Šta je novo?

Raiffeisen bank

Bukvalno mi nije jasno kako nisam video odgovor na moje pitanje kada uplaćuju nagradu, na prethodnoj strani. Izvinjavam se. Ali svakako su mogli tako da napišu negde to, jer u mejlu stoji: "Nakon što prijatelj koga preporučite otvori naš onlajn iRačun, uplaćujemo novac na njegov novi račun, kao i Vama, na tekući račun koji imate kod nas."
 
Neko je spomenuo da u Bosni ima da se zatrazi preko sajta taj link, mozda moze i ovde kod nas mejlom ili pozivom korisnickom centru da se zatrazi da posalju
Ako naletiš na taj post, možeš li da linkuješ? Ne zove mi se bezveze korisnički, jer su mi i za prošlu promociju rekli da važi samo za one koji su dobili email.
 
15 posta pre tvog.
 
Jedan član je dobio pismeni odgovor od banke mejlom da isplata kreće nakon završetka kampanje (prvi maj i Uskrs u nedelju se padaju vezano, plus i ponedeljak zbog toga neradni). Prvobitna informacija od drugog člana iz call centra je bila tokom aprila. Sigurno je da nije odmah, jer smo međusobno svi bili u kontaktu i poklopilo se da još uvek niko nije isplaćen.
Call centar je rekao da u aprilu pustaju od marta meseca
 
  • Like
Reagovanja: uji
Moja komšika penzionerka je danas bila u Raifaizen banku da prima penziju i iznenadila se kada je dobila kartice i otvorila račun za 10 minuta. Kako je to moguće da je dobila kartice i PIN odmah a nikad nije bila klijent te banke, a zna da se za izdavanje kartica čeka i po mesec dana?
 
Komšika je odmah dobila i Dinu i Vizu. A kako to uspeju da urade za 15 minuta, da li imaju uredjaj da utisne ime i prezime i broj računa na kartice? I zašto nemaju to sve banke?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Komšika je odmah dobila i Dinu i Vizu. A kako to uspeju da urade za 15 minuta. Da li imaju uredjaj da utisne ime i prezime i broj računa na kartice? I zašto nemaju to sve banke?
Da, tako je. Taj uređaj se zove personalizator i osim toga što utisne podatke, služi da prijavi karticu centralnom sistemu banke i kartičarskoj kući. Tek onda nakon procesa priključenja na pripadajući račun i platni promet, može doći do štampanja pina i uručenja. Na papiru još OTP ima personalizaciju za Dinu (nije mi poznato da li i za Master), a koliko sam upućen, neko reče u TC Galerija imaju tu mogućnost, možda i još negde. Kod ostalih banaka nisam čuo da je to praksa. Ako uzmemo u obzir da Mobi takođe šalje kartice kroz nedelju dana, znači da i oni imaju tu in-house personalizaciju, samo pitanje je da li to rade u sedištu u Airport City-ju ili negde drugde.
 
Ako neko sazna, da li mogu korisnici iračuna kojima kartice uskoro ističu da iste zamene za 15 minuta nek javi, bilo bi super, bilo bi sjajno beskrajno :ROFLMAO:
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jedan od razloga zašto sam prešao na iRačun jeste i slanje poštom. Radije ću sačekati nedelju dana da mi ih pošalju, ali iz ranijeg iskustva, pošto ih šalju otprilike posle 20. u mesecu, svakako stignu još pre nego što važeće isteknu pa bude nekoliko dana lufta do kraja.
 
Ako naletiš na taj post, možeš li da linkuješ? Ne zove mi se bezveze korisnički, jer su mi i za prošlu promociju rekli da važi samo za one koji su dobili email.

Zna li neko koji je kriterijum da se dobije ovaj link za preporuku? Ja sam dobio a žena nije, ona je skorije otvorila račun.

edit: našao sam da za Bosnu ima da se unese ime, prezime, matični broj i oni vam pošalju link, ali ne vidim da ima i za Srbiju.


Ups, kasno Marko na Kosovo stize, tek sada video da si nasao
 
Davali su pre i za prenos zarade uz dresove, kao i mladima u dva navrata pa se ni nakon toga ništa nije promenilo. Neki su trenutno skeptični iz istog razloga pa je teško da ih ubedim. Za sada sam ostvario na dve preporuke pa se nadam da ću uspeti da nađem još tri.
Davnih dana su davali mobilni za prenos zarade, neki od 100eur, ali je tada mesečno održavanje bilo skupo u odnosu na konkurenciju, ja sam tada imao tr u aik, isto bilo 0 dinala.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Davnih dana su davali mobilni za prenos zarade, neki od 100eur, ali je tada mesečno održavanje bilo skupo u odnosu na konkurenciju, ja sam tada imao tr u aik, isto bilo 0 dinala.
Tada je 250 dinara vredelo više na minimalac od 19/21k. Imao sam i ja pa prešao na omladinski kad je banku kupio Kole. Čim je nbs naložila da se ne naplaćuje gašenje računa, brže-bolje sam i to rešio. Posle se ispostavilo da je odluka bila ispravna, jer su kroz dva meseca uveli održavanje za Start paket.
 
Uplatio sam online dopunu za mobilni A1 preko Raiffheisen banke, banka mi je skunula sredstva i prebacila na A1, imam na izvodu,
u A1 kažu da nije leglo, kome sad da se žalim?
 
Pošto je mejl [email protected] zatvoren za slanje, ali odgovoriće ti sa njega, pošalji zahtev pri dnu u formularu pa neka oni vide sa trgovcem (A1) gde je zapelo
 
Mene su u januaru uputili da im moram pisati preko te [email protected] , pošto sam im se obraćao preko poruka u aplikaciji, ako se nije nešto u međuvremenu promenilo.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zvah juče onaj broj 011/220-71-48 za povlašćen kurs u slučaju kupovine većeg iznosa deviza. Kaže ne može za fizička lica, samo pravna.
 
Bolji kurs mogu da ti ponude u ekspozituri, ne daju ga preko telefona ili aplikacije (ROL-a)
 
Nakupilo mi se evra na računu, od priliva iz inostranstva. Da li je kurs u aplikaciji jedini koji mogu da dobijem kod prenosa u dinare?
 
Da li je neko imao problema prilikom otvaranja iracuna da mu nije dolazio onaj sms?
 
Mene su u januaru uputili da im moram pisati preko te [email protected] , pošto sam im se obraćao preko poruka u aplikaciji, ako se nije nešto u međuvremenu promenilo.
Prvi ss, probao da pošaljem mejlom, odbija slanje. Drugi, potvrda sa formulara za reklamacije. Ista priča kao za [email protected]
Da li je neko imao problema prilikom otvaranja iracuna da mu nije dolazio onaj sms?
Interesantno, u Globaltelu pod A1 su mi stigle poruke za otvaranje deviznog iRačuna, a OTP kodovi sa eBankinga nisu stizali nikad. Otkad sam u A1, nisam probao.
Nakupilo mi se evra na računu, od priliva iz inostranstva. Da li je kurs u aplikaciji jedini koji mogu da dobijem kod prenosa u dinare?
Jeste i ako si u mogućnosti, podigni pa idi do menjačnice.
 

Prilozi

  • IMG_20240319_173823.jpg
    IMG_20240319_173823.jpg
    118.5 KB · Pregleda: 53
  • IMG_20240319_174039.jpg
    IMG_20240319_174039.jpg
    78.1 KB · Pregleda: 54
Da, vidim... Mada, nije ni bitno... To ili formular, pa gde god potvrde.
Tad sam podneo preko tog mejla zahtev za povraćaj sredstava posle zloupotrebe kartice, dobio automatski odgovor da je zahtev primljen i da će mi javiti odluku, i posle 10ak dana sam dobio odobrenje.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Brat otvorio racun 12.03 .. drug 13.03 danas im stiglo po 5 pisama sa karticama i pinovima ... za 7 dana bas su brzi ;-))
 
promena pina na bankomatu ali druge banke jel to moguce i jel besplatno ?
 
Zavisi koja banka 😅
 
sad iz call centra rekose da ne moze da se menja pin na bankomatima drugih banaka mora da bude bankomat RB
 
mislim da kosta isto 100-150 rsd takode
 
Ukinuta naplata promene pina od prošle godine. U Intezi takođe ne naplaćuju. Jorgovanka je u to vreme izjavila, parafraziraću, da banke naplaćuju neke egzotične naknade kao što je promena pina na bankomatu i pretpostavljam, to je urađeno na inicijativu nbs.
Za pravna lica: na Kuan depo mašinama (u ex CA filijalama) ukinuta je prijava karticama i uplata pazara ide isključivo uz pib.
 
Pozdrav. Da li neko zna kako da resim problem sa RaiPay aplikacijom? Izbacuje problem kao na slici. Imao sam isti problem na Xiaomi Mi 10, ali ne secam se kako sam ga resio.
Sada imam Oneplus 12 i nikako ne mogu da provalim sta je u pitanju.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-03-20-23-38-46-74_b04dec0d2bfee72f77fd157ce84b276b.jpg
    Screenshot_2024-03-20-23-38-46-74_b04dec0d2bfee72f77fd157ce84b276b.jpg
    27.1 KB · Pregleda: 54
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno