Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...

Zakonski rok je 30 dana, najbolje bi bilo da se spremis za to, pa ako bude ranije - super. Ocekivati da (bilo koja firma) resi reklamaciju za ves masinu za manje od 10 dana je... bas optimisticno.
Da je kliker staklenac, pa da ocekujes da ti zamene na licu mesta, ali ves masinu...

Ne znam više šta da radim...
Kako mislis vise, tek je pocetak. Spremi se za jos 20 dana bez ves masine i resenja.
 
Ma Tehnomanija je raspad, ali mi nije jasno da ljudi ocekuju da im danas za danas rese reklamaciju, da kad im procuri bojler da se majstor teleportuje u kucu danas odma sada odma, da im kurir dodje momentalno cim poruce nesto online... Pa to nema ni u Juznoj Koreji, to nema ni u Star Track serijalu.
 
Nije reč uopšte o tim očekivanjima koliko u nedostatku osnovne korespondencije sa kupcem i generalno poslovnosti koja je na minimalnom nivou a što uključuje mulja je, varanje, laganje...
 
Ako oni od trenutka prijave reklamacije 22.09. nisu izašli na teren i dali povratnu informaciju u roku od 8 dana, onda su već u prekršaju. A 30 dana je maksimalni rok da reklamaciju završe.
 
Nije reč uopšte o tim očekivanjima koliko u nedostatku osnovne korespondencije sa kupcem i generalno poslovnosti koja je na minimalnom nivou a što uključuje mulja je, varanje, laganje...

To se iz originalnog posta ne vidi. Upravo suprotno.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...

Upravo su ocekivanja ta koja su nerealna.

48 sati (a verovatno i manje) reklamacija nije otvorena? Strasno strasno.
Agonija je vec posle par dana ili 10 dana. Agonija. AGONIJA.
Ne zna se sta VISE da se radi. Da ce ceka jos 20 dana, kako je i predvidjeno?

Korespodencija s kupcem je ocigledno bila OK, javili su da cekaju ovlascenog servisera, cak naveli i koji je.
To sto se serviser ne javlja, je druga firma, ne prodaja. Ali svakako ce se i oni javiti i odgovoriti na mail. Ako se i ne jave, nije im primarna delatnost i poslovni model direktna komunikacija sa kupcem, vec firmom koja prodaje uredjaj.

Da ima kompanija koje muljaju, varaju i lazu, sigurno da ima, ali brzo postaju irelevantne. Ali kupaca koji ocekuju teleport uslugu i besplatnu dostavu je sve vise i vise.
 
Iz originalnog posta se samo vidi da su neozbiljna firma - nisam napisao razlog pa tako ni da je to zbog toga što mu promptno ne rešavaju reklamaciju, odnosno nerealna očekivanja.
 
To se iz originalnog posta ne vidi. Upravo suprotno.



Upravo su ocekivanja ta koja su nerealna.

48 sati (a verovatno i manje) reklamacija nije otvorena? Strasno strasno.
Agonija je vec posle par dana ili 10 dana. Agonija. AGONIJA.
Ne zna se sta VISE da se radi. Da ce ceka jos 20 dana, kako je i predvidjeno?

Korespodencija s kupcem je ocigledno bila OK, javili su da cekaju ovlascenog servisera, cak naveli i koji je.
To sto se serviser ne javlja, je druga firma, ne prodaja. Ali svakako ce se i oni javiti i odgovoriti na mail. Ako se i ne jave, nije im primarna delatnost i poslovni model direktna komunikacija sa kupcem, vec firmom koja prodaje uredjaj.

Da ima kompanija koje muljaju, varaju i lazu, sigurno da ima, ali brzo postaju irelevantne. Ali kupaca koji ocekuju teleport uslugu i besplatnu dostavu je sve vise i vise.
Budi ti bez veš mašine 10 dana ili eto 30 dana zakonske obaveze pa da vidim hoće li ti ili neće biti AGONIJA?
 
Tehnomanija
Pre nešto manje od 6 meseci kupljena nova Veš Whirlpool, pokvarila se, javlja grešku F08 (grejač)
Sve sam im to dostavio uredno sa fiskalnim. Garancija 5 god. plus još 5 god. na motor.

Reklamacija poslata 22.09.2024, otvorena tek 24.09.2024. i još uvek ništa. Čekaju odgovor ovlašćenog servisa Nova Tehnika.
I njih sam zvao ne javljaju se na telefon, a naravno ni na mejl pitam se da li oni uopšte postoje i da li rade ?
Eto veoma loše iskustvo i agonija se nastavlja, pišem mejlove zovem ih svaki drugi dan i ništa.
10 dana bez veš mašine...

Ne znam više šta da radim...
Suludo je kupiti uredjaj koji nema ovlasceni servis u tvom gradu.
Realno,kakve veze ima tehnomanija.
Imas Beotronic ovlasceni,njih zoves ili sednes u auto i ides u servis u tvom gradu koji je ovlascen za whirlpul...
Realno,**** se nekom u tehnomaniji sto ti nemas masinu 10 dana.
Idi u servis,ako ti treba masina.Casti ljude 2000-3000 nek izadju na teren i zamene grejac,a oni to posle peglaju preko garancije...
 
Oduvek je pa tako i u skladu sa postojećim Zakonom o zaštiti potrošača (SG RS 88/2021) bilo da se reklamacija podnosi u prodavnici u kojoj su kupio robu a koja ne treba već mora da ti reši problem i ako hoćeš bržim putem isključivo je dobra volja servisa da li će ti primiti direktno uređaj ili ne!
I što bi ih on ikoga častio i dinar više u odnosu na ono što je njihova obaveza da odrade u okviru garantnog roka i posle razmišljao da li će neko da kasnije bilo šta i sa bilo kim "pegla"!?
 
Iz originalnog posta se samo vidi da su neozbiljna firma - nisam napisao razlog pa tako ni da je to zbog toga što mu promptno ne rešavaju reklamaciju, odnosno nerealna očekivanja.
Iz originalnog posta se vidi i to, ali i sve ostalo - ukoliko zelis da vidis. :)
A sta si napisao se vidi u tvojoj poruci iznad.




Budi ti bez veš mašine 10 dana ili eto 30 dana zakonske obaveze pa da vidim hoće li ti ili neće biti AGONIJA?
Masis poentu, menjas teze. Agoniju je OP spomenuo u kontekstu servisa koji mu se ne javlja i celog procesa reklamacije koji je on ocekivao da ce se zavrsiti za manje od 10 dana.
Sta vise, ako je nemanje masine za ves tebe i njega AGONIJA, onda ne znate sta je agonija.
Nisam ja rekao da je lako bez ves masine, nego da je suludo ocekivati da ce se rekmlamacija resiti za manje od 10 dana.

Dao sam mu dobronameran savet da smanji ocekivanja i da se pripremi da ce bez masine biti 30 dana, a poznajuci primere kakva je Tehnomanija, i duze. Tako da, pranje na ruke, snalazenje kod rodbine i prijatelja, koriscenje javne praonice, itd. mu ne gine. Sto pre izbije te fantazije o teleportovanju iz glave, manje ce se nervirati.
 
Iz originalnog posta se vidi i to, ali i sve ostalo - ukoliko zelis da vidis. :)
A sta si napisao se vidi u tvojoj poruci iznad.


Ukoliko neko to želi da vidi može u komentaru da vidi i golu ženu kako zavodljivo mrda kukovima ali to nije stvarno ono što je autor napisao - moj originalni post nema veze sa njegovim slučajem već sa Tehnomanijom generalno kao u najmanju ruku nepouzdanim prodavcem za saradnju, a opet vezano za sve ove slučajeve u kojima se Tehnomanija pominje u ovoj temi upravo u takvom svetlu.
 

Ukoliko neko to želi da vidi može u komentaru da vidi i golu ženu kako zavodljivo mrda kukovima ali to nije stvarno ono što je autor napisao - moj originalni post nema veze sa njegovim slučajem već sa Tehnomanijom generalno kao u najmanju ruku nepouzdanim prodavcem za saradnju, a opet vezano za sve ove slučajeve u kojima se Tehnomanija pominje u ovoj temi upravo u takvom svetlu.
Niko ne prica o tvom originalnom postu, vec o njegovom originalnom postu, nakog kojeg smo i ti i ja komentarisali. Kasnije si napisao to sto si napisao kao odgovor na moju poruku... da ne prepricavam sad sve, pogledaj iznad kako je tekla konverzacija.
Tehnomanija je takva kakva je, ali su ocekivanja pojedinih kupaca i drama koja zbog tih ocekivanja nastaje - neverovatni.
 
Dobro i šta sam pogrešno rekao u:

"Hajde da mi bar budemo ozbiljni pošto oni tako čak više i ne deluju a kamoli da stvarno jesu..."

Ovo je moje generalno mišljenje o njima, nevezano za njegov slučaj i stojim iza toga.
 
Nazad
Vrh Dno