Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

I treba tako kad ljudi dozvoljavaju.
 
To je tako vec godinama... Moraju da ispostuju zakonski rok od 7 dana da odgovore nesto, a u tom roku ne mogu zaista i da utvrde sta mu je...
 
Bas da je po zakonu i nije, to smo apsolvirali, ne mogu inicijalno da kazu da reklamacija nije prihvacena (tj. nesaobraznost), a onda da ipak salju u servis "na dodatno testiranje, u skladu sa dobrom poslovnom praksom". Ako nisi prihvatio, duzan si da vratis proizvod korisniku, nema daljeg cackanja. Mada, ruku na srce, i zakonodavac je mogao malo drugacije to da regulise, ne bi se onda sprdali svi sa tom formom u roku od 8 dana od reklamacije.
 
Kako da nije po zakonu, zakon kaže da moraju da odgovore za 7 dana a ne kakav odgovor mora da bude i zašto.
 
Kako da nije po zakonu, zakon kaže da moraju da odgovore za 7 dana a ne kakav odgovor mora da bude i zašto.
To sam i rekao, ispostuju FORMU, da moraju da odgovore nesto, a onda njihovo dalje delovanje bude u potpunoj suprotnosti s odgovorom.
 
To je pitanje etike a ne zakona.
Nije pitanje etike, rekao sam, ako ti daju odgovor da ne uvazavaju reklamaciju, tj odbijaju je, moraju da ti vrate proizvod a ne da ga "dodatno testiraju u servisu". Zato sam i napisao da bi zakonodavac mogao da bude fleksibilniji, ali i to bi onda dovelo do odugovlacenja u resavanju reklamacija, kao sto je ranije i bila masovna pojava (u Srbiji).
 
Pa možeš da tražiš da ti odmah vrate proizvod, nije to kao da su ga konfiskovaliali, prodavac je taj koji je dužan da primi proizvod koji reklamiraš i da proveri ispravnost i da uradi nešto po tom pitanju a kada nisu kvalifikovani za to moraju da daju predmet kvalifikovanom servisu. Niko i ništa te ne sprečava ni iz servisa da uzmeš ali moraš preko prodavca jer je on tada zadužen za to a servis prodavcu.
 
Cini mi se da je bas neko od modova imao tu situaciju, gde je trazio proizvod nazad ali ne secam se kako se zavrsilo. Mislim da je bas @Djilkosh_Ns , nek oprosti na tagu ako sam pogresio.
 
Pa moraju da vrate proizvod bar u istom stanju kako je primljen, inače to je krađa a za to ima policija i sud. Ako si platio za nešto i imaš dokaz, proizvod je tvoj bez obzira gde je.
 
Nisam ja direktno, ali znam slučajeve gde je odbijena reklamacija i otišli ljudi po uredjaj kažu nema ga, sutra mora da ti bude tu eventualno prekosutra, pa lepo kod advokata nekog veštaka, pa ih tuzis. Naravno to sve ako ste 100% sigurni da je neispravan uredjaj. Cepnu ih kaznu i gotovo. Jeste duže, ali kad bi tako uradili svi onda bi manje bilo odbijena je reklamacija, pa posle 15 dana prihvaćena.

Čak bi na samu pomisao da hoće neko uredjaj nazad prihvatili reklamaciju, jer im ne treba nova tužba.
 
Ako stigne formalna poruka posle 7 dana, ne mora da se vrati uredjaj za par dana. Moze da se obavesti korisnik i 29. dan.
 
Pa uređaj može da ti bude u servisu koji je "odbio" reklamaciju, a tebi je samo prosleđen njihov odgovor. Ne postoji obaveza da ti ga vrate istog trenutka kada si dobio informaciju.

Osim ako sam ne želiš da odeš po njega, a servis ti ne mora biti u istom gradu.
 
Servis je u obavezi, kad pošalje odbijenicu, da vrati uređaj maloprodaji, a maloprodaja obaveštava kupca. Uređaj koji je odbijen nema šta da traži u servisu kada je poslata informacija maloprodaji, uređaj se šalje maloprodaji, a maloprodaja obaveštava kupca i kupac odlučuje šta dalje.
Kupac nema nikakva posla sa servisom.
 
Mora da se vrati, ako kupac zahteva, zato što su se izjasnili da je reklamacija odbijena.
Ne znam šta tu nije jasno.
Zakonski rok je 30 dana. Moze da bude toliko u servisu, bez obzira kakav je ishod reklamacije. Retko se to desava, jer se uvek desi da ima neki drugi servis da se odnese-preuzme, ali se desava.
Servis je u obavezi, kad pošalje odbijenicu, da vrati uređaj maloprodaji, a maloprodaja obaveštava kupca. Uređaj koji je odbijen nema šta da traži u servisu kada je poslata informacija maloprodaji, uređaj se šalje maloprodaji, a maloprodaja obaveštava kupca i kupac odlučuje šta dalje.
Kupac nema nikakva posla sa servisom.
Tako je, ali nigde nije navedeno da li uredjaj mora da se vrati u roku od 2 ili 22 dana. Jednostavno je pitanje logistike.
 
Nazalost to je praksa u takvim prodavnicama, isto rade i u Tehnomaniji.
Imaju zakonski rok da odgovore u roku od 8 dana i onda posalju da nije prihvaceno iako uredjaj jos nije ni stigao u ruke servisera..
 
ovo nije tema o pravima kupaca i zakonima. postoji tema za to
 
Da se vratimo na konkretna loša iskustva sa konkretnim prodavnicama, dosta palamudjevine.
 
Kupljen nov uređaj u gigatronu, odnešen na reklamaciju posle 10ak dana jer krči mnogo (gramofon, pa dok sam kupio ploču), nakon mesec dana odbijena reklmacija "jer je sve ispravno". Sad probano kući, krči jednako kao i na početku, probane tri ploče koje na drugim gramofonima zvuče normalno. Koje mejlove od inspekcija dodati u CC kad pošaljem mejl gigatronu?
 
Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...
 
Tipična Tehnomanija, sve odugovlače koliko mogu a zakonski imaju 30 dana da reše. Tu im ništa ne možeš u tom roku.
Hajde navalite i kupujte od njih pa posle kuku.
 
Главни њихов сервисни центар за наше подручје је у Загребу, испостава је Нова техника па мањи сервисери по градовима. Проблем је што ти мањи сервисери држе више брендова па не стижу. Затим када из главног центра за делове у Италији пошаљу део, у ЕУ стигне за пар дана а код нас чека на царини по две-три недеље.
Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...
Да, битан је датум пријаве испод шест месеци. Имаш право на повраћај новца или замену па тек онда поправку. Узми Хаиер ако можеш.
 
Poslednja izmena:
Tipična Tehnomanija, sve odugovlače koliko mogu a zakonski imaju 30 dana da reše. Tu im ništa ne možeš u tom roku.
Hajde navalite i kupujte od njih pa posle kuku.
Eto ja mogu da ih pohvalim. Televizor posle 2.5 godine riknuo. U roku 10 dana sam dobio drugi, bukvalno sam ostao bez teksta.
 
Prvo sam tražio brzu popravku, ali pošto od toga nema ništa, dostavio sam im zahtev za novu mašinu.
E, sada da li može neka druga nisam siguran...
Opet i tu mogu da zavlače sa isporukom.
Prvi uslov za bilo šta je da ovlašćeni serviser izađe na teren i konstatuje kvar. Ali servisera nema nigde na vidiku.

Mislim neverovatno mi je da je tako velika i deluje ozbiljna firma, ustvari vrlo neozbiljna i neprofesionalna.
A i Whihrlpool 5 meseci rada i kvar, ko zna koji krševi bez kontrole kvaliteta stižu na naše tržište.

Da nije u garanciji, zamena grejača je rutinski posao to svako može da završi. Majstor za 15 minuta, "uradi sam" za 30 min. i gotovo.
A ovako zavisim od njih,....

Eh, da je TV opušteno, ali veš mašina...

Sve je lutrija :)
 
Nazad
Vrh Dno