Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Cak i budzet Fox ima stiropor gore i dole unutar kutije tako da su mu coskovi dobro zasticeni. Cudi me da bar to nema i taj Vox
 
Svi imaju stiropor oko ivica, nijedan nema dodatnu zaštitu ispred ekrana, koliko god da košta.
 
Ma ima stripor gore i dole... Ali stvarno neverovatno koliko je zapravo nezabrinjavajući trag bio na kutiji, nije bilo probijeno nego tek malo načet karton, iznutra jedva da se primetilo, s tim da je u tom produžetku na kartonu bilo pravolinijsko onako malo ugibljenje, kao da je neka druga kutija bila naslonjenja ili slično, nije delovalo kao udarac. I ekran kad se upali rascvetan baš na tom mestu.

Svakako moja greška, dvostruka, prvo nisam trebao primiti paket, drugo trebalo je odmah da testiram TV... Slikao sam i poslao mejl ali opet ne verujem da ću izdejstvovati išta jer je prošlo 3 dana a i ok ako ne bude... Za ubuduće najbolje TV kupiti u prodavnici, a mislio sam to, nego rekoh daj da naručim online čisto ako mi panel ne bude po volji, ipak su to jeftiniji televizori, pa da ga vratim u 14 dana...
 
Ma ima stripor gore i dole... Ali stvarno neverovatno koliko je zapravo nezabrinjavajući trag bio na kutiji, nije bilo probijeno nego tek malo načet karton, iznutra jedva da se primetilo, s tim da je u tom produžetku na kartonu bilo pravolinijsko onako malo ugibljenje, kao da je neka druga kutija bila naslonjenja ili slično, nije delovalo kao udarac. I ekran kad se upali rascvetan baš na tom mestu.
Jel može slika tog oštećenja na kutiji, baš me zanima da li bi ja uopšte primetio to.
 
Da pohvalim kompaniju metalac
Prosle godine u ovo vreme kupio sam TV Vox 50WOS315B, poale nekog vremena pojavile mi se fleke na ekranu, pisao sam o tome ovde na forumu, dobio sam efekat prljavog ekrana odneo u radnji posle 7 meseci i poslat u servis, posle 20 dana su mi da li zamenu za novi tv isti koji sam preuzeo. Isto posle 20 dana opet pojavila se prva fleka i kako je vreme odmicalo pojavile se jos 6 fleka po ekranu. Opet odneo TV u radnju poslat tv u servis i trazio povracaj novca nisam zadovoljan TV-om, posle petnest dana vracen mi je novac na ruke u prodavnici.
 
Neću ovo da brišem ali ću da konstatujem da je tužno što smo srećni kada nam se prava poštuju i kad nas neko ne zavitlava za naš novac.
 
^ po meni kolega navodi da postoje i prodavci koji su da kažemo i normalni to jest da poštuju prava kupca.
 
Da pohvalim kompaniju metalac
Prosle godine u ovo vreme kupio sam TV Vox 50WOS315B, poale nekog vremena pojavile mi se fleke na ekranu, pisao sam o tome ovde na forumu, dobio sam efekat prljavog ekrana odneo u radnji posle 7 meseci i poslat u servis, posle 20 dana su mi da li zamenu za novi tv isti koji sam preuzeo. Isto posle 20 dana opet pojavila se prva fleka i kako je vreme odmicalo pojavile se jos 6 fleka po ekranu. Opet odneo TV u radnju poslat tv u servis i trazio povracaj novca nisam zadovoljan TV-om, posle petnest dana vracen mi je novac na ruke u prodavnici.
Ne znam koji servis je tacno, ali mene su za FOX WOS55 zavlacili bili i pravili na bolida, tek iz drugog puta jedva 'ustanovili', a slao ga kurirom iz vikendice napred nazad oba puta. Ne diram nista oko apgrejdovanja TVa odkad su vratili pare, ima sve od tvova (a generalno kad rade ok su ti televizori, skroz, samo je QC upitan) da radi dok bukvalno ne crkne pola panela, pa i tad da razmislim da gledam jos.
 
Ne znam koji servis je tacno, ali mene su za FOX WOS55 zavlacili bili i pravili na bolida, tek iz drugog puta jedva 'ustanovili', a slao ga kurirom iz vikendice napred nazad oba puta. Ne diram nista oko apgrejdovanja TVa odkad su vratili pare, ima sve od tvova (a generalno kad rade ok su ti televizori, skroz, samo je QC upitan) da radi dok bukvalno ne crkne pola panela, pa i tad da razmislim da gledam jos.
Slim elektronik za vox
Ja se izvinjavam moderatoru ako omasio temu, iznad dva posta.
I naravno da sam srecan sto mi vratili novac odmah, jel umeju dobro pojedini da zavlace.
 
Da ne bude sve sjajno i bajno sto se tice BC group-a, sveze iskustvo mog kolege sa posla od ove nedelje.
Naruci on prosle nedelje konfiguraciju u pomenutoj prodavnici, specifikacije jasno iskazane na sajtu, cena cca 90.000 dinara.
Stize racunar u ponedeljak, on skida stranicu kucista, kad ima sta i da vidi, em je kuciste MS-ovo neko najjeftinije (30ak evra) koje nije bilo navedeno, em totalno druga ploca, ram, napajanje i ssd, sve jeftinije od porucenog!
On isti dan zapakuje sve, zapuca u BC group, i od radnika sazna da su to konfiguracije iz USPON-a, firme iz Cacka, i nisu bili mnogo iznenadjeni jer navodno im "posalju pogresne specifikacije".
Epilog je naravno da su mu isti dan vracena sredstva na racun, ali mene ovde brine sto mislim da je i BC group umesan u mesetarenje (pogotovo sto nisu bili iznenadjeni uopste) i da neko ko se uopste ne razume, ne bi ni provalio da su ubacene jeftinije komponente, sto je po mom misljenju vec ozbiljno varanje kupaca.
I ja sam gomilu stvari uzeo u toj radnji, ali ovo mi malo baca senku na sve te kupovine koje su super prosle.
 
Meni se desilo dvaput sa konfiguracijama, jednom podavno da iz CT dobijem konfiguraciju bez optičkog čitača tj. DVD ROM-a iako je bilo navedeno na sajtu, a drugi put sam iz Gigatrona dobio skroz neko buvljak kućište, skroz drugačije od onog na sajtu...
U oba slučaja su se ograđivali na sličan način, da oni nemaju direktne veze već im ili treća strana održava sajt ili im dobavljač dostavlja slike i specifikacije...
A do para sam došao nakon 5-6 poziva i razgovara sa raznoraznim menadžerima koji mi čak nisu ni dopuštali da budem nezadovoljni kupac.

Tako da je mislim zapravo sasvim pozitivno iskustvo kada odmah dođe do refundacije ili korekcije.
Jedino smatram da bi u takvim slučajevima bila zdrava poslovna politika da se kupcu da neki vaučer na kupovinu, ili da mu se ponudi solidan popust na kupovinu koja je pošla naopako, čisto kao znak izvinjenja.
 
To se zove "APP". Pošalju neki sasvim levi računar, a onda zalepe stiker i navedu da garancija ne važi ako se otvori. Jako zgodno. Ko zna koliko puta tako prođe.
Povraćaj novca je nešto minimalno što moraju da urade, nikakvo dobro iskustvo. Dobro iskustvo bi bilo tek ukoliko daju neki dobar popust ili slično za tako krupnu grešku (praktično pokušaj prevare kupca).
 
U suštini kod onih koji znaju šta su naručili i znaju da provere preko nekog programa koje komponente su dobili u konfiguraciji taj stiker im ništa ne vredi, kod onih koji se uopšte ne razumeju u hardver taj stiker je opet suvišan tako da se samo glupiraju sa njim...
 
U BC Group uopšte ne šalju garantni list za stvari koje imaju dužu garanciju od zakonske 2 godine. Mora da ih moliš mejlom. Bar su takva moja BC online iskustva ove godine. Još je prvi odgovor obično skenirana blanko garancija koju možeš mačku o rep okačiti. U stilu "popuni sam" tebra, ćao.
 
U BC Group uopšte ne šalju garantni list za stvari koje imaju dužu garanciju od zakonske 2 godine. Mora da ih moliš mejlom. Bar su takva moja BC online iskustva ove godine. Još je prvi odgovor obično skenirana blanko garancija koju možeš mačku o rep okačiti. U stilu "popuni sam" tebra, ćao.
Da, grozni su po tom pitanju.
Tek posle desetog maila reaguju i šalju papire uz komentar nemoguće da im se to desilo da ne pošalju sve od dokumentacije odmah...
I tako svaki put.
 
U BC Group uopšte ne šalju garantni list za stvari koje imaju dužu garanciju od zakonske 2 godine. Mora da ih moliš mejlom. Bar su takva moja BC online iskustva ove godine. Još je prvi odgovor obično skenirana blanko garancija koju možeš mačku o rep okačiti. U stilu "popuni sam" tebra, ćao.
Ista iskustva imam sa BC Group po pitanju dokumentacije, samo sto pre kada sam dosta kupovao i u zavisnosti od operatera koji mi se javi, kaze mi da imam sve od papira (fiskalni racun) ali kada vidi da znam zakon tj. da je potreban garantni list za garanciju duzu od 2 godine pristanu da posalju
 
Da ne bude sve sjajno i bajno sto se tice BC group-a, sveze iskustvo mog kolege sa posla od ove nedelje.
Naruci on prosle nedelje konfiguraciju u pomenutoj prodavnici, specifikacije jasno iskazane na sajtu, cena cca 90.000 dinara.
Stize racunar u ponedeljak, on skida stranicu kucista, kad ima sta i da vidi, em je kuciste MS-ovo neko najjeftinije (30ak evra) koje nije bilo navedeno, em totalno druga ploca, ram, napajanje i ssd, sve jeftinije od porucenog!
On isti dan zapakuje sve, zapuca u BC group, i od radnika sazna da su to konfiguracije iz USPON-a, firme iz Cacka, i nisu bili mnogo iznenadjeni jer navodno im "posalju pogresne specifikacije".
Epilog je naravno da su mu isti dan vracena sredstva na racun, ali mene ovde brine sto mislim da je i BC group umesan u mesetarenje (pogotovo sto nisu bili iznenadjeni uopste) i da neko ko se uopste ne razume, ne bi ni provalio da su ubacene jeftinije komponente, sto je po mom misljenju vec ozbiljno varanje kupaca.
I ja sam gomilu stvari uzeo u toj radnji, ali ovo mi malo baca senku na sve te kupovine koje su super prosle.
Ljudi shvatite već jednom za sva vremena,u Srbistanu se NE KUPUJU GOTOVE KONFIGURACIJE! Ne mogu da žalim nikoga ko to uradi, milion puta je to rečeno i objašnjeno zbog čega,i ljudi to i dalje rade!
 
Ljudi shvatite već jednom za sva vremena,u Srbistanu se NE KUPUJU GOTOVE KONFIGURACIJE! Ne mogu da žalim nikoga ko to uradi, milion puta je to rečeno i objašnjeno zbog čega,i ljudi to i dalje rade!
Ja mogu da žalim, tj imam empatije prema svima koji su potencijalno bili žrtve prevare, pa makar bili i digitalno polupismeni ili nepismeni. Danas je gotova konfiguracija, sutra je nešto drugo, totalno je nebitno šta se kupuje.
 
^^Komentar nije dobar. Prosto ne umeju svi da sastave računar od komponenti, niti im je to interesantno. A opet mnogo ljudi ne želi da opterećuje prijatelje sa takvim stvarima.
Prosto žele da dobiju ono što su platili - nešto što bi trebalo da se podrazumeva, kao i kod svake druge robe i/ili usluge.
Aj da ne poredimo sa uslugama lekara, zubara i sl. :)
 
Ljudi shvatite već jednom za sva vremena,u Srbistanu se NE KUPUJU GOTOVE KONFIGURACIJE! Ne mogu da žalim nikoga ko to uradi, milion puta je to rečeno i objašnjeno zbog čega,i ljudi to i dalje rade!
Pa nije bas tako. Za vecinu ljudi je problem da sami odaberu i sklope konfiguraciju. Dodatni problem je kad nesto ne radi. Gotovu konfiguraciju odneses celu pa nek resavaju.
 
Ja koliko sam razumeo čovek nije ni kupovao gotovu konfiguraciju od onih sa bombastičnim nazivom već je sam odabrao komponente i samo je trebalo da mu oni sklope računar sa istim tim odabranim i što je još bitnije plaćenim komponentama a ne za nekim lošiji i jeftinijim od odabranih!
Nije niko od onih koji kupuju na taj način kriv što su dotični lopuže koji po principu APP pokušavaju da izvaćare kupca radi minorne zarade i ne znam zašto mi ne bi bilo žao tih ljudi.
 
Ovde, izgleda, ni lap top ne treba kupovati. Naći će način da te zeznu. Bar za memoriju ili disk. E Srbijo među šljivama...
 
^^Komentar nije dobar. Prosto ne umeju svi da sastave računar od komponenti, niti im je to interesantno. A opet mnogo ljudi ne želi da opterećuje prijatelje sa takvim stvarima.
Prosto žele da dobiju ono što su platili - nešto što bi trebalo da se podrazumeva, kao i kod svake druge robe i/ili usluge.
Aj da ne poredimo sa uslugama lekara, zubara i sl. :)
Problem su cene, kupiš neki brand name, HP, Dell, Lenovo...... ali oni koštaju nekoliko puta više.
 
Izvini, ali nisam razumeo.
Prodavac oglašava neki računar sa određenim specifikacijama, čovek taj računar kupuje. Najmanje što prodavac mora da uradi je da isporuči taj računar koji je prodao. Nebitno da li košta 30k ili 300k, nebitan je i brend.
 
Izvini, ali nisam razumeo.
Prodavac oglašava neki računar sa određenim specifikacijama, čovek taj računar kupuje. Najmanje što prodavac mora da uradi je da isporuči taj računar koji je prodao. Nebitno da li košta 30k ili 300k, nebitan je i brend.
Upravo to. A ne da proizvoljno izmeni i stavi jeftinije komponente i onda da se nevešto brani kako je "USPON promenio, nisu nas obavestili, stalno to rade, šmrc, šmrc". Ako USPON to stalno radi, onda prestani da sarađuješ sa njima, ne želiš da učestvuješ u potencijalnoj prevari, zar ne? Prevaranti su i jedni i drugi. Pritom sve to kažem iz perspektive nekoga ko kupuje stalno u BC group razne stvari i ostavio je dosta novca tamo.
 
Ovo stvarno nije za opravdati zaista. Posebno ako znaju da ti iz uspona to lose rade. A i dalje saradjuju sa njima...

E sad ja zaista dobra iskustva sa njima imam. Bas sam reklamirao moji tastaturu u utorak i već danas mi isplatili pare jer zamrenu nemaju. Nikad nisam video ovo da za 3 dana sve reši iko u Srbiji.

A pri tome nisam imao račun i pitao za račun - a oni su mi sami izvukli račun i poslali prošle nedelje... Ja tek u utorak stigao da reklamiram a već sad mi vratili pare...

Ja lično nisam imao problem sa monitorom i bsgroup nikada posto kod nih najcesce kupujem.
Prvo su mogli da me odbiju jer nisam našao fiskalni račun . A posle toga da se sve reši za 3 dana mi neverovatno :)
 
To je verovatno zato što u čitavoj priči nema Uspona koji ih navlači da budu loši đaci... 😎
 
Fiskalni račun nije potreban da bi kupac ostvario svoja potrošačka prava, jasno rečeno i garantovano Zakonom o zaštiti potrošača koji ne naglašava izričito račun već i i bilo koji drugi dokaz o kupovini a to sem računa može biti i slip, izvod iz banke sa potvrdom o transakciji ili čak bar kod artikla.
Takođe, svaki trgovac je u obavezi da čuva kopiju fiskalne trake minimum 3 godine, što je dovoljno da u svakom trenutku i sami poseduju dokaz o kupovini.

Tako da u suštini niko ti ne izlazi u susret ako ti ne zameri što nemaš fiskalni račun, već se samo ponaša u skladu sa Zakonom, dok bi izričito traženje fiskalnog računa kao jedinog validnog dokaza za ostvarivanje prava bilo protivno Zakonu.

Najrizičnije u tom smislu bi bilo za plaćanje kešom jer nema izvoda/transakcija, ali opet trgovac mora da poseduje dokaz o kupovini koji se može dobiti na osnovu recimo bar koda.
Moguća siva zona u tom slučaju jeste pitanje da li je trgovac dužan to da učini za dobrobit prava kupca.
 
Ma jasno nego ja nisam ništa imao sem online broja porudžbine i sami izvukuse odmah račun. Nekako sam sve zagubio...

Sem monitora atom (i sigurno još neka , možda exceed recimo ) malo koja firma znam da bi se iscimala za ovo... Nažalost mi smo u situaciji da je super kad poštuju zakon minimlano prema kupcima..a ove dodatne normalne stvari oko fer odnosa prema kupcu da ne govorim
A i porudžbina je bila samo neki random broj .ne piše ni naziv artikla ništa..
 
Nazad
Vrh Dno