Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ja ako hocu da menjam ovde da primam platu na iR nema potrebe da idem do banke po neki papir za potvrdu nego samo poslodavcu dam broj. Jel tako?
 
Ja ako hocu da menjam ovde da primam platu na iR nema potrebe da idem do banke po neki papir za potvrdu nego samo poslodavcu dam broj. Jel tako?
Tako je. Ne traže striktno ovlašćenje za prenos zarade kao Poštanska i može samo da legne uplata.
 
11 dana , adresa je dobra stigli su pinovi, malo pre je stigla i uplata od 3k.

nema neke veze, unikredit mi je primarna banka, otp za gigatron plus za free triale, rai za 3k i plus free triale, i yettel za stednju :)
@fiy Da li su ti stigle fizicke kartice, da li si dobio u medjuvremenu obavestenje u aplikaciji da su poslate ?


Zna li neko da li postoji nacin da se kartice iskljuce na internet placanjima, a da bankomat, salter i ostala placanja racuna funkcionisu, kao kod mobija sto je moglo da se pored limita upali ili ugasi odredjeni servis ?
 
Sad nisam siguran možda je ovo glupo da pitam, ali pre neko veče sam kupovao neke stvari na kiosku, imao sam karticu kod sebe i kad sam uzeo da platim radnica mi traži karticu da je unese unutra i skroz u drugom delu kioska ubaci istu u terminal za plaćanje, ja sam na drugom uređaju koji stoji na šalteru samo uneo pin i platio kupljene stvari, ova mi je zatim vratila karticu. E sad, nije li to malo glupo da mi neko uzima karticu i nosi je unutra jer može uvek da pogleda i vidi trocifreni broj sa poleđine i da nekom prosledi moje brojeve nekom ko kasnije može to da zloupotrebi, otuda jesam postavio ovo pitanje iznad jer bi bilo dobro da se može isključiti internet plaćanje pa tako onaj ko ima broj kartice kao i ovaj zaštitni kod sa poleđine ne može ništa da uradi.
 
@fiy Da li su ti stigle fizicke kartice?
Za fizičko lice sam ih pre skoro 3 godine dobio posle tačno 7 dana (pinovi i fizičke kartice su stigli zajedno).
da li si dobio u medjuvremenu obavestenje u aplikaciji da su poslate?
Kao pravno sam dobijao obaveštenja da je kartica u ekspozituri, a tada dolazi samo pin i sutradan sam išao po njih.
Kad sam uzeo da platim, radnica mi traži karticu da je unese unutra i skroz u drugom delu kioska ubaci istu u terminal za plaćanje, ja sam na drugom uređaju koji stoji na šalteru samo uneo pin i platio kupljene stvari, ova mi je zatim vratila karticu. E sad, nije li to malo glupo da mi neko uzima karticu i nosi je unutra?
S jednog aspekta i jeste nezgodno da PinPad bude nasuprot sa zidnom barijerom, ali u tom slučaju onda koristi beskontaktnu. Kod mene u lokalu je situacija takva da su nam terminal i kasa u radnom delu, te unutra tu pred klijentom vršim naplatu i ako je potreban unos pina, izmaknem se da osoba priđe, ali uglavnom mi usmeno kažu. Opet, ništa mi ne znači ni to, niti da obavljam uvid u platne kartice, kad velika većina Visa i Master kartica podržava 3D Secure, a evo sad Dina ima do 6K limit pa veća je verovatnoća da PIN za naplatu usluge neće biti ni potreban.
 
@fiy Da li su ti stigle fizicke kartice, da li si dobio u medjuvremenu obavestenje u aplikaciji da su poslate ?


Zna li neko da li postoji nacin da se kartice iskljuce na internet placanjima, a da bankomat, salter i ostala placanja racuna funkcionisu, kao kod mobija sto je moglo da se pored limita upali ili ugasi odredjeni servis ?
jos nisu stigle fizicke zvao sam prekjuce call centar i rekli su mi za koji dan
 
Nemas ni notifikaciju u aplikaciji da je poslato ?
 
Kako ste pregovarali za bolji kurs konkretno, kada prodajete dolare? Nazovete i pitate jel može bolji, oni kažu nudimo taj i taj i vi kažete ok? Ili se može dalje od toga ići kontra ponudom?
Koliko % ispod kupovniog kursa NBS moze da se izboksuije za dolare da bude za stalno u njihovoj menjačnici tj aplikacijii da se ne mora zvati više na tel nego da se prati procenutaolno umanjenje koje dogovorite pregovorima?
 
Upravo vidim da su mi pre 2 sata poslali taj mail ponovo, identican je mail i link takodje. Probao sam ponovo verifikacioni SMS kod ali ne prolazi, ista error poruka.

Pogledajte prilog 458101
Cisto da javim epilog, posle razgovora sa call centrom, oni prosledili zalbu njhovoj online sluzbi (sluzbi za video identifikaciju i taj proces otvaranj iRacuna), sutradan stigao novi mail, sa istim linkom, isto sve, identicno, ali je ovaj put SMS kod prosao. Bio je neki problem kod njih u sistemu tako mi rekose.





Ne znam da li je ovde bilo reci o tome, ali interesuje me da li postoji mogucnost ukljucivanja dodatne sigurnosti 2-factor auth preko SMS-a recimo, jer se na web moze ulogovati samo sa korisnickim imenom i sifrom. Nema nikakve dodatne potvrde, slikanja QR code, nista?
Nisam ocekivao ovako nisku sigurnost za web banking, jer bilo ko moze da se uloguje sa osnovnim kredencijama.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Cisto da javim epilog, posle razgovora sa call centrom, oni prosledili zalbu njhovoj online sluzbi (sluzbi za video identifikaciju i taj proces otvaranj iRacuna), sutradan stigao novi mail, sa istim linkom, isto sve, identicno, ali je ovaj put SMS kod prosao. Bio je neki problem kod njih u sistemu tako mi rekose.





Ne znam da li je ovde bilo reci o tome, ali interesuje me da li postoji mogucnost ukljucivanja dodatne sigurnosti 2-factor auth preko SMS-a recimo, jer se na web moze ulogovati samo sa korisnickim imenom i sifrom. Nema nikakve dodatne potvrde, slikanja QR code, nista?
Nisam ocekivao ovako nisku sigurnost za web banking, jer bilo ko moze da se uloguje sa osnovnim kredencijama.
2FA nije podržan. Logovanje je samo pomoću korisničkog imena i šifre. Biće 2FA kada Srbije uđe u EU :)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Drugi faktor traže samo za transakcije (ne i za transakcije unutar tvog računa). Bilo bi dobro da to promene i da bude potreban drugi faktor i za gledanje podataka.
 
Nekako mi je sasvim normalno da je na najkriticnijem mestu (logovanje) obavezan 2FA.
 
Uniqa osiguranje za Visa karticu od 40 din mora da se plaća, kaže u poslovnici radnica jedino da vam ugasimo Visa karticu? Kako mogu da uslovljavaju?
Meni se cini da osim kartice, Uniqa osigurava i puno drugih slucajeva, prelistao sam na brzinu uslove pre nego sam bacio ugovor, i dosta toga je spomenuto, ali ne mogu da nadjem na sajtu.
 
Interesuje me da li postoji mogucnost ukljucivanja dodatne sigurnosti 2-factor auth preko SMS-a recimo, jer se na web moze ulogovati samo sa korisnickim imenom i sifrom. Nema nikakve dodatne potvrde, slikanja QR code, nista?
mToken je alternativni način logovanja sa korisničkim imenom. Eventualno postavi neku previše složenu šifru ako strahuješ od zloupotreba pa koristi samo jednokratnu lozinku.
Nisam ocekivao ovako nisku sigurnost za web banking, jer bilo ko moze da se uloguje sa osnovnim kredencijama.
Meni se lično ne dopada ono što je napravila Yettel banka i nisam pristalica toga da baš uvek budem vezan za mobilni, tako da mi je sasvim u redu što još uvek može jednostavno logovanje.
 
Meni se lično ne dopada ono što je napravila Yettel banka i nisam pristalica toga da baš uvek budem vezan za mobilni, tako da mi je sasvim u redu što još uvek može jednostavno logovanje.
Ima i toga, nije uvek dobro biti vezan za jos jedan uredjaj, ali ima vise nacina za 2-factor auth, moze i gAuth generator app, ili na mail da salju kod, nije ni to lose resenje ako nema bolje.

mToken je alternativni način logovanja sa korisničkim imenom. Eventualno postavi neku previše složenu šifru ako strahuješ od zloupotreba pa koristi samo jednokratnu lozinku.
A prevideo sam da postoji dropdown menu, i da moze da se bira "username i OTP" nacin logovanja. Odlicna ideja da se postavi kompleksna sifra i koristi uvek OTP, to podize nivo bezbednosti znacajno. Tako cu i uraditi, hvala! :)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ženina dina kartica na koju uplaćuje štednju izbacuje "poslednja transakcija nije završena"
Kao da kartica nije aktivna ili nije taj pin, ali znamo da jeste, uplaćivali smo na nju. Zna li neko šta je problem?
 
Ženina dina kartica na koju uplaćuje štednju izbacuje "poslednja transakcija nije završena"
Kao da kartica nije aktivna ili nije taj pin, ali znamo da jeste, uplaćivali smo na nju. Zna li neko šta je problem?
Ako je to nova kartica, proverite da li je odblokirana u aplikaciji.
 
@fiy 10 punih dana kod mene od zaključenja ugovora i nisu stigle.
 
Била је дискусија скоро што Рајф нема Google Pay и само један форумаш рече како му је драго, јер не мора све Гугл да зна. Ја сам исти такав и не бих ни пробао плаћање телефоном да морам да користим Google Pay.

Кад сам отворио iRačun, инсталирао сам и RaiPay и користио повремено. Међутим, није ми заживело да само тако плаћам, а више сада користим другу банку. Видео сам негде на форуму да је Google Pay избацио картицу некоме јер наводно 90 дана није био повезан на интернет, па је моје питање да ли RaiPay има нешто слично.

Односно, хоће ли RaiPay да престане да ради после одређеног времена неактивности? Има ли нешто о овоме у неким условима коришћења?
 
Aktivirao sam danas devizni iracun, vec imam dinarski. Kako sada u aplikaciji da dodam devizni da bude vidljiv na nalogu?

Edit: dodao se sam automatski
 
Nazad
Vrh Dno