Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. — Clear Sky

Bojim se da je to preambiciozno zamisljeno. Doraditi zelenish objekte i teksture, ubaciti neku pushchetinu, doraditi odela... ovo sa pricom, ovim i onim.... previse.
 
Poslednja izmena:
@milanbb
Čak ni to nije veliki problem, nova priča i tome slično.Moja ideja je bila , da se krene sa jednim "manjim" projektom, koji bi se bazirao na jednom zanimljivom a prilično malom modu (40-50mb).U pitanju je mod "Zona Poraženija" koji je u suštini prost način da se napravi jedan novi siže.Ogoljen ali ipak nova priča.Zona je pusta i gotovo da nema ljudi, odnosno , jako malo ih ima.Međutim, sve vrvi od mutanata i zombija.Ovako kako je urađen, on više naginje klasičnom šuteru.Međutim, dobra je baza da se on doradi sa raznim minimodovima i gomilom sporednih questova, raznim tajnim mestima sa raznom dodatnom opremom.To bi doprinosilo da se igra lagano usložnjava i da ide ka konačnom klimaksu, negde u NPP, sa mega fightom.
Sve je to bilo , relativno lako izvodljivo, jer je se sve to može odraditi spwnovanjem i editovanjem .ltx fajlova i tome slično.Dodati neki grafički mod ili uraditi soptveni, ni to nje neka mudrost.Međutim, kad ljudi puste mašti na volju, ništa od posla.Nove frakcije, filmski scenario, gomila ideja koje ne bi mogli ni dva velika profi studija zajedno da pretoče u igru, na bilo kojem engine.
Na kraju, ostaje mi da tu ideju pokušam sam da realizujem.Barem toliko imam znanja o tome da realizujem upravo onako kako sam zamislio.Ništa preterano ambiciozno, samo onoliko koliko već znam o modovanju Stalkera i ono što mislim da nije veliki problem naučiti.
 
Poslednja izmena:
@purke62: razumemo se potpuno.

Ako se rodi ideja da se realizuje neki takav "vikend" mod, ja sam spreman da pomognem ako treba da se malo cacne po 3D modelima... mada pitanje kakva su ogranicenja engine-a po pitanju broja poligona.
 
@milanbb
Po pitanu broja poligona, tu je X-Ray dosta "širokogrud" obzirm na njegovu vremešnošt.On može da odradi preko milon poligona po jednoj sceni, što je poprilično velika cifra i za današnje standarde.Ne postoji neko ograničenje broja poligona za neki statički ili dinamički objekat.Znam jedino da postoji ograničenje za broj kosti po jednom dinamičkom objektu a on je 64 kosti.Konkretno, što se tiče poligona, u SoC je, na primer, za modele oružja sa rukama (hud modeli), neki prosek 4-5000 poligona.Kod CS i CoP je sistem drugačiji i ruke su zasebneu odnosu na sam modeel oružja i imaju mnogo više poligona u odnosu na ruke iz SoC, a one su u CoP (CS) od prilike 6.ooo poligona, plus sam model oružja.To mu diođe onda neki prosek 8-10.000 poligona po modelu oružja zbirno ( ingame).U SoC imš,na primer, neke artefakte koji sami imaju oko 10.000 poligona.Nema nikakvih problema, nema laga, osim ako na malom prostoru istrešeš gomilu artefakata.Ako istreseš stotinak artefakatai vieš, na nekom malom prostoru, ima da laguje i na najačem kompu.Međutim, tu nisu toliko problei sa poligonima koliko sa shaderima i animiranim teksturama (svetlucanje i menjanje boja i slično) pa je RAM memorije uvek malo u takim situaijama.
Znači, ne postoji nikakav limit za broj poligona po jednom objektu, ali postoji jedan drugi limit koji sprečava da se "razbacuje" poligonima i to pravi užasne probleme.U pitanju je sama veličina modela, koji su izuzetno mali u odnosu na druge igre.U poređenjusa , na primer, Couter Strike:Source modele , Stalker modeli su minijaturni.Iz mog ličnog iskustva sam došao do nekih približnih cifara po pitanju odnosa veličinemodela iz Stalkera i CS:S.Modeli iz Stalker SoC su približno 3.4% od veličine modela CS:S, dok su modeli iz CoP još manji i oni su približno 2.7% od veličine CS:S modela.To što su modeli tako mali, ne znači ništa,jer svak igra ima svoje neke standarde i proporcije.Na primer, modeli izu Crisys su samo 3-4 puta veći od STalkerskih.Problem pravi neki j...ni limit sa razmakom između vertexa.Naime, taj razmak mora biti veći od 0.01 ( inča ili cm,ne znam) i to dovodi da u SDK svi ti poligoni koji imaju stranice manje od 0.01, bivaju "ubiveni", što neretko dovodi do svojevrsnih karikatura na modelu.
Da zaključim, limit ne postoji za broj poligona, ali je "preporučljivo" da modeli budu low poly, i de se sve što se može , po pitanju neravnina i tome slično, odradi normal (bump) mapama.Na DX9 i više, to će nekako moći da prođe, ali na DX8, sve će to izgledati poprilično jadno jer tu nema normal mapa, već samo diffuse.
 
Poslednja izmena:
Решио сам да понови покушам да играм ову игру. Раније сам имао проблем са крешовањем игре са нашим преводом. Игру играм месец дана, стигао сам до дела кад треба Шумару да одесем артифакт Компас, дуго играм зато што сам доста лутао по зони скупљао артифакте, штекове оружије противника које сам продавао, доста сам пара и скупио. Највише ме нервира они задатци типа помози овде помози онде, као и константно обнављање противника, таман иx побојим кренем даље кад опет исти задатак( Агропром - стакер база)...
Сад ме занима како то избећи, решити? Којој фракцији је најбоље приступити, која је најпоштенија?
Може помоћ и око скрипте ако неко зна, како да именим рецимо носивост?
Знам да сте ову игру играли давно, али ако се неко сећа може да помогне.
 
Знам за Балканзону, ту сам већ питао. Ту сам и нашао решење за крешовање.
 
Vrh Dno