Da, Intesa moze bez poziva, za mBank ne znamPitanje vezano za Moja mBanka aplikaciju, ako uzimam novi telefon (prelaz sa Xiaomi na novi Xiaomi) i prebacim sve aplikacije, dal moram da aktiviram ponovo aplikaciju za banke takođe ili?
Zapravo, imam i račun u Intezi za ličnu upotrebu, ne znam da li je isto za sve, ako neko ima iskustva, bio bih zahvalan na odgovoru!
sa rn10p na rn13p, treba da se aktivira opet za unicredit a za ostale ne znamPitanje vezano za Moja mBanka aplikaciju, ako uzimam novi telefon (prelaz sa Xiaomi na novi Xiaomi) i prebacim sve aplikacije, dal moram da aktiviram ponovo aplikaciju za banke takođe ili?
Zapravo, imam i račun u Intezi za ličnu upotrebu, ne znam da li je isto za sve, ako neko ima iskustva, bio bih zahvalan na odgovoru!
Pozoves kol centar i dobijes kodPitanje vezano za Moja mBanka aplikaciju, ako uzimam novi telefon (prelaz sa Xiaomi na novi Xiaomi) i prebacim sve aplikacije, dal moram da aktiviram ponovo aplikaciju za banke takođe ili?
Zapravo, imam i račun u Intezi za ličnu upotrebu, ne znam da li je isto za sve, ako neko ima iskustva, bio bih zahvalan na odgovoru!
Da li je proknjiženo? Ako jeste, dobro si prošao (srednji kurs), bolje nego u Raiffeisenu. Ako će ti tek knjižiti po prodajnom kursu banke, otići će zaduženje preko 1800...Samo da Vas obavestim u vezi ranijih tvrdnji da Alta banka pri kupovini sa Temu skida u dinarima tačno kao što je izlistano - nije tačno.
Evo primer od 19.3.24:
Kupljeno Visa karticom za 1763 rsd.
Skinuto 1771,26 rsd, a u zaduženju Visa kartice stoji 15,11 eur.
Kod mene koliko pise dinare toliko skine plus 1% , Evri Dolari ne pise nigdeSamo da Vas obavestim u vezi ranijih tvrdnji da Alta banka pri kupovini sa Temu skida u dinarima tačno kao što je izlistano - nije tačno.
Evo primer od 19.3.24:
Kupljeno Visa karticom za 1763 rsd.
Skinuto 1771,26 rsd, a u zaduženju Visa kartice stoji 15,11 eur.
Kako bolje nema sta dalje dinare toliko skinu plus 1% i to je to,Da li je proknjiženo? Ako jeste, dobro si prošao (srednji kurs), bolje nego u Raiffeisenu. Ako će ti tek knjižiti po prodajnom kursu banke, otići će zaduženje preko 1800...
Odnosi se na Alta banku. Belgrade je mislio da je ona bolja za plaćanje na Temuu jer navodno skida tačno u dinar, a nema proviziju. Ispostavilo se, međutim, da mu je naplaćeno u evrima, pa je sad u sivoj zoni. Rezervisano mu je manje od cene sa dodatnih 1%, koliko bi bilo u Raiffeisenu, pa je zato bolje, ali potencijalno će preći u gore ako se proknjiži po bankarskom prodajnom kursu.Kako bolje nema sta dalje
Nekoliko puta nedeljno uplaćujem novac na različitim RF bankomatima po gradu (zavisi gde se zateknem), nikad mi se nije desio nijedan problem u smislu da bankomat proguta novac, vrati nazad novčanicu i slično... Čak ubacujem namerno i oštećene novčanice (jer kao što si rekao većina ekspozitura nema blagajnu pa nemam kako da ih zamenim) i prolaze bez problema...Bankomat guta novac prilikom uplate.
Ne znam kako je u NLBK, ali i ostale banke sa kojima sam sarađivao zahtevale su aktivaciju kartica, pogotovu kad stižu poštom. U suprotnom bi kartice bile podložne zloupotrebi.Od otkljucavanja kartica
Sa ovim se slažem da je bez veze. Okej, sami limiti mogu da se resetuju pozivom kontakt centru, ali često blokiraju veće transakcije i zovu te da provere. Ni to, doduše, nije samo po sebi strašno, ali jeste ako si transakciju inicirao u petak uveče, a oni te zovu da provere tek u ponedeljak ujutru... Tad poziv kontakt centru ne pomaže, iako radi 24/7, jer oni nisu nadležni za odobravanje blokiranih transakcija.do nekih sumanuto malih limita po defaultu
Definitivno ovo proveri, jer nema logike da su ti uzeli proviziju 3-4%. Za tu kupovinu je provizija 0,82 evra. Jesi li stvarno plaćao sa deviznog računa? Pada mi na pamet da ti je povećan iznos nakon dinarskog knjiženja po njihovom prodajnom kursu (trenutno preko 120 din za evro), a da si ti to doživeo kao proviziju umesto kao kursnu razliku.Ono sto me je najvise iznerviralo je to sto su mi za internet placanje od 82 evra uzeli neku sumanutu proviziju od skoro 3 evra.
Ne šalju poštom još uvek, ali od kovida moraju kartice da se provuku kroz bankomat i/ili pos pre internet plaćanja. Za Yettel se unose poslednje 4 cifre, u staroj mts za Master je bilo isto (sad ne znam kako je u novoj), a za Dinu se zove ChipCard. Slažem se da to što kontrolni mehanizam u Moja mBanka postoji za deblokadu kartica poslatih poštom i to je korektno, jer ne mora više da se zove call centar.Ne znam kako je u NLBK, ali i ostale banke sa kojima sam sarađivao zahtevale su aktivaciju kartica, pogotovu kad stižu poštom. U suprotnom bi kartice bile podložne zloupotrebi.
Koliko sam shvatio, ovo češće pogađa nove korisnike, no nas povratnike. Meni se desilo samo jednom, a bilo je perioda kada sam puštao mnogo veće iznose i nije bilo nikakve kontrole.Sa ovim se slažem da je bez veze. Okej, sami limiti mogu da se resetuju pozivom kontakt centru, ali često blokiraju veće transakcije i zovu te da provere. Ni to, doduše, nije samo po sebi strašno, ali jeste ako si transakciju inicirao u petak uveče, a oni te zovu da provere tek u ponedeljak ujutru... Tad poziv kontakt centru ne pomaže, iako radi 24/7, jer oni nisu nadležni za odobravanje blokiranih transakcija.
NLB ne naplaćuje proviziju kada je potrošnja u evrima na Visa karticama, ali za ostale ino valute ide još 2% plus autokonverzija po kursu banke i to kada se plaća sa deviznog. To je već opcija za izbegavanje pa je bolje kod njih imati platni račun sa osnovnim uslugama i Master. Međutim, i to je rešivo uz Visa internet u Poštanskoj ili Visa deviznu u Erste. Na kraju krajeva i Yettel banka nudi probni period za prelazak na Max i Master koja se dobije, povratkom na Lite ostaje do isteka, što je čini odličnom za kupovine na Temu, a tu je i GPay pa su me, priznajem i po tom pitanju pomalo razmazili.Definitivno ovo proveri, jer nema logike da su ti uzeli proviziju 3-4%. Za tu kupovinu je provizija 0,82 evra. Jesi li stvarno plaćao sa deviznog računa? Pada mi na pamet da ti je povećan iznos nakon dinarskog knjiženja po njihovom prodajnom kursu (trenutno preko 120 din za evro), a da si ti to doživeo kao proviziju umesto kao kursnu razliku.
Na kraju krajeva i Yettel banka nudi probni period za prelazak na Max i Master koja se dobije, povratkom na Lite ostaje do isteka
Konkretno koriste sistem ARGOS, pa sad ne znam šta on tačno uzima u obzir sem iznosa, ali jasno je da kod novih korisnika i nema šta drugo da uzme, poput ranijeg ponašanja, koje je kod njih nepostojeće. Meni su recimo blokirali jedan prenos na moj račun u Yettel banci, taj sam baš čekao do ponedeljka ujutru da bude realizovan. I onda mi je smešno bilo kad su mi za potrebe verifikacije u pozivu tražili da ponovim broj računa na koji sam poslao novac, što se svelo na diktiranje mog broja telefona. Tu kao problematičnu uviđam mogućnost i da ne znam tačan broj računa. Ne znam šta bi se desilo u tom slučaju, a nije nemoguće. U aplikaciji svakako ne može da se proveri, jer dok traje rezervacija samo piše iznos i naziv primaoca, bez drugih detalja.Koliko sam shvatio, ovo češće pogađa nove korisnike, no nas povratnike. Meni se desilo samo jednom, a bilo je perioda kada sam puštao mnogo veće iznose i nije bilo nikakve kontrole.
Ostaje nejasno kod reizdavanja i uplate na karticu (to mi nije ni bitno da budem iskren), ali do 2028. ima poprilično vremena (važi 4 godine).Tarifna stavka za Mastercard postoji samo uz Bank Start i Bank Max i naknade su različite za ova dva različita paketa. Kako se tarifira ta Mastercard nakon povratka na Lite?
Isplata na tuđim bankomatima je verovatno 2% minimalno 200 dinara, a plaćanje karticom u inostranstvu bi podrazumevalo da plaćaš održavanje deviznog 50 dinara mesečno u mesecu kada je bilo promena ili ako uopšte ima pokrića na računu, pretpostavljam bez provizije. Ako bi naplatna valuta u inostranstvu bila u dinarima, onda bi se skinulo tačno u dinar. Zato sam i konstatovao da je za Temu pa i Ali ako se plaća u dinarima bila ok opcija.
Mislim da nema pravila po stažu, sistem sam detektuje anomalije. Član moje porodice je u RF od kad su startovali kod nas. Svakog meseca uplaćuje veći iznos. Promenio se broj računa i odmah je sprovedena blokada i kontrola telefonom.Koliko sam shvatio, ovo češće pogađa nove korisnike, no nas povratnike. Meni se desilo samo jednom, a bilo je perioda kada sam puštao mnogo veće iznose i nije bilo nikakve kontrole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari