Šta je novo?

Raiffeisen bank

Uniqa osiguranje za Visa karticu od 40 din mora da se plaća, kaže u poslovnici radnica jedino da vam ugasimo Visa karticu? Kako mogu da uslovljavaju?
 
Mogu bilo šta da uslovljavaju dok ne dobiju direktivu NBS da postupe drugačije. Primer: većina banaka je naplaćivala promenu PIN-a na bankomatu pa i Rajfajzen po 150 dinara, a sada nijedna ne naplaćuje, dok neke kao NLB i UniCredit to (više) ni ne navode u tarifama.
 
Stigle 3 koverte s samo pinovima? ni sms da su kartice u banci ni nista???
 
@fiy i kartice će ti stići u sandučetu sutra
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Pokusavam da otvorim iracun ali mi izbacuje Error calling adapter interface "GetAgentDataE2E". kad treba da se indentifikujem , isto na mobilnom i kompu ?
Kako si resio ovo (ako se secas od pre par godina rofl)? :ROFLMAO:
Dobijam slicnu poruku.
Error calling adapter interface "InitiateIdentificationProcess".

Ja sam za razliku od tebe zavrsio sve prethodne korake kao i video identifikaciju, treba da potpisem dokumentaciju.


1726341651552.png



Edit

Hmm sada gledam iznad ovaj progress bar nije vise zut. To je u novom tabu, u starom stoji ovako

1726342096537.png

Ako je sudeci po onom prvom progress baru, izgubio se status, pa i ne cudi ova error poruka "InitiateIdentificationProcess"
 
Poslednja izmena:
Ja sam za razliku od tebe zavrsio sve prethodne korake kao i video identifikaciju, treba da potpisem dokumentaciju.

Pogledajte prilog 458075

Ako je sudeci po onom prvom progress baru, izgubio se status, pa i ne cudi ova error poruka "InitiateIdentificationProcess"
Šta se dešava kada klikneš link iz mejla?
 
Odvede me na tu stranicu (prva slika) gde treba da ukucam SMS kod.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Koji je razlog za to?
Desavalo se vec nekom ovde?

Zavrsio sam video razgovor sa sluzbenicom, rece da ostanem na toj stranici, ja ostao, i nista. :)
Posle vidim stigao mail, kliknuo, i opet izgleda nista. :ROFLMAO:
 
Koji je razlog za to?
Desavalo se vec nekom ovde?

Zavrsio sam video razgovor sa sluzbenicom, rece da ostanem na toj stranici, ja ostao, i nista. :)
Posle vidim stigao mail, kliknuo, i opet izgleda nista. :ROFLMAO:
Razlog je procedura koja mora biti zavrsena u "jednom dahu". Tako je ne samo kod nas, nego i u npr. EU. Pokreni postupak ponovo, ali ovaj put probaj preko mobilnog telefona, jer preko racunara zna da zabaguje ponekad.
 
Ne mora "u jednom dahu" jer postoji mogucnost nastavljanja, ja se evo registrujem vec 3 dana od kada sam zapoceo proceduru. :D
Posle svakog koraka ako ostavis otvoren tab, mozes nastaviti, a posle nekih koraka dobijas email sa linkom za nastavak.

Prvi dan sam samo popunio podatke, dalje nisam stigao, sledeci dan slikao dokumenta, pa tu stao, i danas tj. juce prosao video verifikaciju sa sluzbenicom. Trebalo je da danas sve zavrsim posle SMS potpisivanja ugovora, ali tu je nesto zapelo.


U svakom trenutku mozes i da sacuvas progres sa dugmetom u gornjem desnom uglu "SACUVAJ".

1726355546426.png


Tokodje i sama banka je predvidela da od trenutka zapocinjanja procedure imas 7 dana da je zavrsis. :)

1726355621504.png
 
Ne mora "u jednom dahu" jer postoji mogucnost nastavljanja, ja se evo registrujem vec 3 dana od kada sam zapoceo proceduru. :D
Posle svakog koraka ako ostavis otvoren tab, mozes nastaviti, a posle nekih koraka dobijas email sa linkom za nastavak.

Prvi dan sam samo popunio podatke, dalje nisam stigao, sledeci dan slikao dokumenta, pa tu stao, i danas tj. juce prosao video verifikaciju sa sluzbenicom. Trebalo je da danas sve zavrsim posle SMS potpisivanja ugovora, ali tu je nesto zapelo.


U svakom trenutku mozes i da sacuvas progres sa dugmetom u gornjem desnom uglu "SACUVAJ".

Pogledajte prilog 458096


Tokodje i sama banka je predvidela da od trenutka zapocinjanja procedure imas 7 dana da je zavrsis. :)

Pogledajte prilog 458097
Razumem da tako pise, ali meni nikad nije uspevalo da prodjem ceo proces preko tih nakanadnih linkova, vec sam morao da zavrsim ceo proces sa jednim operaterom. U svakom slucaju srecno sa verifikacijom.
 
Upravo vidim da su mi pre 2 sata poslali taj mail ponovo, identican je mail i link takodje. Probao sam ponovo verifikacioni SMS kod ali ne prolazi, ista error poruka.

1726362705946.png
 
Mogu bilo šta da uslovljavaju dok ne dobiju direktivu NBS da postupe drugačije. Primer: većina banaka je naplaćivala promenu PIN-a na bankomatu pa i Rajfajzen po 150 dinara, a sada nijedna ne naplaćuje, dok neke kao NLB i UniCredit to (više) ni ne navode u tarifama.
Da li je bolje žaliti se NBS ili Visa? Na koje adrese?
 
@alter ne možeš direktno, već bi morao prvo banci da pišeš prigovor na postupanje za taj tarifni stav pa tek onda pritužbu NBS. U oba slučajeva nije moguće mejlom, već samo kroz formulare za reklamaciju i podnesak pritužbe. Čisto da znaš, to je Uniqa osiguranje platnih kartica, isto ko što na primer postoji vinkulacija.
 
Da li je u redu da se transakcije ne vide unutar raif aplikacije ako je placeno preko Raipay novcanika i tom prilikom je koriscena debit visa(ova transakcija se vidi u raipay) ?
 
Možda je transakcija rezervisana, te moraš da uđeš u rezervisana sredstva, tek nakon što se proknjiži će biti vidljiva na početnom ekranu.
 
@ boban01
Pa jesi li siguran da je od banke? Da nije neka prevara? Inače račun se bloki da ne možeš plaćati, a prilivi ne. Zovi da proveriš o čemu se radi.
 
9 meseci je majci istekla licna,u Unikredit,nista se nije desilo. Normalno koristila racun. Mislim da zavisi od banke.
 
@ boban01
Pa jesi li siguran da je od banke? Da nije neka prevara? Inače račun se bloki da ne možeš plaćati, a prilivi ne. Zovi da proveriš o čemu se radi.
Zato nisam smeo da otvaram link , zvao col centar i oni mi rekli otvori slobodno link . Tamo pise rok mesec dana, preko kol centra mi rekli da mogu odmah da blokiraju racun, a ja licnu kartu menjaon pre 2 ipo godine. 😄
 
Idalje mi nisu stigle kartice, postoji li sansa da moram do banke??
 
Polako, možda i bolje jer će valjda uskoro konačno početi da šalju i nove Dina kartice :)

 
11 dana , adresa je dobra stigli su pinovi, malo pre je stigla i uplata od 3k.
Polako, možda i bolje jer će valjda uskoro konačno početi da šalju i nove Dina kartice :)

nema neke veze, unikredit mi je primarna banka, otp za gigatron plus za free triale, rai za 3k i plus free triale, i yettel za stednju :)
 
Izgleda da Raiffeisen skida 1% provizije i na Temu, iako je valuta plaćanja rsd.

Moraću da im napišem prigovor. Samo da proučim šta im tačno piše u cenovniku. Čini mi se da piše da ima provizije ako je eur valuta plaćanja.
 
Mislim da ne može biti rsd ka inostranstvu, bez obzira kako oni nama prikazivali cene u aplikaciji?
A provizija je za plaćanja ka inostranstvu, ako se ne varam.
 
Mislim da ne može biti rsd ka inostranstvu, bez obzira kako oni nama prikazivali cene u aplikaciji?
A provizija je za plaćanja ka inostranstvu, ako se ne varam.
RSD je na TEMUu valuta plaćanja, ali ipak nije od značaja. Promenili su taj tarifni stav.

Ranije je bilo: plaćanje u valuti EUR 1% provizije, plaćanje u drugim valutama (ne RSD i ne EUR) 2% provizije
Sada je: "Plaćanje robe i usluga u inostranstvu 1,00% od iznosa transakcije"

TEMU platni procesor je u inostranstvu.
Tako da ipak nema osnova za moj prigovor.
 
Nazad
Vrh Dno