CIG. Do 250 evra najbolje resenje je saitek x52+ pedale. Dobar je i Hotas X za male pare.
 
Poslednja izmena:
Ova "igra" ce da postavi neke nove standarde. Ima da bude RP raj, izmedju ostalog.
 
Vec su postavili standarde kada je u pitanju prezentovanje igre. Postoje tri razlicite emisije koje idu redovno + live eventi. Bolje su organizovani nego jedan IGN sto se toga tice i daleko profesionalniji.
 
Ova "igra" ce da postavi neke nove standarde. Ima da bude RP raj, izmedju ostalog.

Definitivno :) Napravio sam religiozno militantnu organizaciju, role play... Iskoristio sam neke zanimljive elemente koji već postoje, pa ćemo od te papazjanije da sklopimo zanimljivu pricu. Mešavina Babylon 5 vorlonaca i ostalih fanatika na strani "dobrih". Pročišćavanje svemira od zla i te fore, lov na pirate, plaćenike i sl. Zanima me šta će da ispadne jer je plodno tlo za smišljanje dobre priče, a opet sa druge strane svi se loze da budu pirati, tako da će biti misija za organizaciju :)

https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASHTAR

Ko poželi da učestvuje u ovom role-play eksperimentu, neka se prijavi ;)
 
Poslednja izmena:
Vidim ja da ćemo se zbog ove igre morati odreći pozamašnog komada stvarnog života!:D
 
Kog stvarnog života?
 
Nego, sta bi sa onom najavom da ce biti "ship boarding" sekcija? Jel to znaci da ce biti i FPS segmenata? Nadam se da je ovo istina, to bi samo povecalo osecaj da je igra epic i da pokusava da prikaze nesto novo [a i imaju fin FPS engine spreman za tako nesto].

Kada nadjes vremena pogledaj ovaj intervju:

 
Iako razumem (donekle) ljude koji zele da igraju misem i tastaturom iskljucivo, ili ne zele da se uopste trosi vreme na razvoj za glupave joystike, mislim da je jasno sta je prioritet za Cloud Imperium.

Vise puta je receno da cak nameravaju da precizno nisanjenje (pretpostavka samo u letelici) misem ucine komplikovanijim, ili po srpski receno da ga nerfuju, tj. koliko god mogu izjednace mis i joy bar sto se tice preciznog nisanjenja.

Kad malo bolje razmislim, nije mi jasno zasto bi ljubitelj ovakve igre uopste igrao bez joya/hotass-a? Ili drugim recima, pored toliko dobrih fps shootera, sta coveka koji ne koristi joystick privlaci u ovoj igri? Ne pitam ovo da bih vredjao.

Evo ako ste stvarno zagrizeni za SC, ja vas drugarski molim, samo probajte neku slicnu igru na joystiku. Nije bitno kakav je, moze i onaj za 1000din. Samo probajte, pa ako vam se ne svidi, nikom nista.
 
Posto pricamo o buducnosti, a jos pricamo i o svemirskoj simulaciji ja onda ovde ocekujem lock on softver u letelicama koji ce automatski izracunavati putanju broda i nuditi lead indikator za balistiku i totalni fire and forget za radarski navodjenu municiju...u tom kontekstu sve jedno je da li ce neko upravljati brodom misem i rastaturom ili joystickom, sa kojim se samo dozivljavanje igre podize na visi nivo naravno.. Ako sve bude rucno, onda i nema neke svrhe, jer ce mis i tastatura biti precizniji od joysticka uvek...
 
Pazi, nije vise samo aim u pitanju.

Kao sto rekoh pre par postova ovo nije Mig ili Raptor. Ovo je space ship koji moze da se krece u sve 3 ose u isto vreme. Flight stick ili joystick em nije za tako nesto dizajiran em nema dovoljno dugmica.

Da ne idem dalje u to koliko je tek naporno koristiti UI igre van pilotiranja preko ovakvih periferija.

EDIT: U ostalom, uzmi instaliraj FreeSpace 2, ukljci neki joystic od 1000 i 10,000 din i probaj da igras. Fali ce ti samo jedno 15 dugmica.
 
Poslednja izmena:
Ne mora uopste mis biti precizniji od jojsticka ako oni to ne zele.
Jednostavno dodaju lag, kao sto i jeste trenutno totalno cudan osecaj upravljanja misem po hangar modulu.
 
Iako razumem (donekle) ljude koji zele da igraju misem i tastaturom iskljucivo, ili ne zele da se uopste trosi vreme na razvoj za glupave joystike, mislim da je jasno sta je prioritet za Cloud Imperium.

Vise puta je receno da cak nameravaju da precizno nisanjenje (pretpostavka samo u letelici) misem ucine komplikovanijim, ili po srpski receno da ga nerfuju, tj. koliko god mogu izjednace mis i joy bar sto se tice preciznog nisanjenja.

Kad malo bolje razmislim, nije mi jasno zasto bi ljubitelj ovakve igre uopste igrao bez joya/hotass-a? Ili drugim recima, pored toliko dobrih fps shootera, sta coveka koji ne koristi joystick privlaci u ovoj igri? Ne pitam ovo da bih vredjao.

Evo ako ste stvarno zagrizeni za SC, ja vas drugarski molim, samo probajte neku slicnu igru na joystiku. Nije bitno kakav je, moze i onaj za 1000din. Samo probajte, pa ako vam se ne svidi, nikom nista.

Pa jedini razlog je efikasnost, ništa drugo...
ja sam F.L.Y. 5 kupio samo zbog warthundera a ono ispalo lakše mišem... Možda bi moglo nekako osetljivost da se podesi da kad skoro nanišaniš metu da se naglo smanji osetljivost...
Idealno bih SC igrao uz joy/hotas i oculus :) ali sigurno neću da se mučim joystickom ako bude efikasnije da se nišani mišem.

Mogu oni da pričaju šta god žele, cilj svake igre je zarada, a ona sledi iz masovnosti i tu namenske periferije padaju u vodu... jedino ako zaista otežaju igranje mišem ali mislim da je to ludost, zbog inferiornosti jedne periferije da osakaćuješ drugu...

Sećam se kad je freelancer izašao da je jedan od selpointova bio upravo to što je prvi put takva igra dizajnirana za kontrolu mišem i nije mu falilo ništa, mada jeste nivo imerzije bio daleko manji od onoga što očekujemo od SC-a.
Dakle joystick je imao smisla u Starlanceru ili wing commanderu kada je alternativa bila uboga tastatura, otkad je miš postao opcija joystick tu nema više šta da traži (osim u igrama koje imaju auto-aim).
 
Ne mora uopste mis biti precizniji od jojsticka ako oni to ne zele.
Jednostavno dodaju lag, kao sto i jeste trenutno totalno cudan osecaj upravljanja misem po hangar modulu.

To je do neoptimizovanosti modela. Previše nabudžena grafika koja se muči i na jakim mašinama.

otkad je miš postao opcija joystick tu nema više šta da traži (osim u igrama koje imaju auto-aim).

Upravo ovo. Ja sam kupio Joy još za IL2 i BF1942... bacio pare. Miš je i bolji i precizniji.
 
Ok iako u buducnosti mozemo da zamislimo svakakva pomagala, pa i to da "upravljas" npr okom i kako pratis metu pogledom masina sama vozi, mogao si da vidis da je Chrisova vizija ipak nesto blize futuristockom spinu na temu vazdusnih duela iz 1 ili 2 sv. rata. Dakle nema neke posebno napredne avionike, BVR borbe, sto je cak i danas standard, a kamoli za 1000 godina.

dobro brate mili pero kako to mislis da se klasicni avioni ne krecu u sve tri ose u isto vreme? Mozda si mislio na to da u spejsu imas dodatne trastere za "strejf"? Pa kako nije dizajniran za to? Kao sto ni ti drugu ruku drzao na tastaturi i radio wsad, tako bi isto i sa joyem drzao drugu ruku na tastaturi, ili ako imas hotass na throttlu bi koristio hat prekidac. Nikakve razlike nema sto se thrustera tice. A za to da nema dovoljno prekidaca... pa pogledaj sta ljudi rade na ozbiljnim simulacijama. Ako za to nadju dovoljno dummica SC je boza. Tu je masa dugmica zaista!
 
Poslednja izmena:
...
Upravo ovo. Ja sam kupio Joy još za IL2 i BF1942... bacio pare. Miš je i bolji i precizniji.

sad mi je jasno da je svaka diskusija o misu vs joy bespredmetna jer su stavovi onih za i protiv toliko udaljeni da su u drugoj galaxiji :)

Van teme. Brate da kazes da je za IL2, jednu od najboljih vojnih simulacija svih vremena joystick bacanje para, jer je mis precizniji... stvarno misimnemisim
 
@PapaStalin
Budu li osakatili misa na ustrb degenerickog joy-a ima da im j$^464^$......... ovo je speci sim i mis + tastatura funkcionisu perfektno i to ni jedan joy do 500e nemoze zameniti

Simulacije aviona se ne mogu porediti sa space sim.. tek tako, dosta je pogledati retarda cris-a kako igra sa joypad-om pa da ti se sve smuci...... da sam to video ne bi donirao 100%!
 
Cybord Fly 5 i Logi Extreme 3d pro uprkos solidnoj ceni su ocajni joystici. Sve je u opruzi a Saitek X52 Pro je tu mnogo bolji. mana mu je sto je plastican kao i svi modeli (samo manje plastike sa porastom cene) do neponovljivog Warthoga koji kosta kao radeon 290X...
 
Ma kakvo nerfovanje miša, ovo je igra za pc i kao i freelancer biće savršeno igriva na tast+miš. Ono što me uvlači u ceo taj svet je odlično dizajnirano prostranstvo i jedino što bih rado koristio je vr kaciga.
 
Al' ce skociti cene polovnih joysticka kad izadje igra... pogotovo X52 modela (jer ostale kvalitetnije je tesko naci, ovaj je najzastupljeniji).

A Warthog je wet dream definitivno, samo sto bi se ja zadovoljio i nekim Logitechom G940.
 
Trebalo bi samo malo da uspore motore koji pokrecu oruzija i obesmislili bi brzo nisanjenje misem. Tako bi i izbor oruzija bio zanimljiviji, jer bi imao sporija i jaca oruzija i brza, ali slabija... nesto slicno kao fire-rate.

Kao ovde, i ubace jos aiming speed stavku.
 
Poslednja izmena:
Al' ce skociti cene polovnih joysticka kad izadje igra... pogotovo X52 modela (jer ostale kvalitetnije je tesko naci, ovaj je najzastupljeniji).

A Warthog je wet dream definitivno, samo sto bi se ja zadovoljio i nekim Logitechom G940.

Saitek X52 Pro je rasprodat svuda u oktobru 2013. jer se ocekivao DFM za dva meseca ;)

Ceka se oficijelni Star Citizen joystick.

Sto se tice misa i tastature, nece biti lagova/nerfova. Ali nece biti ni kao u War Thunderu. Za razliku od Star Citizena, WT ne cilja joystick nego m+t populaciju. Zbog toga igra asistira kod letenja kada se igra na misu, kao sto autoaim pomaze kod ciljanja. Nisu oni posteno uradili m+t kontrole nego su vam olaksali letenje. Sa druge strane podrska za joystick nije na nivou pravih simulacija kao IL-2.

Trebalo bi samo malo da uspore motore koji pokrecu oruzija i obesmislili bi brzo nisanjenje misem.

Nema potrebe za tim jer kao sto rekoh gore, dovoljno je da ne olaksavaju letenje sa M+T. Mis je precizan za ciljanje ali nije pravljen za letenje. War Thunder i World of Warplanes su jednostavno neozbiljne "simulacije" koje omogucavaju ljudima sa misem da lete kao da imaju joystick. Kao sto Need for Speed vise manje izjednacava one sa joypadom i volanom.
 
Poslednja izmena:
Sumnjam da će se 200+ programera, artista i ostalih izdržavati od najokorelijih fanova koji će na SC kontroler dati par stotina dolara, voleo bih da je tako ali sumnjam. Veliki novac dolazi iz velike mase.
Da je SC ostao ono što je zamišljeno u početku, samo za nas matore ljubitelje, onda bi možda bilo reči o nekakvim specijalnim periferijama. Sada je definitivno MMO i zna se šta to znači.
Ne kažem da SC kontrolera neće biti ali sigurno da neće upravljanje biti lakše sa džojstikom koji poseduje 1% igrača.

Bila je anketa o kupovini specijalnog SC džojstika i koliko je na kraju ljudi uopšte glasalo? Ne možeš igru praviti za nekoliko hiljada uber fanova ako si prodao 300.000 alfa slotova.

Slažem se da je F.L.Y.5 krš, zato sam ga i prodao posle nedelju dana :d
Nisam probao džojstik od 300$ pa ne mogu da tvrdim ali u vratolomijama koje smo videli na predstavljanju DFM ne vidim kako uopšte džojstik može da parira mišu, jer jednostavno nema tu brzinu a ako se poveća ostljivost i dobije na brzini, nišanjenje će biti patnja. Čak je i gamepad bolji izbor jer analgni stick ima mnogo kraći hod pa je lakše "divljati" (mada je opet problem preciznost, kao što smo i videli).

Mislim da to što se Saitek x52 rasprodao više govori o stanju magacina nego o masovnosti igrača koji su spremni da daju novac za kontroler :d

Kao što rekoh upravo je freelancer bila igra koja je donela revoluciju u kontrolama i spasila mučenja sve nas koji tada nismo imali džojstik (sećam se patnje u starlanceru :d )

Mislim da grešite kada poredite avio simulacije sa simulacijama u svemiru, mnogo se brže menja pravac u svemirskim simulacijama.
Slažem se da je za avio simulacije džojstik neprevaziđen i kada bi u svemiru bilo podjednako spore vratolomije isto bi važilo i za SC ali na žalost, nije tako.

WoWP i War Thunder su uveli asistencije kod upravljanja mišem upravo iz razloga što je samo tako moguće da ljudi sa džojstikom nemaju prednost a njima je masovnost najvažnija, to je jasno.

Možda je autoaim unutar nekog aiming kruga dobro rešenje, ne znam.

Na kraju, ja sam prvi koji bi dao 200-300$ za kontroler, i još koliko god treba za Oculus, samo mi je važno da ne bude patnja igrati džojstikom i da je mnogo lakše da se igra mišem :D
 
moze neko da mi objasni zasto na onom demo snimku se SC igra sa usljivim dzojpedom ? i to veoma veoma skrnavo ozgleda :(

sto se tice podrske za mis+tast uopste nemam sumnje da ce biti na dobrom nivou (nisu ni misevi vise kuglicni :D)
 
Nazad
Vrh Dno