Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...

Zakonski rok je 30 dana, najbolje bi bilo da se spremis za to, pa ako bude ranije - super. Ocekivati da (bilo koja firma) resi reklamaciju za ves masinu za manje od 10 dana je... bas optimisticno.
Da je kliker staklenac, pa da ocekujes da ti zamene na licu mesta, ali ves masinu...

Ne znam više šta da radim...
Kako mislis vise, tek je pocetak. Spremi se za jos 20 dana bez ves masine i resenja.
 
Ma Tehnomanija je raspad, ali mi nije jasno da ljudi ocekuju da im danas za danas rese reklamaciju, da kad im procuri bojler da se majstor teleportuje u kucu danas odma sada odma, da im kurir dodje momentalno cim poruce nesto online... Pa to nema ni u Juznoj Koreji, to nema ni u Star Track serijalu.
 
Ako oni od trenutka prijave reklamacije 22.09. nisu izašli na teren i dali povratnu informaciju u roku od 8 dana, onda su već u prekršaju. A 30 dana je maksimalni rok da reklamaciju završe.
 
Nije reč uopšte o tim očekivanjima koliko u nedostatku osnovne korespondencije sa kupcem i generalno poslovnosti koja je na minimalnom nivou a što uključuje mulja je, varanje, laganje...

To se iz originalnog posta ne vidi. Upravo suprotno.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...

Upravo su ocekivanja ta koja su nerealna.

48 sati (a verovatno i manje) reklamacija nije otvorena? Strasno strasno.
Agonija je vec posle par dana ili 10 dana. Agonija. AGONIJA.
Ne zna se sta VISE da se radi. Da ce ceka jos 20 dana, kako je i predvidjeno?

Korespodencija s kupcem je ocigledno bila OK, javili su da cekaju ovlascenog servisera, cak naveli i koji je.
To sto se serviser ne javlja, je druga firma, ne prodaja. Ali svakako ce se i oni javiti i odgovoriti na mail. Ako se i ne jave, nije im primarna delatnost i poslovni model direktna komunikacija sa kupcem, vec firmom koja prodaje uredjaj.

Da ima kompanija koje muljaju, varaju i lazu, sigurno da ima, ali brzo postaju irelevantne. Ali kupaca koji ocekuju teleport uslugu i besplatnu dostavu je sve vise i vise.
 
Iz originalnog posta se samo vidi da su neozbiljna firma - nisam napisao razlog pa tako ni da je to zbog toga što mu promptno ne rešavaju reklamaciju, odnosno nerealna očekivanja.
 
To se iz originalnog posta ne vidi. Upravo suprotno.



Upravo su ocekivanja ta koja su nerealna.

48 sati (a verovatno i manje) reklamacija nije otvorena? Strasno strasno.
Agonija je vec posle par dana ili 10 dana. Agonija. AGONIJA.
Ne zna se sta VISE da se radi. Da ce ceka jos 20 dana, kako je i predvidjeno?

Korespodencija s kupcem je ocigledno bila OK, javili su da cekaju ovlascenog servisera, cak naveli i koji je.
To sto se serviser ne javlja, je druga firma, ne prodaja. Ali svakako ce se i oni javiti i odgovoriti na mail. Ako se i ne jave, nije im primarna delatnost i poslovni model direktna komunikacija sa kupcem, vec firmom koja prodaje uredjaj.

Da ima kompanija koje muljaju, varaju i lazu, sigurno da ima, ali brzo postaju irelevantne. Ali kupaca koji ocekuju teleport uslugu i besplatnu dostavu je sve vise i vise.
Budi ti bez veš mašine 10 dana ili eto 30 dana zakonske obaveze pa da vidim hoće li ti ili neće biti AGONIJA?
 
Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...
Suludo je kupiti uredjaj koji nema ovlasceni servis u tvom gradu.
Realno,kakve veze ima tehnomanija.
Imas Beotronic ovlasceni,njih zoves ili sednes u auto i ides u servis u tvom gradu koji je ovlascen za whirlpul...
Realno,**** se nekom u tehnomaniji sto ti nemas masinu 10 dana.
Idi u servis,ako ti treba masina.Casti ljude 2000-3000 nek izadju na teren i zamene grejac,a oni to posle peglaju preko garancije...
 
Oduvek je pa tako i u skladu sa postojećim Zakonom o zaštiti potrošača (SG RS 88/2021) bilo da se reklamacija podnosi u prodavnici u kojoj su kupio robu a koja ne treba već mora da ti reši problem i ako hoćeš bržim putem isključivo je dobra volja servisa da li će ti primiti direktno uređaj ili ne!
I što bi ih on ikoga častio i dinar više u odnosu na ono što je njihova obaveza da odrade u okviru garantnog roka i posle razmišljao da li će neko da kasnije bilo šta i sa bilo kim "pegla"!?
 
Iz originalnog posta se samo vidi da su neozbiljna firma - nisam napisao razlog pa tako ni da je to zbog toga što mu promptno ne rešavaju reklamaciju, odnosno nerealna očekivanja.
Iz originalnog posta se vidi i to, ali i sve ostalo - ukoliko zelis da vidis. :)
A sta si napisao se vidi u tvojoj poruci iznad.




Budi ti bez veš mašine 10 dana ili eto 30 dana zakonske obaveze pa da vidim hoće li ti ili neće biti AGONIJA?
Masis poentu, menjas teze. Agoniju je OP spomenuo u kontekstu servisa koji mu se ne javlja i celog procesa reklamacije koji je on ocekivao da ce se zavrsiti za manje od 10 dana.
Sta vise, ako je nemanje masine za ves tebe i njega AGONIJA, onda ne znate sta je agonija.
Nisam ja rekao da je lako bez ves masine, nego da je suludo ocekivati da ce se rekmlamacija resiti za manje od 10 dana.

Dao sam mu dobronameran savet da smanji ocekivanja i da se pripremi da ce bez masine biti 30 dana, a poznajuci primere kakva je Tehnomanija, i duze. Tako da, pranje na ruke, snalazenje kod rodbine i prijatelja, koriscenje javne praonice, itd. mu ne gine. Sto pre izbije te fantazije o teleportovanju iz glave, manje ce se nervirati.
 
Iz originalnog posta se vidi i to, ali i sve ostalo - ukoliko zelis da vidis. :)
A sta si napisao se vidi u tvojoj poruci iznad.


Ukoliko neko to želi da vidi može u komentaru da vidi i golu ženu kako zavodljivo mrda kukovima ali to nije stvarno ono što je autor napisao - moj originalni post nema veze sa njegovim slučajem već sa Tehnomanijom generalno kao u najmanju ruku nepouzdanim prodavcem za saradnju, a opet vezano za sve ove slučajeve u kojima se Tehnomanija pominje u ovoj temi upravo u takvom svetlu.
 

Ukoliko neko to želi da vidi može u komentaru da vidi i golu ženu kako zavodljivo mrda kukovima ali to nije stvarno ono što je autor napisao - moj originalni post nema veze sa njegovim slučajem već sa Tehnomanijom generalno kao u najmanju ruku nepouzdanim prodavcem za saradnju, a opet vezano za sve ove slučajeve u kojima se Tehnomanija pominje u ovoj temi upravo u takvom svetlu.
Niko ne prica o tvom originalnom postu, vec o njegovom originalnom postu, nakog kojeg smo i ti i ja komentarisali. Kasnije si napisao to sto si napisao kao odgovor na moju poruku... da ne prepricavam sad sve, pogledaj iznad kako je tekla konverzacija.
Tehnomanija je takva kakva je, ali su ocekivanja pojedinih kupaca i drama koja zbog tih ocekivanja nastaje - neverovatni.
 
Dobro i šta sam pogrešno rekao u:

"Hajde da mi bar budemo ozbiljni pošto oni tako čak više i ne deluju a kamoli da stvarno jesu..."

Ovo je moje generalno mišljenje o njima, nevezano za njegov slučaj i stojim iza toga.
 
Nisi nista pogresno rekao o njima, ni ja nemam neko visoko misljenje o Tehnomaniji.

Tvoja sledeca poruka koja je bila odgovor na moju je ono o cemu je dalja prica, gde ti kazes da "nije rec uopste o tim ocekivanjima", ali jasno se vidi da clan koma upravo o tome prica u svojoj originalnoj poruci - o nerealnim ocekivanjima. I to je ono sto sam ja komentarisao pre svega. Ne vidim zasto pokusavas da izokrenes to sve, ako lako mozes da se vratis i procitas. :)
Kako bilo, ne vredi dalje o tome, sto kaze kolega koma, "ne znam vise sta da radim"!!!:D

Tehnomanija nije srecan primer online kupovine kod nas, ali praviti dramu zbog 48 sati neotvaranja reklamacije, nazivati to agonijom, ocekivati da ce se nova ves masina magicno popraviti i stvoriti za manje od 10 dana na kucnom pragu je suludo.
Ovo nije jedina tema gde pojedini online kupci imaju suluda ocekivanja i zahteve od prodavnica i pruzalaca usluga, i ne propustaju priliku da drame i histerisu.
 
Ne pokušavam ništa da izokrenem samo ti kažem jednostavnu stvar - da nijedan moj post nema apsolutno nikakve veze sa njegovim očekivanjima u vezi rešavanja reklamacije (Kad kažem "Nije reč o tim očekivanjima" ne mislim na njega već na sebe) i ja pod originalni post od starta mislim i pišem na svoj prvi post koji su citirao a ti pod originalni post misliš na njegov i zato ne možemo da se nađemo na istim talasnim dužinama.
Btw nisu ista očekivanja onoga ko je u problemu i onoga ko poput nas posmatra stvari sa strane. Mene je pre cirka nešto malo više od mesec dana po povratku sa mora dočekala situacija gde bojler ne radi jer je probio grejač (i posledično izbaca osigurač za sve uređaje u kupatilu) i pošto je isti bio u garanciji čekao sam ljude iz ovlašćenog servisa da dođu radi opravke. Iz opravdanih razloga su došli treći dan i veruj mi meni i porodici za tri dana čekanja da se bojler popravi usred leta na +35C jesu bili agonija a sigurno neko razmišlja drugačije - Eto drami zbog tri dana.
 
I na kraju šta je bilo, posle slanja mejlova na još neke bitne adrese, dodatnog zvanja, probudio se ovlašćeni servis i tražili su serijski broj mašine.
Nemaju je u evidenciji naravno. Da bi se ispostavilo da Tehnomanija nije ni poslala zahtev ka njima, mislim kažu nije stigao.
Par poziva i eto zakazali su izlazak servisera za ponedeljak.

U teoriji je lako pričati, u praksi bez veš mašine sada već više od 10 dana nije lako.
Jedno je zakonska obaveza, drugo je odnos sa klijentima.

Suma sumarum, od ozbiljne velike firme očekujem ozbiljnu servisersku mrežu i ozbiljnije vođenje reklamacija.
Ovo kako Tehnomanija radi je katastrofa.
Mislim danima ponavljaju poslali smo zahtev ovlašćenom servisu, čekamo odgovor...Helouuuu...
Ne može biti pristup poslali smo zahtev boli nas uvo.
Da bi se ispostavilo da nisu ni poslali zahtev.

Kod mene imaju veliki minus.
E, sada neko ovde može da ih voli, možda i da radi za njih pa ih podržava, ali ovo je definitivno za dislike!

Sledeća kupovina bez Tehnomanije, možda ih i ugase do tada.
 
i, jeste li rastumačili ko je šta napisao? držimo se teme
 
E, sada neko ovde može da ih voli, možda i da radi za njih pa ih podržava, ali ovo je definitivno za dislike!

Na ovom forumu si od 2001. Ako do sad nisi video ovu temu gde čalanovi pišu iskustva, onda :D
 
Meni crkao indukcioni reso, nepune dve godine star, stanje kao nov.

Odneo u radnju tehnomanija, zaveli, zapisali sitne ogrebotine i ako ih nema,
trazio sam zamenu uredjaja za novi, pitao sam da li cu dobiti novi garantni rok, rekose da hocu...
Da li ce tako da bude?

Ovaj model koliko znam vise ne postoji i sada je takva ploca skuplja.
Mislim da se indukcione ploce ne popravljaju, cekam da odgovore na reklamaciju.
 
Ako takva ploca ne postoji, a ne mogu da je poprave, pre ce biti da ces dobiti finansijsko razduzenje kako oni kazu, tj. vracanje para po ceni po kojoj si kupio. To je losija solucija za tebe (jer ti je ploca potrebna naravno) ali s njihove strane cisto sve.
 
Hvala Vam na upućenoj reklamaciji.
Nakon što smo detaljno pregledali Vaš uređaj, ustanovili smo da ne postoji nesaobraznost koju ste naveli.
Iz tog razloga, nažalost, nećemo prihvatiti Vaš zahtev tj. reklamacija se ne prihvata.


Međutim, shvatamo da ste nezadovoljni i da smatrate da postoji problem sa uređajem.
U skladu sa Vašim dobrim korisničkim iskustvom, želimo da nastavimo sa dodatnim testiranjima kako bismo razmotrili svaku mogućnost i pomogli Vam da rešite problem.

Obećavamo Vam da ćemo Vas obavestiti o konačnom rezultatu testa i rešenju Vaše reklamacije, a najkasnije u roku od 30 dana od ulaganja iste.
Nadamo se da ćemo uspeti da rešimo ovu situaciju na obostrano zadovoljstvo.
Hvala Vam na strpljenju i razumevanju.

Kako mogu da mi daju ovakav odgovor da su detaljno pregledali a da nisu ustanovili da uredjaj ne moze da se ukljuci?

Znam da je 100x receno da je to da bi dobili na vremenu, ali ovo je totalno nepostena poslovna praksa...
ja sada ne znam na cemu sam, nisam nikakvu korisnu informaciju dobio, cak ne znam ni da li su ga pogledali, niti da li su ga prosledili dobavljacu.
 
Kako mogu da mi daju ovakav odgovor da su detaljno pregledali a da nisu ustanovili da uredjaj ne moze da se ukljuci?

Znam da je 100x receno da je to da bi dobili na vremenu, ali ovo je totalno nepostena poslovna praksa...
ja sada ne znam na cemu sam, nisam nikakvu korisnu informaciju dobio, cak ne znam ni da li su ga pogledali, niti da li su ga prosledili dobavljacu.
Traži im uredjaj i reci da ces da angazujes veštaka da se utvrdi da je neispravan. Sutra prekosutra sa bude u radnji da možeš da ga pokupis. Mislim naravno ako znaš da je stvarno neispravan.


Edit

S obzirom kad si pisao trebao bi biti sutra u radnji. Odeš lepo do radnje i gotovo. Barem ces znati na čemu si.
 
Bazzar.rs

Samsung mašina na akciji, uredno platio 16.09. te dobio potvrdu porudžbine. Platio i dostavu koju su naveli. Rok dostave 3-6 radnih dana.

Dvaput se pravdali na moj poziv da imaju previše posla, a danas sam konačno podneo zahtev za refundaciju para.

Nadam se da ću to manje čekati..
 
Mada je vec poznato kakva je tehnomanija, evo i njena "cerka" winwin shop
Kupljen bosh frizider 06.09 akcijska cena, besplatna dostava itd cena nepunih 200k. za mesec dana 3 puta slat mail za proveru kada ce da isporuce, uvek ista prica bosh sporo isporucuje robu, mozete da otkazete pa da izaberete neki drugi model itd. Obzirom da mi se nije zurilo, a i da me je interesovao samo taj model frizidera rekao sam da cekam isporuku. Posle mesec dana saljem mail, odgovor na mail o zahtevu za refundaciju kasni 3 dana sa opet istom pricom. Ipak na telefon devojka ljubazna i sama predlaze da se izvrsi refundacija( nakon sto sam spomenuo zakon o zastiti potrosaca i rok od 3 dana da vrate pare ). Za divno cudo refundacija je i izvrsena treci dan.
 
Odem danas do Tehnomanije i tražim neku sitnicu i kaže mi radnica da ne može ništa da naruči ako ne platim unapred. Da li je to njihova nova politika ili šta? Nijedna radnja mi nije tražila da platim unapred kad hoću nešto da naručim, ovo mi se prvi put desilo
 
Nazad
Vrh Dno