Kako si resio ovo (ako se secas od pre par godina rofl)?Pokusavam da otvorim iracun ali mi izbacuje Error calling adapter interface "GetAgentDataE2E". kad treba da se indentifikujem , isto na mobilnom i kompu ?
Error calling adapter interface "InitiateIdentificationProcess".
Šta se dešava kada klikneš link iz mejla?Ja sam za razliku od tebe zavrsio sve prethodne korake kao i video identifikaciju, treba da potpisem dokumentaciju.
Pogledajte prilog 458075
Ako je sudeci po onom prvom progress baru, izgubio se status, pa i ne cudi ova error poruka "InitiateIdentificationProcess"
Jao. Verovatno ćeš morati opet ispočetka 😞Odvede me na tu stranicu (prva slika) gde treba da ukucam SMS kod.
Razlog je procedura koja mora biti zavrsena u "jednom dahu". Tako je ne samo kod nas, nego i u npr. EU. Pokreni postupak ponovo, ali ovaj put probaj preko mobilnog telefona, jer preko racunara zna da zabaguje ponekad.Koji je razlog za to?
Desavalo se vec nekom ovde?
Zavrsio sam video razgovor sa sluzbenicom, rece da ostanem na toj stranici, ja ostao, i nista.
Posle vidim stigao mail, kliknuo, i opet izgleda nista.
Razumem da tako pise, ali meni nikad nije uspevalo da prodjem ceo proces preko tih nakanadnih linkova, vec sam morao da zavrsim ceo proces sa jednim operaterom. U svakom slucaju srecno sa verifikacijom.Ne mora "u jednom dahu" jer postoji mogucnost nastavljanja, ja se evo registrujem vec 3 dana od kada sam zapoceo proceduru.
Posle svakog koraka ako ostavis otvoren tab, mozes nastaviti, a posle nekih koraka dobijas email sa linkom za nastavak.
Prvi dan sam samo popunio podatke, dalje nisam stigao, sledeci dan slikao dokumenta, pa tu stao, i danas tj. juce prosao video verifikaciju sa sluzbenicom. Trebalo je da danas sve zavrsim posle SMS potpisivanja ugovora, ali tu je nesto zapelo.
U svakom trenutku mozes i da sacuvas progres sa dugmetom u gornjem desnom uglu "SACUVAJ".
Pogledajte prilog 458096
Tokodje i sama banka je predvidela da od trenutka zapocinjanja procedure imas 7 dana da je zavrsis.
Pogledajte prilog 458097
Dinarski i Devizni iRačun/ Stanovništvo - Raiffeisen - Baza znanja
Za nekoliko minuta, bez odlaska u banku, uz video identifikaciju otvorite iRačun koji je potpuno besplatan ! Proces apliciranja započinjete na sajtu banke Nakon unosa svojih ličnih podataka, broja telefona i imejl adrese, prelazite na ekran za verifikaciju broja telefona. Potrebno je da unesete...help.raiffeisenbank.rs
Da li je bolje žaliti se NBS ili Visa? Na koje adrese?Mogu bilo šta da uslovljavaju dok ne dobiju direktivu NBS da postupe drugačije. Primer: većina banaka je naplaćivala promenu PIN-a na bankomatu pa i Rajfajzen po 150 dinara, a sada nijedna ne naplaćuje, dok neke kao NLB i UniCredit to (više) ni ne navode u tarifama.
Zato nisam smeo da otvaram link , zvao col centar i oni mi rekli otvori slobodno link . Tamo pise rok mesec dana, preko kol centra mi rekli da mogu odmah da blokiraju racun, a ja licnu kartu menjaon pre 2 ipo godine. 😄@ boban01
Pa jesi li siguran da je od banke? Da nije neka prevara? Inače račun se bloki da ne možeš plaćati, a prilivi ne. Zovi da proveriš o čemu se radi.
Da li si im dobru adresu dao i koliko je dana prošlo od otvaranja računa?Idalje mi nisu stigle kartice, postoji li sansa da moram do banke??
nema neke veze, unikredit mi je primarna banka, otp za gigatron plus za free triale, rai za 3k i plus free triale, i yettel za stednjuPolako, možda i bolje jer će valjda uskoro konačno početi da šalju i nove Dina kartice
Омогућена бесконтактна плаћања Дина картицом
Народна банка Србије, као оператор система DinaCard , обавештава грађане да су омогућена бесконтактна плаћања Дина платном картицом. То значи да ће све новоиздате Дина картице које банке издају (и реиздају) бити бесконтактне, што је омогућено од 1. јуна ове године. Издавању бесконтактних Дина...www.nbs.rs
ovaj sajt mi trazi sliku licne karte, to mi deluje sumnjivo za obican transfer sa moje visa kartice, niko to ne trazi, mogu da mi zloupotrebljavaju identitet kasnije@rafael nadal ne, ali možeš kod Transfernova partnera menjačnice preko UniStream da primiš, odnosno preko platne kartice posredstvom sajta pošalješ
RSD je na TEMUu valuta plaćanja, ali ipak nije od značaja. Promenili su taj tarifni stav.Mislim da ne može biti rsd ka inostranstvu, bez obzira kako oni nama prikazivali cene u aplikaciji?
A provizija je za plaćanja ka inostranstvu, ako se ne varam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari