Šta je novo?

Raiffeisen bank

@rafael nadal ne, ali možeš kod Transfernova partnera menjačnice preko UniStream da primiš, odnosno preko platne kartice posredstvom sajta pošalješ
 
Znaci sa obicne Intesine Visa kartice mogu da posaljem preko ovog sajta? To je odlicno. Znas li kolike su provizije?
 
Koliko ste čekali da vam stigne odgovor? Ja poslao pre 4 dana i još ništa...
Ja sam po starom otišao do savetnice i ona mi je to namestila za nepuna dva minuta. Možda su vezane bez povratnog odgovora (Kartice/Visa pa pri dnu Povezani računi).
 
Jel uspeo neko skoro trajno da digne limite? Pre svega za mbank plaćanje? U prošlosti sam dva puta pokušavao i oba puta su tvrdili da može samo privremeno na par dana.
 
Da li si probao preko aplikacije ili?! Ja često podižem/smanjujem limite (ni sam ne znam zašto), pa nisam siguran da li su promene trajne... Poslednji put sam podigao za mBanking biometriju na 300.000,00 RSD, evo i dalje stoji...
 
Jel uspeo neko skoro trajno da digne limite? Pre svega za mbank plaćanje? U prošlosti sam dva puta pokušavao i oba puta su tvrdili da može samo privremeno na par dana.
Koji tacno limit i na koliko? Preko 300.000 (+150.000) nisam uspeo a cesto zovem da povecam :(

Q: da li je neko skoro (zadnjih 10ak dana) uspeo da reaktivira mBank? Dobijam SMS da moram pozvati call centar i oni ne znaju zasto nece da radi OTP kod koji mi rucno posalju tada. Cisto da znam koliko je rasprostranjeno.
 
Da, taj preko 300 hiljada, uvek podignu samo privremeno, a hoću trajno.

Za aktivaciju mbank, meni se pre jedno mesec dana slično desilo. Samo neće da se loguje, izbaci neki error. Znao call centar, prošao kroz reaktivaciju, ali je poslat kod radio bez problema.
 
Moze li preko aplikacije da se skine izvod racuna u pdfu... vidim da moze preko sajta. Da li moze isti login info sto se koristi za aplikaciju ili mora posebno? Posto pise malo nejasno na sajtu.
 
Izvod koliko znam šalju samo mejlom, a što se tiče aplikacije, u ROL kreiraš token, autorizuješ ga na uređaju i imaš pravo na dva tokena koji mogu da se recikliraju.
 
Imam jedno pitanje, ovde obično ljudi znaju bolje nego u samim poslovnicama,

Ćale ima iračun dinarski onda kad je bila promocija i sad smo mu otvorili devizni.
Ima fizičke kartice dina i visa. Imam dva pitanja:

Da li može da ugasi visa karticu kako ne bi plaćao održavanje jer mu ne treba ni za šta drugo osim za podizanje novca?

I da li mora i dalje u poslovnicu da se spoji dinarski i devizni iračun za 1 karticu?
 
Da li može da ugasi visa karticu kako ne bi plaćao održavanje jer mu ne treba ni za šta drugo osim za podizanje novca?
Može da je otkaže. To je Visa kartica drugog tipa iRačuna sa godišnjom članarinom, gde je išla Visa Digital kao besplatna.
i da li mora i dalje u poslovnicu da se spoji dinarski i devizni iračun za 1 karticu?
Više ne. Uputstvo pročitaj naniže na linku, da ne copy/paste-ujem, predugo je.
 
Stigla mi je nova kartica, posle isteka predhodne, ali bez pina... a u aplikaciji raipay nece da je ocita, kaze da nije ocitana... jel zna neko sta moze da se uradi?
 
@Bojdza99 pin je isti, ali nisi izvršio podizanje sa bankomata ili plaćanje na pos terminalu umetanjem čipa. Takođe, potrebno je i da je prethodno aktiviraš u Moja mBanka ili ROL ako je u pitanju iRačun. Promena pina na bankomatu je besplatna i to se takođe vodi kao transakcija, što će ti otvoriti internet kanal i omogućiti dodavanje u RaiPay.
 
@Bojdza99 pin je isti, ali nisi izvršio podizanje sa bankomata ili plaćanje na pos terminalu umetanjem čipa. Takođe, potrebno je i da je prethodno aktiviraš u Moja mBanka ili ROL. Promena pina na bankomatu je besplatna i to se takođe vodi kao transakcija, što će ti otvoriti internet kanal i omogućiti dodavanje u RaiPay.
Hvala ti puno :)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Stigla mi je nova Dina ali obicna a htela bih beskontaktnu. U banci nemaju pojma o cemu pricam. Ima li neko informaciju kada ce oni preci na beskontaktnu?
 
Zamena bez naknade, gospodski nema šta.
 
Toshiro Mifune je napisao poduži post o tome i ukratko, NBS je dala foru bankama da se prilagode do septembra, što je Rajfajzen iskoristio tako da se skrati rok važenja kartica do 06/26 ili koje već i na taj način istroše zalihe čip kartica, što je po njihovom perfidno i lukavo, ali ništa protivrečno i zato će postojati mogućnost izdavanja beskontaktne bez naknade na upit, odnosno pisanjem prigovora, u slučaju da su re/izdate čip kartice važeće počevši od juna.
 
Poslednja izmena:
Koliko dugo im treba da povežu račune sa karticom?! Nije ništa hitno, ali ako im treba ~5 dana, možda bolje da skoknem do ekspoziture... :)
Kao što si video na prethodnoj strani, nekom su povezali kroz par sati, ti eto i dalje čekaš. Do sad su isto za preporuke plaćali prošlog i preprošlog ponedeljka, ali od prošlog utorka pa nadalje što je prijavljeno se i dalje čeka, tako da ni ja ne znam na čemu sam, a imam potvrđeno za dvoje.
 
Da, sad videh da je neko isto pitao pre par postova, sorry :) Proveriću i ovo što si rekao da nisu možda povezali bez obaveštenja... Hvala!
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li iRacuni (dinarski i devizni) imaju neka ograničenja u odnosu na korišćenje u zemlji i inostranstvu, neka usluga banke da se ne može koristiti, ili bilo šta zbog čega bi otvaranje nekog drugog paketa dalo neku znatnu prednost? Osnovni paket je 150 din/mesečno, Premium 1000 din/mesečno, između su ovi Može računi, a ovi iRacuni su bez odrzavanja. Koja je fora i što bih npr uzeo Premium? (mada imam platu da bude bez održavanja, ali svakako koliko sam čuo plaćaju se kartice, gde je Platinum 1200din/ mesečno???)
 
Da, taj preko 300 hiljada, uvek podignu samo privremeno, a hoću trajno.

Za aktivaciju mbank, meni se pre jedno mesec dana slično desilo. Samo neće da se loguje, izbaci neki error. Znao call centar, prošao kroz reaktivaciju, ali je poslat kod radio bez problema.
Kod Intese se pozivom može podići limit na 24h, za trajno povećanje limita potrebno je otići do savetnika.
 
Da li iRacuni (dinarski i devizni) imaju neka ograničenja u odnosu na korišćenje u zemlji i inostranstvu, neka usluga banke da se ne može koristiti, ili bilo šta zbog čega bi otvaranje nekog drugog paketa dalo neku znatnu prednost?
Čekovi nisu dostupni i u tom slučaju je neminovan prelazak makar na Platni račun sa osnovnim uslugama, gde je i godišnja članarina za Visa karticu 1000 dinara. Kreditne su zasebni proizvodi i koštaju prema tarifama, mada je najlakše dobiti preko partnerske (prim. aut. tehno radnje) tzv. MasterCard WEB koja se izdaje kao virtuelna i nakon 3 plaćene rate šalju poštom fizičku koja menja digitalnu. Nije mi poznato da li je u početku moguće dodati u RaiPay/ApplePay.
Osnovni paket je 150 din/mesečno, Premium 1000 din/mesečno, između su ovi Može računi, a ovi iRacuni su bez odrzavanja. Koja je fora i što bih npr uzeo Premium? (mada imam platu da bude bez održavanja, ali svakako koliko sam čuo plaćaju se kartice, gde je Platinum 1200din/ mesečno???)
Fora je da se dokumentacija ne čuva fizički, a to predstavlja trošak za banku i kartice se šalju poštom, te zato je iRačun za fizička lica besplatan (za pravna lica i preduzetnike prvih godinu dana, jer se kartice zahtevaju i uručuju u ekspozituri, a određene procedure i dalje zahtevaju papirologiju). Kada je Premium u pitanju, jedino se Visa Gold kao dodatna ne plaća, ali kao osnovna i sve ostale osnovne izuzev Dine se naplaćuju prema cenovniku.
 
Nazad
Vrh Dno