- Učlanjen(a)
- 20.06.2011
- Poruke
- 6,160
- Poena
- 785
Šta znam. Prema meni su bili jako korektni. Zavisi možda i ko radi reklamaciju, to jest osobaKupuj lutruju dok te sreća drži.
Šta znam. Prema meni su bili jako korektni. Zavisi možda i ko radi reklamaciju, to jest osobaKupuj lutruju dok te sreća drži.
Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.
Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...
Ne znam više šta da radim...
Kako mislis vise, tek je pocetak. Spremi se za jos 20 dana bez ves masine i resenja.Ne znam više šta da radim...
Hajde da mi bar budemo ozbiljni pošto oni tako čak više i ne deluju a kamoli da stvarno jesu...Mislim neverovatno mi je da je tako velika i deluje ozbiljna firma...
Nije reč uopšte o tim očekivanjima koliko u nedostatku osnovne korespondencije sa kupcem i generalno poslovnosti koja je na minimalnom nivou a što uključuje mulja je, varanje, laganje...
Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...
Ne znam više šta da radim...
Budi ti bez veš mašine 10 dana ili eto 30 dana zakonske obaveze pa da vidim hoće li ti ili neće biti AGONIJA?To se iz originalnog posta ne vidi. Upravo suprotno.
Upravo su ocekivanja ta koja su nerealna.
48 sati (a verovatno i manje) reklamacija nije otvorena? Strasno strasno.
Agonija je vec posle par dana ili 10 dana. Agonija. AGONIJA.
Ne zna se sta VISE da se radi. Da ce ceka jos 20 dana, kako je i predvidjeno?
Korespodencija s kupcem je ocigledno bila OK, javili su da cekaju ovlascenog servisera, cak naveli i koji je.
To sto se serviser ne javlja, je druga firma, ne prodaja. Ali svakako ce se i oni javiti i odgovoriti na mail. Ako se i ne jave, nije im primarna delatnost i poslovni model direktna komunikacija sa kupcem, vec firmom koja prodaje uredjaj.
Da ima kompanija koje muljaju, varaju i lazu, sigurno da ima, ali brzo postaju irelevantne. Ali kupaca koji ocekuju teleport uslugu i besplatnu dostavu je sve vise i vise.
Suludo je kupiti uredjaj koji nema ovlasceni servis u tvom gradu.Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.
Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...
Ne znam više šta da radim...
Iz originalnog posta se vidi i to, ali i sve ostalo - ukoliko zelis da vidis.Iz originalnog posta se samo vidi da su neozbiljna firma - nisam napisao razlog pa tako ni da je to zbog toga što mu promptno ne rešavaju reklamaciju, odnosno nerealna očekivanja.
Masis poentu, menjas teze. Agoniju je OP spomenuo u kontekstu servisa koji mu se ne javlja i celog procesa reklamacije koji je on ocekivao da ce se zavrsiti za manje od 10 dana.Budi ti bez veš mašine 10 dana ili eto 30 dana zakonske obaveze pa da vidim hoće li ti ili neće biti AGONIJA?
Iz originalnog posta se vidi i to, ali i sve ostalo - ukoliko zelis da vidis.
A sta si napisao se vidi u tvojoj poruci iznad.
Niko ne prica o tvom originalnom postu, vec o njegovom originalnom postu, nakog kojeg smo i ti i ja komentarisali. Kasnije si napisao to sto si napisao kao odgovor na moju poruku... da ne prepricavam sad sve, pogledaj iznad kako je tekla konverzacija.
Ukoliko neko to želi da vidi može u komentaru da vidi i golu ženu kako zavodljivo mrda kukovima ali to nije stvarno ono što je autor napisao - moj originalni post nema veze sa njegovim slučajem već sa Tehnomanijom generalno kao u najmanju ruku nepouzdanim prodavcem za saradnju, a opet vezano za sve ove slučajeve u kojima se Tehnomanija pominje u ovoj temi upravo u takvom svetlu.
E, sada neko ovde može da ih voli, možda i da radi za njih pa ih podržava, ali ovo je definitivno za dislike!
Nadamo se.Sledeća kupovina bez Tehnomanije, možda ih i ugase do tada.
Hvala Vam na upućenoj reklamaciji.
Nakon što smo detaljno pregledali Vaš uređaj, ustanovili smo da ne postoji nesaobraznost koju ste naveli.
Iz tog razloga, nažalost, nećemo prihvatiti Vaš zahtev tj. reklamacija se ne prihvata.
Međutim, shvatamo da ste nezadovoljni i da smatrate da postoji problem sa uređajem.
U skladu sa Vašim dobrim korisničkim iskustvom, želimo da nastavimo sa dodatnim testiranjima kako bismo razmotrili svaku mogućnost i pomogli Vam da rešite problem.
Obećavamo Vam da ćemo Vas obavestiti o konačnom rezultatu testa i rešenju Vaše reklamacije, a najkasnije u roku od 30 dana od ulaganja iste.
Nadamo se da ćemo uspeti da rešimo ovu situaciju na obostrano zadovoljstvo.
Hvala Vam na strpljenju i razumevanju.
Traži im uredjaj i reci da ces da angazujes veštaka da se utvrdi da je neispravan. Sutra prekosutra sa bude u radnji da možeš da ga pokupis. Mislim naravno ako znaš da je stvarno neispravan.Kako mogu da mi daju ovakav odgovor da su detaljno pregledali a da nisu ustanovili da uredjaj ne moze da se ukljuci?
Znam da je 100x receno da je to da bi dobili na vremenu, ali ovo je totalno nepostena poslovna praksa...
ja sada ne znam na cemu sam, nisam nikakvu korisnu informaciju dobio, cak ne znam ni da li su ga pogledali, niti da li su ga prosledili dobavljacu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari