Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Meni mutna prednja kamera non stop,sve zive resete odradio nista ne pomaze,fokusira normalno bar se tako ponasa kvadrat na ekranu,nije prljavo staklo i nema folije neki predlog
 
Zdravo,
Da li neko ima problem da kad restartuje telefon privremeno zaustavlja eSIM dok ne procita SIM? Imam samo eSIM.Screenshot_20220503-162744_Call settings.jpg
 
Odgovor Samsung podrske na moje pitanje o registraciji na samsung members. Zvao u A1 oni mi kazu da dokument o preorderu ne moram da im dostavljam, a iz Samsunga kazu da moram, a ja ga nemam. U prevodu iz A1 ga dobiti necu, a verovatno ni poklone zbog toga.

Jel neko dobio poklone a da nije prilozio dokument o rezervaciji?
 

Prilozi

  • 0-02-05-d3d8cb6d48f5c30d86f874392a795e2b254053adffa3e810e0bccb1eb923cde8_738aa000f27c3aaf.jpg
    0-02-05-d3d8cb6d48f5c30d86f874392a795e2b254053adffa3e810e0bccb1eb923cde8_738aa000f27c3aaf.jpg
    68.7 KB · Pregleda: 105
Odgovor Samsung podrske na moje pitanje o registraciji na samsung members. Zvao u A1 oni mi kazu da dokument o preorderu ne moram da im dostavljam, a iz Samsunga kazu da moram, a ja ga nemam. U prevodu iz A1 ga dobiti necu, a verovatno ni poklone zbog toga.

Jel neko dobio poklone a da nije prilozio dokument o rezervaciji?
Zašto misliš da ti ovi iz A1 neće dati dokumenta?
Cimaj ih dok ti ne daju nešto, ako već nemaš ništa trenutno!
 
Zašto misliš da ti ovi iz A1 neće dati dokumenta?
Cimaj ih dok ti ne daju nešto, ako već nemaš ništa trenutno!
Zato sto su mi tako rekli iz call centra, a pre par sati sam bio i u poslovnici. Odgovor je da oni nisu u mogucnosti da mi daju bilo kakav dokaz ili dokument tog tipa. Radnik u poslovnici je prosledio molbu ljudima iz online prodavnice da me kontaktiraju da pokusamo da resimo to.
 
Posalji im mail i trazi da ti daju napismeno da ne mogu da ti daju dokument iako si izvrsio rezervaciju pa to sibni Samsungu.
 
U mailu im trazi potvrdu rezervacije za taj i taj datum kad si rezervisao, pravi se blesav, ako odgovore ne mogu ili sta vec odgovore ti posalji Samsungu
 
Bice tako. Sutra cu im to sto pre poslati. Za sada sam im poslao preko FB. Jednom prilikom mi je resen problem preko FB sa drugom firmom, pa mozda ce i ovaj.
 
Bice tako. Sutra cu im to sto pre poslati. Za sada sam im poslao preko FB. Jednom prilikom mi je resen problem preko FB sa drugom firmom, pa mozda ce i ovaj.
Nece ti poslati nikakvu potvrdu. 5 puta sam ih zvao i pisao. Ovo su mi poslali kad sam se vec registrovao
Juce prvi put, danas drugi, da viber, pa i whatsapp ispolje cudni ponasanje .. aamo se cuje melodija poziva, a nista se ne desava na ekranu .. posle stignu poruke na gomilu sto do tada nisu stigle iz nekog razloga, a nisam cackao niata vezano za deep sleep ili stavljanje u background itd, znaci stock setup. Ovo nikad na androidu nisam ni video ni imao, pa pripisujem modelu. Verujem da ce se srediti kroz update neki.
Ja sam samo napisao da je telefon placen 25.02. Registrovao sam se jos 19.4. Stigao mi ne posle toga mail od Samsunga da ce me obavesti. Jos uvek nista
 

Prilozi

  • Screenshot_20220504-064421_Gmail.jpg
    Screenshot_20220504-064421_Gmail.jpg
    108.1 KB · Pregleda: 78
😂The build number of the latest software release is S90xEXXS2AVDD, which is meant for the Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1-powered global variants of the Galaxy S22. The FOTA is currently available across a number of Asian countries, including but not limited to India, Malaysia, Philippines, and Sri Lanka.
 
😂The build number of the latest software release is S90xEXXS2AVDD, which is meant for the Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1-powered global variants of the Galaxy S22. The FOTA is currently available across a number of Asian countries, including but not limited to India, Malaysia, Philippines, and Sri Lanka.
Pa izBaci ce i za Exynos,to je to...
 
Kako vam radi adaptivan senzor za svetlinu ekrana? Meni deluje da se ne apusta nekad dovokjno dobro tj kad ga upalim i ugasim pa upalim onda tekl klizne na realno??
 
Nece ti poslati nikakvu potvrdu. 5 puta sam ih zvao i pisao. Ovo su mi poslali kad sam se vec registrovao

Ja sam samo napisao da je telefon placen 25.02. Registrovao sam se jos 19.4. Stigao mi ne posle toga mail od Samsunga da ce me obavesti. Jos uvek nista
Cimaj samsung da ti provere registraciju, desavalo se da ne obaveste ljude. Meni iz a1 odgovorili preko fejsa, doduse malo cudno. Sve ce biti da je Samsung Srbija ostao bez zaliha...
 

Prilozi

  • 0-02-05-cc6389cdb8e02a9dc03e05ef90cdfc21f6a347121a9ce9a8065116c2da0b8134_6cb08e8cecd346e4.jpg
    0-02-05-cc6389cdb8e02a9dc03e05ef90cdfc21f6a347121a9ce9a8065116c2da0b8134_6cb08e8cecd346e4.jpg
    142.2 KB · Pregleda: 102
Za svakoga ko ima "problem" prilikom registracije na Samsung Members zbog "dokaza" da je telefon uzet u pretprodaji, dobio sam informaciju od samsung podrske pa cisto da podelim. U polje 3, gde se od nas trazi da dostavimo dokaz rezervacije u promo periodu, ne treba nista da se stavi jer su dobili spiskove sa imei brojevima svih uredjaja koji su otisli u pretprodaji.
 
Za svakoga ko ima "problem" prilikom registracije na Samsung Members zbog "dokaza" da je telefon uzet u pretprodaji, dobio sam informaciju od samsung podrske pa cisto da podelim. U polje 3, gde se od nas trazi da dostavimo dokaz rezervacije u promo periodu, ne treba nista da se stavi jer su dobili spiskove sa imei brojevima svih uredjaja koji su otisli u pretprodaji.
Ja sam se registrovao putem members aplikacije 1.04, s22 ultra je u pitanju poručen 25.02 u mts-u i stigao 1.04.U međuvremenu sam slao mejl na xyz, međutim i dalje ništa od poklona a nu od odgovora😅 A iz A1 me uveravaju da će mi telefon od njih stići do 15.05 kada je i poslednji datum za registraciju na members aplikaciji. Koliko ste vi čekali u proseku na poklon ili mejl potvrde?
 
Ja sam se registrovao putem members aplikacije 1.04, s22 ultra je u pitanju poručen 25.02 u mts-u i stigao 1.04.U međuvremenu sam slao mejl na xyz, međutim i dalje ništa od poklona a nu od odgovora😅 A iz A1 me uveravaju da će mi telefon od njih stići do 15.05 kada je i poslednji datum za registraciju na members aplikaciji. Koliko ste vi čekali u proseku na poklon ili mejl potvrde?
Ja sam se registrovao na samsung members 9. aprila, 23. aprila pisao mail na xyz da vidim šta se dešava, sutradan sam dobio odgovor od njih da će registracija uskoro biti potvrđena i da dobijam punjač i slušalice. Kako do dana današnjeg nisam dobio potvrdu da je registracija prihvaćena, pisao sam opet mail na xyz jutros, pa da vidim šta će sad reći.
 
Do 15.5. traju prijave, do 30.5. im je rok za isporuku. Verujem da ce svima odobriti, pogotovo sto su imei svih promo uredjaja zavedeni.
 
Je l' to znači da bi svi morali da dobiju telefone do 15.05, koji su naručili u pretprodaji?
 
Nakon 7 dana korišćenja Ultre, primetio sam prvi bag. Telefon se jednostavno isključio (ne restartovao, već isključio) u toku noći. Baterija je bila na 90% kada sam ga noću otkačio sa punjača i očekivao sam ujutro normalno da se oglasi alarm za buđenje. Nije se oglasio, probudilo me je praskozorje. Pogledam na telefon, on "mrtav". Uključim ga, sistem se normalno podigao, baterija je ostala na 90%. Pogledam da vidim da li ima nekog ažuriranja sistemskog softvera, nakon onog velikog aprilskog-nema. Ali mi je čudno da u delu "poslednje ažuriranje", gde uvek stoji podatak o poslednjem ažuriranju, sada stoji "nema informacija o ovom ažuriranju". Kao da telefon nikada nije bio ažuriran, jednostavno nema više nikakvog traga da je bilo onog velikog, aprilskog.

Pa evo pitanje za korisnike Ultre. Da li je i na vašim telefonima u sekciji "Ažuriranje softvera" takođe izbrisan podatak o poslednjem (verovatno aprilskom) ažuriranju i piše "nema informacija o ovom ažuriranju" ili i dalje, kao što je normalno, i kao što je i kod mene bilo do danas, još uvek stoji podatak o prethodnom ažuriranju??? Da nije nešto Samsung brisao u međuvremenu :unsure:?
 
Ne, sve je OK.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220506-090502_Software update.jpg
    Screenshot_20220506-090502_Software update.jpg
    31.3 KB · Pregleda: 76
Na ovo sam mislio. Ovo skroz dole....
Screenshot_20220506-091011_Settings.jpg
 
Nazad
Vrh Dno