Jel može slika tog oštećenja na kutiji, baš me zanima da li bi ja uopšte primetio to.Ma ima stripor gore i dole... Ali stvarno neverovatno koliko je zapravo nezabrinjavajući trag bio na kutiji, nije bilo probijeno nego tek malo načet karton, iznutra jedva da se primetilo, s tim da je u tom produžetku na kartonu bilo pravolinijsko onako malo ugibljenje, kao da je neka druga kutija bila naslonjenja ili slično, nije delovalo kao udarac. I ekran kad se upali rascvetan baš na tom mestu.
Ne znam koji servis je tacno, ali mene su za FOX WOS55 zavlacili bili i pravili na bolida, tek iz drugog puta jedva 'ustanovili', a slao ga kurirom iz vikendice napred nazad oba puta. Ne diram nista oko apgrejdovanja TVa odkad su vratili pare, ima sve od tvova (a generalno kad rade ok su ti televizori, skroz, samo je QC upitan) da radi dok bukvalno ne crkne pola panela, pa i tad da razmislim da gledam jos.Da pohvalim kompaniju metalac
Prosle godine u ovo vreme kupio sam TV Vox 50WOS315B, poale nekog vremena pojavile mi se fleke na ekranu, pisao sam o tome ovde na forumu, dobio sam efekat prljavog ekrana odneo u radnji posle 7 meseci i poslat u servis, posle 20 dana su mi da li zamenu za novi tv isti koji sam preuzeo. Isto posle 20 dana opet pojavila se prva fleka i kako je vreme odmicalo pojavile se jos 6 fleka po ekranu. Opet odneo TV u radnju poslat tv u servis i trazio povracaj novca nisam zadovoljan TV-om, posle petnest dana vracen mi je novac na ruke u prodavnici.
Slim elektronik za voxNe znam koji servis je tacno, ali mene su za FOX WOS55 zavlacili bili i pravili na bolida, tek iz drugog puta jedva 'ustanovili', a slao ga kurirom iz vikendice napred nazad oba puta. Ne diram nista oko apgrejdovanja TVa odkad su vratili pare, ima sve od tvova (a generalno kad rade ok su ti televizori, skroz, samo je QC upitan) da radi dok bukvalno ne crkne pola panela, pa i tad da razmislim da gledam jos.
Da, grozni su po tom pitanju.U BC Group uopšte ne šalju garantni list za stvari koje imaju dužu garanciju od zakonske 2 godine. Mora da ih moliš mejlom. Bar su takva moja BC online iskustva ove godine. Još je prvi odgovor obično skenirana blanko garancija koju možeš mačku o rep okačiti. U stilu "popuni sam" tebra, ćao.
Ista iskustva imam sa BC Group po pitanju dokumentacije, samo sto pre kada sam dosta kupovao i u zavisnosti od operatera koji mi se javi, kaze mi da imam sve od papira (fiskalni racun) ali kada vidi da znam zakon tj. da je potreban garantni list za garanciju duzu od 2 godine pristanu da posaljuU BC Group uopšte ne šalju garantni list za stvari koje imaju dužu garanciju od zakonske 2 godine. Mora da ih moliš mejlom. Bar su takva moja BC online iskustva ove godine. Još je prvi odgovor obično skenirana blanko garancija koju možeš mačku o rep okačiti. U stilu "popuni sam" tebra, ćao.
Ljudi shvatite već jednom za sva vremena,u Srbistanu se NE KUPUJU GOTOVE KONFIGURACIJE! Ne mogu da žalim nikoga ko to uradi, milion puta je to rečeno i objašnjeno zbog čega,i ljudi to i dalje rade!Da ne bude sve sjajno i bajno sto se tice BC group-a, sveze iskustvo mog kolege sa posla od ove nedelje.
Naruci on prosle nedelje konfiguraciju u pomenutoj prodavnici, specifikacije jasno iskazane na sajtu, cena cca 90.000 dinara.
Stize racunar u ponedeljak, on skida stranicu kucista, kad ima sta i da vidi, em je kuciste MS-ovo neko najjeftinije (30ak evra) koje nije bilo navedeno, em totalno druga ploca, ram, napajanje i ssd, sve jeftinije od porucenog!
On isti dan zapakuje sve, zapuca u BC group, i od radnika sazna da su to konfiguracije iz USPON-a, firme iz Cacka, i nisu bili mnogo iznenadjeni jer navodno im "posalju pogresne specifikacije".
Epilog je naravno da su mu isti dan vracena sredstva na racun, ali mene ovde brine sto mislim da je i BC group umesan u mesetarenje (pogotovo sto nisu bili iznenadjeni uopste) i da neko ko se uopste ne razume, ne bi ni provalio da su ubacene jeftinije komponente, sto je po mom misljenju vec ozbiljno varanje kupaca.
I ja sam gomilu stvari uzeo u toj radnji, ali ovo mi malo baca senku na sve te kupovine koje su super prosle.
Ja mogu da žalim, tj imam empatije prema svima koji su potencijalno bili žrtve prevare, pa makar bili i digitalno polupismeni ili nepismeni. Danas je gotova konfiguracija, sutra je nešto drugo, totalno je nebitno šta se kupuje.Ljudi shvatite već jednom za sva vremena,u Srbistanu se NE KUPUJU GOTOVE KONFIGURACIJE! Ne mogu da žalim nikoga ko to uradi, milion puta je to rečeno i objašnjeno zbog čega,i ljudi to i dalje rade!
Pa nije bas tako. Za vecinu ljudi je problem da sami odaberu i sklope konfiguraciju. Dodatni problem je kad nesto ne radi. Gotovu konfiguraciju odneses celu pa nek resavaju.Ljudi shvatite već jednom za sva vremena,u Srbistanu se NE KUPUJU GOTOVE KONFIGURACIJE! Ne mogu da žalim nikoga ko to uradi, milion puta je to rečeno i objašnjeno zbog čega,i ljudi to i dalje rade!
Problem su cene, kupiš neki brand name, HP, Dell, Lenovo...... ali oni koštaju nekoliko puta više.^^Komentar nije dobar. Prosto ne umeju svi da sastave računar od komponenti, niti im je to interesantno. A opet mnogo ljudi ne želi da opterećuje prijatelje sa takvim stvarima.
Prosto žele da dobiju ono što su platili - nešto što bi trebalo da se podrazumeva, kao i kod svake druge robe i/ili usluge.
Aj da ne poredimo sa uslugama lekara, zubara i sl.
Upravo to. A ne da proizvoljno izmeni i stavi jeftinije komponente i onda da se nevešto brani kako je "USPON promenio, nisu nas obavestili, stalno to rade, šmrc, šmrc". Ako USPON to stalno radi, onda prestani da sarađuješ sa njima, ne želiš da učestvuješ u potencijalnoj prevari, zar ne? Prevaranti su i jedni i drugi. Pritom sve to kažem iz perspektive nekoga ko kupuje stalno u BC group razne stvari i ostavio je dosta novca tamo.Izvini, ali nisam razumeo.
Prodavac oglašava neki računar sa određenim specifikacijama, čovek taj računar kupuje. Najmanje što prodavac mora da uradi je da isporuči taj računar koji je prodao. Nebitno da li košta 30k ili 300k, nebitan je i brend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari