Kad povučeš na dole notifikacije, tu stoji koja je kartica za šta.Kako da podesim da mi pokazuje na koju sim karticu mi je dolazni poziv? S7 edge duos, ne vidim nigde u settings da ima opcija ili sam obnevideo. Pokazivalo je ali sad nesto u poslednje vreme i ne vidim da stoji ikonica.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Bas tako, jedna kartica mi je sluzbena jedna privatna, pa hocu da znam na koji sim me zovu pre javljanja. Siguran sam da je postojala ikonica pored broja koji me poziva ali je sada nema...Mislim da on pita kako da zna da li da primi poziv, tj. na koju karticu je poziv pre nego sto pristane da prihvati?
Na Samsung glupfonima nazalost ne postoji neko podesavanje za ovo Obicno ikonica gore desno pokaze broj kartice koja je trenutno aktivna (u slucaju kada zvoni telefon, to je kartica na kojoj se prima poziv), ali nisam siguran da ovo stvarno radi, nesto!
I mene nervira, cesto me zovu ljudi sa MTS-only freeminutes, i nisam siguran da li me zovu na VIP ili MTS broj.
To sto oni pricaju narodu je njihov problem, zakon je jasan.Mislim da gresis, koliko sam upucen posle 6 meseci jedino ako ne mogu da poprave uredjaj i ako ga tri puta nosim u servis, a sta se sve menja mislim da nije uslov da bi se dobio nov tel. Oni su ga servisirali u garatnom roku i on radi za sada.
Ne sme da ga popravlja ako te ne obavesti tj pita bez obzira sto je proslo 6 meseci. Naravno to ne znaci da mozes da trazis nov uredjaj ali da te informise i pita za popravku po zakonu mora.Opet gresis, u prvih 6 meseci ne smeju da popravljaju tel bez mog odobrenja, niti da ga otvaraju i tada imam pravo na nov bez popravke, posle 6 meseci ako moze da se popravi popravljaju uredjaj ako ne moze daju nov i kao sto sam rekao ako tri puta nosis na servis opravdano, onda dobijes nov.
Po tom tvom uredjaji ne bi bili servisirani nego bi svi odbijali popravku i trazili nove uredjaje u 2 god garancije, ipak bi trebalo malo da procitas o zakonu.
Da, ali ti mozes da zahtevas novi uredjaj i posle 6 meseci jer uredjaj nije saobrazan uzorku i modelu. Saobraznost vazi 2 godine.Pa ako ne moraju da ti daju nov uređaj posle 6 meseci, šta onda ima da pitaju? Naravno da ce prvo da pokušaju popravku.
Inače, po zakonu o zaštiti potrošača jeste da, ako se kvar desi u prvih 6 meseci od dana kupovine, uređaj se menja novim (sem ako kupac ne insistira na popravci), a posle 6 meseci od dana kupovine se popravlja (ako moze da se popravi) ili se daje novi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari