Šta je novo?

Raiffeisen bank

Mozda se nisam do kraja detaljno izrazio
Da dopunim šta ostali već nisu pokrili.


Ne znam kako je u NLBK, ali i ostale banke sa kojima sam sarađivao zahtevale su aktivaciju kartica, pogotovu kad stižu poštom. U suprotnom bi kartice bile podložne zloupotrebi.


Sa ovim se slažem da je bez veze. Okej, sami limiti mogu da se resetuju pozivom kontakt centru, ali često blokiraju veće transakcije i zovu te da provere. Ni to, doduše, nije samo po sebi strašno, ali jeste ako si transakciju inicirao u petak uveče, a oni te zovu da provere tek u ponedeljak ujutru... Tad poziv kontakt centru ne pomaže, iako radi 24/7, jer oni nisu nadležni za odobravanje blokiranih transakcija.


Definitivno ovo proveri, jer nema logike da su ti uzeli proviziju 3-4%. Za tu kupovinu je provizija 0,82 evra. Jesi li stvarno plaćao sa deviznog računa? Pada mi na pamet da ti je povećan iznos nakon dinarskog knjiženja po njihovom prodajnom kursu (trenutno preko 120 din za evro), a da si ti to doživeo kao proviziju umesto kao kursnu razliku.
Zvao call centar, uopste se jos uvek ne vidi iznos u aplikaciji koji je skinut.

Rekla mi je devojka iz call centra da vidi skinut upravo to sto bi bio tacan iznos plus 1% i ja je pitam ali gde je razlika jos 2 zarez nesto evra, kaze da se ne vidi jos uvek kod njih u sistemu sta je sve skinuto.

Zvacu ih svakako jos, jer nesto nije podeseno kako treba ocigledno. Takodje ne vidim u aplikaciji ni jednu transakciju od petka do danas sa visa kartice. Samo ukupan rezervisan iznos.

Za bankomate, imaju limit i iznosa i broja novcanica za uplatu manji nego banke koje sam pre koristio, a za isplatu takodje limit od 60 i 80k dinara u zavisnosti od bankomata. Sto jako frustrira ako je potreban neki veci iznos. Druge banke od pre su takodje bile bolje sto se tice isplata odjednom.

Takodje, limiti su bili razni u mom slucaju, nisam hteo da duzim.
Od blokada vece isplate sa racuna, do nekog malog nedeljnog limita transakcija sa racuna. Itd..

Call centar jeste ljubazan, ali neretko samo ljubazan i bez konkretne trazene informacije.

Meni je kombank za ove moje situacije bila odlicna i sve je funkcionisalo kao sat. A dosta razlicitih usluga sam koristio.

Svakako presao sam.

Da li imas, ili neko od ostalih clanova preporuku za devizni bez ikakvih provizija sa karticom u inostranstvu u nekoj drugoj banci i da nema odrzavanja mesecnog nikakvog? Ovaj bankmax yettel jel ima to sada kao ponudu mozda?
 
Za bankomate, imaju limit i iznosa i broja novcanica za uplatu manji nego banke koje sam pre koristio, a za isplatu takodje limit od 60 i 80k dinara u zavisnosti od bankomata. Sto jako frustrira ako je potreban neki veci iznos. Druge banke od pre su takodje bile bolje sto se tice isplata odjednom.
Višenamenski uređaj, isplata preko limita (uz kreiranje jednokratne lozinke preko Moja mBanka) i po JMBG (koja god da je kartica) dnevni limit je 450k+regularni kartični (100k Visa i 100k Dina).
 
Zvacu ih svakako jos, jer nesto nije podeseno kako treba ocigledno.
Vidi baš, jeste tu nešto čudno.

Takodje ne vidim u aplikaciji ni jednu transakciju od petka do danas sa visa kartice. Samo ukupan rezervisan iznos.
Uobičajeno je da se detalji ne vide pre knjiženja, ali trebalo bi da se otvori tačan spisak transakcija (trgovac i iznos) kada se klikne/tapne rezervisani iznos.

Call centar jeste ljubazan, ali neretko samo ljubazan i bez konkretne trazene informacije.
Pa da, nezgodno je što očigledno nemaju velike privilegije. Ima sigurno razlog tome, ali za odblokiranje transakcija me je neprijatno iznenadilo, jer je valjda svejedno kome diktiram podatke.

Ovaj bankmax yettel jel ima to sada kao ponudu mozda?
Jeste održavanje deviznih partija besplatno na paketu Bank MAX i nema provizije za inostrana plaćanja. Uz prenos zarade ti je većina funkcionalnosti besplatna.
 
Uskoro mi ističe I račun imam onu stariju verziju samo na mobilnom nemam karticu. Šta se dešava hoce li mi samo produžiti na mobilnom datum važenja ? Sada valjda novim ljudima koji otvore račun daju kartice jel ce poslati i meni?
 
Uskoro mi ističe I račun imam onu stariju verziju samo na mobilnom nemam karticu. Šta se dešava hoce li mi samo produžiti na mobilnom datum važenja ? Sada valjda novim ljudima koji otvore račun daju kartice jel ce poslati i meni?
Nazovi kontakt centar pa će ti proveriti.

 
Uskoro mi ističe I račun imam onu stariju verziju samo na mobilnom nemam karticu. Šta se dešava hoce li mi samo produžiti na mobilnom datum važenja ? Sada valjda novim ljudima koji otvore račun daju kartice jel ce poslati i meni?
Pojaviće ti se nova reizdata kartica sa drugim brojem. Važi ono što si ugovorio u datom trenutku (pretpostavljam samo Visa Digital), odnosno konkretno u mom slučaju gde imam jedino plastičnu reizdaje se Visa Online (bez digitalne).
 
Da li se isplati devizni racun. Da li ima skrivenih troskova za karticu itd.

1% za medjunarodne transakcije?

Ako se vec ima dinarski da li ponovo mora da se prolazi kroz online proces otvaranja racuna.
 
Kako misliš da li se isplati? Ne isplati se. Nemaš kamatu, pare ti stoje zarobljene (ne možeš potpuno slobodno da raspolažeš njima - podizanje veće svote mora da se najavi), imaš 1% proviziju na plaćanje preko.
Znači, u čistom si gubitku.
Sa druge strane, imaš i neke dobre strane, napr. kad putuješ preko ne moraš da tegliš gotovinu, itd...
Pozdrav
 
Ako se vec ima dinarski da li ponovo mora da se prolazi kroz online proces otvaranja racuna.
Ne mora. U Moja mBanka Više/Onlajn ponuda/Devizni račun popuniš podatke i na završnom koraku potpisuješ ugovor sms kodom. Nedugo zatim biće ti otvoren i devizni. Zatim u inbox (pisamce u gornjem desnom uglu na početnoj), obraćaš se sa zahtevom za vezivanje dinarske na devizni (poslat u pp) pa kad vidiš da su povezana oba računa i/ili dobiješ povratni odgovor, moći ćeš da koristiš kombinovanu potrošnju, što podrazumeva da ti neće skidati sa tekućeg za korišćenje u inostranstvu, osim kada je naplatna valuta RSD (Temu, eventualno Ali, itd), a provizija od 1% se naplaćuje kao zasebna stavka. Suma sumarum, za periodične kupovine do 100€ mesečno je ok, a kod većih izdataka razmotri druge opcije.
 
Mislio sam na iRacun. u smislu da li se isplati otvarati devizni racun ili je bolje koristiti nesto kao Erste za devizni.

Ovo sa povezivanjm isto vazi za iRacun? Moze da se posalje poruka, oni povezu racune itd.

Znaci iste kartice bi se koristile za dinare i devize i ne bi bilo troskova odrzavanja i drugih skrivenih troskova.
 
Ovo sa povezivanjm isto vazi za iRacun? Moze da se posalje poruka, oni povezu racune itd.
Sve gorenavedeno važi za dinarski i devizni iRačun.
Znaci iste kartice bi se koristile za dinare i devize i ne bi bilo troskova odrzavanja i drugih skrivenih troskova.
Ne bi. Jedini trošak je provizija od 1% za provlačenje kartice u inostranstvu. Iste kartice bi se koristile.
Mislio sam na iRacun. u smislu da li se isplati otvarati devizni racun ili je bolje koristiti nesto kao Erste za devizni.
Osim Erste Visa devizne od 3.5€ sa mobilnom aplikacijom, Alta banka takođe na isti način funkcioniše kao Rajfajzen sa besplatnim računom (otvaraš dinarski i devizni, izričito naglašavaš prilikom zahteva za otvaranje računa da hoćeš izdavanje Visa kartice i da ti se veže na deviznom ili će ti se u suprotom izdati samo Dina), kao i Visa internet u Poštanskoj (20€ depozit, 100 dinara uručenje i 150 dinara godišnja članarina po srednjem) i sve tri navedene banke rade isključivo šalterski (nema uplatnih i deviznih bankomata).
 
Drugari, koristi li ko osiguranje kes kredita od nezaposlenosti i bolovanja? Razmisljam da predjem u rajf, dobio sam dobru NKS pa me zanima dal je isplativo osiguranje i sta pokriva tacno, ne mogu da nigde nadjem sta tacno pokrivaju osiguranja.
 
Meni izlazi ovo obaveštenje prilikom podnošenja zahteva za kredit
osiguranje.png
 
Jel vam se skida 150 dinara na ime mesecne naknade za vodjenje racuna za racun povezan sa Visa Virtuon?
 
@Moskri63 koliko se sećam, tebi je otvorena dinarska partija i za osnovni tekući račun je održavanje 150 dinara. Kao što sam ranije naveo, nije uobičajeno da kartica bude vezana za isti i ako jeste, nije mi jasno kojim čudom. Po pravilu, Visa Virtuon se vezuje za namenski devizni koji se ne naplaćuje, no taksa za članarinu kartice ti se skida sa dinarskog, to si već platio unapred, pa ga je možda već zato i otvorila, pošto nisi imao nikakav najverovatnije, a mogao si da otvoriš makar iRačun.
 
Ja sam prvo otvorio i-Racun, a posle su mi otvorili na moj zahtev namenski racun za Internet sa Virtuonom i greskom jos jedan racun sa Dinom (taj je nedavno ugasen), sad vidim mesecnu naplatu za Internet racun 150 dinara pa rekoh da li to tako treba ili opet nesto brljave...
 
Naravno da ne treba. Čak i da su promenili uslove poslovanja , mesec dana trebaju ranjje obavestiti korisnike.
Zovi ih, pitaj.
 
Meni su danas skinuli 1000 dinara na ime naplate clanarine za Visa karticu. O cemu se tu radi?
 
Имам једно глупо питање, када се плаћа преко интернета, да ли се користе подаци са физичке мастер картице или дигиталне?
 
Имам једно глупо питање, када се плаћа преко интернета, да ли се користе подаци са физичке мастер картице или дигиталне?

Користе се подаци са картице чије си податке унео приликом плаћања. Ти бираш хоћеш ли унети пдоатке физичке или дигиталне картице.
 
Користе се подаци са картице чије си податке унео приликом плаћања. Ти бираш хоћеш ли унети пдоатке физичке или дигиталне картице.
Ее то и јесте фора, кад сам унео податке са физичке није хтело да изврши уплату, а преко дигиталне јесте. Питао сам зато да проверим, значи требало би у оба случаја да ради. Хвала!
 
Fizičku prvo moraš da aktiviraš na bankomatu/POS uređaju unošenjem PIN-a.
Заправо, не сећам се тачно да ли сам то урадио кад сам узео картице, али пише у апликацији да је активирана. Проверићу опет, хвала.
 
Meni su danas skinuli 1000 dinara na ime naplate clanarine za Visa karticu. O cemu se tu radi?
Naplata godišnje članarine za Viza karticu važi kada je ista ugovorena u poslovnici, odnosno izdata je uz osnovni dinarski ili avista devizni račun.
 
Заправо, не сећам се тачно да ли сам то урадио кад сам узео картице, али пише у апликацији да је активирана. Проверићу опет, хвала.
Zapravo nema tog podatka u aplikaciji. Aktivan status tu znači da kartica nije blokirana, ali to jedino implicira da podržava transakcije čipom i PIN-om. Da bi bila aktivirana za beskontaktne i onlajn transakcije (to uključuje ubacivanje u mobilni novčanik), potrebno je prvo imati transakciju čipom. Da li si je dosad imao ili ne, nažalost ne znaš po aplikaciji, ali odbijene transakcije ili neuspešan pokušaj ubacivanja u mobilni novčanik bili bi jaki pokazatelji da nisi.
 
Zapravo nema tog podatka u aplikaciji. Aktivan status tu znači da kartica nije blokirana, ali to jedino implicira da podržava transakcije čipom i PIN-om. Da bi bila aktivirana za beskontaktne i onlajn transakcije (to uključuje ubacivanje u mobilni novčanik), potrebno je prvo imati transakciju čipom. Da li si je dosad imao ili ne, nažalost ne znaš po aplikaciji, ali odbijene transakcije ili neuspešan pokušaj ubacivanja u mobilni novčanik bili bi jaki pokazatelji da nisi.
Отишао сам до банкомата убацио картицу, извукао. И сада ради за интернет плаћања, тако да је вероватно било до тог куцања ПИН-а на банкомату.
 
Vezano za situaciju sa ino placanjem karticom i skoro 4 evra skinuta na kraju, za iznos od 82 evra.
Zvao, potvrdili da se ni njima ne slaze naknada koja je naplacena, da oni vide neki manji iznos koji je skinut, a ja u aplikaciji vidim veci iznos, koji i jeste konacno skinut. Pisao sam mail, odgovora bez jos uvek.
Za ino placanje cu ih izbeci zauvek. Mnogo nekih pravila imaju, nabrajao sam specificnosti u mom slucaju. To cekanje od petka do ponedeljka za prebacivanje sopstvenog novca plus zahtev, potvrde i jos neke stvari. Mi se bas nisu svidele.

Jeste dzabe iracun, hvala im, placam samo racune od sada i koristim za dinarsko sve, sada kada sam odblokirao sve prepreke.
 
Zvao, potvrdili da se ni njima ne slaze naknada koja je naplacena, da oni vide neki manji iznos koji je skinut, a ja u aplikaciji vidim veci iznos, koji i jeste konacno skinut.
Javi baš šta se desilo kad saznaš, pošto je vrlo specifična situacija. Da potvrdim samo, znači tebi stoji 82 evra kao glavno zaduženje, a 4 kao provizija? Baš dve odvojene transakcije, baš u evrima, baš preko deviznog računa?
 
Nazad
Vrh Dno