Šta je novo?

Raiffeisen bank

Da, idi posle 10-12 januara kad je manja gužva jer su tad penzije i normalno se radi, da ti ugase račun i daju papir. Nemoj da se zezaš sa bankama, lopovi su oni, hoće da kraduckaju kog kako stignu.
 
Kada sam gasio omladinski račun u Raiffeisen-u, dat mi je samo izveštaj o naplaćenim naknadama zaključno sa danom gašenja i potpisao sam zahtev koji je realizovan istog trenutka odn. račun više nije bio vidljiv u aplikaciji. Kada je isteklo 6 meseci, tačno na datum isteka sam ušao u proceduru i otvoriću iRačun posle praznika. Potvrdu o gašenju deviznog ni u Intezi čak nisam dobio, samo svoje primerke zahteva. Takođe se nije više prikazivao u Intesa Online. U AIK-u obustavljen online nalog i Addiko bez prikaza računa, ali svi papiri ostali kod njih. Jedino u Credit Agricole mi je to bilo izdato.
 
Kako plaćate preko RaiPay aplikacije? Ulazite li u aplikaciju ili samo otključate telefon uz prethodno uključen NFC?
Ja npr moram da uđem na aplikaciju jer mi je kao podrazumevano za NFC plaćanje namešteno Google Pay sa češkom karticom.
I kad se plaća RaiPay ima malo duži odziv, sekundu-dve, nego nego Google Pay, doduše mislim da je to do naših kartica jer i kad RF karticu prislonim na POS terminal bude duže nego sa češkom karticom... 🙄

Nego, zna li neko kako ažurirati RaiPay aplikaciju ako nije Srbija kao zemlja u Google prodavnici?
 
Kako plaćate preko RaiPay aplikacije? Ulazite li u aplikaciju ili samo otključate telefon uz prethodno uključen NFC?
Kada je uključen NFC dovoljno je da se samo osvetli ekran (ne mora da se otključava). Za veće iznose, verovatno treba da se pokrene i aplikacija.
 
@Sunshine4747

Javi da li su ti vratili tih 1800 dinara nakon zalbe i gde si se zalio.
Mislim da nema teorije da ti ne vrate taj novac (verovatno ce da potraje 15-ak dana, ali nema sanse da to prisvoje).
 
Nema odgovora nigde. Žalio sam se na mejl, u ekspozituri i u Call Centar.Ne rade do sutra, pa ću da vidim šta će da bude. Ali verovatno ima da me fortaju do sledeće nedelje da zadržavaju pare za praznike.
 
Samo da javim, vratili su mi danas onih 1800 dinara, uz obrazloženje da kartica zbog neke greške ne može na internetu, (sistemska greška- glitch neki) i ponudili mi da mi zamene tj. daju novu karticu ali ću je najverovatnije dobiti krajem ovog ili početkom narednog meseca zbog neradnih dana i gužva oko praznika.Tako da sve u svemu, sve je ok prošlo. Jedino mi je krivo što sam propustio sve akcije na Steamu i Epicu ali biće za summer sale.
 
Dobro je što sam danas odlučio da otvorim iRačun, ako je već utvrđen problem sa korišćenjem kartica na internetu, a i sad ujedno znam da će isporuka kartica ići duže zbog otklanjanja sistemske greške.
 
И ја исто,тј.вршио допуну картицом у маркама.
 
Ima li neko premium račun? Da li sve može online da se obavi sa savetnikom ili postoje stvari za koje mora da se ide do banke?
 
Ja sinoć kupio jednu igru na Steam-u bez ikakvih problema (takođe sam korisnik iRačuna). Jedino sam se iznenadio što mi nije tražen token, možda zato što je iznos bio par evra.
 
Ima li neko premium račun? Da li sve može online da se obavi sa savetnikom ili postoje stvari za koje mora da se ide do banke?
Može sve online.
Mada kada si premium nema čekanja u redu, pa svakako možeš da skokneš do svog ličnog bankara.
 
ja sam je uzeo sredinom decembra,bez problema...
a jos jedan clan foruma je aplicirao skoro za Virtuon
 
I kako radi Virtuon? Da li može samo Virtuon bez otvaranja tekućeg računa? Da li radi na stranim sajtovima plaćanje? Da li je kartica samo za internet ili može i na bankomat/prodavnica? Koja je razlika u odnosu na Electron? Koliko se mesečno plaća? Nema nigde informacija o kartici pa zato pitam.
 
Virtuon možeš da uzmeš kao ja imam iracun pa na osnovu njega,da li može bez tekućeg nisam siguran, plaćanje verovatno može ja ga koristim za paypal i nemam problema sa njim.
Može i na bankomat ali sa karticom od tekućeg,Virtuon nema čip, plaća se 1250din na 2 godine tj po 50dinara mesečno..
Toliko od mene koliko ja znam, detaljno će ti objasniti neko od stručnjaka :)
 
@Sunshine4747 Zamišljena je kao kartica za plaćanje u inostranstvu. Kao i na sve ostale osim Infinite, primenjuje se 1% provizije. Vezana je za avista evro račun. Može i bez tekućeg. Ne može ni na bankomatu, jer osim čipa nema ni magnetnu traku. Kategorija kartice je suštinski ista - Visa Classic Debit (ex Electron), ali samo za internet plaćanja. Stoga, karticama iRačuna na višenamenskim uređajima ćeš moći da radiš uplatu i isplatu evra, bez obzira na to što kartice nisu vezane za taj račun, sistem indeksira sve račune vlasnika (čak i sa Dinom). Standardni isplatni dinarski ATM u konkretnom slučaju funkcioniše isključivo za iRačun.
 
Ne mogu da editujem post. Ali ako moze samo neko da mi potvrdi da li moze Visa Gold Premium Debit kartica da se koristi za placanje preko interneta. Radi Apple Pay, radi placanje pos terminali i na bankomatu da dizem pare. Medjutim Da kupim nesto preko interneta uvek odbijeno, cak ne proba ni da skine za proveru 1 evro :D
 
Po ovome bih mogao da zaključim da opet postoji problem sa gateway-om za inostrana internet plaćanja i taj koprocesing je išao preko Ukrajine, što je vrlo verovatno da je to slučaj.
 
Ponovo imam ograničenje na Virtuon tekućem računu; ne mogu s njega da prebacim devize na drugi devizni (avista) račun, niti da kupim dinare - javlja da imam manje od 20 € na računu. Moraću sutra da vidim sa podrškom o čemu se (opet) radi.
 
Ima li neko premium račun? Da li sve može online da se obavi sa savetnikom ili postoje stvari za koje mora da se ide do banke?
Jedino se mora ići u banku kad se promeni lična karta, da se upiše nova. Sve ostalo može onlajn ili dostavom na kućnu adresu.
Mora da se ode da potpises papire samo. Sve ostalo zavrsis sa savetnikom. Ne podrzavaju digitalni potpis licnom kartom.
Nije tačno, sve može da se završi onlajn. Prihvataju i svojeručni potpis preko aplikacije Adobe Fill and Sign.
 
Poslednja izmena:
Ja sam imao potrebu da idem u banku jedino kada sam uzimao stambeni kredit, sve ostalo radim online. Cimam licnog bankara telefonom, mailom ili kroz poruke na app. Ukoliko ne moze da se javi javi se neko drugi u prilicno kratkom roku. Dokumenta za potpisivanje mi obicno salju kroz poruke u app, samo nalepim potpis i vratim potpisano.
 
Krstio danas i RaiPay! 😀 Ono je bilo munjevito. Čini mi se da nisam ni dotakao POS terminal i da je telefon zavibrirao i pojavila se poruka da je transakcija OK ✅
POS je od UniCredit banke u mesari Matijević.
Za prvi put sam samo ušao u aplikaciju bez unošenja PIN-a / otključavanja otiskom prsta.
Kao malo dijete sam se oduševio. Šta seljak iz Mobi Banke zna šta je beskontaktno plaćanje mobilnim telefonom 😀 (mislim na sebe, da ne bude zabune)
 
Nazad
Vrh Dno