Šta je novo?

Samsung Galaxy Z Fold 5/Flip 5

Kolegi iz a1 javili da od ponedeljka moze ocekivati poziv od postara da preuzme fold 5....sta bi sa onim od 11, zasto uvek moraju da kasne?!
 
Zanimljivo niko da se javi u temi sa slikama uređaja...jel realno da niko preorder nije odradio?!
 
Pozdrav svima, evo koja slika... 11-og je stigao telefon. Ovo mi je prvi fold u zivotu i za sada je sve to interesantno pa cemo videti. Do sada sam stalno koristio Note a sada S ultra varijantu. Jedina zamerka sto spoljni ekran kao da ima neke holograme ili neke fleke koje ae samo vide na suncu!? Na svetlu nema nicega. Takodje kada je upaljen ekran sve je full! Mogu da ga reklamiram u MTSu ali ciato da vidim da li je to samo kod mene ili je normalna pojava? P.s. pokusao sam da slikam te holograme ili sta su vec neke fleke ali kamera to ne moze da uhvati. To je nalazi samo na nekim mestima na ekranu, nije svuda...u pitanju je spoljni ekran
 

Prilozi

  • 20230812_132936.jpg
    20230812_132936.jpg
    336.1 KB · Pregleda: 85
  • 20230812_133013.jpg
    20230812_133013.jpg
    297.1 KB · Pregleda: 86
  • 20230812_133035.jpg
    20230812_133035.jpg
    302.6 KB · Pregleda: 85
Ne znam sta bi moglo biti u pitanju. Ako se bas primecuje ja bi reklamirao i uzeo drugi.
Prebrisi mikrofiber krpom i napisi kako izgleda, mozda je samo bio "prljav".
 
Ako si iz bg, prošetaj do promobi servisa pa se konsultuj sa njima...
 
"Stigao" juce Flip5, ali sa ostecenim gumicama na levoj strani, odnosno ona mala odbojna guma, odmah na reklamaciju. Ni 45 sekundi ga nisam imao u rukama🤣🤣🤣.
 
Ne znam sta bi moglo biti u pitanju. Ako se bas primecuje ja bi reklamirao i uzeo drugi.
Prebrisi mikrofiber krpom i napisi kako izgleda, mozda je samo bio "prljav".
Primecuje samo na suncu ovako u radu ne. Bio sam i u Promobi u NSu, videli su i po njima je za zamenu ali se oni ne pitaju nisza jer sada po novom sve ide preko mtsa
 
Zao mi sto prolazis kroz to sa novim telefonom. Verujem da ti je cimanje rastati se od telefona i cekati par dana da novi stigne. Ako ti ne smeta, eventualno da koristis tako par meseci (do 6), pa ako skontas da ti ne smeta i ne siri se samo napred u suprotnom zahtevaj novi uredjaj.
 
Prvi mačići se u vodu bacaju na ovim savitljivim i preklopnim uređajima...
 
Ma ju...od 3 telefona, dva nisu najsretnija, nije dobar start
 
Zao mi sto prolazis kroz to sa novim telefonom. Verujem da ti je cimanje rastati se od telefona i cekati par dana da novi stigne. Ako ti ne smeta, eventualno da koristis tako par meseci (do 6), pa ako skontas da ti ne smeta i ne siri se samo napred u suprotnom zahtevaj novi uredjaj.
*** sta je tu je... predao sam u MTS, dobio sam potvrdu pa cemo videti sta dalje. Imaju dve opcije, popravka ili nov uredjaj ali to sve zavisi od servisa. Sumnjam da bi se oni upustali u popravku uredjaja starog 2 dana. To je nesto fabricki ali opet ko zna... Ja sam zahtevao zamenu jer nema smisla popravljati nesto staro 2 dana🤣
 
Oni su samo bezobrazni, po zakonu imaš pravo na zamenu uređaja tako rano od kupovine...
 
Oni su samo bezobrazni, po zakonu imaš pravo na zamenu uređaja tako rano od kupovine...
To znam ali ajde da se ne raspravljam za sada. Legalna opcija je da podpisem odustanak od ugovora i da porucim novi ali po redovnoj ceni, nece mi dati preorder...glupost... ako budu pravili problem oko ovoga, definitivno raskid ugovora na koji imam pravo jer su mi ga vec nudili i to je to.
 
Nepo System radi reklamacije Gigatronu. Jao...bice haosa u najavi.
 
Nepo sistem je samo posrednik, prosledice uredjaj u ovlasceni servis Pro mobi, a oni odlucuju sta dalje ne Nepo.
 
Daj Bože. Ne znam čemu posrednik onda ako može direktno da ide.
 
O njima imam isto misljenje ko i o SN pa bolje da ga ne kažem jer ću popiti ban bzvz .
 
Oni su očaj
Imao sam kontakte sa njima i uvek su oni u pravu dok ne pozoves inspekciju ili direktno u mom slucaju ASUSS podršku
Razlog vise da ne kupim Fold 5 niti Flip 5 ženi
Posao Nepo System-a u ovom slucaju je da uzme tvoj telefon, prosledi ga servisu i tebe obavesti o ishodu, odnosno onom sta je rekao servis, nista vise. Ne donose oni nikakve odluke.
 
Ja sam bio u MTSu gde su videli za problem ali su mi rekli ipak idi do Promobi servisa da vidimo sta ce oni reci. I oni su takodje ustanovili taj problem i rekli da oni ne mogu nista bez MTSa i da se vratim tamo kako bi oni napravili taj neki reklamacioni papir koji je adresiran na Promobi u BGu🤣 tako da zacaran krug
Posao Nepo System-a u ovom slucaju je da uzme tvoj telefon, prosledi ga servisu i tebe obavesti o ishodu, odnosno onom sta je rekao servis, nista vise. Ne donose oni nikakve odluke.
 
Novi update🤣 zvali su me iz Beogradskog Promobi servisa, neki menadzer je zvao i hteo samo da potvrdi tacno to sto sam reklamirao jer je i on nasao na ekranu tako da prosledjuje Samsungu i cekam dan-dva na odgovoru ali po njegovom iskustvu to je reseno, kao budi bez brige jer navodno Samsung izlazi u susret
 
Samo zamišljam šta bi se pisalo ovde,da je neki kineski fold u pitanju?
 
Epilog reklamacije i moj odgovor:

"Postovani,
U skladu sa Zakonom o zastiti potrosaca, obavestavamo Vas da je zavrsena dijagnostika, Vasa reklamacija i Vas zahtev su odbijeni. Reklamacija i zahtev su odbijeni, zato sto uredjaj ne ispunjava uslove Ugovora o prodaji i fizicki je ostecen. Takodje, pokusacemo na sve nacine da Vam izadjemo u susret i trazicemo resenje reklamacije. Uredjaj se salje uvozniku na dalje razmatranje. U skladu sa clanom 55. Zakona o zastiti potrosaca imate mogucnost resavanja spora vansudskim putem posredstvom nadleznih tela: https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies

"Poštovani,

Ne znam o kakvom fizičkom oštećenju pričate pošto je uređaj preuzet iz Gigatron maloprodajnog objekta u TC Beo kao nov, donešen kući i odmah vraćen nazad po detekciji defekta u donjem levom uglu. Da nisam u IT struci i da ne znam materiju, možda bih i poveravao u priču da je fizičko oštećenje, kao i u to da na stavke opisa problema i reklamacije stavljate da ekran i obod ima sitna oštećenja čak i za nove uređaje koji su tek kupljeni. Zanima me po kom osnovu ja mogu vama da verujem da nije kod vas došlo do dodatnog oštećenja ili oštećenja u transpotu za šta ja kao kupac ne snosim ama baš nikakvu odgovornost? Maloprodajni prodavci nemaju prava da otvaraju sami Samsung ili Apple uređaje, nego to može isključivo da uradi kupac. Svakako ću se dodatno obratiti i svom advokatu i nadležnim organima koji štite prava zaštite potrošača.

Svako dobro,
Vojislav"
 
U našoj zemlji ne kupujem ništa što ne mogu da pustim niz vodu i prežalim jer je nažalost uvek nailazim na ovakav banditizam. Baš mi je krivo št si u ovakvoj situaciji i želim ti svu sreću u rešavanju slučaja! Znam samo da bih rado potrošio i 200% vrednosti tog uređaja da ih gonim do maksimuma pravnih mogućnosti! Prezirem hokštaplere i ciganuriju.
 

Марко, брате наш напаћени, јеси ли слеп или те нешто диоптрија зеза пошто су 80% посто фотографија боље на фолду 4 него на 5- ици. Једини изузетак су селфији који су бољи на новом, ноћне фотографије смешно и поредити колико су лоше на новом фолду.
 
@Чичарито Mora se pričati dobro i o novom uređaju, od toga se živi ;).
@hazmaju Potegao sam i veze u Gigatronu, ali me nervira način da nekome za moje pare, i to ne male pare moram da dokazujem da nisam kriv ja, već da je telefon imao oštećenje out of the box. Svakako čekam da vidim šta će mi ta veza povratno javiti, odmah sam odregaovao juče kada sam dobio informaciju o statusu, ali ako i tu dobijem negativan odgovor, biće svašta.
 
Ovako skupe uređaje,kao i televizore,treba otvoriti odmah u radnji,i detaljno ih prekontrolisati.
Zamisli da kući otpakuješ telefon koji je oštećen u transportu ko zna gde ,i ko će posle ,da ti veruje, da ga nisi kod kuce polomio??
Prvo i osnovno pravilo,bilo kog iole ozbilnijeg servisa,je da oni pozovu vlasnika uredjaja odmah nakon što su primetili , da je ostavljeni uređaj oštećen.I da pokažu slike vlasniku.Sve to u jednom normalnom razgovoru.
Najbolje je da se to konstatuje odmah po prijemu uređaja,dok je vlasnik još tu.
Ovakvo naknodno izveštavanje, o nekakvom oštećenju, totalno je neprofesionalno i neozbiljno.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno