Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. — Clear Sky

ja se nadam da ce popraviti fluidnost i balans. Stvarno nema smisla da ker prezivi 15 metaka iz AK47 i to sve komad po komad u telo, (ne svaki put naravno) a da recimo stalker sa SEVA suitom padne od 2-3 komada pravilno plasiranih. Nesto njima ne stima sa hit box-ovima u SoC-u...E to je bitnije da isprave nego da budze grafiku posto em ne mogu da nosim puno municije, em kerova ima mnogo, desi mi se da mi treba po 100 metaka da se otarasim upornog copora kerova i 2 mutirana pacova.

Tako neke stvari treba da peglaju i nameste, a ne da opet cekamo community da radi njihov posao (ko je rekao accuracy mod, repair mod i sleeping bag mod ?)
 
Poslednja izmena:
Neka se Dule i zdravko ne nadju uvrijedjeni, ali kupiti neki drugi engine i praviti Stalker na njemu bi bila najveca glupost. Dovoljno je samo unaprijediti X-Ray engine, sto su vec i napravili. Pa pogledajte onaj DX10 video i sve ce vam biti jasno. Grafika je vrh. A ostali trejleri vezani za gameplay su nesto najbolje sto sam vidio.

Ne bi to bilo to, Stalker mora malo da bude trash da bi imao onu atmosferu :)
Napokon neko ko razumije :)
Ideja je bila da se Chernobyl i okolina prenese onakva kakva jeste i da se stvori jedinstvena atmosfera. To mnogim ljudima nije jasno, pa traze ono sto su vidjeli u drugim igrama.
 
Neka se Dule i zdravko ne nadju uvrijedjeni, ali kupiti neki drugi engine i praviti Stalker na njemu bi bila najveca glupost. Dovoljno je samo unaprijediti X-Ray engine, sto su vec i napravili. Pa pogledajte onaj DX10 video i sve ce vam biti jasno. Grafika je vrh. A ostali trejleri vezani za gameplay su nesto najbolje sto sam vidio.

Ja sam mislio na prethodnog Stalkera...
Samo kazem da bi Stalker bio 10x bolja igra da su imali bolji endzin.
A za ovaj novi CS, bem li ga, tek treba da ga propustim(o) kroz shake ;).

Napokon neko ko razumije :)
Ideja je bila da se Chernobyl i okolina prenese onakva kakva jeste i da se stvori jedinstvena atmosfera. To mnogim ljudima nije jasno, pa traze ono sto su vidjeli u drugim igrama.

Ne kapiram kako ovo ^ ne bi moglo da se docara sa endzinom Crysisa ili UT3-a ?
 
Poslednja izmena:
@Starac
Ja sam isto mislio na prvi deo. A zasto npr. UT3 engine ne moze da ima "trash" izgled, sta je to unikatno u starom X enginu?

E sad si malko lupio za ovo da zbog engina jedna igra mora da lici na drugu :), naprotiv ne mora uopste. Evo uzmi Vegas za primer UT3 masina a ne lici uopste na UT3, tako da i da je bila tako neka teoretska mogucnost, STALKER ne bi morao da lici ili pozajmljuje resenja od drugih igara uopste.
 
Poslednja izmena:
Neka se Dule i zdravko ne nadju uvrijedjeni, ali kupiti neki drugi engine i praviti Stalker na njemu bi bila najveca glupost. Dovoljno je samo unaprijediti X-Ray engine, sto su vec i napravili. Pa pogledajte onaj DX10 video i sve ce vam biti jasno. Grafika je vrh. A ostali trejleri vezani za gameplay su nesto najbolje sto sam vidio.


Napokon neko ko razumije :)
Ideja je bila da se Chernobyl i okolina prenese onakva kakva jeste i da se stvori jedinstvena atmosfera. To mnogim ljudima nije jasno, pa traze ono sto su vidjeli u drugim igrama.

Nije jedini bre, smorio bih se da je drugi engine, X-ray mu dodje kao socijal-relistichni engine:)
Sve u svemu, jedva chekam Clear Sky, namam neka suluda ochekivanja, nisam gledao trejlere, hotju da se iznenadim:smoke:

A verujem da svaki engine ima svoj "pechat ili potpis" tako da zaista sumnjam da svaki engine moze sve, tek tako, mada to je samo moje mishljenje zasnovano na video percepciji dosad. Meni svaka Unreal igra ima neki kichast shmek, previshe je "glossy", bar meni, mozda gresim...
 
Poslednja izmena:
Ljudi, pa gdje je bio CryEngine2 ili UE3 kada se Stalker radio? 2003-2004godine X-Ray je bio najnapredniji engine, kada se igra trebala pojaviti.
Moze se takva grafika napraviti sa nekim drugim enginom, ali bi ga trebalo prilagoditi, i to poprilicno. Kao sto rece SOCOM, svaki engine je jedinstven.

Nije jedini bre, smorio bih se da je drugi engine, X-ray mu dodje kao socijal-relistichni engine
Salim se :)
 
Hm, 2003 su bila brem dva naprednija endzina od tadasnjeg X-raya ;) CryEngine 1 i D3...A tu je negde i Source...
Podsetio bih na ovu Gx-x ovu sliku (NE-ne mislim da je on na slici LoL):
2128254860102332623S500x500Q85.jpg


Ovu atmosferu ne bi mogli da docaraju CryEngineom niti nekim drugim, jer koji endzin moze ovako brljavo da prikaze facu? :d Dakle, zaista malo trashy i soc-realisticno :D Setite se onog filmica sa pijanim Rusem...:d
 
Poslednja izmena:
a to ti je onaj Rus iz onog intervjua u fabrici, onaj sto je upao u blato :d:d:d

PS. To je bilo sa 6800GT kolko se secam...

edit: Evo ga ! :) ovog puta sa paralax mapingom !!! :D

a i nije to iz 2003-ce, (ta koju si ti okacio) to je od pre nedelju dana, sve max/full/modded/ i ostalo
 

Prilozi

  • XR_3DA 2008-03-08 05-59-50-67.jpg
    XR_3DA 2008-03-08 05-59-50-67.jpg
    88.2 KB · Pregleda: 163
Poslednja izmena:
Da su uzeli nov engine trebalo bi in jos 5 godina da zavrse Clear Sky, na koji treba gledati ka na recimo neki expansion ili na poslednji pokusaj da se od ovog posla dobije jos para sto ja mislim da je sasvim ok. Pretpostavljam da ce zaraditi dovoljno para i da ce za sledeci projekat raditi sa drugim enginom. to se atmosfere tice jeste fenoemnalna ali secam se jednog posta na nekom od foruma gde je lik kao stvar koja mu se ne svidja kod igre naveo kako je sve previse sumorno i sve je neka socijala, pa ga igra cini depresivnim on bi vise voleo neko more i palme...
 
Da su uzeli nov engine trebalo bi in jos 5 godina da zavrse Clear Sky, na koji treba gledati ka na recimo neki expansion ili na poslednji pokusaj da se od ovog posla dobije jos para sto ja mislim da je sasvim ok. Pretpostavljam da ce zaraditi dovoljno para i da ce za sledeci projekat raditi sa drugim enginom. to se atmosfere tice jeste fenoemnalna ali secam se jednog posta na nekom od foruma gde je lik kao stvar koja mu se ne svidja kod igre naveo kako je sve previse sumorno i sve je neka socijala, pa ga igra cini depresivnim on bi vise voleo neko more i palme...


Hehe, more i palme u Chernobilu, bash lik ima fix ideje:S:
 
Da su uzeli nov engine trebalo bi in jos 5 godina da zavrse Clear Sky, na koji treba gledati ka na recimo neki expansion ili na poslednji pokusaj da se od ovog posla dobije jos para sto ja mislim da je sasvim ok. Pretpostavljam da ce zaraditi dovoljno para i da ce za sledeci projekat raditi sa drugim enginom. to se atmosfere tice jeste fenoemnalna ali secam se jednog posta na nekom od foruma gde je lik kao stvar koja mu se ne svidja kod igre naveo kako je sve previse sumorno i sve je neka socijala, pa ga igra cini depresivnim on bi vise voleo neko more i palme...

Hehe, more i palme u Chernobilu, bash lik ima fix ideje:S:

Ma verovatno nije mislio u toj igri.
Eno mu Crysis pa nek se igra dete :D. Mozda mu to bude dobar antidepresiv, mada mislim da bi mu bolje bilo da ode kod cika doce ;).
 
Hm, 2003 su bila brem dva naprednija endzina od tadasnjeg X-raya ;) CryEngine 1 i D3...A tu je negde i Source...
Podsetio bih na ovu Gx-x ovu sliku (NE-ne mislim da je on na slici LoL):


Ovu atmosferu ne bi mogli da docaraju CryEngineom niti nekim drugim, jer koji endzin moze ovako brljavo da prikaze facu? :d Dakle, zaista malo trashy i soc-realisticno :D Setite se onog filmica sa pijanim Rusem...:d

Pa najlakse je na pamet bubnuti. To je bio prvi engine koji je imao real time dinamicne sjenke. Prvi put sam to vidio 2004god. u Stalker Behind the Game trejleru. X-Ray je tada bio DX9 engine, kao sto je i danas. Ako te zanima vidi trailer - http://www.3dgamers.com/dlselect/games/stalker/stlkwlk_big.zip.html Vidi sta su ljudi jos 2003god. imali.

@killbane
To je to sto ja pricam da ljudi traze ono sto su vidjeli u drugim igrama. Ja se sjecam lika koji je pitao zasto u Stalkeru nema planina kao u Oblivionu!
 
Poslednja izmena:
haha, pa what's da point?...Nisu valjda D3, FC, i Source nastali za pola godine?...Valjda su i njih radili neko vreme majkumu?...
2004-te smo to videli u trejleru za Stalker, a te godine smo svi mogli da igramo i FC, i D3 sa realtime dinamicnim senkama...kad je Stalker najzad izasao tri godine kasnije, te senke su vec odavno bile old news...
Ma, sjajan je to endzine...jedino sto malo kasni :d
 
haha, pa what's da point?...Nisu valjda D3, FC, i Source nastali za pola godine?...Valjda su i njih radili neko vreme majkumu?...
2004-te smo to videli u trejleru za Stalker, a te godine smo svi mogli da igramo i FC, i D3 sa realtime dinamicnim senkama...kad je Stalker najzad izasao tri godine kasnije, te senke su vec odavno bile old news...
Ma, sjajan je to endzine...jedino sto malo kasni :d

Pa gdje si u ta 3 engina vidio real time dinamicne sjenke? Te godine sam taj feature vidio jos u UE3 video prezentaciji. A te godine je Stalker trebao biti izbacen.
 
Eh...
U FarCry-ju kada opalis rafal u svetiljku na plafonu, pa kad krene da se ljulja...na primer :)Takodje NPC-ovi su imali dinamicke senke, koje su padale na tlo i na telo...Pa senke od rastinja koje padaju po pokretnim objektima, itd itd.
A Doom3 je bio sav u dinamickim senkama...da nije bilo njih, ta igra bi bila dno dna...i nije imao nijednu "prerenderovanu" senku, vec je sve bilo dinamicki.
Half Life 2 ih nije imao, furao je kvazi-senke koje su padale samo na tlo (ne i na telo likova) i sve ostalo je bilo prerenderovano...to je bzvz, ali eto, imao je druge kvalitete (ne bih da pljujem, mnogi ljudi su voleli tu grafiku :D).
 
Ja uzeh 9600gt valjda ce sad bolje da radi u odnosu na 6600gt koji sam imao. Jedva cekam da izadje
 
Eh...
U FarCry-ju kada opalis rafal u svetiljku na plafonu, pa kad krene da se ljulja...na primer :)Takodje NPC-ovi su imali dinamicke senke, koje su padale na tlo i na telo...Pa senke od rastinja koje padaju po pokretnim objektima, itd itd.
A Doom3 je bio sav u dinamickim senkama...da nije bilo njih, ta igra bi bila dno dna...i nije imao nijednu "prerenderovanu" senku, vec je sve bilo dinamicki.
Half Life 2 ih nije imao, furao je kvazi-senke koje su padale samo na tlo (ne i na telo likova) i sve ostalo je bilo prerenderovano...to je bzvz, ali eto, imao je druge kvalitete (ne bih da pljujem, mnogi ljudi su voleli tu grafiku :D).

E vidis to sto si naveo nije tacno. To su obicne shadow mape, i dinamicne su bile tek na nekim mjestima, ali ne i real time. U Stalkeru i Krizi ti svaki objekat koji osvjetlis baca real time sjenku, bez obzira na to odakle svjetlost dolazi i uopce kakav je izvor svjetlosti. To se najbolje primjeti kada ukucas komandu za ubrzanje vremena, i gledas kako sjenke prate izvor svjetlosti (sunce). Ili kada navece upalis svjetiljku i obasjas bili koji predmet i polako se odmices od tog predmeta i vidis kako sjenka polagano nestaje, blijedi.
A to za Doom3 tek nije tacno. Upali lampu pa probaj, a i ona ti je skoro jedini izvor svjetlosti. Ustvari Riddick je prva igra koja je imala ajmo reci real time dinamicne sjenke, kada se koristi SM2.0, no to je bilo neigrivo.

Razlog zasto GSC koristi deferred rendering tehniku je upravo taj da prikazu sto realisticnije sjenke i raznovrsnije osvjetljenje uz dobre performanse. Tu su najdalje otisli i napravili najbolji posao.
 
Poslednja izmena:
E vidis to sto si naveo nije tacno. To su obicne shadow mape, i dinamicne su bile tek na nekim mjestima, ali ne i real time. U Stalkeru i Krizi ti svaki objekat koji osvjetlis baca real time sjenku, bez obzira na to odakle svjetlost dolazi i uopce kakav je izvor svjetlosti. To se najbolje primjeti kada ukucas komandu za ubrzanje vremena, i gledas kako sjenke prate izvor svjetlosti (sunce). Ili kada navece upalis svjetiljku i obasjas bili koji predmet i polako se odmices od tog predmeta i vidis kako sjenka polagano nestaje, blijedi.
A to za Doom3 tek nije tacno. Upali lampu pa probaj, a i ona ti je skoro jedini izvor svjetlosti. Ustvari Riddick je prva igra koja je imala ajmo reci real time dinamicne sjenke, kada se koristi SM2.0, no to je bilo neigrivo.

Razlog zasto GSC koristi deferred rendering tehniku je upravo taj da prikazu sto realisticnije sjenke i raznovrsnije osvjetljenje uz dobre performanse. Tu su najdalje otisli i napravili najbolji posao.

Bre Starac :D
Shadow mape u Far Cry, odnosno "baked shadows" odnosno prerenderovane senke postoje, i to ne negiram.Mogu se videti ispod drveca i staticnih objekata i simuliraju senke od sunca.Real-time smena dana i noci tu nije postojala, tako da nije bilo potrebe za time.
Kad bi te 2004te godine sve u toj igri bilo u dynamic senkama/svetlu, tesko da bi bila igriva ikako u narednih godinu dana.Moj Ti4400 bi eksplodirao.
Ali zato su sve ostale senke bile real time.Ako prodjes ispod drveta/zbuna videces kako ti senka prelazi preko puske, ako parkiras vozilo, senka ce padati preko njega, ako pomeris izvor svetla u nekoj prostoriji, pomera se i senka u odnosu na isti.Svi "pomerljivi" objekti su bacali dinamicku senku.A u enterijeru, i staticni.

Doom3 ima full dynamic light/shadow sistem.Ako upalis lampu, videces da i ona baca svoju senku i da svojim svetlom "ubija" bacenu senku drugog objekta od drugog izvora svetla.Shadow mapa nigde nije bilo.Pa cak ni na povrsini Marsa, napolju.

Ono sto je Riddick doneo sa SM2++ modom, jeste soft shadow, i to nema veze s ovim.

Prva igra koja je donela na PC realtime smenu dana i noci, a sa time i HDR efekat "tone mapping" (kad sunce zalazi i sve postaje crvenkasto-primer) i pomeranje dinamickih senki u odnosu na sunce jeste Oblivion.Ono sto nije bilo u Oblivionu, a ima u Stalkeru, jesu dinamicke senke od staticnih objekata (kuce i slicno),koje pravi sunce, a koje su iz nekog razloga izbacili pred izlazak igre.
Valjda se razumemo :)
 
Za Far Cry se slazem sa nexom999, mada nisam siguran na kojim setovanjima je to tako izgledalo, ali senke zaista padaju kroz kroshnje drvetja, bash mi je to bio wow! efekat:p

Mada nekako mi se chini da stalker ima homogeniji kvalitet, u odnosu na mnoge igre, far cry pa i crysis variraju, neki nivo su predivni, neki prosechni.
 
u doom3 cak moze i da se ukljuci shadowbox ili kako se vec zvao, onda pokazuje outline od senki koje se renderuju, nesto kao wireframe senke ilepo se vidi kuda idu, kuda padaju, koje se preplicu i gde bla bla... :)
 
Bre Starac :D
Shadow mape u Far Cry, odnosno "baked shadows" odnosno prerenderovane senke postoje, i to ne negiram.Mogu se videti ispod drveca i staticnih objekata i simuliraju senke od sunca.Real-time smena dana i noci tu nije postojala, tako da nije bilo potrebe za time.
Kad bi te 2004te godine sve u toj igri bilo u dynamic senkama/svetlu, tesko da bi bila igriva ikako u narednih godinu dana.Moj Ti4400 bi eksplodirao.
Ali zato su sve ostale senke bile real time.Ako prodjes ispod drveta/zbuna videces kako ti senka prelazi preko puske, ako parkiras vozilo, senka ce padati preko njega, ako pomeris izvor svetla u nekoj prostoriji, pomera se i senka u odnosu na isti.Svi "pomerljivi" objekti su bacali dinamicku senku.A u enterijeru, i staticni.

Doom3 ima full dynamic light/shadow sistem.Ako upalis lampu, videces da i ona baca svoju senku i da svojim svetlom "ubija" bacenu senku drugog objekta od drugog izvora svetla.Shadow mapa nigde nije bilo.Pa cak ni na povrsini Marsa, napolju.

Ono sto je Riddick doneo sa SM2++ modom, jeste soft shadow, i to nema veze s ovim.

Prva igra koja je donela na PC realtime smenu dana i noci, a sa time i HDR efekat "tone mapping" (kad sunce zalazi i sve postaje crvenkasto-primer) i pomeranje dinamickih senki u odnosu na sunce jeste Oblivion.Ono sto nije bilo u Oblivionu, a ima u Stalkeru, jesu dinamicke senke od staticnih objekata (kuce i slicno),koje pravi sunce, a koje su iz nekog razloga izbacili pred izlazak igre.
Valjda se razumemo :)

Nisi u pravu. Odgovor cu ti dati na PM, jer bez veze idemo u off.
 
http://igromania.ru/Articles/13409/S_T_A_L_K_E_R_Clear_Sky.htm

Complete information about the game:
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

* Genre: Action
* [Multiplayer]: Internet, local network
* Developer: GSC
* Publisher: GSC
* Publisher in Russia: GSC
* Date of the output: spring 2008
* Official site of the game: http://www.stalker-game.com/
* Minimum requirements: CPU of 2 GHz, 1024 Mb, nVidia geForce 7600/ATI Of x1600
* Recommended requirements: Dual CPU, 2048 Mb, nVidia geForce 8600/ATI x2600
 

Prilozi

  • stal1if3.jpg
    stal1if3.jpg
    177.8 KB · Pregleda: 107
  • stal2qk8.jpg
    stal2qk8.jpg
    108.3 KB · Pregleda: 93
  • stal3nc5.jpg
    stal3nc5.jpg
    93 KB · Pregleda: 97
http://igromania.ru/Articles/13409/S_T_A_L_K_E_R_Clear_Sky.htm

Complete information about the game:
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

* Genre: Action
* [Multiplayer]: Internet, local network
* Developer: GSC
* Publisher: GSC
* Publisher in Russia: GSC
* Date of the output: spring 2008
* Official site of the game: http://www.stalker-game.com/
* Minimum requirements: CPU of 2 GHz, 1024 Mb, nVidia geForce 7600/ATI Of x1600
* Recommended requirements: Dual CPU, 2048 Mb, nVidia geForce 8600/ATI x2600

A jest, ovo je recommended za 1024x768 na medium :D.
 
Lepo nema sta...Narocito ovi DoF efekti.Stvarno,preporucena konfiguracija bas "strci",nema sanse da bude tako...:trust:
 
pazi ovako, da ne zalazim u raspravu oko x-ray-a, ovo sto se vidi na screenshotovima je patka. Toliko o tome. Lepo se vidi da je DOF tu vestacki ubacen , u samoj igri je ocigledno izostavljen jer ga nisam video ni u jednom trejelru. Sto se zahtevnosti tice, ubacili su tehnologije koje je moding zajednica vec i sama ubacila tj dala mogucnost instala. Ovo me dovodi do zakljucka da ce na 8800 kartama igra biti sasvim igriva. One DX10 shotke su druga stvar. Za to ce biti verovatno posebna opcija, dostupna samo u visti, a radice uzasno. Terati frankestajna da trci i igra odbojku je zahtevna operacija. Ali evo, da kazem, daj Boze da gresim :) (a ne gresim, nisam ni do sada)
 
@ GX-X
Secas se onog poveceg trejlera gde onaj lik pokazuje sta je novo u "Clear sky" i objasnjava u isto vreme(u onoj mocvari,cini mi se swampland,tako nekako...).

E , tu se u jednom momentu lepo vidi DOF efekat za vreme reload-a ,cak i onaj lik sto prica je to naglasio tako da ,mislim da ce ipak u CS biti tih grafickih dzidza-bidza poboljsanja a da li ce biti rezervisana samo za vistu,videcemo...:)
 
Ma gx-x samo buba na pamet :) DOF ce biti. Ali meni je to bezveze feature. A preporucena konfiguracija je zapitljiva. Za DX10 efekte su rekli da ce trebati high end, sto je i logicno.

Terati frankestajna da trci i igra odbojku je zahtevna operacija. Ali evo, da kazem, daj Boze da gresim (a ne gresim, nisam ni do sada)

Dobro je, nemoj vise :)
 
Poslednja izmena:
dobro dobro, :) bice DOF, gresim, ajde, videcemo :p Necu vise :)
 
Nazad
Vrh Dno