Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
nisu ali imaju oni i druge prihode sem od pretplate. sto bih se ja sekirao oko toga, njihova stvar 'cenovna politika'.
 
Niko nije rekao da treba da se sekiraš, i to je što si rekao tačno - samo je ta konstantacija bila pogrešna i na to sam reagovao.
Cenovna politika je tu takva kakva jeste jer - prolazi.
 
Pozdrav svima, da li je možda neko imao iskustva oko otkaza ugovorne obaveze bez plaćanja penala jer više ne živi na adresi gde je instalirana aplikacija. Šurak je bio podstanar na adresi oko 6 meseci, uzeo SBB sa promo periodom od 1RSD, 10 meseci i više nije adresi, a tamo gde se preselio gde se i prijavio postoji već usluga. Da li ima pravo da raskine ugovornu obavezu bez plaćanja penala? Unapred hvala na pomoći i savetima.
 
Slična priča bila u yettel temi. Bilo je različitih mišljenja, ali osnov za raskid ugovora bez penala ne postoji.
Usluga je tražena na određenoj lokaciji i oni su svoje ispounili.
Ono što bih ja probao u ovoj situaciji je da navedem da dam "lažnu" adresu. Ako je u pitanju stan, onda dodaš "a" ili "b" na broj tipa stan 5b. Ako je kuća, opet isto, samo za broj ulice.
Neki su to radili kada su ulazili na lokaciju gde usloga već postoji, a ne može se ukloniti iz nekog razloga.
 
Slična priča bila u yettel temi. Bilo je različitih mišljenja, ali osnov za raskid ugovora bez penala ne postoji.
Usluga je tražena na određenoj lokaciji i oni su svoje ispounili.
Ono što bih ja probao u ovoj situaciji je da navedem da dam "lažnu" adresu. Ako je u pitanju stan, onda dodaš "a" ili "b" na broj tipa stan 5b. Ako je kuća, opet isto, samo za broj ulice.
Neki su to radili kada su ulazili na lokaciju gde usloga već postoji, a ne može se ukloniti iz nekog razloga.
Koji ishodi su bili na kraju?
 
Treba da moze raskid ali da se plati puna cena za taj period kad je bilo po 1 din.
 
Koji ishodi su bili na kraju?
ishod su verovatno podeljeni poeni na forumu za širenje diskusije :ROFLMAO:
Šalim se naravno. Nisam video da se čovek javio sa ishodom, bilo je na nivou raspitivanja. Opet, drugi je provajder pa i to ne mora da bude isto. Uvek možeš da pitaš par operatera u call centru šta i kako i možda neko prihvati raskid. Odeš lično u poslovnicu i nadaš se dobroj volji.
 
Da li je i dalje praksa SBB-a da uslovljava odabirom Eon Full da bi se ostvarila neka pogodnost za prelazak (konkretno famoznih 12 meseci za dinar) ili može da se pregovara i za Eon full duo, koja su vaša iskustva? Hvala
 
Pozdrav,

Zabada SBB modem, izgubi 23 od 24 downstream kanala. I izgubi sve upstream kanale. Nakon što resetujem modem iz struje proradi, i posle 2/3/7 dana opet zabode.
Od supporta slaba vajda, menjaju wifi podešavanja, i ponavljaju kako je sve ok sa modemom.
Stavili ga kao na praćenje, ali to praćenje mi deluje samo da je fora da zamajavaju korisnike, je i dalje ne vide prekide i ponavljaju da je sve Ok, iako je modem zabadao u toku pracenja.

Jel imao neko sličnu situaciju, i koliko im je trebalo vremena da reše?

Nažalost ADSL je trenutno najbrža opcija, al moram se raspitam po komšiluku kako radi. Optika će da potraje da se uvede.

Hvala
 
Konkretno šta su do sada uradili je zamena modema, ali i novi modem zabada.
 
Мој комшија има од тавана до собе где је модем неки прастари коаксијални кабл који је пре 30 година постављен и сада уноси слабљење сигнала. Незгодна је замена јер је на месту уласка у собу угао од 90 степени а комшији се баш не разбија фасада па још трпи сталне прекиде на мрежи.
Били, мерили, такав је закључак. Тражи да дођу и измере сигнал све до модема. Можда је неки сплитер за замену.
Код мене су пре неколико година мењали све сплитере у кварту.
 
Pozdrav,

Zabada SBB modem, izgubi 23 od 24 downstream kanala. I izgubi sve upstream kanale. Nakon što resetujem modem iz struje proradi, i posle 2/3/7 dana opet zabode.
Od supporta slaba vajda, menjaju wifi podešavanja, i ponavljaju kako je sve ok sa modemom.
Stavili ga kao na praćenje, ali to praćenje mi deluje samo da je fora da zamajavaju korisnike, je i dalje ne vide prekide i ponavljaju da je sve Ok, iako je modem zabadao u toku pracenja.

Jel imao neko sličnu situaciju, i koliko im je trebalo vremena da reše?

Nažalost ADSL je trenutno najbrža opcija, al moram se raspitam po komšiluku kako radi. Optika će da potraje da se uvede.

Hvala
Najbolje bi bilo da probas sledece neka uticnica sa digitalnim tajmerom i stavis da se gasi npr od 04:00 do 04:03 ili tako neko vreme kada niko ne koristi net.Moguce da se ruter pregrejava i zbog toga izgubi signal
Pozdrav
 
Hvala,
mogao bih čak i da nabudžim aktivno hladjenje uz ventilator, i adapter na 12 V ,ali je ružno
za početak ću da resetujem povremeno dok ne nadjem trajno rešenje.
 
Da li neko od kuće šljaka sa Cisco AnyConnect? Konstantno samo na SBB dobijam disconnected i realno ne postoji mogućnost normalno rada od kuće pogotovo sa gomilu sastanaka? Kada prebacim na mobilnog operatera problem prestane, u kancelariji naravno taj problem ne postoji...Ovo se vuče već nekoliko meseci, onda sablasno nestane na mesec dva pa ponovo...dosta je vezano kako mi se čini kada se desi update samog klijenta, no opet isključivo uz faktor sbb kao mreže...
 
Koristim isto i do sada (poslednje 4 godine) nisam imao problem (što je samo po sebi šokantno, imajući u vidu da je ciscov proizvod :D).

S tim što VPN ima selektivno rutiranje.
 
@Unngenant probaj da stavis konstantan ping ka nekoj lokalnoj IP adresi u firmi u pozadini. Deluje mi da te NAT iseče. Ako prođe bar jedan paket svake sekunde, ne bi trebalo da te "iseče".

Svega toga ne bi bilo da provajderi konačno uključe IPv6 i da počne da se aktivno koristi ceo internet bez prokletog NAT-a.
 
Ovo je mnogo selektivan i čudan problem...na drugom računaru gde je sasvim n-ti vpn ne postoje ovi problemi. Iskljucivo Cisco i to sam primetio kada aplikacija ima neko ažuriranje obavezno krene ringišpil...
 
Ovo je mnogo selektivan i čudan problem...na drugom računaru gde je sasvim n-ti vpn ne postoje ovi problemi. Iskljucivo Cisco i to sam primetio kada aplikacija ima neko ažuriranje obavezno krene ringišpil...
Da li si na optici? Ako je na optici manji MTU je mozda koriste PPPoE, to moze izazvati probleme, posebno ako je AnyConnect headend podesen da koristi DTLS (koji radi preko UDP). Ima nekoliko razlicitih protokola po kojima anyconnect moze raditi i bezbroj razlicitih konfiguracija koje uglavnom zavise od serverske strane i ti kao klijent malo sta mozes uraditi. Cesta konfiguracija je da se koristi TLS+DTLS, tj sesija se inicijalno uspostavlja preko TLS (dakle TCP 443, najcesce), da bi kasnije u toku konekcije klijent pokusao da prebaci tunel na DTLS (UDP 443) zbog boljih performansi. Ta tranzicija koja bi trebalo da bude transparentna za korisnika moze dovesti do pucanja.

Ako ti je to trazenja uzroka, otvori AnyConnect klijent nakon povezivanja, klikni na zupcanik, pa na Diagnostic dugme i eksportuj logove. Tamo ima vise detalja o tome zasto je veza pukla.
 
Dobio 12 meseci za dinar na optici, ukljucio promo brzinu 1000/500 mbps i evo ga racun od 260.97 dinara. Zna li neko u cemu je fora?
 
Ako si novi ugovor potpisao pocetkom meseca verovatno je to racun za tih par dana koji su bili pod starim ugovorom.
 
Btw upravo sam preko call centra dobio informaciju da promo brzina sa cenom aktivacije 0 din kosta 4000 din i da je zato racun od 260 dinara. Na moju opasku da u aplikaciji stoji promo dodatak i cena 0 din i da ni u cenovniku zvanicnom nema te cene dodatka od 4000 din, ljubazna teta kaze ne znam ja sta stoji u vasoj aplikaciji aktivirali ste dodatak od 4000 i to je to. Ja kazem da i dalje stoji napomena na brzini PROMO, pametnica kaze pa taj paket se zove PROMO :D
Kao jedan od retkih zadovoljnih korisnika SBB od samog pocetka mogu da kazem da je ovo totalna katastrofa. Klasicna prevara, mogli su da stave da je dodatak i 100 000 pa da im dugujem 6000 za ta dva dana. Princip je jasan, lov u mutnom. Videcemo kako ce da se zavrsi prica.1000055076.jpg


Edit: upravo mi je downgrade-ovan "PROMO" paket :D i gle cuda ponovna aktivacija 0 din, pa ko se upeca.

1000055077.jpg
 
Да, само што сада не пише промо него 0 динара месечно. Изгледа да су схватили да би неко могао глат да их добије на суду, баш сам хтео да напишем да их мало поткачиш тужбом. Адвокати обожавају такве случајеве.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno