Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Jasno mi je sada za PVP... Sigurni sistemi, i 'indijanka teritorija' sistemi gde je bezakonje, mesto za bandite i odmetnike i lovce na ucene ... odlicno, ja sam zadovoljan.
 
Poslednja izmena:
EVE je RPG, a ovo je FPS. Obe su igre jelte u smestene u svemir ali izvodjenje veze nema.

Nemojte zaboraviti dedicated server i mod tools, ako se na zvanicnom serveru nekim slucajem budu izivljavali oni sa kreditnim karticama ne mora se tu igrati.
 
Upravo je objavljen poslednji delić slagalice zvane Star Citizen:

$20 million stretch goal

First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!

Pre nego što neobavešteni uzviknu, pa ovo su već najavili! Ne nisu, najavljen je FPS mod i borba na brodovima i platformama ali ne i na površini planeta. Hmm površini planeta, pa zar nećemo moći samo da sletimo na određene tačke koje predstavljaju lebdeće platforme ograničenog obima? Izgleda da nas očekuje i određeni stepen istraživanja planeta. Ne treba očekivati potpuno slobodu kao u Eliti ali par teritorija na izabranim planetama je izgleda postalo realno (možda borbe budu velikog obima, kao u PS2) :)

Još jedno u nizu neverovatnih obećanja Chris Robersa. Sve smo bliže idealnoj space operi.
 
Evo i novi filmitj, kako ce izgledati jedna od planet side modul lokacija:



Nego, kada vidim svo ovo trckaranje kroz hangar i space stations, nadam se da ce moci da se boostuje movement speed, ili cemo svi dobiti upalu misica :)
 
Kasno je da editujem, pa evo jedan link jos:



Ben je odgovorio na forumu da su zainteresovani za saradnju sa likovima koji ovo rade, videcemo sta ce biti.
 
Okačio sam to pre neki dan u Industrija igara :)

Evo još jedan video koji prikazuje ono što većinu zanima:



Posle ovog klipa ono što je prikazano na Sony konferenciji kao i onaj Activisionov snimak ne deluju više toliko wow, zar ne?

Fora je u tome što ljudi koji rade na ovome su veliki fanovi Star Citizena i žele da rade sa njima. Čeka se odgovor Chris Robertsa koji će nadam se, biti pozitivan. Ova tehnologija je korišćena u izradi poslednjeg Witcher 3 trejlera. Nadam se da ih Chris neće odbiti a oni se okrenuti Soniju ili Microsoftu.
 
Voleo bih da su RSI kontaktirali stvarno kao fanovi, pa da za neku simbolicnu sumu odrade likove u igri... da ne gledam vise ovog celavog bez karaktera, totalno je generic. :)

Evo kako izgleda sa Oculus Riftom:
 
Novi patch, uklonjena magla koja je kvarila prikaz i činila da igra izgleda lošije nego što bi trebalo:



@Spirit: Meni je ćelavi okej samo su mu animacije pokreta krajnje ograničene. Mislim okej je to za online igru, ni većina AAA single naslova nema bolje ali bih ipak voleo da je kao u GTAV urađeno, da svaki pa i najsitniji pokret prenesu. Da izgleda zaista prirodno. Ne bi trebalo da im to predstavlja problem, sada kada imaju svoj motion capture studio.

Naravno može se bez toga, ali kad je bal nek je maskenbal :)
 
Nego, kada vidim svo ovo trckaranje kroz hangar i space stations, nadam se da ce moci da se boostuje movement speed, ili cemo svi dobiti upalu misica :)

Nadam se da ce iskljuciti/ograniciti trcanje jer zamisli nas par stotina na toj stanici i svi trce totalni haos, kako god da bude graficki izgledalo kompletan utisak ce biti truba jer nije realno, ljudi ne trce stalno.
 
Pa biće toggle za walk kao u svakom FPSu do sada. Ne moraš trčati. Iskren da budem, trenutno me jako nerviraju komentari kritičara jer mi se dopada smer u kojem CIG ide, predstavlja nešto jako blizu mojoj idealnoj igri. Zbog toga sam trenutno u fazonu da na sve kritike odgovaram sa "If you don't like it, GTFO!". Nadam se neće uvažiti mišljenje glasne manjine koja siluje forum zadnjih mesec dana. Mada je to bilo i za očekivati, ipak se radi o zajednici od skoro 250000 ljudi. Trolova mora biti...

Ono što ja vidim kao rešenje jesu futuristički motori pomoću kojih ćemo prelaziti razdaljine na površini. Mogu i roleri ako mene pitaš, sve mi je to kul.
 
Poslednja izmena:
Slažem se sa tobom samo da nije trčanje.
Ne pratim tamo forum, reci šta trolovi izmišljaju.
 
Jel ima neko od veterana raspoložan da mi kupi igru?
Ja nisam u Srbiji ali bih našao nekog da uplati na račun.

Ne znam koje pakete veterani mogu da kupuju ja bih sigurno uzeo alpha access i sad ne znam da li varijantu sa 325i ili ne :d
Jel beše ima i neki piratski brod kao varijanta? Sada nešto ne vidim u ponudi.
 
Nagrada za 21 miliona strech goal - salvage mehanika.

Nego, koliko para treba da potroši neko kome giftuju paket? Koliko vidim u radnji nema ništa ispod 5 dolara a na forumu pominju postere...
 
Uzeo sam na kraju osnovni paket sa alpha pristupom.
Razmišljao sam da uzmem 325i ali pošto bi mi brod te klase bio "main" rešio sam da odluku o tome koji brod će mi biti main donesem posle alpha i beta testa.

Probao sam hungar modul i malo sam neprijatno iznenađen slajd šouom na laptopu iz potpisa :d
Na najnižim setovanjima imam nešto preko 20fps-a pa se nadam da ću moći dogfight modul da igram malo kada izađe. Valjda će svemir biti manje zahtevan jer je prazan :)
Možda malo i optimizuju grafiku u sledećim pečevima.

Sa druge strane grafika izgleda fenomenalno, gotovo fotorealistično. Ovakav "look" čekam već više od deset godina. Poput onih demoa iz 3maraka.
Podsetilo me je na brifing sekvence iz Starlancera, tačno se vidi da je u tom duhu, Chrisa Robertsa.

Posle ovoga sam prilično siguran da će igra biti legendarna :D
 
Koga interesuje moze da skine sva izdanja Jump Point-a na pbay-u. Definitivno vredi pogledati.
 
^Hvala za info! Skinuo par zadnjih (6, 7, 8, 9) i stvarno vredi pogledati.
 
Sa druge strane grafika izgleda fenomenalno, gotovo fotorealistično. Ovakav "look" čekam već više od deset godina. Poput onih demoa iz 3maraka.
Podsetilo me je na brifing sekvence iz Starlancera, tačno se vidi da je u tom duhu, Chrisa Robertsa.

Uzmi u obzir da imaš discount hangar koji čini da izgleda izgleda daleko ružnije nego kod onih sa business ili deluxe hangarom.
 
Evo par komandi za tweak-ovanje grafickih podesavanja (za otvaranje konzole pritisnuti tildu "~"), posebno obratiti paznju na gamma podesavanje, mozda poboljsa izgled discount hangara:

Turn off motion blur:
r_MotionBlur off
r_MotionBlur 0

Limit max FPS to 30 for laptops:
You need to do two commands for this to work.
1.Turn vSync off:
r_VSync 0
2.Set MaxFPS:
sys_MaxFPS 30

Change the Gamma if you can't see shait in your hanger:
r_Gamma 1.5
r_Gamma 1.0025 <- Default value

Disable Screen Space Ambient Occlusion:
r_SSAO 0
r_SSAO 3 <- Default value

Change shadow quality:
e_ShadowsMaxTexRes 256
e_ShadowsMaxTexRes 512
e_ShadowsMaxTexRes 1024 <- higher number is better quality of shadows.

Change Field of View, thanks to Synpathy:
cl_fov 80
cl_fov 70.1847 <- Default value

A evo i detaljnija lista CryEngine komandi (nisu sve kompatibilne sa SC-om): http://freesdk.crydev.net/display/CRYAUTOGEN/Home

edit: Ako hocete da ubacite podesavanja da se automatski ucitaju pri startovanju igre, izmene uneti u system.cfg.
 
Poslednja izmena:
 
Sve je to lepo, ali nikako da vidimo space fight :p
ili mozda na kraju ovo ni nece biti space sim ...
 
Spaceship Fair 2242 :)
 
Dvadeset miliona dolara! Čeka se pismo Krisa Robertsa.
 
Dvadeset miliona dolara! Čeka se pismo Krisa Robertsa.

WOW! $20mil. Respect! Ovo je sada kao runaway chain reakcija.

Pismo? Zahvalnica? Objasnjenje sta ce jos da postigne sa novcem?
 
Pa da, kao i najava sledećeg stretch goal-a. Skoro je bio poll da li da se stane na 21 ili 23 miliona ili da se nastavi sa skupljanjem sredstava do izlaska (a možda i posle). Sa nekih 85% је pobedila opcija da se nastavi punom parom. Ja sam isto glasao za to.
 
Kako su krenuli nema kraja :)
Svaka im čast. Ne verujem da su im ovo bile ni najoptimističnije prognoze.
Naravno da je najbolja opcija da se nastavi punom parom. Svetu treba ovakva igra što pre!
 
Cek cek cek, ovo je FUL SIMULACIJA ? Dakle ne postoji 3rd person kamera vec je cela igra iz prvog lica? Pa cak i to kad pristanes negde pa se setas po bazi? Ako je tako ta igra ce da bude nesto najbolje do sad.
 
Možeš da igraš iz prvog ili trećeg lica, zapravo za sada je kretanje iz trećeg lica. Za svaki prekidač, polugu, sistem u igri će postojati animacija. Nije moguće kontrolisati brod iz trećeg lica, ako si na to mislio nego samo preko tvog avatara. Baš zbog toga nije moguće kontrolisati velike brodove bez pomoći, da li ljudske ili NPCa nebitno je.

Edit: Ala sam zapetljao. Poenta je da u igri si ti čovek, vanzemljac, humanoid i samo tako možeš igrati. Kao u svakom drugom MMORPGu. Nije kao u EVE gde kontrolišeš brod.

Edit2: Ko nije upućen, evo šta je otključano kao 20 million stretch goal:

At the $20 million mark, you unlocked the following stretch goal:

First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms … take the fight to the ground!

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13284-Letter-From-The-Chairman-20-Million

Edit3: Očekivano, 22 million stretch goal je:

Facial Capture System. We’ve researched a technology that uses a series of cameras to capture real heads and import them into the game. This will let the team more easily create a variety of realistic characters. In addition, the technology is mobile enough to allow us to take it on the road and capture select fans during special events! You can learn more about this technology at Infinite-Realities.

tj.
Kasno je da editujem, pa evo jedan link jos:



Ben je odgovorio na forumu da su zainteresovani za saradnju sa likovima koji ovo rade, videcemo sta ce biti.
 
Poslednja izmena:
Skupili su dvadeset miliona, a pogledajte kako je to mali broj ljudi. Igru kad izađe će da kupi još deset puta toliko igrača, naravno većina će biti samo igra ali opet ovaj projekat pokazuje koliko može da se zaradi na jednoj pc igri.

Skidam kapu Robertsu za ovaj projekat.
Marketing na minimalcu, izdavač nepotreban i odma sve lakše funkcioniše.
Da su išli klasičnim putem za istu stvar bi im trebalo sto miliona.
 
Vrh Dno