tarantula888
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.07.2015
- Poruke
- 2,569
- Poena
- 275
Шта сам дочекао
да се као друга могућност спомиње картица,и то физичка
Нема даље
Pre neki dan svratim da kupim nešto od tehnike (oko 5k din) i prodavac ljubazno zamoli da platim kešom (ako imam), jer im provizija na kartice pojede zaradu. Radnja ok, nisu visoke cene, kupujem povremeno tu i učinim čoveku (sticajem okolnosti imao toliko keša). Inače, nikad nemam toliko keša pri sebi.Pa moguce da ce nekad u buducnosti uvesti mesecno odrzavanje, ali nemojte zaboraviti da oni i sad "zaradjuju" na nama putem provizije koju uzmu od prodavaca kad platimo njihovom karticom. Ovom akcijom su dobili jako puno korisnika koji sada koriste njihovu platnu karticu, tako da cisto sumnjam da su u minusu.
Ako su u plusu, onda nema logike zašto prestaju da izdaju fizičke kartice bez naknade novim klijentima. To će u startu odbiti veliki broj ljudi, većina i dalje nema NFC na svom telefonu, niti ima u blizini bankomat koji podržava NFC ili ekspozituru Rajfajzen banke (pogledaj mapu pokrivenosti).Pa moguce da ce nekad u buducnosti uvesti mesecno odrzavanje, ali nemojte zaboraviti da oni i sad "zaradjuju" na nama putem provizije koju uzmu od prodavaca kad platimo njihovom karticom. Ovom akcijom su dobili jako puno korisnika koji sada koriste njihovu platnu karticu, tako da cisto sumnjam da su u minusu.
Desavalo se i meni, obicno kasnije uveče. Nisam otkazivao transakcije, jer se posle par minuta sredstva vrate na račun. Te transakcije su se vodile kao odbijene, a u ralogu je stajalo nesto sto mogu da povezem za prekidom veze sa bazom podataka ili mozda interna odrzavanja sistema.Kolege može pomoć
uplatim sinoć preko aplikacije 3k na kevin račun,ne legne joj uplata odma nego mi ode u rezervisana sredstva i tako bleji od sinoć.
Jutros joj pošaljem ponovo jer joj nije stiglo i stigne joj instant bez problema.
U čemu je fol?
edit: našao sam opciju povuci plaćanje i vraćena mi je ta uplata od sinoc a pre toga je pisalo " u obradi"
Da, telefonom možeš samo da digneš keš i još par opcija, dok fizičkom karticom (bilo da je prisloniš ili da je ubaciš) imaš sve opcije.Danas u Pazovi da uplatim keš, prislonim telefon i prc, nema opcije za uplatu. Izvadio Visu ubacio i sve funkcije dostupne. 🙄
Što znači da novi korisnici iRačuna neće moći ni da uplaćuju keš na bankomatima s obzirom da nemaju fizičku karticu.Da, telefonom možeš samo da digneš keš i još par opcija, dok fizičkom karticom (bilo da je prisloniš ili da je ubaciš) imaš sve opcije.
Koristim tu mogućnost iako nemam iračun. Ona nije samo za korisnike usluga Raiffeisen banke.Ako mora ručno da se ukucava broj računa na bankomatu to značajno degradira kvalitet usluge.
Ne znam, ali mislim da traži da se dva puta ukuca broj računa. Pretpostavljam da je predostrožnost, u slučaju da je prvi put ukucano pogrešno.Da li ti pise ime vlasnika racuna kad ukucas broj ?
Verovatno se vode logikom da masa ljudi je uopšte ne koristi, ostavljajući je u fioci ili jednostavno preseku na pola.Čudi me da već nisu probali da uvaljuju Dina karticu; biznis korisnici i dalje moraju da potpisuju izjavu da im je PRVO uručena Dina kartica.![]()
U PS kad radis interni transfer(telefonom) napise ti ime vlasnika u poslednjem korakuSad sam uplatio: traži dva puta da se upiše broj tekućeg računa na koji se uplaćuje i ne prikazuje ime vlasnika računa na koji se uplaćuje.
To su uradili jer su im korisnici iRačuna zadnja rupa na sviralu.Verovatno se vode logikom da masa ljudi je uopšte ne koristi, ostavljajući je u fioci ili jednostavno preseku na pola.
Moje mišljenje je da su poranili sa digitalizacijom kartica jer nemaju u svim gradovima višenamenske uređaje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari