Šta je novo?

Raiffeisen bank

Шта сам дочекао:)да се као друга могућност спомиње картица,и то физичка:)Нема даље:)
 
Kombank: Platne kartice iz novčanika ćemo gotovo potpuno „preseliti“ u mobilne telefone.
Raiffeisen: Hold my beer! 😁
 
Očekivao sam da će da uvedu neke nove naknade, kad ono samo smanjili kvalitet usluge za nove korisnike. Mada je i dalje opcija da će jednog dana da krenu da nam uzimaju po 100 - 200 din mesečno za održavanje, prvo samo ako imaš promene na računu, a zatim iako ih nemaš.
 
Pa moguce da ce nekad u buducnosti uvesti mesecno odrzavanje, ali nemojte zaboraviti da oni i sad "zaradjuju" na nama putem provizije koju uzmu od prodavaca kad platimo njihovom karticom. Ovom akcijom su dobili jako puno korisnika koji sada koriste njihovu platnu karticu, tako da cisto sumnjam da su u minusu.
 
Pa moguce da ce nekad u buducnosti uvesti mesecno odrzavanje, ali nemojte zaboraviti da oni i sad "zaradjuju" na nama putem provizije koju uzmu od prodavaca kad platimo njihovom karticom. Ovom akcijom su dobili jako puno korisnika koji sada koriste njihovu platnu karticu, tako da cisto sumnjam da su u minusu.
Pre neki dan svratim da kupim nešto od tehnike (oko 5k din) i prodavac ljubazno zamoli da platim kešom (ako imam), jer im provizija na kartice pojede zaradu. Radnja ok, nisu visoke cene, kupujem povremeno tu i učinim čoveku (sticajem okolnosti imao toliko keša). Inače, nikad nemam toliko keša pri sebi.
 
Vec sam jednom pisao. Ta provizija je vec uracunata u cenu proizvoda, tako da si mu duplo ucinio 🙂.
Inace, nisam znao da i banka ima % od svake transakcije, mislio sam da sve ide visa/mc…
 
Zavisi od slučaja do slučaja, od dogovora firme i banke, broja aparata, prometa... Provizije idu i do 3 %.
 
Pa moguce da ce nekad u buducnosti uvesti mesecno odrzavanje, ali nemojte zaboraviti da oni i sad "zaradjuju" na nama putem provizije koju uzmu od prodavaca kad platimo njihovom karticom. Ovom akcijom su dobili jako puno korisnika koji sada koriste njihovu platnu karticu, tako da cisto sumnjam da su u minusu.
Ako su u plusu, onda nema logike zašto prestaju da izdaju fizičke kartice bez naknade novim klijentima. To će u startu odbiti veliki broj ljudi, većina i dalje nema NFC na svom telefonu, niti ima u blizini bankomat koji podržava NFC ili ekspozituru Rajfajzen banke (pogledaj mapu pokrivenosti).

Izdavanje fizičkih kartica je trošak za banku, Telenor i MTS banka su naplaćivale po 500 din novim klijentima za karticu, a Rajfajzen je delio besplatno. Sada nemaju nikakav trošak sa ovim "digitalnim" karticama. U suštini jedini trošak koji imaju sa iRačunom su trošenje vremena zbog novih klijenata. Češće punjenje bankomata, veće gužve na šalterima, veće opterećenje službenika u kol centru itd.
 
Kolege može pomoć :)
uplatim sinoć preko aplikacije 3k na kevin račun,ne legne joj uplata odma nego mi ode u rezervisana sredstva i tako bleji od sinoć.
Jutros joj pošaljem ponovo jer joj nije stiglo i stigne joj instant bez problema.
U čemu je fol?
edit: našao sam opciju povuci plaćanje i vraćena mi je ta uplata od sinoc a pre toga je pisalo " u obradi"
 
To je verovatno do njihovog IT centra , mozes pitati telefonom al sumnjam da ces dobiti smisleni odgovor
 
povukao sam plaćanje i odmah su mi vratili sredstva na račun,nego nisam očekivao jer je instant plaćanje uključeno. Ali dešava se i njima da zabaguju,sreca pa nije bilo baš hitno :)
 
Meni se tako desilo u drugoj banci sa placanjem racuna on line . Posle mesec dana slucajno primetim da nije realizovan nalog , pitam zasto , nemamo pojma ,posaljite ponovo nalog ...
 
Kolege može pomoć :)
uplatim sinoć preko aplikacije 3k na kevin račun,ne legne joj uplata odma nego mi ode u rezervisana sredstva i tako bleji od sinoć.
Jutros joj pošaljem ponovo jer joj nije stiglo i stigne joj instant bez problema.
U čemu je fol?
edit: našao sam opciju povuci plaćanje i vraćena mi je ta uplata od sinoc a pre toga je pisalo " u obradi"
Desavalo se i meni, obicno kasnije uveče. Nisam otkazivao transakcije, jer se posle par minuta sredstva vrate na račun. Te transakcije su se vodile kao odbijene, a u ralogu je stajalo nesto sto mogu da povezem za prekidom veze sa bazom podataka ili mozda interna odrzavanja sistema.
 
Danas u Pazovi da uplatim keš, prislonim telefon i prc, nema opcije za uplatu. Izvadio Visu ubacio i sve funkcije dostupne. 🙄
 
Danas u Pazovi da uplatim keš, prislonim telefon i prc, nema opcije za uplatu. Izvadio Visu ubacio i sve funkcije dostupne. 🙄
Da, telefonom možeš samo da digneš keš i još par opcija, dok fizičkom karticom (bilo da je prisloniš ili da je ubaciš) imaš sve opcije.
 
Znači ovi sa virtuelnim karticama sada moraju na šalter ako hoće da uplaćuju novac. Bezveze. A meni to najbolja stvar bila.

edit: kao što @Korean_MCG reče.
 
To ce morati da promene inace ce imati guzvu na salterima a ekspozitura i nemaju nesto mnogo
Doduse na dinarski racun valjda moze da se uplati i bez kartice kucanjem broja racuna ,al otvara mogucnost greske i uplate na tudji racun
 
A zar ne izdaju i dalje fizičku Dina kartiicu jer je to zakonska obaveza? Trebalo da uplate ferceraju sa tom karticom.
 
Na višenamenskim bankomatima može da se uplaćuje i bez kartice unosom broja računa. Neki isplatni bankomati imaju NFC tag, ali ne znam da li radi. Kod CA npr. ne funkcioniše. Probaću kad mi budu stigle kartice.
Dina je takođe digitalna, tj. prema njihovim navodima služi samo za internet plaćanja.
 
Ako mora ručno da se ukucava broj računa na bankomatu to značajno degradira kvalitet usluge.
 
Jedino kao što neko reče, da ko želi, zahteva makar samo Dinu kao fizičku karticu pa preuzme u ekspozituri.
 
Ako mora ručno da se ukucava broj računa na bankomatu to značajno degradira kvalitet usluge.
Koristim tu mogućnost iako nemam iračun. Ona nije samo za korisnike usluga Raiffeisen banke.

@uji:

Čudi me da već nisu probali da uvaljuju Dina karticu; biznis korisnici i dalje moraju da potpisuju izjavu da im je PRVO uručena Dina kartica. (n)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li ti pise ime vlasnika racuna kad ukucas broj ?
Ne znam, ali mislim da traži da se dva puta ukuca broj računa. Pretpostavljam da je predostrožnost, u slučaju da je prvi put ukucano pogrešno.

Sticajem okolnosti uplaćujem samom sebi (kao pok. Pantelija). :)

Baš idem sada da uplatim, pa ću videti. :D
 
Sad sam uplatio: traži dva puta da se upiše broj tekućeg računa na koji se uplaćuje i ne prikazuje ime vlasnika računa na koji se uplaćuje.
 
Čudi me da već nisu probali da uvaljuju Dina karticu; biznis korisnici i dalje moraju da potpisuju izjavu da im je PRVO uručena Dina kartica. (n)
Verovatno se vode logikom da masa ljudi je uopšte ne koristi, ostavljajući je u fioci ili jednostavno preseku na pola.
Moje mišljenje je da su poranili sa digitalizacijom kartica jer nemaju u svim gradovima višenamenske uređaje.
 
Pokušavamo da koristim RaiPay, ubacio sam karticu u aplikaciju, probao da platim u idei i lidlu, ali oba puta nije uspelo. U listu je pisalo kartica nije podržana. Da li sam ja propustio neki korak ili prodavci treba nekako posebno da podese terminal, gde je problem?
Ista ta fizička kartica prođe bez problema
 
Nazad
Vrh Dno