Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Ti imaš modem, a oni to više ne daju osim ako si biznis korisnik. Ako budeš hteo da menjaš dobićeš ruter bez mogućnosti bridge moda. Zato probaj sa zamenom napajanja.
 
Epc3208 i Epc3208G nisu isto konfigurisani koliko se ja secam. Ovaj prvi je bridge modem a ovaj drugi (G) koji on ima, radi u router rezimu, DHCP NAT za ethernet port, kao i svi ostali drugi modeli. Na ruter moze AP uredjaj, a na bridge modem mora Router + AP uredjaj.
 
Poslednja izmena:
@e6111
Proveriću da li je problem samo adapter, ako je samo to lako je rešivo i bez zvanične reklamacije. Nego me zanima ako zvanično zatražim zamenu, to nešto novije što bi mi doneli ne bi "primalo" uopšte AP uređaj ili bi isto? Ako ovaj moj na G radi kao ruter a ne kao modem, u čemu je tehnički njegova prednost (obzirom da je prestar) u odnosu na neki drugi noviji model - ili me ljudi savetuju da zadržim ovaj (pod pretpostavkom da radi) zbog:

1 - ...toga što mi ne bi inače doneli nešto novije već opet neki krš možda još stariji model itd.
2 - ...toga što taj drugi ne podržava kačenje na njega AP-a?

Na dve druge lokacije u gradu imam MTS i Yettel respektivno, gde je oprema dosta novija (doduše kineska), pa me cela ova teorija oko "benefita" EPC3208G-a malo zbunjuje (njega su doneli kad je SBB kupio Ikom, ne mogu da se setim tačno kad, ali mnogo davno bilo).
 
Pozdrav, prekljuce kako su bile one poplave po raznim mestima u Srbiji meni u Moravickom okrugu je nestao net nesto na kratko, i od tada radi katastrofa, sve laguje, probao sam vise puta da resetujem modem, flush dns i da update drajvere. Neko sa slicnim iskustvom?
 

Prilozi

  • internet.jpg
    internet.jpg
    63.6 KB · Pregleda: 78
  • inter.jpg
    inter.jpg
    109.3 KB · Pregleda: 62
@Belgrade. Novi modeli koje sad daju su uredjaji novijeg datuma, i to su Ubee, Technicolor i SDMC, svaki radi u ruter rezimu i mozes da povezes AP koji vec imas. E sad sto se tice stabilnosti ja sam bio vise zadovoljan sa matorim Cisco modelima (epc3208, 3925...) dok su bili u opticaju. Od novih ja imam Ubee, i u osnovi radi ok, osim sto se nekad restartuje sam od sebe, a cisco je radio tipa 24/7, 365 dana bez restarta, nakon 10 godina je penzionisan.
 
Da li ima neko EON van mreže bez ugovorne obaveze? Koja je razlika sa ili bez UO? Šta im znači više fleksibilnosti?
 
Bez UO nema mogucnost rente eon boxa, vec moze da se kupi jednokratno za nekih 12000 (il manje kad je na popustu) po cenovniku, ili da se uzme bez boksa, pa da se koristi na smart tvu, ili nekom drugom uredjaju.
 
Poslednja izmena:
Za prevremeni raskid, zbog kojeg se placaju penali, ne bi trebalo da se primenjuje otkazni rok (30 dana). Otkazni rok je predvidjen za otkaz ugovora na neodredjeno vreme (to je kad istekne UO). Al ok, ako neces da komplikujes ili ti odgovara tako. U prevodu kad prevremeno raskidas, odes i odneses opremu i trazis prevremeni raskid, i oni ti obracunaju penale da platis, i tu je kraj price.
 
Za prevremeni raskid, zbog kojeg se placaju penali, ne bi trebalo da se primenjuje otkazni rok (30 dana). Otkazni rok je predvidjen za otkaz ugovora na neodredjeno vreme (to je kad istekne UO). Al ok, ako neces da komplikujes ili ti odgovara tako.
Nazvala me devojka i tako rekla. Jedino da sutra odnesem opremu pa kako mi bude.
 
Dobro veče svima. Treba mi pojašnjenje jer sam se pogubio čitajući sve ovo. Zapravo posle kevine smrti (ugovor se vodio na nju) sam obnovio ugovor sa sbb-om stavio na sebe. Njihov smo korisnik od kada su menjali sa Radijus vektorom (Stari grad). E sad…

za mesec,dva se se selim na drugu lokaciju (Leštane) gde Sbb nema infrastrukturu, tj. tehničke mogućnosti. Tamo je izgleda Supernova glavna. Kako da najbezbolnije raskinem ugovor, a da “nadam se” ne platim penale. Ne bih voleo još jedan stres, pored seljenja.

Hvala unapred svima na pomoći.

IMG_3315.jpeg
 

Prilozi

  • IMG_3316.jpeg
    IMG_3316.jpeg
    279.7 KB · Pregleda: 53
u tom slučaju nema penala. već je obrađen takav slučaj, da li u ovoj ili prethodnoj ili preprethodnoj temi
 
u tom slučaju nema penala. već je obrađen takav slučaj, da li u ovoj ili prethodnoj ili preprethodnoj temi
Sutra ću otići do Galerije, preko telefona su mi rekli da Sbb ne drži Leštane, i da ne bi trebalo da bude problem raskid ugovora .. za svaki slučaj sam želeo da proverim i ovde na forumu. Javljam šta je bilo.
 
Sutra ću otići do Galerije, preko telefona su mi rekli da Sbb ne drži Leštane, i da ne bi trebalo da bude problem raskid ugovora .. za svaki slučaj sam želeo da proverim i ovde na forumu. Javljam šta je bilo.
mislim da je najbolje da ispostujes proceduru, posalji im mailom zahtev za prenos servisa na novu adresu, Cisto da dobijes odgovor da tamo nemaju tehnickih moguicnosti i posle toga si miran kad imas na "papiru" da ti zelis njihovu uslugu ali da oni ne mogu da je isporuce
 
Pozdrav, prekljuce kako su bile one poplave po raznim mestima u Srbiji meni u Moravickom okrugu je nestao net nesto na kratko, i od tada radi katastrofa, sve laguje, probao sam vise puta da resetujem modem, flush dns i da update drajvere. Neko sa slicnim iskustvom?
Ja sam primetio slično, zato sam i došao na temu. Samo mislim da kod mene duže traje. Imam utisak da je to od kako su promenili vlasnika...
 
Zbog renoviranja stana smo prešli kod žene u stan gde je sbb (inače smo na mts optici) I mogu da kažem da je ovo kameno doba u odnosu na mts. Internet se gubi minimum 5 puta u toku dana, izmedju 2 i 3 ujutru obavezno. Nekada se čak i ne izgubi internet nego mora da se resetuje modem da bi se vratio internet i to onda traje jedno 5 minuta i obavezno je jednom dnevno. U svakom slučaju teško smeće od usluge i opreme. Šta će biti tek sad kad su prodati kada je ovako bilo dok su "brinuli o korisnicima" ...
 
Nema pravila. Kod nas iako se sve više njih priključuju ✂️🐑, neće da menjaju kablove koji prolaze kroz podrume i kutije od pre dve i kusur decenije pa samim tim se u mojoj zgradi dešava isto sve navedeno, a ne mogu ni da isteraju maksimalne brzine. Da sam hteo da uzimam, morao bih da se ganjam sa Ratelom, ali oni bi mi verovatno radije raskinuli ugovor, no što bi se desio remont kablova.
 
Ne znam da li je neko imao ovakav problem sa SBB "opremom" pa da pitam.

Naime, finalizuje se kupovina kuce u Futogu koja ima uveden SBB medjutim, SBB 'signal' je do kuce doveden kablom preko vazdusne linije, sa bandere koja se nalazi dijagonalno u odnosu na kucu preko puta raskrsnice. Kad je kabal postavljen, nije bilo nikakvih 'prepreka' koje bi ugrozili ili smetali kablu, medjutim, tokom godina dve jelke koje se nalaze ispred kuce (na gradskom zemljistu) su porasle i sad kabal prolazi kroz krosnje obe jelke. Problem je sto je jedna pocela da se susi i prilikom jaceg vetra, krosnje jelki takodje i pomeraju kabal. Da ne spominjem da je pre dve godine, tokom onih jakih oluja, iscupana jelka od 10m iz korena koja je (srecom) pala preko puta kuce i ostetila strujne kablove (kao i auto prethodnog vlasnika kuce).

Gradsko zelenilo mi je u zvanicnom mejlu odgovorilo (takodje sve sa zvanicnim, ispecetiranim dokumentom) da jedino oni mogu da seku stabla zasadjena na gradskom zemljistu ali ako stabla smetaju strujnoj ili PTT/komunikacionoj infrastrukturi, te firme koje su vlasnici te infrastrukture, moraju da posalju zahtev gradskom zelenilu da nesto treba da se ukloni.

Da li je neko mozda imao slican problem? Da li da ocekujem ganjanje sa SBB-om i GZ ili se sve moze resiti bez previse stresa?
 
Zbog renoviranja stana smo prešli kod žene u stan gde je sbb (inače smo na mts optici) I mogu da kažem da je ovo kameno doba u odnosu na mts. Internet se gubi minimum 5 puta u toku dana, izmedju 2 i 3 ujutru obavezno. Nekada se čak i ne izgubi internet nego mora da se resetuje modem da bi se vratio internet i to onda traje jedno 5 minuta i obavezno je jednom dnevno. U svakom slučaju teško smeće od usluge i opreme. Šta će biti tek sad kad su prodati kada je ovako bilo dok su "brinuli o korisnicima" ...

Ili je do opreme ili do ispravljač ili do "last mile" instalacije.

Kod mene je bio problem, svaki petak u 17h zakuca modem, kao po definiciji.
Došao serviser, promenio konektor, kaže, ovaj stari je baš neki otpad, gleda one sijalice, kaže, pa ne valja ovaj ispravljač, ne smeju ove sijalice ovako da tinjaju. Donese drugi ispravljač, sijalice bljesnuše, naredne dve godine smo imali 2-3 zanemarljiva prekida.
 
Poslednja izmena:
To je čuvena laso tehnika koju moćni sbb voli da korsti.
Istom trasom i mts vuce optiku preko bandera, uz sbb, i uvek se tu nadje po neka krosnja kroz koju prolaze zice na javnoj povrsini, jer je nisko u odnosu na zice za struju. Kod mene u komsiluku su otpadale zice nakon snega i leda, pre nego od vetra. Gradsko zelenilo orezuje kad dodje do struje, a ovo nize to ih ne zanima.
 
Poslednja izmena:
E ovako. Pod ugovorom sam na EON Premium sa internetom 600/60. Do pre nekih dva meseca sam imao onaj Tehnicolor ruter. Često je pucao Wifi. U poslednje vreme i po pet šest puta dnevno. Onda su došli serviseri i doneli onaj Ubee ruter. U početku je bilo sve ok. Brzina prihvatljiva na Wifi. Neki prosek 480/60 na laptopu, a na mobilnom 530/60. Međutim, poslednjih par dana dešavalo se da padne brzina na 30/60 što je skoro dvadeset puta manje a danas mi palo na 5/60. Posle gašenja rutera na minut i ponovnog paljenja, stvar se delimično reši i bude brzina oko 400/60. Kada sam ih zvao, oni se odma ograđuju na WiFi brzinu. Ja im kažem da razumem da ne može baš 600/60 i da mi je prihvatljivo 480/60, ali da ode na 30/60 ili kao danas na 3/60. Kažu da će poslati nekoga, ali ja znam da ćekroz par dana biti ista situacija.
E sad, pošto sam laik, pitam vas, da li ja mogu da isključim taj Ubee ruter i kupim neki dobar i preko njega se povežem. Kako preko lan kabla, tako i WiFi.
Hvala.
 
Ne mozes da iskljucis njihov ruter, ali mozes svoj uredjaj da spojis na njega.
 
E ovako. Pod ugovorom sam na EON Premium sa internetom 600/60. Do pre nekih dva meseca sam imao onaj Tehnicolor ruter. Često je pucao Wifi. U poslednje vreme i po pet šest puta dnevno. Onda su došli serviseri i doneli onaj Ubee ruter. U početku je bilo sve ok. Brzina prihvatljiva na Wifi. Neki prosek 480/60 na laptopu, a na mobilnom 530/60. Međutim, poslednjih par dana dešavalo se da padne brzina na 30/60 što je skoro dvadeset puta manje a danas mi palo na 5/60. Posle gašenja rutera na minut i ponovnog paljenja, stvar se delimično reši i bude brzina oko 400/60. Kada sam ih zvao, oni se odma ograđuju na WiFi brzinu. Ja im kažem da razumem da ne može baš 600/60 i da mi je prihvatljivo 480/60, ali da ode na 30/60 ili kao danas na 3/60. Kažu da će poslati nekoga, ali ja znam da ćekroz par dana biti ista situacija.
E sad, pošto sam laik, pitam vas, da li ja mogu da isključim taj Ubee ruter i kupim neki dobar i preko njega se povežem. Kako preko lan kabla, tako i WiFi.
Hvala.
Prvo proveri da li je signal pun preko kabla. Znači utp kabl iz rutera na laptop i vidi da li dobijaš punu brzinu. Ako ne dobijaš onda mora reklamacija.
Ako imaš punu brzinu onda kupi neki svoj, poveži kablom i ne brineš više za wifi. Svaki ruter ili ap je bolji od njihovog, a i ostaće ti u vlasništvu kojeg god provajdera da imaš i ne brineš za wifi
 
Nazad
Vrh Dno