Pozitivno ubrzanje: mis na podlozi predje npr 30 cm i napravi se okret u igri od 360 stepeni (sporo pomeris mis), zatim mis takodje pomeris tih 30cm po podlozi ali sada brzo ili jako brzo i napravis okret od 400+ stepeni u igri...dakle sto brze misa pomeras vise predje na ekranu a na podlozi je isto rastojanje....u windowsu imas ubrzanje ukljuceno ako ti je stikliran enhanced pointer precision (cak i kad se otcekira ostaje jako mala kolicina ubrzanja, nista strasno). Vecina igara takodje ima mogucnost da se podesi ubrzanje (npr komanda cl_mouseaccel u COD serijalu), a recimo neki misevi (tj. njihovi senzori) imaju sami po sebi pozitivno ubrzanje.
Negativno ubrzanje: mis na podlozi predje npr 30 cm i napravi se okret u igri od 360 stepeni (sporo pomeris mis), zatim mis takodje pomeris tih 30cm po podlozi ali sada brzo ili jako brzo i napravis okret od 300 stepeni u igri... dakle sto ga brze pomeras manji okret pravi...dosta miseva (tj. njihovih senzora) ima negativno ubrzanje.
Idealno je da mis (tj. njegov senzor) bude neutralan sto se ubrzanja tice.
Za CS 1.6 koristi se ili 400 ili 800 dpi jer igra ne koristi direct input za misa pa se, ako se koristi veliki dpi, javlja negativno ubrzanje, jer igra stalno vraca kursor cim dodje do ivice desktopa. Ako mozes da podesis misa na 400dpi, onda je to najbolje, a win pointer speed ostavljas na 6/11. Za Deathadder je karakteristicno (barem za ovu 1800dpi verziju), da ima najbolji tracking na 1800 dpi, pa se onda stavi 1800 dpi na samom misu a win pointer speed se postavi na recimo 3/11 (to je 25% u odnosu na 6/11) i tako dobijes 450dpi (sa novim firmware-om je to 400dpi).
Sad vidim da si izgleda mislio da je 30 cm presporo za okret u igri? Ako si na to mislio, to i nije nesto sporo, ja recimo igram trenutno 40-42cm za okret od 360 u igri. Naviknes da pomeras misa dosta, stvar navike.
Jedino ne znam odakle na G5 3200 dpi. On ima plafon 2000 dpi.
http://www.youtube.com/watch?v=wD0ThxpVHMs&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=JWxd5dXLh5M&feature=related
Imperator...sta reci...toliko o philips twin eye senzoru.
Vecina najboljih igraca (Quake, CS, COD...) koristi low sens (dakle, pomeraju misa vise od 40cm za okret u igri od 360 stepeni). Ako se tako igra, mora da se dize mis, i to prilicno cesto...e sad, ovo je radjeno da se najociglednije pokaze kakav je to problem, a imperator pri svakom podizanju pomera kursor 20-30 piksela dole udesno...
Niko od profesionalnih igraca ne igra sa ikari laser, osim mozda 2 igraca COD4 (Lighters iz Reason-a i SLWX isto iz Reason gaming). Od Quake i Counter Strike igraca niko od poznatih ne koristi Ikari Laser (to sto im pise u profilu okaci macku o rep, to moraju da napisu jer im je Steelseries sponzor).
slazem se, ali ipak velika vecina casual gamera to nikada nece primetiti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari