Šta je novo?

Raiffeisen bank

Jel su nekome duplo prosle transakcije dinom 21.12. u Maxiju? Majci iznos od 21.12. skinut 22.i 23.12.
 
Ništa me ne košta da probam. A posle 31. januara, ako se sete - sete se; ja ću svoju finansijsku transakciju obaviti... 🐵
Odradio danas transakciju i nije bilo nikakvih problema. Sad je deinstaliram i čekam februar. :cool:
 
Јесте мени у другој продавници,Виза је у питању,данас вратили
 
Majci vratili danas pare nakon poziva kontakt centru, poruke u aplikaciji i maila sto smo poslali.
 
Ја нисам ни знао док нису вратили,тј.била обавјештења за уплате.Онда провјерио недавне трансакције и видио те дуплиране транс.
 
Zvao ih danas da aktiviram kartice za iRačun i pitao za Visa Virtuon. Može, mora se u poslovnicu i kaže da se plaća odmah 600 ili 1200 u zavisnosti koliko vremenski hoću da je koristim. To bi značilo 6,12 ili 24 mjeseca (vjerovatno 2400).
 
1250 dinara za 2 godine...
prvo ideš u poslovnicu da apliciraš za VV a onda kada stigne u poslovnicu, dobijaš obaveštenje.
Nakon toga ideš da uzmeš karticu i da je platiš na 2 godine a bilo bi dobro i da ubaciš neki euro ako ti treba za PP
 
Nova verzije mBanking aplikacije za pravna lica:

Novom, redizajniranom, verzijom aplikacije pravnim licima i preduzetnicima su na raspolaganju sledeca
unapredenja:
  • Menjačnica 24/7 za valutu EUR.
  • Mogućnost deviznih placanja.
  • Promena pravnog lica za rad unutar sesije.
 
Pa ovo je nečuveno i neverovatno koji su lopovi u Rajfajzenu, da moram da i vama ovde napišem da pobegnete i da se ne zeznete. Evo o čemu se radi:
Nova Visa Electron kartica stigla pre dve nedelje, kartica radi normalno u prodavnicama, i kad probah da kupim igre na Epicu, Steamu NEĆE, probam da kupim Tidal pretplatu NEĆE, probam da kupim nešto na Google play&Samsung store NEĆE, sve izbacije grešku: Your transaction could not be completed ili invalid payment method ili this card is not supported or the card has restrictions from your bank. Hajde to što nije htelo nigde na internetu ništa da se kupi, nego mi oni u banci poskidali preko 15 puta po 119 dinara (oko 1800 dinara) za svaki neuspeli pokušaj, kad je kartica odbijena.Odem da se žalim, ne znaju šta je problem, a uverili me da kartica može na stranim sajtovima, pišem reklamaciju, tamo me niko ne šljivi, kao gužva oko praznika, i već 2 dana me kuliraju, od rešavanja problema a ni od povraćaja novca nema ništa.Ja ću sada da prežalim te pare što su me pokrali, ali mi je najviše krivo što ostajem bez igara i pretplate na Tidalu (sad je akcija 3 meseca za 2 evra), jer nema vremena sad za praznike da stigne neka druga kartica u drugoj banci. Eto tako ljudi, vodite računa sa njima jer su lopovi nevidjeni! Tamo NIKAD više!
 
Da li si placao tom novom karticom na prodajnom mestu uz unosenje pina? Kartica je “nevidljiva” za digitalne kanale npr apple pay ili raipay sve dok ne obavis neku fizicku transakciju sa unosenjem pina. Možda to i ovde pravi problem.
 
Jesam, nije problem u prodavnici već na internetu. Ja mislim iako oni u banci neće to da priznaju, da je na kartici nekako onemogućena internacionalna transakcija (ino plaćanje) što mi je nezamislivo.
 
Znam da nemas problem u prodavnici, ali skoro svi koji su se ovde javili sa problemom u vezi online placanja, nisu prvo napravili transakciju na pos terminalu uz unosenje pina, pa sam zato pitao.
Rok da ti odgovore na reklamaciju je 15 dana.
 
Jesam, nije problem u prodavnici već na internetu. Ja mislim iako oni u banci neće to da priznaju, da je na kartici nekako onemogućena internacionalna transakcija (ino plaćanje) što mi je nezamislivo.
Ovo isto mi se dešavalo sa mts bankom svojevremeno, skinu mi 1€ za verifikaciju kartice i posle bude transakcija odbijena jer banka/kartica nije podržana. Npr dešavalo mi se kad sam hteo online da dopunim kredit na slovačku karticu ili da online platim putarinu u Slovačkoj.
I žalio se banci i pojeo vuk magarca...
 
Znači do banke je, zato je i propala MTS banka, jer krala ljude,a ti si barem dobro prošao pa ti ukrali samo 1€, a meni 15 puta po 1€ tj. naplatili mi svaki neuspeli pokušaj kupovine na internetu. A to znači i da će Rajfajzen da propadne čim su spali da mene pokradu za 1800 dinara. Dobro što sam na vreme video pa preostali iznos na kartici potrošio u prodavnici jer bi me još pokrali sve pare koje sam imao.
 
Kako plaćate preko RaiPay aplikacije? Ulazite li u aplikaciju ili samo otključate telefon uz prethodno uključen NFC?
 
Dakle, ako su odbijene transakcije, a rezervisana sredstva, banka mora da oslobodi rezervacije, odnosno ne realizuje ih i to se manje-više lako utvrdi. Praksa je da se morate požaliti odeljenju za kartične transakcije u vezi sa tim.
 
@Nidzo

Uđeš u aplikaciju i uneseš pin koji si prethodno setovao za RaiPay. Pisaće ti da čeka transakciju ako je pin validan i nfc upaljen. Pa prisloniš POS aparatu fon kao što prislanjaš karticu, mada se malo duže čeka na bip zvuk (tipa do 5s, dok kod kartice to zna da bude očas posla). Kada uhvati da ima transakcija, pisaće nešto tipa "transakacije se obrađuje", pa ne pomeraj telefon i kad završi, "transakcija obavljena". Možda nisu tačne reči skroz, jer nisam gledao baš šta tačno piše, ali je to to.
 
Dakle, ako su odbijene transakcije, a rezervisana sredstva, banka mora da oslobodi rezervacije, odnosno ne realizuje ih i to se manje-više lako utvrdi. Praksa je da se morate požaliti odeljenju za kartične transakcije u vezi sa tim.
Na koji mejl mogu da se obratim za kartične transakcije? Na mejl reklamacije nema odgovora.
 
Znam da je [email protected] za terminale pravnih lica. Pozovi call centar na 0800/111-000 ili pak probaj sa card, kartice, platnekartice i slično, pošto oni uvek referišu na info i contact.
 
@Sunshine4747 , ja sam tu karticu uzeo letos, iskoristio je nekih desetak puta na ino sajtovima, radilo je sve ok osim par puta na Binance gde je odbijana iz nekog razloga kad sam pokušavao iz PC browsera da obavim transakciju, ne mogu više ni greške da se setim koju je izbacivao , ali rejected je bilo iz nekog razloga, onda probao isto sve to samo iz appa njihovog na androidu i tamo je prolazilo. Ne znam šta je u pitanju kod tebe, da li je tako svima sada ili samo na tvojoj kartici neki glitch, pre mesec dana recimo je radilo. Takodje rezervisane transakcije su mi se vraćale nakon par dana.
 
@Nidzo

Uđeš u aplikaciju i uneseš pin koji si prethodno setovao za RaiPay. Pisaće ti da čeka transakciju ako je pin validan i nfc upaljen. Pa prisloniš POS aparatu fon kao što prislanjaš karticu, mada se malo duže čeka na bip zvuk (tipa do 5s, dok kod kartice to zna da bude očas posla). Kada uhvati da ima transakcija, pisaće nešto tipa "transakacije se obrađuje", pa ne pomeraj telefon i kad završi, "transakcija obavljena". Možda nisu tačne reči skroz, jer nisam gledao baš šta tačno piše, ali je to to.
Za plaćanje nije potrebno unosti pin prilikom ulaska u aplikaciju. Unos pina je da bi video stanje računa u RaiPay. I ne čeka se 5 sekundi, možda 1 sekunda. To izgleda zavisi i od POS-a kako je podešen. Npr. na Petrol pumpi je obavezno unošenje pin-a za bilo koji iznos.
 
3x platio, Maksi, Gasprom i DIS i svuda sam čekao više od jedne sekunde. Negde 3s, negde 4s. Maksi je najduže bilo, sigurno 5 sekundi dok nije izvrteo onu obradu nekoliko puta. Gasprom je bio najbrži. Tako da moguće i da je to POS aparata, ali ja nalazim samo ove spore izgleda. Telefon je Nokia 6 sa Android 8-icom, pa možda ima i do toga, mada ne verujem.

Za pin ću da probam, verovatno ni ne treba, ali kad ti izađe "unesite pin" trte-mrte, ja unosim. :)
Probam, pa ću da uninstaliram aplikaciju. Ne vidim joj svrhu pored kartice (čak mi je lakše sa karticom).
 
Dodao Visa karticu na PayPal, Ali Express i DriveGo bez problema. Uplaćivao novac na bankomatu. Ostalo još da probam RaiPay 😀 I sve to za 0 dinara (iRačun).
Fina priča generalno. Koliko dugo će trajati vidjećemo. Mobi banka mi uzima 450 dinara mjesečno za manje - više isto. Tamo je jedina prednost multivalutni račun ali kao prva online banka nedopustivo je da nemaju mogućnost plaćanja poput RaiPay ili ApplePay.
Nijedna banka nije savršena 🤷
 
Pozdrav
imam neki dug prema banci iz 2014 i nikada nisam dobio nikakvo upozorenje ili obavestenje od njih
ugovor je zbog neplacanja raskinut i mislio sam samo da dugujem tu sumu,medjutim sada imam skoro isto toliko zateznu kamatu.
da li imaju pravu da je obracunavaju nakon raskida ugovora i da li ima neki savet kako izbeci placanje kamate s obzirom da nikada nisam dobio info od jnih za placanje.
 
Da li su pokrenuli sudski ili putem izvrsitelja postupak? Da li su te obavestili putem oglasnih tabli suda, ji i kada? Ovo im mozes traziti da ti dostave skenirano. Svakako ako si potpusao ugovor koji nisi postovao ti si u krivu, svakako vidi kamate u ugovoru. Koje je poreklo duga - kredit, kreditna kartica, doz.minus ili odrzavanje racuna?
 
navodno pokrenut postupak u julu ove godine..nisu me obavestili vec su trazili od mupa da mi ustanovi adresu,a ona je ista kao i kada sam uzimao..u pitanju je bila kupovina na rate sto oni vode pod kreditnom karticom. da nisam proverio danas u sudu ne bi ni znao da sam utuzen.
a od 2014 od njih nikakvo upozorenje,poziv na dogovor i sl...menjao sam broj ali je adresa ista.
 
Da li si napustio Rajfajzen i zatvorio sve kod njih ili ne? Jer ako si zatvorio sve kod njih ti dobiješ papir na kome piše da si zatvorio račune i da prema banci nemaš nikakva dugovanja. ( nikad ne dozvoljavaju da odeš iz banke sa nekim minusom).Zato se uvek zatvaraju računi u bankama u kojoj nema nikakvih primanja i uplata.
 
Sad se izvinjavam što mešam banke...
Ali ja sam bio u Intesi,platio sva dugovanja,ugasili mi kartice ali ne i račun zato što im sistem pao pa kao zvaće me i tako već mesec dana nikako da me zovu...
Da li da idem posle praznika i da zahtevam da ugase račun i da mi daju napismeno,da ne bih došao u neku situaciju kao kolega?
 
Nazad
Vrh Dno