Šta je novo?

Raiffeisen bank

Treba li na telefonu pored nfc-a držati i uwb(ultra wide band) uključen za beskontaktno plaćanje putem raipay ? To jest da li ova opcija pomaže da sistem plaćanja bude brže identifikovan ili je dovoljan samo NFC?
mislim da treba samo NFC meni je samo ovo ukljuceno i radi raypay ^_^
 
Pokušavam da dodam vizu i dinu u raipay app i stalno dobijam istu grešku: Card digitization failed. Card has been refused by your bank itd... Zatim sam ih zvao i rekli su probaj posle 18:00 h ali opet sve isto.
 
Pokušavam da dodam vizu i dinu u raipay app i stalno dobijam istu grešku: Card digitization failed. Card has been refused by your bank itd... Zatim sam ih zvao i rekli su probaj posle 18:00 h ali opet sve isto.
Ja sam danas dodao digitalnu visu bez problema. Za dinu koliko znam ne moze da se doda.
 
@Laufer ima veze da li su prethodno korišćene na bankomatu ili pos terminalu. Promena pina na bankomatu je besplatna i time će se otvoriti internet kanal. Ako je iRačun u pitanju, potrebno je prethodno aktivirati kartice u Moja mBanka ili ROL.
 
Da prijavim da su mi konačno povezali VISA digital karticu na devizni račun. Poslao sam zahtev 2. septembra kroz aplikaciju i još sam morao u međuvremenu da ih podsećam mejlom, ali su odradili. Ne znam tačno kada pošto nikakvo obaveštenje nisam dobio, otišao da proverim i bilo povezano. Tako da ako dugo čekate, bacite pogled s vremena na vreme na aplikaciju, možda je već povezano.

Elem, kako uplaćujete devize na račun (loš je kurs u aplikaciji blago rečeno) pošto imam samo virtuelnu karticu i nisam siguran da mogu da uplatim na bankomatu bez fizičke kartice. Od dostupnih opcija kada se prijavim bez kartice vidim samo uplatu dinara ali ne i deviza...
 
Na bankomatu nisu dostupne uplate bez fizičke kartice. Jedino ekspoziture sa šalterom ili da tražiš da ti izdaju karticu (npr. dinu jer je besplatna)
 
Imam neki čudan problem sa telefonom i kad aktiviram mobilnu aplikaciju, a oni insistiraju da ostanemo u pozivu i počnem da kuckam se podatke, poziv mi se prekine. I doterao sam do kraja, uneo korisničko novo, lozinku i pin, da bi mi na kraju aplikacija rekla da je broj preostalih pokušaja nula. Dakle blokiralo se nešto. Mejl podrška mi traži screenshot, koji više ne mogu da im dam jer bih morao da ponovim sve to. Da li je neko imao iskustva i kako se ovo deblokira? Mogu li to oni telefonom? Dva puta mi se prekidala veza, postaje mi neprijatno da ih zovem.
 
@agasoft a da možda ipak radiš reaktivaciju naloga preko ROL pa dodeliš, odnosno reaktiviraš token na telefonu? Tako je bilo nekad pa su promenili, ali mišljenja sam da je bolje raditi proverenom, a ne izmenjenom metodom.
 
Uspeo sam da napravim novi nalog, samo mobilna app ne prihvata. Na Rol sam nekad viđao to za token, sad ne mogu da se setim gde je to? Ili više nema?
 
Može li neko objašnjenje kada treba koristiti digitalnu a kad fizičku karticu unutar raipay ili na internetu, jer sudeći po ovoj slici fizička sve ima što i digitalna čak i više od toga.
 

Prilozi

  • image-699-1000x857.png
    image-699-1000x857.png
    466.9 KB · Pregleda: 42
Može li neko objašnjenje kada treba koristiti digitalnu a kad fizičku karticu unutar raipay ili na internetu, jer sudeći po ovoj slici fizička sve ima što i digitalna čak i više od toga.
To ti je potpuno isto. Samo što dugitalnu nemaš u plastici fizički kod sebe.
 
@agasoft a da možda ipak radiš reaktivaciju naloga preko ROL pa dodeliš, odnosno reaktiviraš token na telefonu?
Uspeo sam da napravim novi nalog, samo mobilna app ne prihvata. Na Rol sam nekad viđao to za token, sad ne mogu da se setim gde je to? Ili više nema?
Ukinuli su reaktivaciju app preko ROL-a (tj dodjeivanje tokena) onda kada su privremeno ukinuli samostalnu aktivaciju zbog phishing-a.
 
Rešeno brisanjem podataka aplikacije. Nisam pratio dugo RF, sad vidim da ima i devizni iračun, što je sjajno ako budem morao da stavim Rf kao primarnu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Čini mi se da ne može kartica druge banke, mora RF.
 
Sad vidim da ima i devizni iračun, što je sjajno ako budem morao da stavim Rf kao primarnu.
Od skoro samo popuniš podatke, potpišeš na kraju sms kodom, nema dodatnog video poziva i biće ti odmah otvoren.
 
Pokušavam da dodam karticu na neke platne sisteme, ali ne uspeva. Negde mi i ne pošalje 3d secure, samo kaže da je neuspelo, a negde pošalje ali kad unesem kaže da je kartica istekla, a ističe 2028... Sa prvom karticom nisam imao tih problema. Treba li da sačekam neko vreme nakon što sam je aktivirao u aplikaciji? Znam da je nekad svašta bilo, čekanje po jedan dan po raznim bankama, ali ne mogu da se setim šta sam radio u RF pre 3 godine...
I još nešto vezano za ovu karticu. Kada sam je dobio, nisu mi poslali novi pin za nju u onoj opštoj koverti. Kada sam otvorio račun, koliko se sećam jesu. Ili su čekali da je aktiviram?
 
Vazi stari pin, pisalo se na forumu x puta, takodje u koverti sa karticom stize papir gde isto to pise.

Kartica mora prvi put da se u pos terminal ili bankomat i da se ukuca pin.
 
Kao što je kolega napisao, strai pin ako je reizdavanje istekle kartice i prvo je odblokiraš u aplikaciji :)
 
Odblokirao je, ali nekad za online nije trebalo da se ide i provlači kroz bankomat.
 
Sada mozda prekidam nit prepiske,izvinjavam se.Neko je pominjao gore taj Premium racun sa odrzavanjem od 1000 rsd sa nekim uslugama, i ako se ispunjavaju neki uslovi "besplatno".Sta je sa tim osiguranjima,dodatnim karticama itd.?Jel to ulazi u to "besplatno" ili je sve to dodatno na te "usluge" koje su i ovako besplatne, pa jos 1000-2000 rsd?
 
Sada mozda prekidam nit prepiske,izvinjavam se.Neko je pominjao gore taj Premium racun sa odrzavanjem od 1000 rsd sa nekim uslugama, i ako se ispunjavaju neki uslovi "besplatno".
Održavanje je besplatno dok je plata preko 150k.
Sta je sa tim osiguranjima,dodatnim karticama itd.?Jel to ulazi u to "besplatno" ili je sve to dodatno na te "usluge" koje su i ovako besplatne, pa jos 1000-2000 rsd?
Visa Gold Premium ako se izda kao dodatna, ne plaća se (Dina bi bila osnovna, podrazumeva se). Kao osnovna, ista košta koliko košta i sve ostale kartice se plaćaju. U opštim uslovima za platne kartice na poslednjim stranama piše kojim karticama je obavezno osiguranje kada je ugovor zaključen u filijali i to je 40 dinara mesečno (plaća se za slučaj bola kod skiminga i drugačiji je tretman kada se traži chargeback, tj. brže se iscimaju i osiguranje pokriva štetu).
 
Ima na sajtu cenovnik za Taj premium. Manje vise sve SE doplacuje preko tih 1000 din...
Nikakva prednosti za 99% korisnika u odnosu na iRacun.
 
Nazad
Vrh Dno